This Video Will Get Donald Trump Elected

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door taigitu » 26 jun 2016, 19:28

This is a compilation video of Donald Trump's views and opinions being consistent
over the past 30 years
Het is niet te geloven dat de man Donald Trump in deze video zo tegengesteld is in zijn uitingen, aan de persoon die we het afgelopen jaar op de tv hebben gezien met zijn
bizarre en beledigende teksten.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door Gast1 » 27 jun 2016, 05:23

Nog meer rijst voor mij dan de vraag, wie Donald Trump nu wérkelijk is en wat er in hem omgaat.
Persoonlijk geloof ik dat mensen kunnen veranderen, maar van dat wat ze eerst waren of hoe ze zich voordeden, blijft altijd iets bewaard.
Maar misschien is dat wel de wens van mijn gedachte.
Was hij eerder oprecht of is hij nu oprecht?
Of is hij dat in beide gevallen wel of niet?
Of is het gewoon een van de vele 'gladjanussen' ...?

Jeetje, ik neem dit maar even niet mee naar bedje, waar ik nu weer naar toe ga.
Voor mij blijft het een heel gevaarlijke man ...

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door taigitu » 27 jun 2016, 05:47

Gast1 schreef: Voor mij blijft het een heel gevaarlijke man ...
Als ik de video zo bekijk dan zie je een gewone man die met passie zijn meningen geeft
over verschillende onderwerpen. Waar hij overkomt als een kritisch mens?
Maar zoals we hem hebben gezien het laatste jaar dan lijkt het alsof hij de weg aan het
kwijt raken is. Het is een enge man geworden en het idee dat hij de functie van president
zou innemen........ Het lijkt me dat dat hoe dan ook moet worden verhinderd.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zijn partij hem steunt om dit te bereiken.
Tenzij ze een plan hebben om hem, mocht hij winnen en president worden, hem als
marionet gebruiken. En dat de achterban de touwtjes in handen heeft.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door Gast1 » 27 jun 2016, 09:35

taigitu schreef:Als ik de video zo bekijk dan zie je een gewone man die met passie zijn meningen geeft over verschillende onderwerpen.
Waar hij overkomt als een kritisch mens?
Zeker, maar deze video verandert mijn kijk en mijn gevoel op deze man niet zoals hij zich het laatste jaar heeft geprofileerd.
Daarom schreef ik: "Voor mij blijft het een heel gevaarlijke man ..."
Wanneer ik de video bekeken had tot 1988 en misschien nog wel tot 2012 zou ik wellicht ook zeggen dat het een gewone man is die met passie zijn meningen geeft over verschillende onderwerpen.
De muziek die daarbij zorgvuldig gekozen is, dus ook vooral aan het begin van het filmpje, is niet voor niets gekozen.
In mijn perceptie wil de maker van de video deze man in 1980 'zachtmoedig' over laten komen.
1987 laat hem al wat 'krachtiger' overkomen.
1988 laat zie dat hij een 'winnaar' wil zijn en dat gaat zo'n beetje door tot 2012 en de toon wordt steeds iets drukker en feller.
Ik geloof zelfs dat ik voor een heel eind met 'm mee ga.

In 2014 wordt hij nog feller en nog duidelijker en laat de stem van het zwijgzame volk horen.
Het muziekje vind ik nu een beetje hinderlijker worden.
Nu wil hij niet meer alleen 'winnen', maar hij vindt dat de VS moet 'winnen', leiderschap moet hebben.
Hij heeft kritiek op China en ik vind dat al een beetje akeliger klinken en de muziek komt niet meer over.
2015 laat geen verbeelding meer over en hij komt mij een beetje voor als een gereïncarneerde Hitler, hetzij wat 'zachter' in uitingen.
Hij was een meester in massahypnose ...en op een bepaalde wijze doet Trump niet voor hem onder.

