#MeToo en #IHave

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door herman50 » 02 okt 2018, 10:30

het blijft je toch achtervolgen en wie je ook bent je gaat voor gaas --ergens wel gelukkig- ,, hij zal het wel moeilijk hebben ,<<<vorige week kreeg ie geel en zakte ineen en begon te huilen als een klein kind ,, ´k weet niet of ie toen riep ´´ Metoo`` ......>>>
De politie in Las Vegas heeft het onderzoek naar een mogelijke verkrachtingszaak in 2009, waarbij topvoetballer Cristiano Ronaldo betrokken zou zijn geweest, heropend. De Amerikaanse recherche is op basis van informatie van het slachtoffer onlangs opnieuw aan de slag gegaan, zo laat de politie in de gokstad in een summier persbericht weten. Verdere details over deze zaak wil de politie op dit moment niet verstrekken.

De politie in Las Vegas maakte nog wel bekend dat op 13 juni 2009 een melding was binnengekomen over een seksueel misdrijf. Op dat moment kon het slachtoffer geen informatie geven over de plaats waar de verkrachting had plaatsgevonden en evenmin een beschrijving geven van de verdachte. Een medisch onderzoek werd nog wel uitgevoerd, aldus de politie.
Het Duitse magazine Der Spiegel meldde vorige week dat een Amerikaanse vrouw een zaak begint tegen de 33-jarige Portugees omdat zij in een hotel in Las Vegas tegen haar wil in seks zou hebben gehad. ,,Het is allemaal onzin. Het is nepnieuws”, reageerde de huidige aanvaller van Juventus. ,,Ze wil gewoon mijn naam gebruiken om zo beroemd te worden. Dat soort dingen gebeuren. Ik ben een gelukkig man en er is niets aan de hand.”

Het slachtoffer zou circa 325.000 euro hebben ontvangen van Ronaldo om het misdrijf stil te houden. Volgens de vijfvoudige wereldvoetballer van het jaar zou de seks met wederzijdse instemming hebben plaatsgevonden.

Volgens Der Spiegel is de vrouw nu toch een zaak begonnen vanwege eerdere onthullingen van Football Leaks. In een (gehackte) e-mail aan zijn advocaat beschreef Ronaldo de bewuste nacht. ,,Ze zei herhaaldelijk ‘nee’ en ‘stop’, maar ik wilde niet luisteren.”

De Amerikaanse Kathryn Mayorga zegt nog precies te weten wat hij destijds zei. ,,Na de daad vroeg hij aan mij of ik veel pijn had. Hij verontschuldigde zich en zei: ik ben voor 99 procent goed, ik weet alleen niet wat ik aan moet met die ene procent.”

Ronaldo heeft inmiddels via zijn advocaat in Duitsland het Duitse tijdschrift aangeklaagd. Zijn raadsman spreekt van één van de grootste schendingen van privacyrechten van de laatste jaren.
ehhhh toch nog fijne dag
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 02 okt 2018, 13:13

En ook hier weer een vrouw die na 10 jaar ineens besluit om naar voren te komen.
Is ze toen wel of niet betaald en was het verkrachting ?
Dat mag een rechter gaan beoordelen en niet Der Spiegel.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door herman50 » 02 okt 2018, 13:51

wie bepaald dan wie er voor gerecht komt?? als je geld hebt val je uit de boot ,heb je geen geld of niet veel ga je voor gaas .....is dat rechtspraak tegenwoordig ..<.weet nog een -zeer- bekende politiekus die ze bij der poessie nam .....enne die hoeft niet>> .,.... laat ook maar,, weet je wat ik ga meer denken en minder zegge .........
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 02 okt 2018, 13:57

Als je een aanklacht indient komt het voor de rechtbank.
En arme mensen krijgen een Pro Deo advocaat .

Iedereen kan iedereen voor het gerecht slepen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door univers » 02 okt 2018, 14:28

Wij kunnen ook Rutte voor het gerecht slepen.
Hij naait de hele bevolking.
Dat vind ik niet prettig. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door Tammy » 02 okt 2018, 14:30

Jij hebt het echt moeilijk met die man he Univers. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: #MeToo en #IHave

Bericht door univers » 02 okt 2018, 17:00

Is 1 brok leugen en bedrog.

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie