Hoe ver gaan we met het testen van kinderen ?

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4697
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Hoe ver gaan we met het testen van kinderen ?

Bericht door Witte wel » 17 nov 2018, 22:47

Ik spreek niet over stress bij kinderen maar over het bestaan van chemtrails. En dat er die zijn is zeker en dat die gerelateerd kunnen zijn aan weather control projecten is ook zeker.
Voor alle duidelijkheid, :grin: , dit is waar ik over schreef en niet enige ongemak veroorzakende gevolgen van.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Hoe ver gaan we met het testen van kinderen ?

Bericht door Mypos » 18 nov 2018, 00:15

Witte wel schreef:
17 nov 2018, 16:52
gusteman schreef:
17 nov 2018, 14:15
... chemtrails.

Dacht dat die al lang niet meer bestonden ... dat die zelfs nooit bestaan hebben.
Zeker wel, in mijn jeugd waren ze er niet, nu wel. Eerst werden ze ontkend en nu, omdat men er niet onderuit kan, mondjesmaat toegegeven als zijnde noodzakelijkheid global warming tegen te gaan wat onder de noemer geo engineering voort gaat.
Metaaldeeltjes zouden als reflector dienen de warmte buiten de aarde te houden maar dat gebeurd niet. De warmte die wij voelen is de uit de aarde onttrokken warmte en niet de warmte van de zon. Aluminium deeltjes zouden waterdeeltjes binden waardoor regen kan ontstaan, met regelmaat toegepast in delen van China. Maar ook dat zal wel niet waar zijn en dat de aardwarmte door de metaaldeeltjeslagen vast gehouden wordt zal ook wel als onzin gezien worden. Het is geen reguliere informatiestroom dus ziet men dat niet als een mogelijke waarheid en verwerpt men vaak.
Het is ook bekend dat de reguliere informatiestroom door commercie vaak verdraaiingen kent maar ook dat zal niet waar zijn vrees ik.
Mypos je hebt een punt waar ik zeker in mee kan gaan. ;P!
:post:

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Hoe ver gaan we met het testen van kinderen ?

Bericht door Mypos » 18 nov 2018, 00:16

gusteman schreef:
17 nov 2018, 21:09
Het begrip chemtrails zoals dit zich de afgelopen 20 jaar heeft laten kennen heeft geen enkel uitstaans met geo engineering alhoewel complotdenkers de twee proberen voor te doen als één en hetzelfde fenomeen.

Voor alle duidelijkheid is het dus aangewezen om een heldere, niet mis te verstane, definitie te krijgen van het begrip chemtrails en bij voorkeur door diegene die als eerste binnen dit topic heeft beweerd dat chemtrails zouden bijdragen aan verhoogde stress bij kinderen.
Ah dus nu bestaan ze opeens toch wel? Waarom zei je dan eerst dat het niet bestond??

Geo-engineering is het opzettelijk grootschalig ingrijpen in de natuurlijke systemen van de aarde, met als doel klimaatverandering, en in het specifiek de opwarming van de aarde tegen te gaan.[1] Dit wordt ook wel klimaatengineering genoemd, omdat deze term duidelijker maakt dat de bedoelde technologieën ingrijpen in het klimaatsysteem. Het betreft ingrijpende maatregelen die direct effect hebben op grootschalige systemen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Geo-engineering

We weten niet precies WAT de chemtrails zijn, we weten inmiddels wel DAT ze er zijn. (als je een beetje uit je doppen kijkt en onderzoek doet ten minste) Het lijkt me dan nogal lastig om een niet mis te verstane definitie te krijgen van het begrip chemtrail.

Voor mij zijn het de witte strepen in de lucht die erg lang blijven hangen en vaak ook overgaan in een soort van sluierwolken. Op sommige dagen is de hemel bezaaid met die strepen, op andere dagen is er weinig te zien.

gusteman

Re: Hoe ver gaan we met het testen van kinderen ?

Bericht door gusteman » 18 nov 2018, 11:46

Mypos schreef:
18 nov 2018, 00:16
gusteman schreef:
17 nov 2018, 21:09
Het begrip chemtrails zoals dit zich de afgelopen 20 jaar heeft laten kennen heeft geen enkel uitstaans met geo engineering alhoewel complotdenkers de twee proberen voor te doen als één en hetzelfde fenomeen.

Voor alle duidelijkheid is het dus aangewezen om een heldere, niet mis te verstane, definitie te krijgen van het begrip chemtrails en bij voorkeur door diegene die als eerste binnen dit topic heeft beweerd dat chemtrails zouden bijdragen aan verhoogde stress bij kinderen.
Ah dus nu bestaan ze opeens toch wel? Waarom zei je dan eerst dat het niet bestond??
Het lukt nog steeds niet om begrijpend te lezen, niet?
Ik heb nergens beweerd dat chemtrails bestaan ... JIJ haalt dat uit mijn tekst.
Nogmaals: complotdenkers proberen geo engineering en chemtrails voor te doen als één en hetzelfde fenomeen.
Dat is niet zo: geo engineering bestaat echt en wordt wereldwijd toegepast, zowel op grote als op kleine schaal;
chemtrails bestaan niet en hebben ook nooit bestaan.

Mypos schreef:
18 nov 2018, 00:16
Geo-engineering is het opzettelijk grootschalig ingrijpen in de natuurlijke systemen van de aarde, met als doel klimaatverandering, en in het specifiek de opwarming van de aarde tegen te gaan.[1] Dit wordt ook wel klimaatengineering genoemd, omdat deze term duidelijker maakt dat de bedoelde technologieën ingrijpen in het klimaatsysteem. Het betreft ingrijpende maatregelen die direct effect hebben op grootschalige systemen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Geo-engineering

We weten niet precies WAT de chemtrails zijn, we weten inmiddels wel DAT ze er zijn. (als je een beetje uit je doppen kijkt en onderzoek doet ten minste) Het lijkt me dan nogal lastig om een niet mis te verstane definitie te krijgen van het begrip chemtrail.

Voor mij zijn het de witte strepen in de lucht die erg lang blijven hangen en vaak ook overgaan in een soort van sluierwolken. Op sommige dagen is de hemel bezaaid met die strepen, op andere dagen is er weinig te zien.
Moest ik iemand anders zijn dan zou ik kunnen schrijven:""je kan hier wel veel tekst neer plempen maar je antwoordt niet op mijn vragen; doe dat nu eerst maar eens en dan zien we wel."

Maar ik ben niet iemand anders dus is mijn reactie:

je ontwijkt een antwoord op mijn vraag voor wat betreft de definitie van chemtrails ... dus geef ik hier zelf de definitie zoals ze te vinden is op Wikipedia/Chemtrail.

Jouw definitie (als je "... voor mij zijn het ..." een definitie kan noemen) sluit vrij dicht aan bij die van Wikipedia.
Is dat ook zo?

Of heb jij daar een ander idee over, en zo ja, welk is dat dan?

Plaats reactie