Maar nu ik deze video vandaag pas bekeek, rezen mij de vragen die ik in mijn vorige post stelde, waarbij ik de laatste 6 minuten niet meer heb kunnen bekijken.
De combinatie met muziek maakten me een beetje melancholiek.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door herman50 » 27 jun 2016, 11:24

je moet er niet aan denken dat deze man ,dit karikatuur, -mogelijk- eventueel ooit de sleutels en code in handen krijgt van het vreselijkste wapen ter wereld,, plus een lijst van geheim agenten overal ter wereld,, als je die video afkijkt en je ziet in de ´laatste´5/6 minuten die arm omhoog gaan lopen de rillingen langs de rug ,in de jaren 40 was er ook zo´n iemand die zo stond ..... vraag me af zien Amerikanen dit nou niet/nooit <of zijn ze evenals ´het gebroken eiland´ aan de overkant van Noordzee> ... met berouw na de zonde , (van redelijk dichtbij een teloorgang meegemaakt dankzij dhr Trump.. familie uit Schiedam schreef in voor de lekkerste drank voor Trump ,slappe tijd dus waarom niet en verdimme hij wint , kort en goed hij gaat met eerste flessen naar Trump , die kijkt hem aan ,,o dat niet meer nodig neem maar weer mee,, gouden opdruk gouden schroefdop, het was het einde van z´n bedrijf , nu heeft ie een torenhoge schuld die hij zelf nooit kan betalen ,dankzij ´dhr´Trump..)welk speeltje heeft hij nu? de USA?? :?
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door Fenna » 27 jun 2016, 11:41

herman50 schreef:je moet er niet aan denken dat deze man ,dit karikatuur, -mogelijk- eventueel ooit de sleutels en code in handen krijgt van het vreselijkste wapen ter wereld,, plus een lijst van geheim agenten overal ter wereld
Troost je in de gedachte dat hij een marionet is en dat de echte macht achter de coulissen zit.
Zijn adviseurs (spindokters) maken de dienst uit.

Dat deze enggerd mogelijk aan de macht komt, komt ook door onvrede onder de bevolking.

Het zou mij niet verbazen dat hij voor de verkiezingen word vermoord omdat hij te gevaarlijk is voor de gevestigde orde.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door herman50 » 27 jun 2016, 12:34

Afbeelding :rolfl: :rolfl:
alles van waarde is weerloos

gusteman

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door gusteman » 27 jun 2016, 15:11

Fenna schreef:Het zou mij niet verbazen dat hij voor de verkiezingen word vermoord omdat hij te gevaarlijk is voor de gevestigde orde.
Dat werd ook beweerd toen Obama presidentskandidaat was, toen werd door complot aanhangers gewezen naar de (volgens hen toch) door Zionisten en Vrijmetselaars gestuurde Illuminati.
Nou, Obama heeft netjes zijn twee ambtstermijnen (zo goed als) doorlopen.
Fenna schreef:
herman50 schreef:je moet er niet aan denken dat deze man ,dit karikatuur, -mogelijk- eventueel ooit de sleutels en code in handen krijgt van het vreselijkste wapen ter wereld,, plus een lijst van geheim agenten overal ter wereld
Troost je in de gedachte dat hij een marionet is en dat de echte macht achter de coulissen zit.
Wel leuk om daarnaast te zien wat taigitu schreef
taigitu schreef:Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zijn partij hem steunt om dit te bereiken.
Tenzij ze een plan hebben om hem, mocht hij winnen en president worden, hem als marionet gebruiken. En dat de achterban de touwtjes in handen heeft.
Zolang er mensen bestaan wordt er gemanipuleerd en worden schijnvertoningen opgevoerd.

Waarom zou het met Donald Trump anders zijn?

Mogelijk ander scenario: de Republikeinen weten zich echt geen raad met de rotzooi in de VS, zien er geen voor hen haalbare oplossing voor.

Dus laten zij Trump rustig zijn race naar het Witte Huis inzetten, ze halen zelfs hun andere deelnemers binnen zodat Trump de weg vrij heeft.
Op het laatste ogenblik geven zij publiekelijk toe dat de Republikeinse Partij een dergelijke kandidaat niet kan laten doorstoten naar het Witte Huis en ze stoten hem uit de partij, onderwijl de schuld doorschuivend naar de kiezers.

De Republikeinse Partij komt er uit als de meest vaderlandslievende verliezer die de VS ooit hebben gekend.

De Democraten mogen de president leveren maar zullen vier jaar lang volledig dwars gezeten worden door de Republikeinen die bij de volgende verkiezingen als glorieuze winnaar hun kandidaat in het Witte Huis zullen plaatsen.
Laatst gewijzigd door gusteman op 27 jun 2016, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast1

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door Gast1 » 27 jun 2016, 15:17

Denk je dan, beste guus, dat Trump dat ook gaat bewerkstelligen?

gusteman

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door gusteman » 27 jun 2016, 15:33

Gast1 schreef:Denk je dan, beste guus, dat Trump dat ook gaat bewerkstelligen?
Ik heb geen glazen bol, beste Gast1, ik kan enkel deducties halen uit aan mij bekende gegevens.
Zoals:
- Trump heeft een schrijnend tekort aan steunfondsen om zijn campagne verder te zetten;
- de Republikeinse Partij geeft niet echt kritiek op sommige van zijn uitspraken, maar ze worden ook niet gesteund vanuit de partij;
- zijn uitspraak in Schotland zal hem ook de steun van de Iers- en Schots-Amerikanen doen verliezen;
- de Londense City baalt van de Brexit en Wall Street zal die houding steunen; de economische kerngroepen zullen het niet eens zijn met Trumps standpunten over de Brexit.

Er kan natuurlijk tussen nu en November nog heel wat veranderen maar voor de Republikeinen blijft het een race met maar één deelnemer van hun kant.
Hoe zij daar zullen kunnen munt uit slaan is mij een raadsel, en zoals het bij elke goede politieke partij gaat komen de belangen van de Partij nog altijd op de eerste plaats.

Of Trump iets gaat bewerkstelligen kan ik niet zeggen, ik ben er echter wel zeker van dat we voor verrassingen zullen komen te staan.

Gast1

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door Gast1 » 27 jun 2016, 15:43

:post:

En als je er wel zeker van bent dat we voor verrassingen zullen komen te staan, zullen het dus geen verrassingen zijn.
Althans niet voor jou, maar ook niet voor mij. :wink:

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: This Video Will Get Donald Trump Elected

Bericht door herman50 » 28 jun 2016, 10:23

Fenna schreef:
herman50 schreef:je moet er niet aan denken dat deze man ,dit karikatuur, -mogelijk- eventueel ooit de sleutels en code in handen krijgt van het vreselijkste wapen ter wereld,, plus een lijst van geheim agenten overal ter wereld
Troost je in de gedachte dat hij een marionet is en dat de echte macht achter de coulissen zit.
Zijn adviseurs (spindokters) maken de dienst uit.

Dat deze enggerd mogelijk aan de macht komt, komt ook door onvrede onder de bevolking.

Het zou mij niet verbazen dat hij voor de verkiezingen word vermoord omdat hij te gevaarlijk is voor de gevestigde orde.
is het toeval dat in GB er een figuur opstaat die faliekant tegen de EU is --Boris Johnson- gisteren de be,, monden deed openvallen van medestanders door in warme bewoordingen te zeggen -AD vanmorgen..= ´´ik kan niet duidelijk genoeg zijn ,Engeland is onderdeel van Europa , én zal dat altijd blijven´´ ,,,
we zullen maar denken of je door de hond of kat gebeten word , het doet hoe dan ook zeer ,, vroeg me eigenlijk af, als die ander roeptoeter president word welk vliegtuig zou die gaan gebruiken; de Boeing TRUMPH of de Air Force One?? :uhhhm:
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie