Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Gast1

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Gast1 » 12 jul 2017, 09:52

MetalPig schreef:
Het is wetenschappelijk bewezen dat apparaten als onze televisie of computer de ruimte waar ze in staan vullen met negatieve energie.
Dat is de context die je opzettelijk mist.
'Opzettelijk' nog wel ... nou, nou ... dat vult maar in zeg ...:mrgreen:
Volgens mij plaatste ik die volzin in mijn post hiervoor.
Wellicht dat je mogelijk niet goed gelezen hebt en ook de linken niet bekeken -of begrepen- hebt.
MetalPig schreef:
Gast1 schreef:Voor wat betreft 'de context' ... ben je nou eigenlijk echt wel serieus of wil je het écht niet zien?
Ja, sorry dat mijn bericht zo onduidelijk was dat jij hem alleen maar verkeerd kon interpreteren :roll:
Rara ... wie 'interpreteert' er hier?
MetalPig schreef:Ik begon niet over bewijs hè.
Mijn beste MetalPig, ik schreef toch ook nergens dat jij over bewijs begon?
MetalPig schreef:
Gast1 schreef:Het is wetenschappelijk bewezen dat apparaten als onze televisie of computer de ruimte waar ze in staan vullen met negatieve energie.
Dat was de stelling toch? Wat is die 'negatieve energie' dan toch eigenlijk wel niet? Zou het 'een bepaalde straling' kunnen zijn?
Nee, dat kan niet niet als je het hebt over iets dat wetenschappelijk bewezen is.
Hihihi ... wat ben je toch een schatje.
Wat schreef je ook alweer?
MetalPig schreef:Laat mij dan maar even vluchten naar een andere wereld.
Tja ... de context ... [think]
Ziekenhuis, zieke mensen en continu dreiging van slecht nieuws ...
Ik vul daar bij aan dat de gehele mensenwereld zieker aan het worden is en dat is de realiteit.
Je kunt echter kiezen -want dat woordje gebruikte je al regelmatig hetwelk ik met een kleurtje geaccentueerd had- om even te vluchten naar een andere wereld.
An sich begrijp ik niet welke wereld dat dan zou kunnen zijn buiten de 'wetenschappelijke' wereld in jouw geval?

Maar dat maakt ook niet uit.
Ik vind je leuk :wink:

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11960
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door MetalPig » 12 jul 2017, 10:13

Gast1 schreef:'Opzettelijk' nog wel ... nou, nou ... dat vult maar in zeg ...
<...>
Rara ... wie 'interpreteert' er hier?
Iedereen, altijd. Om een of andere reden moet jij er altijd op wijzen als anderen het doen; een makkelijk manier om inhoud te ontlopen als je jezelf aan het vastlullen bent.
Gast1 schreef:Hihihi ... wat ben je toch een schatje.
<...>
Ik vind je leuk :wink:
Zal best. Ik krijg een steeds grotere hekel aan jouw manier van communiceren, en daarmee aan jou.
Gast1 schreef:
MetalPig schreef:Laat mij dan maar even vluchten naar een andere wereld.
Je kunt echter kiezen <...> om even te vluchten naar een andere wereld.
An sich begrijp ik niet welke wereld dat dan zou kunnen zijn buiten de 'wetenschappelijke' wereld in jouw geval?
Ach, er is zo veel wat je niet begrijpt. Breek er je hoofd maar niet te veel over, anders kom je misschien wel tot nieuwe inzichten, en ik denk niet dat je dat aankunt, eerlijk gezegd.

Gast1

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Gast1 » 12 jul 2017, 10:41

MetalPig schreef:
Gast1 schreef:'Opzettelijk' nog wel ... nou, nou ... dat vult maar in zeg ...
<...>
Rara ... wie 'interpreteert' er hier?
Iedereen, altijd. Om een of andere reden moet jij er altijd op wijzen als anderen het doen; een makkelijk manier om inhoud te ontlopen als je jezelf aan het vastlullen bent.
:rolleys:

Nee hoor, niet iedereen interpreteert altijd, maar gewis ... het overkomt mij ook en dat zijn dan weer leermomenten.
Met jouw welnemen pak ik jouw zinnetje er 'even' bij:
MetalPig schreef:Om een of andere reden moet jij er altijd op wijzen als anderen het doen; een makkelijk manier om inhoud te ontlopen als je jezelf aan het vastlullen bent.
Wel eens overwogen dat dit geheel op toepassing zou kunnen zijn op jezelf? :wink:
MetalPig schreef:
Gast1 schreef:Hihihi ... wat ben je toch een schatje.
<...>
Ik vind je leuk :wink:
Zal best. Ik krijg een steeds grotere hekel aan jouw manier van communiceren, en daarmee aan jou.
Ik heb dat beslist niet bij jou.
Ik voel het als een vorm van liefde van jou naar mij toe, dat is geen interpretatie, maar een 'weten' en als je het op prijs stelt, kan ik je dat ook heel eenvoudig uitleggen.
MetalPig schreef:
Gast1 schreef:An sich begrijp ik niet welke wereld dat dan zou kunnen zijn buiten de 'wetenschappelijke' wereld in jouw geval?
Ach, er is zo veel wat je niet begrijpt. Breek er je hoofd maar niet te veel over, anders kom je misschien wel tot nieuwe inzichten, en ik denk niet dat je dat aankunt, eerlijk gezegd.
Ik begrijp juist heel erg veel, maar bij jou -en dat intrigeert me- begrijp ik het niet.
Mijn hoofd daarover breken doe ik allerminst, maar ik sta open voor dit nieuwe inzicht.
Je schrijft dat je denkt dat ik dat niet aankan (welk veel gebruikt woordje komt er nu bij je op?), maar niets is minder waar.
Ik heb tot nu toe erg veel aangekund en de ingewijden weten dat ... :wink:

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Susan » 12 jul 2017, 11:08

Voor wie het nog interesseert hier wat links over de invloed van straling op gezondheid:

http://www.ojibwa-deroeck.com/fileman/U ... ing_LR.pdf
http://www.gezondheid.be/index.cfm?art_ ... action=art

en een gedeelte van een site:

Smart cities, hotspots, chronische Wi-Fi blootstelling en het dodelijke ‘Moscow Signal’
Dat straling ver onder de ICNIRP/Gezondheidsraad-normen dodelijk kan zijn als je mensen maar langere tijd consistent bestraalt, is bij overheden al decennia bekend. Tijdens de koude oorlog werden leden van de Amerikaanse ambassade in Moskou met exact dit doel voor ogen tussen 1953 en 1975 letterlijk ziek- of doodgestraald met het zogenaamde ‘Moscow Signal’. Na deze periode bleef het bestralen doorgaan met een zwakker signaal. Volgens U.S. National Security Advisor Zbignew Brezhinski had het Amerikaanse ambassadepersoneel in Moskou destijds het allerhoogste kankercijfer ter wereld. Stedelijke hotspots als Earthlink en het geplande Draadloos Groningen zijn theoretisch zo dodelijk dat ze feitelijk gewoon als tienjarenplan-genocideconstructies kunnen worden aangemerkt.

Er gaat veel meer dan een sterke suggestie uit van de overeenkomst tussen klachten gerelateerd aan Wi-Fi en die veroorzaakt door het Moskou Signaal. Wi-Fi zit op 2,450 of 2,485 gigahertz (net als de magnetron). Het Moskou Signaal varieerde steeds tussen 2,5 en 4,1 gigahertz. De frequenties waren door de Russen opzettelijk gekozen vanwege de lichamelijke schade die deze frequenties aanrichten, zoals leukemie en kanker en psychische en mentale ontregeling. Lokale bestuurders gaan lichtzinnig om met het chronisch blootstellen van burgers aan Wi-Fi en kunnen met geen mogelijkheid de veiligheid hard maken. In tegendeel, in het verleden bleek een dergelijk experiment 22 jaar achtereen ernstig ziekmakend, de geestelijke gezondheid schadend en in veel gevallen dodelijk voor mannen, vrouwen en kinderen. Met deze testcase in het achterhoofd is het voorzorgsbeginsel hier derhalve niet eens aan de orde; hotspots, smart cities, kortom alle Wi-Fi accesspoints op openbare plaatsen dienen onmiddellijk verboden te worden.

Waarom waarschuwt de Nederlandse overheid niet net als de Duitse regering tegen Wi-Fi?
Er bestaat veel verwarring over het al dan niet schadelijk zijn van langdurige blootstelling aan microgolven, maar feitelijk is het een simpel verhaal. In de jaren ’30 kwamen uit Duits onderzoek al gevaren naar voren zoals chromosoombeschadigingen die aan de basis van kwaadaardige tumoren liggen. In de jaren ’50 zijn er in de VS veel processen gevoerd tegen de Amerikaanse overheid door luchtvaartpersoneel en mensen die bij de marine of politie werkten. De processen werden gevoerd wegens een beroepsziekte die ‘radarziekte’ werd genoemd. Omdat microgolftechnologie voor defensie onmisbaar was besloot men miljardenclaims te voorkomen door een kunstmatig hoge veiligheidsgrens in te stellen voor blootstelling aan straling.

Men heeft niet op wetenschappelijke of medische maar enkel op financieel politieke gronden bepaald dat straling geen schade kan veroorzaken als er geen weefselopwarming plaatsvindt en dat stralingsklachten die zich desondanks voordoen aan andere oorzaken moeten worden toegeschreven. De WHO publiceerde een handboek speciaal voor bestuurders om stralingsleed van burgers conform deze policy te kunnen afwimpelen als ‘risicobeleving’ en deed hiertoe ook een poging in haar factsheet ‘elektrohypersensitiviteit’. Verder werd afgesproken dat alle epidemiologische onderzoeken die aantoonden dat deze policy onhoudbaar was “niet voldeden aan de criteria van de stand der wetenschap” en “niet goed wetenschappelijk waren uitgevoerd”. (We komen dit soort zinnen vaak tegen in publicaties van de Gezondheidsraad of het Antennebureau.)

Onafhankelijke wetenschappers werden onderdrukt door bijvoorbeeld hun researchgelden in te trekken. Uit deze financieel/industriële staatspolitiek zijn extreem hoge en onverantwoorde blootstellingslimieten ontstaan die snel internationaal werden overgenomen omdat voor ieder land de afhankelijkheid van defensie van microgolftechnologie net zo’n grote rol speelde als voor de VS. Tegenwoordig wordt deze traditie bewaakt door een privaatinstelling genaamd het ICNIRP. De normen die de ICNIRP stelt zijn niet realistisch en gesteld op 10.000.000 microWatt/m² terwijl de bouwbiologische norm en de norm waar Nieuw Zeeland naar streeft staat op maximaal 10 microWatt/m². De ICNIRP-norm is dus een miljoen keer te hoog.

Dit verklaart de vele berichten over klachten bij straling “ver onder de norm”. Men vergeet daarbij dat dit “ver onder de norm” zich betrekt op een financieel-politieke norm bedoeld om schadeclaims te ontlopen en niet op wetenschap of biologische schade. “Ver onder de norm” bevindt zich in werkelijkheid ver tot zeer ver boven de bouwbiologische norm van 10 microWatt/m². (Voor slaapkamers en kindervertrekken geldt slechts 1 microWatt/m².) Het punt is dat ons lichaam een uiterst complex geheel van cellen is die voor hun functioneren geheel afhankelijk zijn van subtiele en kwetsbare bio-elektrische processen. Ons lichaam wordt dan ook niet door opwarming beschadigd, maar het wordt bij blootstelling, ook aan zeer zwakke microgolven, elektrisch beschadigd.

In Nederland nemen de Gezondheidsraad en GGD-en de ondeugdelijke en niet-wetenschappelijke normen van het ICNIRP letterlijk over. De Wetenschapsraad, een ander belangrijk adviesorgaan van de regering, is het daar absoluut niet mee eens en startte eind april 2009 een bestuursrechtelijk proces tegen de Gezondheidsraad. Ook het Europees parlement en het European Environmental Agency, net als duizenden geleerden en medici, vinden het standpunt van de Gezondheidsraad (en dat van de WHO) onhoudbaar en onverantwoord en er wordt dan ook voortdurend druk uitgeoefend om de gezondheid van de burger boven industriële belangen te stellen.

De Nederlandse regering is doodsbang dat objectieve informatie over straling een kettingreactie zal geven die enorm veel geld zal gaan kosten. In een uitzending van Zembla geven oud-topmannen van KPN en Telfort toe dat ze onmiddellijk de miljarden aan licentiegelden terug zullen vorderen in zo’n geval, waar tegenover schadeclaims van burgers en bedrijven zullen komen te staan die vele miljarden kunnen gaan bedragen. In het Nationaal Antennebeleid van 8 december 2000 is de bewuste misformatie inzake stralingsnormen op papier vastgesteld inclusief een mediastrategie om objectieve informatie tegen te gaan en de budgetten die daarvoor nodig zijn.

Naast de vijftig artsen die in april 2009 tegen straling protesteerden met een appèl, hechten ook alle Nederlandse verzekeringsmaatschappijen meer aan de niet-gepolitiseerde wetenschap dan aan de Gezondheidsraad en schrapten daarom al in maart 2005 alle schade door straling uit hun polissen. Ook de telecom en draadloosindustrie zelf kunnen zich nergens tegen de gezondheidsschade door chronische bestraling van de bevolking verzekeren. Dit enkel vanwege de verwachte catastrofale proporties die dit binnen enkele jaren zal aannemen.

http://www.earth-matters.nl/13/7084/gre ... oduct.html
Laatst gewijzigd door Susan op 12 jul 2017, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11960
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door MetalPig » 12 jul 2017, 11:35

Gast1 schreef:Ik voel het als een vorm van liefde van jou naar mij toe, dat is geen interpretatie, maar een 'weten'
Als je iets voelt dan noemen we dat een emotie, niet een weten.

Je geeft vaak nogal onconventionele betekenissen aan woorden, en ook dat is een reden waarom het vervelend communiceren is met jou.

Je voelt liefde, maar wanneer je aan het einde van deze zin aanbeland bent dan weet je dat het geenszins zo bedoeld is. Voel je het verschil?

Gast1

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Gast1 » 12 jul 2017, 13:03

MetalPig schreef:
Gast1 schreef:Ik voel het als een vorm van liefde van jou naar mij toe, dat is geen interpretatie, maar een 'weten'
Als je iets voelt dan noemen we dat een emotie, niet een weten.
Als je iets voelt dan is dat een emotie, en dat is een weten.
Ik weet dus dat het een emotie is, net zoals ik weet dat al jouw reacties vervult zijn met liefde naar mij toe. :wink:
MetalPig schreef:Je geeft vaak nogal onconventionele betekenissen aan woorden, en ook dat is een reden waarom het vervelend communiceren is met jou.
Het is waarschijnlijk vervelend voor jou, lastig voor anderen -maar mogelijk ook vervelend-, soms mogelijk ook intrigerend en ach ...
het is maar net hoe het geïnterpreteerd wordt, maar misschien nog meer hoe de ontvanger/lezer zelf in elkaar steekt en op welke wijze er met berichtgevingen om gegaan wordt.
MetalPig schreef:Je voelt liefde, maar wanneer je aan het einde van deze zin aanbeland bent dan weet je dat het geenszins zo bedoeld is. Voel je het verschil?
"nee ... ik 'ken' het verschil.

Een verschil kan ik niet voelen. :wink:

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11960
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door MetalPig » 12 jul 2017, 13:34

Gast1 schreef:Het is waarschijnlijk vervelend voor jou,
Inderdaad, want hoe ik het ook opschrijf, er is altijd een aanzienlijke kans dat mijn boodschap niet overkomt. Je doet geen enkele moeite om te begrijpen wat ik schrijf; eerder het omgekeerde. En dan meng je je opzettelijke onbegrip ook nog eens met pedante betweterige wijsneuzerij.

Heel erg vervelend.

Gast1

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Gast1 » 12 jul 2017, 14:11

MetalPig schreef:
Gast1 schreef:Het is waarschijnlijk vervelend voor jou,
Inderdaad, want hoe ik het ook opschrijf, er is altijd een aanzienlijke kans dat mijn boodschap niet overkomt. Je doet geen enkele moeite om te begrijpen wat ik schrijf; eerder het omgekeerde. En dan meng je je opzettelijke onbegrip ook nog eens met pedante betweterige wijsneuzerij.

Heel erg vervelend.
[joker]

Kijk wat je schrijft:
MetalPig schreef:Inderdaad, want hoe ik het ook opschrijf, er is altijd een aanzienlijke kans dat mijn boodschap niet overkomt.
Je doet geen enkele moeite om te begrijpen wat ik schrijf; eerder het omgekeerde.
Mijn primaire reactie was dat ik dat geschreven zou kunnen hebben aan het adres van jou.
Secundair echter doe ik wel degelijk moeite om jou proberen te begrijpen en het grappige is dat ik jou begrijp.
Ik begrijp je in die zin hoe je denkwijze is.
Want hoe ik het ook opschrijf, er is altijd een aanzienlijke kans dat mijn boodschap niet overkomt en dat kan inderdaad heel vervelend overkomen.
En dat dat dan afgedaan wordt met ...
MetalPig schreef:En dan meng je je opzettelijke onbegrip ook nog eens met pedante betweterige wijsneuzerij.
... is ook weer heel begrijpelijk en vooral typisch menselijk. :wink:

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11960
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door MetalPig » 12 jul 2017, 14:20

Gast1 schreef:het grappige is dat ik jou begrijp.
Precies, en daarom is het zo verrekte irritant dat je onbegrip veinst.

Gast1

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Gast1 » 12 jul 2017, 14:38

Ik begrijp je omdat je binnen een bepaalt paradigma denkt ... :wink:

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11960
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door MetalPig » 12 jul 2017, 14:48

Gast1 schreef:Ik begrijp je omdat je binnen een bepaalt paradigma denkt ... :wink:
:roll:

gusteman

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door gusteman » 12 jul 2017, 14:53

Gast1 schreef:Nee hoor, niet iedereen interpreteert altijd, ...
En toch is het zo, beste Gast1.
Jij begrijpt dat nu nog niet (en ik schrijf er bewust "nu" bij) maar binnen afzienbare tijd zal je herlezen wat je hier hebt geschreven en zal je denken "verrek, hoe kon ik zo kortzichtig zijn?"

gusteman

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door gusteman » 12 jul 2017, 14:59

Susan schreef:Voor wie het nog interesseert ...
Het interesseert mij zelfs heel erg, beste Susan.
En ik had graag eens een blik geworpen op de webpagina van Earth Matters maar de door jou geplaatste link levert een 404 Error op.
Ben er dus niks mee, jammer.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Susan » 12 jul 2017, 15:39

gusteman schreef:
Susan schreef:Voor wie het nog interesseert ...
Het interesseert mij zelfs heel erg, beste Susan.
En ik had graag eens een blik geworpen op de webpagina van Earth Matters maar de door jou geplaatste link levert een 404 Error op.
Ben er dus niks mee, jammer.
Ik heb het opnieuw opgezocht Gusteman en een andere link er bij gezet
die wel werkt. (maar ik kan er zelf niet meer mee bezig zijn)
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80571
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Tammy » 12 jul 2017, 15:44

De link doet het Gusteman. :grin:
Alleen de tweede van gezondheid.be niet.

Aha ik zie dat Susan al heeft gereageerd, ik stap weer opzij. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door univers » 12 jul 2017, 15:55

ik stap weer opzij. :grin:
Verstandig.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Gast1 » 12 jul 2017, 17:00

gusteman schreef:
Gast1 schreef:Nee hoor, niet iedereen interpreteert altijd, ...
En toch is het zo, beste Gast1.
Jij begrijpt dat nu nog niet (en ik schrijf er bewust "nu" bij) maar binnen afzienbare tijd zal je herlezen wat je hier hebt geschreven en zal je denken "verrek, hoe kon ik zo kortzichtig zijn?"
Ah, kijk eens ...
Los van de juist geplaatste leestekens (enkel bij "Verrek, hoe kon ik zo kortzichtig zijn?") zou dat best eens toepasbaar kunnen zijn op jezelf.
Overigens begin je een zin die mogelijk uitgesproken of gedacht wordt met een hoofdletter, maar dat terzijde.

Laat ik het trachten met een voorbeeld.
Ik zie een verkeersbord wat toont dat ik niet sneller mag rijden dan 50 km.
Die afspraak is immers gemaakt anders had ik nu mijn rijbewijs niet gehad.
Aan dat verkeersbord kan ik niet mijn eigen uitleg geven, ik kan er maar op een manier meer omgaan en ook hier zijn er natuurlijk weer de uitzonderingen.
Die uitzonderingen zouden dan wellicht een bekeuring kunnen krijgen zodat ze het bord mogelijk beter gaan begrijpen.
Misschien begrepen ze het wel, maar zagen ze het bord niet of negeerden ze het.
Misschien zaten er takken voor.
Iets van oorzaak en gevolg geloof ik.

Ik zie een boom (plant), ook hier hebben we ooit een afspraak over gemaakt en we hebben nog veel meer gedaan dan dat alleen.
We hebben de boom gespecificeerd en gecategoriseerd.
Dat hebben we bij tal van zaken gedaan en hierdoor zijn we in staat om over bepaalde zaken te communiceren.
Maar we dienen wel duidelijk te zijn, want als ik alleen maar verkeersbord of boom zeg, tja ... dan ga je vaak -de meesten onder ons- interpreteren.
Dus dien je duidelijk te zijn en dat lukt jou best wel goed.

Technologie heeft ons primaten veel geschonken (maar dat waren we heel simpeltjes gezegd zelf) en technologie heeft ons ook veel ontnomen.
En ook dat waren wijzelf. Technologie heeft er voor gezorgd dat wij als pestilentie konden overleven en voortwoekeren.
Ik vermeldde het hier al.
Maar het gaat over de zes dingetjes die in het topic genoemd worden.

En over die zes dingetjes kun je van gedachte verschillen.
Je kunt ook over de gedachte verschillen over de interpretatie van deze zes dingerrtjes ... oeps typefoutje ...
En je kunt over het woordje interpretatie van gedachte verschillen.
Los daarvan, ben ik het met de schrijver over die zes dingetjes wel eens.
Wellicht aardig om alles -valt wel mee- in dit topic nog eens te herlezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Osiris » 12 jul 2017, 19:12

Heb al vaker de link gelegd met de WIFI straling en het ziek worden.

We proberen met z'n allen braaf de overheidspropaganda te volgen om gezonder te leven; stoppen met roken,gezonder te eten,meer te sporten,minder drinken etc etc....

Hoe kan het dan dat o.a. kankergevallen en andere ziektes alleen maar gestaag toenemen ?

Dus zit de oorzaak duidelijk ergens anders.

WIFI is er één van en een belangrijke,aangezien dit alleen maar toeneemt , maar ook het merendeel van bijvoorbeeld zonnebrandcremes ( overheidspropaganda; smeren ,smeren en nog eens smeren met een zo hoog mogelijke factor ) en deo's bevatten kankerverwekkende stoffen ( worden al her en der in andere landen verboden ).

Veelvuldige medicatiegebruik ( overheidspropaganda om ons zogenaamd gezond en beter te maken ) maakt ons lijf en onze financieen kapot.

De daaropvolgende,bewust gecreeerde stress is een volgende dominosteen.

Je kunt zo langzamerhand maar beter stoppen met ademhalen.
Maar dan hebben ze precies, zoals met alle bovengenoemde middelen, hun doel bereikt en er ook nog grof hun zakken mee gevuld......
En dat laatste is de enige reden waarom al het werkelijk juiste onderzoek, wat aantoont hoe slecht alles is , op grote schaal in de doofpot verdwijnt.

Degenen die dit allemaal stelselmatig negeren zijn al nagenoeg hersendood door de stralingsabsorptie, hun stukje eigen bewustzijn is allang geabsorbeerd door het scherm waar ze de hele dag mee versmolten zijn....

Wat een 'mooie' wereld leven we toch in, bedoel daarmee natuurlijk de energetisch verrotte maatschappij/beschaving , niet onze planeet an sich.
Laatst gewijzigd door Osiris op 12 jul 2017, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door univers » 12 jul 2017, 19:15

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zes dingen die onze technologie ons ontnomen heeft

Bericht door Osiris » 12 jul 2017, 19:32

En nog meer stralingspropaganda.
Laten we met z'n allen toch zo snel mogelijk elektrisch gaan rijden,uiteraard ook volgestopt met WIFI gerelateerde snufjes ( bij sommige niet-elektrische nieuwe auto's nu al geval ).
Uiteraard met als excuus het milieu ( wat een hoax woeha.. ).

Je hebt straks niet een auto met een WIFI hotspot, je bent een WIFI hotspot.
Met alle kankergevolgen vandien.

Aan een ieder vrij hoe dat te interpreteren :evil:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie