Speciaal nummerbord voor ontuchtplegers in VS

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Speciaal nummerbord voor ontuchtplegers in VS

Bericht door taigitu » 09 mei 2018, 12:35

Speciaal nummerbord voor ontuchtplegers in VS

4 mei 2007

MADISON (ANP) - Drie Amerikaanse staten staan op het punt veroordeelde ontuchtplegers met een speciaal nummerbord op hun auto herkenbaar
te maken voor hun omgeving. In Wisconsin ligt een plan op tafel voor een geelgroene nummerplaat, terwijl in Ohio wordt gedacht aan fluorescerend groen.

In Alabama wordt nog gewerkt aan een ontwerp, meldden Amerikaanse media donderdag.
,,Al te lang kijken kinderseks-roofdieren uit naar onze kinderen. Het wordt tijd dat we een mogelijkheid krijgen om hen in de gaten te houden'',
aldus een parlementslid in Wisconsin.

Een parlementscomissie in de staat ging onlangs met een ruime meerderheid akkoord met het voorstel. De gouverneur van de staat Ohio
heeft al laten weten dat hij zijn handtekening onder een dergelijke wet zal zetten als het parlement akkoord gaat.

https://www.trouw.nl/home/speciaal-numm ... ~a63d2c59/


=====================================================================================================================================


Wow, dat wordt heftig. Die is niet veilig meer als hij in de auto zit, alleen of met een gezinslid.
Het lijkt me een uitnodiging om hem klem te rijden of erger.
Hoe krijgen ze het verzonnen.

Of hij neemt de auto, met een normaal nummerbord, van zijn vrouw.
Heeft de regel geen effect.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Arminius

Re: Speciaal nummerbord voor ontuchtplegers in VS

Bericht door Arminius » 09 mei 2018, 12:42

Mooi, zouden ze hier ook moeten doen. ;P!

En een veroordeelde kindermisbruiker is over het algemeen niet [meer] getrouwd, dus kan hij ook de auto van zijn vrouw niet nemen. :)

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Speciaal nummerbord voor ontuchtplegers in VS

Bericht door taigitu » 09 mei 2018, 12:52

Arminius schreef:
09 mei 2018, 12:42
Mooi, zouden ze hier ook moeten doen. ;P!

En een veroordeelde kindermisbruiker is over het algemeen niet [meer] getrouwd, dus kan hij ook de auto van zijn vrouw niet nemen. :)
Niet wat mij betreft, terwijl ik dit de ergste daad vind die een volwassene een kind kan aandoen.
Maar deze actie roept agressie op, en dan kan het gebeuren dat iemand zich geroepen voelt om
in actie op komen en die auto met die nummerplaat aan te rijden. Daarbij brengt die slimmerd,
wiens agressie is gewekt omdat deze wet die ontuchtpleger zichtbaar maakt in de maatschappij,
anderen in gevaar die achter, voor of naast zo'n auto rijdt. Met alle gevolgen van dien.
Ik vind het een idioot plan. Er is al genoeg agressie op de weg.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse


Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Speciaal nummerbord voor ontuchtplegers in VS

Bericht door Determinist » 09 mei 2018, 14:20

Alleen een nummerbord?

Waarom niet meteen een gekleurde ster op de kleding verplicht stellen? We kunnen ook alle veroordeelden in een getto plaatsen, netjes bij elkaar.
Of we maken werkkampen op Texel, kunnen ze daar goud graven.

Arminius

Re: Speciaal nummerbord voor ontuchtplegers in VS

Bericht door Arminius » 09 mei 2018, 16:07

Determinist schreef:
09 mei 2018, 14:20
Alleen een nummerbord?

Waarom niet meteen een gekleurde ster op de kleding verplicht stellen? We kunnen ook alle veroordeelden in een getto plaatsen, netjes bij elkaar.
Of we maken werkkampen op Texel, kunnen ze daar goud graven.
Ik zeg verplicht [chemisch] castreren en inderdaad geen woning binnen een straal van 10 Km van een plaats waar kinderen spelen, naar school gaan etc.

Nogmaals, had je maar geen kinderen moeten misbruiken.

Joden hebben niets misdaan, kindermisbruikers wel. Dus je vergelijking met een Jodenster is echt misselijkmakend. "nee

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Speciaal nummerbord voor ontuchtplegers in VS

Bericht door Fenna » 09 mei 2018, 17:51

:post:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Speciaal nummerbord voor ontuchtplegers in VS

Bericht door Susan » 09 mei 2018, 18:40

Dit gaat veel te ver, ik vind het een belachelijk plan, ook gevaarlijk als anderen hen dan 'een lesje willen leren' en op
de weg rijdend een confrontatie aangaan óf erger hen de dood in willen jagen met mogelijke gevolgen voor mede weggebruikers.

Wie zouden de volgenden zijn....om op deze wijze 'gebrandmerkt' te worden indien dit door gaat... :shock:
Straks de schandpaal misschien ook weer te zien op pleinen ed in de steden en dorpen....?
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Arminius

Re: Speciaal nummerbord voor ontuchtplegers in VS

Bericht door Arminius » 09 mei 2018, 19:02

Susan schreef:
09 mei 2018, 18:40
Dit gaat veel te ver, ik vind het een belachelijk plan, ook gevaarlijk als anderen hen dan 'een lesje willen leren' en op
de weg rijdend een confrontatie aangaan óf erger hen de dood in willen jagen met mogelijke gevolgen voor mede weggebruikers.

Wie zouden de volgenden zijn....om op deze wijze 'gebrandmerkt' te worden indien dit door gaat... :shock:
Straks de schandpaal misschien ook weer te zien op pleinen ed in de steden en dorpen....?
Net na de oorlog werden moffenmeiden/hoeren kaalgeschoren en met menie ingesmeerd. Daar hoorde je toen ook niemand over.
https://anderetijden.nl/aflevering/377/ ... -de-vijand

Nogmaals, had je maar met je poten van kinderen af moeten blijven. :evil:

En wraakacties ben ik niet zo bang voor. Dat gebeurt nu ook niet. Ik vind de veiligheid van een kind belangrijker dan de privacy van een verkrachter.

Plaats reactie