PVV-raadslid Dille berooft zich van het leven

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

PVV-raadslid Dille berooft zich van het leven

Bericht door taigitu » 09 aug 2018, 10:55

.Onduidelijkheid over verkrachting Haags raadslid


De PVV in Den Haag vraagt dringend raadslid Willie Dille (53) met rust te laten.
Rond de Haagse politica is vandaag veel ophef ontstaan nadat zij op haar Facebook een filmpje had geplaatst waarin ze verklaart slachtoffer
te zijn van een groepsverkrachting door moslims. De Haagse oogt op de beelden vermoeid en is zichtbaar vermagerd.

Het seksuele geweld zou hebben plaatsgevonden met als doel haar in haar politieke werk te belemmeren, verklaart ze.
De politie gaat niet in op de vraag of Dille aangifte heeft gedaan.

Ook zegt Dille dat ze deze week nog bedreigd is. ,,Ik wil gewoon dat de wereld de waarheid weet.
15 maart 2017 ben ik ontvoerd, verkracht en mishandeld door een groep moslims omdat ze graag wilden dat ik mijn mond
zou houden in de Haagse gemeenteraad.'' Op die bewuste dag waren de Tweede Kamerverkiezingen.

Ik heb de volgende dag gewoon m'n debatten gedaan
Willie Dille


De Haagse politica beschuldigt raadslid Arnoud van Doorn (Partij van de Eenheid) uit Den Haag ervan dat hij achter de verkrachting zit.

De man zou in het verleden door haar ontslagen zijn. ,,Hij haat mij intens, een vreselijk gemene man.
Nadat het gebeurd was, heb ik het aan niemand verteld, ik heb de volgende dag gewoon m'n debatten gedaan."

Van Doorn, die op vakantie is, laat op Twitter weten te overwegen om aangifte te doen wegens smaad en laster.
,,Ik verlaag mij niet tot een inhoudelijke reactie op de aantijgingen van mevrouw Dille.''

In een schriftelijke verklaring laat burgemeester Pauline Krikke het volgende weten:
,,Uiteraard is er alle reden om nogmaals met mevrouw Dille in gesprek te gaan.
Zonder de expliciete toestemming van mevrouw Dille kan ik natuurlijk geen uitspraken doen over in het verleden reeds gevoerde gesprekken.
Die toestemming is er op dit moment niet. Uiteraard worden publiek geuite beschuldigingen, ook van en over gemeenteraadsleden,
door mij, het OM en de politie na aangifte zeer serieus genomen en op strafbare feiten onderzocht.”

Politieke werk
Dille kondigt verder in haar filmpje aan dat ze stopt met haar politieke werk.
Ze verklaart dat ze recent herhaaldelijk met de dood is bedreigd. '
We gaan binnenkort je keel doorsnijden en laten je doodbloeden', zou daarbij zijn gezegd.
,,Ik ben gewoon bang dat ze mijn kinderen, mijn logees pakken.
Daar kan ik niet mee leven. Ze vinden vrouwen helemaal niks. Ze vinden mij helemaal niks.''

Het raadslid zegt dat ze moet blijven strijden, maar dat haar kinderen haar nodig hebben en dat ze voor haar leven vreest.
,,Daarom heb ik besloten ermee te stoppen.'' Ze biedt op de beelden excuses aan haar naasten aan. ,,Het gaat gewoon niet meer.''

Verklaring
Dille is zelf niet bereikbaar. De PVV heeft zojuist een verklaring naar buiten gebracht.
Fractievoorzitter Karen Gerbrands stelt daarin dat het beeld dat nu door de buitenwereld wordt geschetst dat Willie in de war of een fantast is, niet waar is.

,,Het beeld dat nu wordt geschetst als zou Willie een labiel gekkie zijn, wil ik met kracht ontkennen.
Vriend en vijand zullen bevestigen dat Willie een ijzersterke vrouw is die zich niet gek laat maken.
Het filmpje is gemaakt na een jaar van ellende, geen enkele steun van politie of burgemeester.
Willie is een zeer sociaal, gedreven ,intelligent politica die nooit zal stoppen het vrije woord te verdedigen en die de strijd tegen de Islam zal voortzetten.
De laatste bedreiging was echter de spreekwoordelijke druppel maar van stoppen is geen sprake.
De wijze waarop sommige media hierover berichten is ronduit walgelijk en geeft blijk van een zeer foute vooringenomenheid.
Niet alleen Willie is geweld aangedaan, maar daarmee ook de vrijheid van meningsuiting.
Media die dit niet serieus nemen moeten zich kapot schamen.
Een uitgebreide reactie op het gebeuren zal komen als de rust wat is weergekeerd.
Het verzoek is dan ook Willie nu met rust te laten."

Een PVV-Kamerlid dat niet met zijn naam in de krant wil, is verbijsterd over de zaak.
,,Dit speelt dus al sinds vorig jaar maart en ik heb er hier tijdens fractievergaderingen of in de wandelgangen nog nooit één woord over gehoord!
Ik kan niet beoordelen of ze de waarheid spreekt, maar toen ik het filmpje zag, schrok ik van de blik in haar ogen.
Ik ken haar als een zeer intelligente en gewiekste vrouw."

Ingrid de Groot 08-08-18, 12:46 Laatste update: 09-08-18, 08:51
https://www.ad.nl/den-haag/onduidelijkh ... ~ad877da7/

==================================================================================================================================

Afbeelding


PVV-raadslid Dille berooft zich van het leven

9 augustus 2018

DEN HAAG (ANP) - Het Haagse PVV-raadslid Willie Dille heeft zich van het leven beroofd.

,,Met verslagenheid en intens verdriet hebben wij kennisgenomen van het plotseling overlijden van onze collega, strijdmakker,
en bovenal vriendin Willie Dille. Wat haar is overkomen en vooral de reacties daarop kon zij niet meer verdragen'',
schrijft de PVV Den Haag in een verklaring.

Dille (53) kwam woensdag in het nieuws nadat ze op Facebook een filmpje had geplaatst waarin ze stelde te zijn ontvoerd,
verkracht en mishandeld door moslims. Ze zei dat de Haagse ex-PVV’er Arnoud van Doorn erachter zou zitten.

Van Doorn zei woensdag via Twitter als reactie op de berichtgeving daarover: ,,Beste media, ik ben op vakantie dus bellen heeft geen zin.
Ik verlaag mij niet tot een inhoudelijke reactie op de aantijgingen van mw Dille. Wel overweeg ik aangifte wegens smaad/laster.
Ik wens iedereen nog een mooie zomer.''

Dille werd in Den Haag geboren op 2 juni 1965.
Ze was lid van de Haagse gemeenteraad en zat daarvoor voor de PVV in de Tweede Kamer.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... OCID=HPDHP
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: PVV-raadslid Dille berooft zich van het leven

Bericht door Tammy » 10 aug 2018, 13:43

Ik kende deze vrouw niet maar erg als iemand zelfmoord pleegt.
Haar verhaal is heftig, ik weet niet wat er is gebeurd .
Vond het in eerste instantie raar verhaal maar dan nu zelfmoord ?
Wat denk jij Taigitu , want jij hebt niks met de PVV.
Kende jij deze vrouw ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: PVV-raadslid Dille berooft zich van het leven

Bericht door Susan » 10 aug 2018, 21:27

Dit bericht over de dood van Willie Dille leent zich mijn inziens er niet voor om hier een discussie over aan te gaan.
Het is imo hoe dan ook ontzettend triest en verdrietig indien iemand zó diep komt te zitten dat zelfdoding de enige 'oplossing' lijkt te zijn.
Verder zou het kunnen ontaarden in aannames, gissingen, (ver)oordelen enz enz, over wat zich hier voor die tijd allemaal afgespeeld heeft,
en dat weten we immers niet. We waren er niet bij en zouden alleen op allerlei verschillende berichten af kunnen gaan in de media, en dát lijkt mij nu eenmaal niet de betrouwbaarste informatie....

* * * * * *

CITAAT:

DEN HAAG - Donderdag werden we opgeschrikt door het afschuwelijke nieuws dat het Haagse PVV-raadslid Willie Dille een einde aan haar leven heeft gemaakt. In de dagen voor haar dood haalde zij de media met een emotioneel filmpje, dat ze zelf op Facebook plaatste. Daarin zei ze te zijn ontvoerd, verkracht en mishandeld door een groep moslims. Ze zei ook dat collega-raadslid Arnoud van Doorn van de Partij van de Eenheid daarachter zat. De hele gang van zaken roept veel vragen op en leidt ook tot veel reacties aan het adres van Omroep West.

GESCHREVEN DOOR
Henk Ruijl Henk Ruijl
Adjunct-hoofdredacteur
Daarom willen we uitleggen hoe onze redactie met dit soort moeilijke zaken omgaat. Niet om onszelf te verdedigen, niet om ons eigen straatje schoon te vegen en ook niet om stelling te nemen. Maar wel om inzicht te geven hoe zaken lopen en waarom en op welke manier bepaalde afwegingen worden gemaakt. We willen daar graag open over zijn en daarom deze toelichting.

Maandagmiddag nam Willie Dille zelf contact op met een van onze redactieleden, om te melden dat ze het bovengenoemde filmpje op internet had gezet. We hebben dit uiteraard meteen bekeken en haar verteld dat we ermee aan de slag gingen. Haar verhaal was heftig. Een ontvoering, verkrachting en mishandeling, met een politiek motief. Haar uitlating over Arnoud van Doorn. Plus haar uitspraak dat burgemeester Pauline Krikke haar niet gesteund zou hebben.

Allemaal dingen die journalistiek gezien, hoe merkwaardig dat misschien ook klinkt, nieuwswaardig zijn. Het is aan de journalistiek om dit soort zaken uit te zoeken, te duiden, in een context te plaatsen. Zeker omdat het hier gaat om heftige dingen, die niet alleen voor Willie Dille zelf enorme gevolgen hadden, maar ook voor haar omgeving, de politiek en daarmee voor de hele stad. Of misschien zelfs wel het hele land. Een PVV-politica die zegt verkracht te zijn door een groep moslims. Zo’n uitspraak, gedaan op Facebook en dus voor veel mensen te zien, kan niet zonder gevolgen blijven.

Maar hoe je dat aanpakt is bijzonder ingewikkeld. We werken hier dag en nacht aan allerlei soorten nieuws. Van leuk dierennieuws tot grote branden en slepende affaires: het komt allemaal voorbij. De hele dag worden er hier afwegingen gemaakt: wat doen we wel, wat doen we niet, waarom dan, hoe doen we dat dan, wie willen we laten horen en zien, welke reactie hebben we daarbij nodig, wat betekent dit voor ons publiek, noem maar op.

Dit proces heeft zich ook afgespeeld toen we van Willie Dille het filmpje kregen. We hebben niet klakkeloos het bestaan van het filmpje wereldkundig gemaakt, maar er uitgebreid overleg over gevoerd en onderzoek naar gedaan. Aan de ene kant omdat duidelijk te zien was dat het niet goed met haar ging, maar ook omdat haar beschuldigingen erg fors waren.

We besloten er maandagavond nog niks mee te doen. Dinsdagochtend hebben we er in de redactievergadering uitgebreid erover gesproken. Gezien de heftigheid van het verhaal zeiden sommige collega’s dat we haar ‘tegen zichzelf moesten beschermen'. Anderen vonden de maatschappelijke en politieke gevolgen van Dille’s uitspraken zo heftig, dat we het wel moesten publiceren. Het werd een lange en pittige discussie.

Waar we het allemaal wel over eens waren: hier paste enige terughoudendheid. Normaal gesproken wil je als journalist het nieuws als eerste brengen. Maar het moet wel kloppen. En, omdat wij aan de beelden ook wel zagen dat het niet goed ging met Dille, besloten we nogmaals contact met haar op te nemen. Een van onze verslaggevers is dinsdagavond bij haar thuis langsgegaan. Ze bevestigde de inhoud van het filmpje, maar wilde er verder niet op reageren. Pas na de vakantie, zei ze. Ondertussen was onze redactie druk bezig: Wat had Van Doorn erover te zeggen? Wat is de reactie van de burgemeester? Is er aangifte gedaan door Dille? Kunnen we achterhalen wat er is gebeurd?

Dat laatste is natuurlijk de kernvraag. We weten het niet. Als het klopt wat Dille vertelde is dat natuurlijk een afschuwelijk verhaal, dat de buitenwereld moet weten. Als het niet klopt is het ook heftig, omdat een politica dan allerlei mensen onterecht beschuldigt. Maar het is hoe dan ook een gevoelige kwestie rondom een publiek figuur en een maatschappelijk actueel thema. We hebben dan ook alle bronnen geprobeerd aan te boren, om te kijken hoe dit verhaal in elkaar zit en hoe we het moesten duiden. Maar eenvoudig is dit niet, want we waren er niet bij.

En er speelt nog een dilemma: de wereld om ons heen is veranderd. Mensen horen het nieuws niet langer pas aan het einde van de dag, als hun krant op de deurmat ligt of de uitzending van TV West Nieuws begint. De hele dag door worden we geïnformeerd door apps, websites en sociale media. Iedereen kan van alles publiceren. De nieuwsmachine staat nooit stil. Als Omroep West willen we daar een rol in spelen en zeker in deze tijden van nepnieuws doen wij ons uiterste best om onze betrouwbaarheid hoog te houden.

Tegelijkertijd zijn wij ook niet blind voor de veranderingen in de maatschappij. Op sociale media krijgen wij geregeld kritiek. De een vindt ons te links en politiek correct, de ander vindt dat we juist te veel aandacht besteden aan de PVV, weer iemand anders vindt dat onze berichtgeving achterloopt. Onder onze eigen redacteuren is dat trouwens niet anders, ook dat is een voortdurende discussie hier op de werkvloer.

In deze zaak konden we het eigenlijk ook niet goed doen. Want de reacties konden we vooraf al uittekenen. Publiceren we niet, dan zijn we een linkse omroep die geweld tegen een PVV-raadslid onder de pet wil houden. Publiceren we wel, dan besteden we aandacht aan iemand die, zoals de PVV woensdag zelf formuleerde, door sommigen wordt gezien als een ‘labiel gekkie’.

We hebben gezien de impact van het hele verhaal besloten het wel te publiceren. Niet alleen maandag, maar ook dinsdag en woensdag is er druk overleg gevoerd op de redactie. En ook toen waren de meningen verdeeld. We hebben ons uiterste best gedaan om alle kanten te belichten, zoveel mogelijk mensen te spreken over deze kwestie, duiding en achtergrond te bieden en de waarheid te achterhalen. Dat laatste zal misschien wel nooit lukken. Dat is journalistiek gezien frustrerend, maar eigenlijk voor ons allemaal.

Woensdagavond vernamen we van het overlijden van Willie Dille. We hebben op dat moment onze berichtgeving aangepast, zonder haar overlijden te vermelden. We vonden het aan de familie om te bepalen hoe en wanneer ze dit naar buiten zouden brengen. Donderdagochtend kregen we vanuit de familie de bevestiging van haar overlijden. Daarna hebben wij het bekendgemaakt.

Het overlijden van Willie Dille is tragisch en een menselijk drama. Ook hier komt weer een morele en ethische kwestie om de hoek kijken: meld je het feit 'Willie Dille is overleden' en hoe ga je dan om met het feit dat ze zelf een einde aan haar leven heeft gemaakt? Dat is een taboe, je wilt andere mensen niet op ideeën brengen, je wilt ook respect hebben voor de nabestaanden en voor het slachtoffer zelf, terwijl het tegelijkertijd gaat om een publiek figuur dat met een heftige kwestie in het nieuws was. Ook hier weer pittige discussies.

En ook dit kunnen we nooit voor iedereen goed doen. We kunnen het alleen maar uitleggen en zelfs dat is ingewikkeld, gezien de hoeveelheid woorden die we hiervoor blijkbaar nodig hebben. Maar weet dus alstublieft dat we niet lichtvaardig met dit soort dingen omgaan. We staan absoluut achter de door ons gemaakte keuzes, maar denken zeker niet de wijsheid in pacht te hebben. We staan daarom ook altijd open voor de dialoog, dus gaan we graag met iedereen het gesprek aan. Tot slot wensen we alle nabestaanden van Willie Dille heel veel sterkte, kracht en mooie herinneringen toe.

Hoofdredactie Omroep West

Henk Ruijl


https://www.omroepwest.nl/nieuws/367606 ... llie-Dille
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: PVV-raadslid Dille berooft zich van het leven

Bericht door taigitu » 12 aug 2018, 10:23

Tammy schreef:
10 aug 2018, 13:43
Ik kende deze vrouw niet maar erg als iemand zelfmoord pleegt.
Haar verhaal is heftig, ik weet niet wat er is gebeurd .
Vond het in eerste instantie raar verhaal maar dan nu zelfmoord ?
Wat denk jij Taigitu , want jij hebt niks met de PVV.
Kende jij deze vrouw ?
Nee, ik kende haar niet persoonlijk.
Maar ik las eerder andere berichten die, als je ze bij/achter elkaar legt, voor mij, zouden kunnen
verklaren waarom zij een einde aan haar leven maakte. Een psychose is niet ondenkbaar in deze.
Zoals dat burgemeester Krikke een onderzoek startte naar het woonadres, in februari 2018,
van raadslid Dille. Als je dit naast het filmpje met de verklaring van verkrachting en bedreigingen
legt is het niet zo vreemd dat ze niet permanent op haar adres in Den Haag woonde.
Zo las ik een bericht dat ze zwaar teleurgesteld was in de politie en de burgemeester.
Ze is wel in gesprek geweest met zowel de politie als de burgemeester maar wilde geen aangifte
doen. Ook daar kan ik me iets bij voorstellen. De media (mede door #MeToo in 2017) had voor haar,
mede door haar openbare functie, en misschien omdat ze die heeft als lid van de PVV,
extra drama zou betekenen.

Dat de politie hierdoor aan handen en voeten gebonden is en ook de burgemeester, dat kan
ik me voorstellen op het officiële vlak. Maar ook in het dagelijkse circuit als mensen melden
dat ze lastig gevallen, aangerand en bedreigd worden en dat wel melden wordt er vaak weinig tot niets gedaan.
Er moet eerst wat gebeuren, dan gaat men er mee aan de gang wordt gezegd.
Alhoewel het ook vaak wegens 'tijdgebrek' op de plank blijft liggen. Dat hebben we ook in
televisieprogramma's herhaaldelijk kunnen zien, zoals in het programma 'Gestalkt'.
Daarnaast wordt je eerst naar huis gestuurd als een aanranding/verkrachting wilt melden.
Je moet eerst overdenken of je zeker bent of je dit wel wil.... of je kan gewoon
geen aangifte doen. Het gebeurt allemaal en als je dàt weet en je wordt slachtoffer.....?
Dit zijn zo mijn eigen gedachten hier over. Maar er zal zeker meer naar buiten komen hoe
een en ander is gegaan.

Afbeelding

DEN HAAG:
De Haagse burgemeester Pauline Krikke laat een onderzoek uitvoeren naar de woonplaats van PVV-raadslid Willie Dille.
Reden is dat er twijfels zijn of zij wel in Den Haag woont. Dat heeft een woordvoerder van de burgemeester vandaag bekend gemaakt.
De burgemeester is al enige tijd met Dille in gesprek over de kwestie.
Het raadslid zou ook in Rijswijk een huis hebben en daar vaker zijn dan in haar woning in Den Haag.

Volgens de woordvoerder van de burgemeester zijn er afgelopen dagen weer gesprekken gevoerd met Dille en de gemeenteraad.
Op basis daarvan is besloten een 'adresonderzoek' in te stellen. Daaruit moet blijken of zij wel in Den Haag woont.
'Uit dit onderzoek moet blijken of mevrouw Dille woonachtig is in Den Haag, zoals het lidmaatschap van de Haagse gemeenteraad
vereist', aldus de woordvoerder.

Nummer twee kieslijst
Als blijkt dat Dille niet in Den Haag woont, verliest de PVV een prominent politicus.
Dille is al sinds 2010 raadslid voor de PVV en staat momenteel op nummer twee van de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen.

Het onderzoek wordt uitgevoerd door de Dienst Publiekszaken van de gemeente Den Haag. En kan wel enige tijd duren.
'De burgemeester hecht aan een degelijk en zorgvuldig onderzoek. Het onderzoek en een goede besluitvorming daarover maken dat
dit traject enige weken in beslag zal nemen', stelt de woordvoerder.

De gemeenteraad steunt de burgemeester in haar voorstel. PVV-fractievoorzitter en lijsttrekker Karen Gerbrands laat weten niet te willen reageren.
https://www.omroepwest.nl/nieuws/358395 ... slid-Dille


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Politie: 'Willie Dille heeft geen aangifte gedaan'

DEN HAAG - PVV-raadslid Willie Dille heeft bij de politie geen aangifte gedaan van bedreiging, ontvoering, mishandeling of verkrachting.
'We hebben meerdere keren met haar gesproken', aldus een politiewoordvoerder, 'maar er is geen aangifte gedaan'.
De politie had te weinig aanknopingspunten voor een onderzoek. Wel is haar hulp aangeboden. Meer wil en kan de politie niet over de gesprekken zeggen,
met het oog op de privacy van Dille. De politie kon eerder niet reageren op onze vragen.
Dille zegt in haar Facebookfilmpje dat zij in maart 2017 door twee Marokkanen is ontvoerd, mishandeld en verkracht.
Woensdag stapte zij uit het leven omdat zij het niet meer aankon.

Burgemeester: 'Doe aangifte'

Bronnen vertellen Omroep West dat Dille daarover met burgemeester Krikke heeft gesproken, die haar sterk aanraadde naar de politie te gaan en aangifte te doen.
Volgens het Openbaar Ministerie heeft Dille tijdens die gesprekken daarop '...niet meer informatie willen verstrekken', aldus een woordvoerder van het
parket Den Haag. 'Derhalve waren en zijn er onvoldoende aanknopingspunten om ambtshalve een onderzoek op te starten.'
De PVV wil nu niet ingaan op deze kwestie en de rol van de politie, maar kondigt wel aan daar op een later moment op terug te komen.

' Zelfs recent nog gesproken'
In het filmpje verwijt Dille de burgemeester dat zij haar onvoldoende heeft gesteund.
Volgens Dille gingen de bedreigingen door, ook vorige week nog en zelfs afgelopen maandag.

Volgens de woordvoerder van de politie heeft Dille 'zelfs recent nog' met de politie gesproken.
De woordvoerder kan uit privacyoverwegingen niet zeggen of dat ook over de laatste bedreigingen ging. Maar aangifte heeft Dille nooit gedaan.
En dat onderzoek lijkt er ook niet meer te komen.
https://www.omroepwest.nl/nieuws/367612 ... fte-gedaan
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: PVV-raadslid Dille berooft zich van het leven

Bericht door Tammy » 13 aug 2018, 11:29

Ja Taigitu het is wat Susan al zei het blijft giswerk.
Ik hoop voor de nabestaanden dat ze ooit het antwoord weten .
Maar ook dat er een onderzoek komt naar haar verhaal wat meer duidelijkheid schept.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: PVV-raadslid Dille berooft zich van het leven

Bericht door Fenna » 13 aug 2018, 15:13

Ze neemt de waarheid mee in het graf.
Men zal het nooit voor 100% weten.
Maar wat ik las in de media AD, Telegraaf ed., zien ze af van een onderzoek en dat vind ik een kwalijke zaak.
Het stinkt.
Men denk waarschijnlijk het straatje schoon te hebben geveegd door te zeggen dat zij géén aangifte wilde doen en dat daarmee de kous af is.
Ook al zou ze psychische [problemen hebben gehad, is dat bij haar arts bekend.
Ik ken Arthur van Doorn een klein beetje beter dan de gewone man, uit de tijd dat ik in de politiek een tijdje werkzaam ben geweest en ik beloof je, dat is geen fijn ventje en tot rare dingen in staat om de PVV maar te kunnen schaden.
Er moet gewoon een onderzoek komen dat zij ze haar verplicht.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: PVV-raadslid Dille berooft zich van het leven

Bericht door Fenna » 14 aug 2018, 10:30

Burgemeester Krikke adviseert aangifte na dreigtweet Van Doorn

https://www.ad.nl/den-haag/burgemeester ... ~ab814a1c/
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie