#MeToo en #IHave

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Fenna » 30 mei 2018, 09:52

univers schreef:
30 mei 2018, 09:45
Pas op Fen.

Afbeelding
:mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door MetalPig » 30 mei 2018, 10:20

Arminius schreef:
30 mei 2018, 09:44
Heb je je anti depresiva pilletjes al genomen vandaag?
Ach jee. Iemand is het niet met je eens en jij zet meteen vraagtekens bij de geestelijke gesteldheid. Dan ben je best zielig, Arminius...

Arminius

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Arminius » 30 mei 2018, 10:37

MetalPig schreef:
30 mei 2018, 10:20
Arminius schreef:
30 mei 2018, 09:44
Heb je je anti depresiva pilletjes al genomen vandaag?
Ach jee. Iemand is het niet met je eens en jij zet meteen vraagtekens bij de geestelijke gesteldheid. Dan ben je best zielig, Arminius...
[burn]
Laatst gewijzigd door Arminius op 30 mei 2018, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door MetalPig » 30 mei 2018, 11:09

Rapporteer me maar in plaats van irritant knipperende gifjes te plaatsen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 30 mei 2018, 11:42

Even offtopic :

Arminius ik vind dit een zeer naar plaatje.
Als er iemand geen troll is dan is het wel MetalPig.
Je kan elkaar liggen of niet maar dit plaatje hoort bij tieners en niet bij volwassenen Arminius.

Vanaf hier weer ontopic.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Arminius

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Arminius » 30 mei 2018, 14:28

MetalPig schreef:
30 mei 2018, 11:09
Rapporteer me maar in plaats van irritant knipperende gifjes te plaatsen.
Ik ben geen verrader. Vanaf nu negeer ik je gewoon. Als jij nu bij mij het zelfde doet. Krijgen we ook geen ruzie. [wave]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 01 jun 2018, 10:23

CNN blijft bij aantijgingen misbruik Freeman.

ATLANTA - De Amerikaanse nieuwszender CNN staat achter het nieuwsbericht waarin meerdere vrouwen acteur Morgan Freeman beschuldigden van ongewenst gedrag en seksuele intimidatie.

De advocaat van Freeman had CNN gesommeerd het bericht te rectificeren. Volgens de advocaat is het nieuws onjuist. CNN heeft de advocaat een brief gestuurd waarin het schrijft dat de zender ,,volledig achter zijn verslaggeving staat en pogingen om de zender te intimideren en het zwijgen op te leggen agressief zal bevechten."

De nieuwszender meldde vorige week donderdag dat zeker acht vrouwen de 80-jarige Amerikaanse acteur van onzedelijke handelingen hebben beticht. Dat gebeurde tijdens het werk op de set of bij promotionele evenementen. Na het bekend worden van het nieuws bood hij zijn excuses aan.

BRON.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ach CNN gaan we dreigen ?
Agressief bevechten als men commentaar op je heeft ?
Wat een gevallen nieuwszender is het toch geworden, eeuwig zonde.
En dat durft ook nog over intimideren te spreken, hoort wie het zegt. [doh]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Arminius

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Arminius » 01 jun 2018, 10:38

Tammy schreef:
01 jun 2018, 10:23
CNN blijft bij aantijgingen misbruik Freeman.

ATLANTA - De Amerikaanse nieuwszender CNN staat achter het nieuwsbericht waarin meerdere vrouwen acteur Morgan Freeman beschuldigden van ongewenst gedrag en seksuele intimidatie.

De advocaat van Freeman had CNN gesommeerd het bericht te rectificeren. Volgens de advocaat is het nieuws onjuist. CNN heeft de advocaat een brief gestuurd waarin het schrijft dat de zender ,,volledig achter zijn verslaggeving staat en pogingen om de zender te intimideren en het zwijgen op te leggen agressief zal bevechten."

De nieuwszender meldde vorige week donderdag dat zeker acht vrouwen de 80-jarige Amerikaanse acteur van onzedelijke handelingen hebben beticht. Dat gebeurde tijdens het werk op de set of bij promotionele evenementen. Na het bekend worden van het nieuws bood hij zijn excuses aan.

BRON.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ach CNN gaan we dreigen ?
Agressief bevechten als men commentaar op je heeft ?
Wat een gevallen nieuwszender is het toch geworden, eeuwig zonde.
En dat durft ook nog over intimideren te spreken, hoort wie het zegt. [doh]

Hier ben ik het dan weer niet mee eens. CNN doet niet meer als berichten. Daar zijn ze voor. Dat dit Freeman niet aanstaat kan CNN niets aan doen. Trouwens, wie ecuses maakt bekent ook schuld.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 01 jun 2018, 12:42

Arminius schreef :
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. CNN doet niet meer als berichten.
Berichten Arminius ?
Vroeger ja nu drukken de nieuwslezers en de staf hun eigen voorkeur naar voren.
Kijk maar naar de presidentverkiezingen hoe dat ging.
Dat was niet meer gewoon nieuws verkondigen, dat was een ordinaire heksenjacht geworden.

En excuses voor het feit dat sommige vrouwen zich bij zijn complimentjes of flirterige gedrag zich niet op hun gemak voelden is iets anders dan beschuldigd worden van zware sexuele intimidatie.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door herman50 » 10 aug 2018, 09:56

eerlijk is vals Tammy, maar er moet een tegehanger van Fox - Donny´s - zender zijn en da´s nou net CNN ,, enne t duurt al zolang de moppen komen ook los ,,,,,,

Afbeelding :rolleys:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 10 aug 2018, 12:30

Het plaatje is te klein om te lezen, maar ik ben niet echt van de mopjes. :mrgreen:
Toen Bill Clinton met Monica was waren er ook allemaal mopjes, je kon Monica Lewinsky sigaren kopen toen, ik was toen in Washington DC zag ze liggen in soevenirs winkeltjes.
Vond dat zo raar. [joker]


En eerlijk is vals ?
Dat is een uitdrukking die ik niet ken.
CNN is alvast niet eerlijk, weet je mijn filmpje nog in Trump topic ?
Dat die reporter stiekem is gefilmd en dat je ziet hoe de CNN kijker word voorgelogen glashard voor de kijkcijfers ?
FOX nieuws heb ik niet in mijn zenderpakket , maar kan nooit erger zijn dan dat hysterische CNN .

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door univers » 10 aug 2018, 12:33

Is deze wereld, niet één grote leugen ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 10 aug 2018, 12:35

Met veel zaken wel helaas.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door herman50 » 10 aug 2018, 12:36

ehhh ..... lijkt er wel op he ,,,,,okidokie fijne middag
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 04 sep 2018, 10:34

Afbeelding

#MeToo-aanjaagster Asia Argento misbruikte zelf minderjarige jongen .

Een filmmaakster die de #MeToo beweging tegen seksueel misbruik op gang hielp brengen, blijkt onlangs zelf een groot bedrag te hebben betaald aan een man die ze op jonge leeftijd tot seks zou hebben gedwongen.
Volgens documenten die anoniem werden toegespeeld aan The New York Times betaalde de Italiaanse actrice en regisseur Asia Argento 380.000 dollar (333.000 euro) aan acteur en musicus Jimmy Bennett. De twee speelden in 2004 moeder en zoon in de film ‘The Heart is Deceitful in All Things’, die Argento ook regisseerde. Bennett was toen zeven jaar oud. In 2013 ontmoetten ze elkaar opnieuw, in een hotel bij Los Angeles en zou ze hem alcohol hebben gegeven en misbruikt.

Bennett was toen zeventien en volgens de Californische wet is seks die een volwassene heeft met iemand van onder de achttien automatisch verkrachting. De documenten die The New York Times in handen kreeg, bevatten een aankondiging dat Bennett een civiel proces wilde beginnen om 3,5 miljoen dollar schadevergoeding te krijgen. Hij zou door het gebeuren psychische problemen hebben en daardoor in financiële moeilijkheden zijn geraakt.
Hij kreeg uiteindelijk een veel lager bedrag. Dat was geen zwijggeld, dat laat de wet in Californië niet toe als het om seksueel misbruik gaat, maar hij moet wel van aanklachten afzien. De financiële eis van Bennett kwam kort nadat Argento samen met twaalf andere vrouwen uit de filmwereld in interviews met het weekblad The New Yorker had onthuld wat haar was aangedaan door filmproducer Harvey Weinstein. Dat bracht de #MeToo-beweging in een stroomversnelling, hoewel de aanzet al in 2006 was gegeven door de activiste Tamara Burke.

Macht en privilege.

Burke reageerde teleurgesteld, maar ook voorzichtig op het bericht over Argento. Op Twitter schreef ze gisteren dat ‘er geen model-overlevende is’. “Seksueel geweld gaat over macht en privilege. Dat verandert niet als de dader je favoriete actrice, activist of professor is, van welk geslacht ook.”
Een van de andere vrouwen die destijds in het New Yorker-artikel beschuldigingen uitten tegen Weinstein, actrice en regisseur Rosanna Arquette, schreef: “Ik weet dat veel overlevers van verkrachting en trauma zelf seksueel uit de bocht vliegen. Hun wonden gaan diep. Ik bid voor hen. Dat het verhaal juist nu openbaar wordt, is verdacht. Asia is nog steeds iemand die verkracht is door Weinstein.”
De strafzaak tegen Weinstein zal door de onthulling overigens niet worden verzwakt. Van de daden waarvoor hij terecht moet staan, waren andere vrouwen het slachtoffer.

BRON.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Tsja nu zijn de rollen omgedraaid.
Deze hele #MeToo beweging is helemaal uit zijn voegen gebarsten.
Wie vertelt de waarheid en wie niet ?
Nu is deze vrouw zelf aan de beurt , het kan raar lopen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door herman50 » 04 sep 2018, 10:55

dalijk halen ze nog een paar dooien van stal die -----MISSCHIEN! ooit wat hebben gezegt gedaan ...hoewel
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 04 sep 2018, 11:06

Jij gaat wel heel ver Herman50. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 01 okt 2018, 08:30

Boegbeeld #MeToo-beweging erkent toch seks met minderjarige acteur.

De Italiaanse actrice Asia Argento, één van de eerste en luidste stemmen van de #MeToo-beweging, heeft toegegeven seks te hebben gehad met mede-acteur Jimmy Bennett toen die nog minderjarig was. De inmiddels 43-jarige actrice zegt nu medelijden te hebben met 'deze verloren ziel'.

De New York Times berichtte vorige maand al dat de actrice Bennett had betaald om de zaak te schikken. Argento bevestigde toen de betaling, maar volgens haar had die te maken met financiële problemen van de acteur. Ze ontkende toen seksuele betrekkingen met hem te hebben gehad. Toen er daarna een intieme foto opdook waarop het lijkt dat het tweetal naakt in bed ligt, kwam Argento verder onder vuur te liggen.

Op de Italiaanse zender La7 geeft de actrice nu toch toe dat er seks is geweest tussen beiden. De feiten speelden zich af in 2013, toen de acteur zeventien jaar was. De twee hadden afgesproken voor een auditie. ,,Hij besprong me en ik bevroor”, luidt het in haar versie. De maanden nadien zou Bennett haar via Snapchat video’s hebben gestuurd waarin hij naakt te zien was en masturbeerde.

'Medelijden'

Argento haalt nu zwaar uit naar haar Bennett. ,,Zijn uitlatingen maakten me een beetje kwaad, maar bovenal voel ik medelijden met hem (...) Bennett is een kind dat er niet in slaagde zijn carrière voort te zetten en is daarom een verloren ziel.” Ze verwijt hem ook haar te chanteren.
Na de onthullingen door de New York Times werd Argento uit de Italiaanse versie van X Factor verwijderd.


BRON.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wat maakt deze vrouw zich belachelijk met haar opmerkingen.
Ook dat ze zogenaamd bevroor ?
Er is een foto waarop ze samen in bed liggen lachend , dus allemaal heel vreemd.

Deze vrouw weet nu hoe deze MeToo beweging kan werken .
Wat de absolute waarheid is weet ik niet natuurlijk maar dit soort zaken horen in de rechtbank thuis en niet via internet met deze MeToo beweging.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door herman50 » 01 okt 2018, 09:46

dus dit is het bekende en beroemde;; niks rammelt niet.. of;; waar rook is, is vuur ....én waarschijnlijk ligt de waarheid in het midden ..-zoals bij zoveel dingen- ..alleen degeen met de meeste ´invloed´ word geloofd .....

Afbeelding fijne dag verder ---- (we hebben hier al 3 stortbuien gehad,
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 01 okt 2018, 10:05

Ja de waarheid zal ergens in het midden liggen.
Deze MeToo beweging is uit de klauwen gelopen, nu ook voetballer Ronaldo aangeklaagd.
Hoe bewijs je het allemaal van jaren geleden.
Soms tot 36 jaar terug met die rechter in Amerika.

De bedoeling was goed in het begin van deze beweging maar is een heksenjacht geworden.


Jij ook fijne dag Herman50. [wave]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie