Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

De plek voor die wetenschappen waarbij niet wordt, of kan worden, voldaan aan wetenschappelijke criteria.
Plaats reactie
chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door chuen » 15 mei 2016, 21:32

Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Everything is spiritual. Everything has a Spirit. Everything, everything was brought here by the Creator, the one Creator
Over 75% of our body is water. And, in order to stay healthy, you’ve got to drink good water. When the European first came here, Columbus, we could drink out of any river. If the Europeans had lived the Indian way when they came, we would still be drinking out of rivers, because Water is sacred.
Floyd Red Crow Westerman

(August 17, 1936 – December 13, 2007) Sioux muscian, actor and political activist for Native American causes.

Dr. Emoto's Earthdance Message Grandma Aggie (Takelma elder) speaks on the Sacredness of Water
She spoke highly of Dr. Emoto and said most of the disasters are because we are not thanking the water. When we wash our hands, when we bath, everyplace we use water. Thank you, bless you, we can’t live without you. She can’t understand why people don’t do it because this is what Dr. Emoto has proven, that when you talk to the water with kindness and compassion it changes the way it looks. The water knows what it is supposed to do
http://alexandrakavanah.com/2015/03/22/ ... ifference/

Bennie LeBeau, known as BlueThunder, is a younger tribal elder of the Eastern Shoshone Nation

Advies van Bennie Lebeau:
Als we aan het koken zijn, moeten we geen ‘negatieve’ gedachten hebben.
Omdat deze negatieve energie in het water/voedsel gaat zitten. Je wordt ziek….

Luister naar zijn verhaal(start rond 2:23min)
Healing Mother Earth's Sacred Sites (4) Nikola Tesla — 'If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration.'

gouwepeer

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door gouwepeer » 16 mei 2016, 10:56

Interessant topic.

Ik weet dat water in elk geval reinigend kan werken.
Volgens mij kan je negatieve energie ook overal in krijgen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door Vitharr » 16 mei 2016, 11:16

Inderdaad. Maar of Dr Emoto's scheppingen nu wel het beste voorbeeld zijn betwijfel ik een beetje. Naar eigen zeggen wordt het werk van Dr Emoto verkeerd geïnterpreteerd. Het betreft hier namelijk een kunstvorm.

Schauberger was meer bezig met de eigenschappen van water zelf.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door taigitu » 16 mei 2016, 11:27

Interview with Dr. Masaru Emoto about the magic of Water
Welcome to the World of Water!

A world of which every living entity shares a part, and yet about which we know significantly little...

Until the groundbreaking work of a pioneer Japanese researcher whose astonishing discovery about water, documented photographically, changed most of what we didn't know and led to a new consciousness of Earth's most precious resource.

"The messages from water are telling us to look inside ourselves"
Interview with Dr. Masaru Emoto about the effects of his discovery for us in daily life about Water
Rice Consciousness experiment, inspired by Dr Masaru Emoto

This is the second time I have conducted this experiment.
Both times I have had the same results, this time I recorded it.
The only difference between these to jars is the energy directed at them.

The effects of consciousness on reality. Astounding!

DO NOT take my word for it. I didn't! Do this experiment for yourself.
As far as consciousness effecting reality experiments this is so easy (and cheap) to do.
Rice, jam jar and label. If you doubt this in any way DO the experiment for yourself.
Spend 15 -- 20 seconds a day focusing 'love' energy at one and 'hate' at the other and
see the results for yourself.

These experiments are based on the work of Dr Masaru Emoto's who's ideas appeared in
the film: "What the Bleep Do We Know!?". He is also the author of the best-selling books
Messages from Water and The Hidden Messages in Water.
We hebben op het forum als eens over het geheugen van water gediscussieerd.
Het geheugen van water is eveneens de basis van homeopathie.
Laatst gewijzigd door taigitu op 16 mei 2016, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door Vitharr » 16 mei 2016, 13:18

Ja, dat klopt. Vrij recent overigens nog, maar wel verspreid over diverse topics. (via Google zijn diverse hits voor dit forum te vinden)

Maar nog eens even over die rijst he. Ik kom uit een echte boerenfamilie waar bijvoorbeeld de spek zo vet was dat je hem op kon drinken. Ik heb gedurende een langere periode topprestaties geleverd, levend op een ontbijt van cracker met chocovlokken, gevolgd door een Snicker bij de eerste koffie op het werk, 2 broodjes frikandel met mayonaise en een halve liter volle melk tussen de middag en 's avonds meestal snijbonen met gebakken aardappelen en een entrecote. Ik voelde me kiplekker en energiek en mijn bloedwaarden werden geroemd. Qua massa was ik stabiel op 72,5 kg bij 1.82 mtr.

Toen trad de vermageringshype in. Het vet verdween van mijn vlees (de entrecote!), volle melk veranderde in halfvolle melk en de broodjes frikandel mochten niet van het kantinepersoneel bij mijn nieuwe baas. Wat ik ook doe, en ik heb het serieus geprobeerd over een langere tijd, mijn lichaam pikt dit absoluut niet. Ik heb maagklachten, slikte daar zelfs maagbeschermers voor, ben 5 kg afgevallen en krijg allemaal vage klachten die m.i. wijzen op tekorten.

Wanneer ik echter bewust in een vakantie hele dagen junkfood eet volgens eerder genoemd recept dan voel ik me kiplekker! Geef me een broodje gezond en ik word binnen een uur ziek.

Mijn eerste ingeving was dat mijn maag te klein is. Ik kan mijn hele leven al niet buitensporig veel naar binnen schuiven. En volgens mij is de energieinhoud van mijn 'foute'' voedingspatroon veel hoger dan dat gezonde gedoe. Dus probeerde ik vaker te eten, maar dat verergerde m'n maagklachten alleen maar.

Hoe gezond is 'gezond' dus eigenlijk? Zou het niet zo kunnen zijn dat mijn vertrouwen in het vette dieet uiteindelijk bijdraagt aan de 'gezondheid' van mijn voedsel?

Ik ben een raar wezen. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gast1

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door Gast1 » 16 mei 2016, 17:21

chuen schreef:Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten?
Water is 'gevoelig' voor positieve gedachten.
Er zijn geen negatieve gedachten, zie ... hier nog een positieve gedachte:

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door taigitu » 16 mei 2016, 18:45

Vitharr schreef: Maar nog eens even over die rijst he. Ik kom uit een echte boerenfamilie waar bijvoorbeeld de spek zo vet was dat je hem op kon drinken. Ik heb gedurende een langere periode topprestaties geleverd, levend op een ontbijt van cracker met chocovlokken, gevolgd door een Snicker bij de eerste koffie op het werk, 2 broodjes frikandel met mayonaise en een halve liter volle melk tussen de middag en 's avonds meestal snijbonen met gebakken aardappelen en een entrecote. Ik voelde me kiplekker en energiek en mijn bloedwaarden werden geroemd. Qua massa was ik stabiel op 72,5 kg bij 1.82 mtr.

Toen trad de vermageringshype in. Het vet verdween van mijn vlees (de entrecote!), volle melk veranderde in halfvolle melk en de broodjes frikandel mochten niet van het kantinepersoneel bij mijn nieuwe baas. Wat ik ook doe, en ik heb het serieus geprobeerd over een langere tijd, mijn lichaam pikt dit absoluut niet. Ik heb maagklachten, slikte daar zelfs maagbeschermers voor, ben 5 kg afgevallen en krijg allemaal vage klachten die m.i. wijzen op tekorten.

Wanneer ik echter bewust in een vakantie hele dagen junkfood eet volgens eerder genoemd recept dan voel ik me kiplekker! Geef me een broodje gezond en ik word binnen een uur ziek.

Mijn eerste ingeving was dat mijn maag te klein is. Ik kan mijn hele leven al niet buitensporig veel naar binnen schuiven. En volgens mij is de energieinhoud van mijn 'foute'' voedingspatroon veel hoger dan dat gezonde gedoe. Dus probeerde ik vaker te eten, maar dat verergerde m'n maagklachten alleen maar.

Hoe gezond is 'gezond' dus eigenlijk? Zou het niet zo kunnen zijn dat mijn vertrouwen in het vette dieet uiteindelijk bijdraagt aan de 'gezondheid' van mijn voedsel?

Ik ben een raar wezen. :mrgreen:
Ik hoop niet dat je van mij hierover wijze woorden verwacht...... behalve dan dat vet bijdraagt aan je gezondheid. En dan liefst onbewerkte vetten op de juiste manier gebruikt.
Wel vind ik dat als je eten eet dat min of meer als 'niet gezond' te boek staat je dat niet met die gedachte moet eten. Want je lichaam reageert op wat je denkt te eten, namelijk ongezond..... Dus eet je iets wat je lekker vind, dan er gewoon even van genieten. Wat niet inhoud dat je dat vaak moet doen, alles met mate.
Daarom vind ik het kolder dat op de pakjes sigaretten en shag van die negatieve boodschappen worden gezet. Ze moeten de roker positief beïnvloeden en aanspreken op zijn kracht en intellect, op het gezonde te kiezen, Nu plaatsen ze plaatjes op de 'harde schijf' van de roker die juist negatief werken, negatieve sluikreclame. En dat is zeer ongezond, zowel mentaal als de fysieke uitwerking. En zo lopen de ziektekosten juist op......

Waar ik zelf ook tegenaan loop is dat voeding en medicijnen en nog veel andere dingen 'afgestemd' is/wordt op de gemiddelde mens. Je beschrijft hier duidelijk dat je dat niet bent en ik zie mezelf ook niet zo. Dat heeft zowel voor- en nadelen. Ik heb iemand in de familie die geen rauwkost en noten verdraagt. Dan protesteren haar darmen. Zo werkt haar lichaam op dat voedsel. Het heeft z'n reden die ik niet weet, maar een feit is het.
Wat vetten betreft daar zit ook een verschuiving in. Eerst ontstond het idee van 'zo min mogelijk vet', en werd door het foute cholesterolverhaal nog versterkt. Dus ging menigeen bijna alle vet vermijden. En nu wordt het weer anders, want we hebben vet nodig, ook voor onze cholesterol. Oh, en eieren mag ook weer, één per dag i.p.v. één per week?

http://www.eetgoedvoeljegoed.nl/verzadi ... is-gezond/

Ik eet roomboter, gebruik olijfolie en cocosolie bij bakken en braden, hennepolie (juiste verhouding omega 3 en 6) en pompoenpitolie koud over de salade. En af en toe frituur ik met zonnebloemolie. En daar voel ik me goed bij. Margarines bevatten weer heel veel stoffen waar ik geen zin in heb, dus die mijd ik. Ik drink geen melk maar eet wel yoghurt, het liefst Griekse met een vetpercentage van 8 of 10%. Heb ik me eerst ook druk over gemaakt, doe ik niet meer. Ik geniet ervan met de nodige bessen, aardbeien en een banaan.

Dus eet als 'Rare' datgene wat je goed bekomt en zonder problemen.
Let eens op waar je last van krijgt en noteer dat. Maak een lijst van wat beslist niet te eten en ontdek zo wat je blijkbaar toch zou kunnen eten. Ook het samenvoegen van verschillend voedsel kan voor moeilijkheden zorgen in je darmen.
Misschien kan je hier iets mee: https://natuurlijklichaam.wordpress.com ... mbinaties/

Dat zijn zo de gedachten van een andere 'Rare'
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door Vitharr » 16 mei 2016, 21:30

Nou, ik zie dat toch als hele wijze woorden hoor. Ik heb de ver-light-ing van het voedsel duidelijk opgemerkt en ik knapte daar duidelijk niet van op. Sterker nog, ik zou zelfs durven zeggen dat 'de uitwassen' voelen als noodzakelijke compensatie voor die light manie. Boter, inderdaad, ook zoiets. Roomboter geniet mijn voorkeur, maar daarnaast was er nog een iets mildere variant, normale boter, die ik verdroeg. Maar dat zie je tegenwoordig bijna niet meer, het is allemaal van dat rare spul en hoewel ik helemaal niet anti-chemie ben voelt het alsof ik waterig vergif zit te eten. Ik eet dan nog liever brood zonder boter, wat ook weer commentaar oplevert.

Rond mijn 8e is iets gewijzigd in mijn spijsvertering en niemand weet wat. We waren op vakantie en ik mocht kiezen, ik koos wortelen en doperwtjes want die vond ik heerlijk. Toen de maaltijd opgediend werd nam ik een hap en ervoer een vreemde tintelende sensatie bij mijn kaakgewrichten en ik spoog me helemaal leeg. En dat bleef zo bij iedere poging die ik bij bepaalde voedingssoorten ondernam. Dat kleedde mijn dieet wat uit.

Daarna werd ik gevoelig voor gas, wat achteraf deels stress betrof. Het probleem is dat het gas er niet uit komt. Dat levert een natuurlijke rem op waardoor ik steeds minder ga eten en daar wordt ik behoorlijk slap en futloos van. Inmiddels weet ik dat dat vooral bij koolsoorten en uien het geval is, dus vermijd ik dat. Sla doet me werkelijk helemaal niks. Daar heb ik niets aan. Groentesoep vind ik dan vreemd genoeg weer geweldig en dat gaat ook prima. Net als tomatensoep met balletjes. Tussen de middag eet ik het liefst 2 eieren met brood.

Ik heb heel veel geëxperimenteerd, soms tot extremen. Ik heb mezelf eens 2 weken uitgehongerd om tot de ontdekking te komen dat ik geen enkele invloed op mijn gewicht uit kan oefenen. Mijn activiteit daalt gewoon. Ook heb ik mezelf overvoerd, met hetzelfde effect. Ik kan er 1 kilo bijtoveren door voor ik ga slapen een liter chocolademelk op te drinken. Een truc die ik na een griepje altijd nodig heb.

Maar ik ben dus niet zo iemand die een voorkeur heeft voor een bepaald soort eten en daarom de rest onbewust mijdt. Ik liep tegen het probleem aan dat ik niet alles meer naar binnen kreeg en heb later zelf uitgepuzzeld wat welk gevolg heeft. Maar ik geloof ook dat je mindset bepalender is voor wat gezond is en wat niet. Als je eerlijk naar je lichaam luistert, dan is dat de beste diëtist.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door taigitu » 16 mei 2016, 23:00

Vitharr schreef:
Daarna werd ik gevoelig voor gas, wat achteraf deels stress betrof. Het probleem is dat het gas er niet uit komt. Dat levert een natuurlijke rem op waardoor ik steeds minder ga eten en daar wordt ik behoorlijk slap en futloos van. Inmiddels weet ik dat dat vooral bij koolsoorten en uien het geval is, dus vermijd ik dat. Sla doet me werkelijk helemaal niks. Daar heb ik niets aan. Groentesoep vind ik dan vreemd genoeg weer geweldig en dat gaat ook prima. Net als tomatensoep met balletjes. Tussen de middag eet ik het liefst 2 eieren met brood.
Afbeelding

This mudra is practiced for removing the excess and harmful 'wind' in the body.
It is useful for many diseases.The index finger is pressed on the base of the thumb and the thumb is pressed over the index finger.The other fingers are kept straight.
This must be practiced for 15 minutes twice or thrice daily and must be stopped once the symptoms disappear.
Benefits:

This immediately removes problems from excess gas in the stomach,bloated feeling and flatulence and constipation.
Deze mudra kan ook worden gebruikt voor andere problemen.
Ik gebruik deze mudra als ik me opgeblazen voel in maag en buik.
En dan gaat het al redelijk snel rommelen in mijn darmen en als gevolg daarvan gas afvoeren, en je gaat er van opboeren.
Ook als ik teveel heb gegeten en me ongemakkelijk voel. Probeer hem maar eens.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door taigitu » 18 mei 2016, 10:43

Afbeelding

This mudra is practiced for removing the excess and harmful 'wind' in the body.
It is useful for many diseases.The index finger is pressed on the base of the thumb and the thumb is pressed over the index finger.The other fingers are kept straight.
This must be practiced for 15 minutes twice or thrice daily and must be stopped once the symptoms disappear.
Benefits:

This immediately removes problems from excess gas in the stomach,bloated feeling and flatulence and constipation.
Ter aanvulling:
Deze Mudra doe je met beide handen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door chuen » 05 aug 2016, 15:23

Afbeelding


Love, Life & Water - Indigenous Grandmother Agnes Baker Pilgrim The Art of Dowsing - The Master Shift


Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door Osiris » 05 aug 2016, 20:13

Vitharr schreef:Ja, dat klopt. Vrij recent overigens nog, maar wel verspreid over diverse topics. (via Google zijn diverse hits voor dit forum te vinden)

Maar nog eens even over die rijst he. Ik kom uit een echte boerenfamilie waar bijvoorbeeld de spek zo vet was dat je hem op kon drinken. Ik heb gedurende een langere periode topprestaties geleverd, levend op een ontbijt van cracker met chocovlokken, gevolgd door een Snicker bij de eerste koffie op het werk, 2 broodjes frikandel met mayonaise en een halve liter volle melk tussen de middag en 's avonds meestal snijbonen met gebakken aardappelen en een entrecote. Ik voelde me kiplekker en energiek en mijn bloedwaarden werden geroemd. Qua massa was ik stabiel op 72,5 kg bij 1.82 mtr.

Toen trad de vermageringshype in. Het vet verdween van mijn vlees (de entrecote!), volle melk veranderde in halfvolle melk en de broodjes frikandel mochten niet van het kantinepersoneel bij mijn nieuwe baas. Wat ik ook doe, en ik heb het serieus geprobeerd over een langere tijd, mijn lichaam pikt dit absoluut niet. Ik heb maagklachten, slikte daar zelfs maagbeschermers voor, ben 5 kg afgevallen en krijg allemaal vage klachten die m.i. wijzen op tekorten.

Wanneer ik echter bewust in een vakantie hele dagen junkfood eet volgens eerder genoemd recept dan voel ik me kiplekker! Geef me een broodje gezond en ik word binnen een uur ziek.

Mijn eerste ingeving was dat mijn maag te klein is. Ik kan mijn hele leven al niet buitensporig veel naar binnen schuiven. En volgens mij is de energieinhoud van mijn 'foute'' voedingspatroon veel hoger dan dat gezonde gedoe. Dus probeerde ik vaker te eten, maar dat verergerde m'n maagklachten alleen maar.

Hoe gezond is 'gezond' dus eigenlijk? Zou het niet zo kunnen zijn dat mijn vertrouwen in het vette dieet uiteindelijk bijdraagt aan de 'gezondheid' van mijn voedsel?

Ik ben een raar wezen. :mrgreen:
Nee hoor je bent een uniek wezen :mrgreen:
En dat geldt voor iedereen.

En daarom zijn al die massahysteries qua voeding,maar ook medicatie ( big pharma ) en andere zaken, gericht op het feit dat we allemaal hetzelfde zijn en het zelfde 'nodig' hebben ; b.s.

Wat voor de één goed is kan voor de ander wel eens gewoon het tegenovergestelde zijn,simpel .

Het zit 'm in de intentie die je er aan geeft; geloof je zelf dat het slecht voor je is en je doet het toch,zal het slecht voor je zijn.
Geloof je zelf dat het geen kwaad kan,zal dat zeer waarschijnlijk zo zijn.
Dus zeker in lijn met de strekking van Emoto.
Soort van mind over matter.... :wink:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door Osiris » 05 aug 2016, 21:27

Vitharr schreef: Hoe gezond is 'gezond' dus eigenlijk? Zou het niet zo kunnen zijn dat mijn vertrouwen in het vette dieet uiteindelijk bijdraagt aan de 'gezondheid' van mijn voedsel?

:mrgreen:


Meer de opdracht/intentie van vertrouwen wat je aan je lichaam geeft om dat vet goed/gezond te verwerken ??
Ons lichaam bestaat ook voor een groot deel uit dat 'water ( geheugen )' :wink:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door gusteman » 06 aug 2016, 19:58

Wel, beste Osiris, je had het niet beter kunnen verwoorden. :post:
Osiris schreef:geloof je zelf dat het slecht voor je is en je doet het toch,zal het slecht voor je zijn.
Dit is precies het standpunt van de 'traditionele' geneeskunde tegenover symptomen zoals fibromyalgie.
Geen herkenbare oorzaak maar toch zijn er ziekteverschijnselen.
Mensen 'denken' zichzelf dus ziek.
Osiris schreef:Geloof je zelf dat het geen kwaad kan,zal dat zeer waarschijnlijk zo zijn.
En dit is precies het standpunt van de 'traditionele' geneeskunde tegenover geneeswijzen zoals homeopathie.
Geen actieve bestanddelen maar toch verdwijnen de ziekteverschijnselen.
Net zoals sommige patiënten beterschap vertonen na het toedienen van een placebo.
Mensen 'denken' zichzelf dus beter.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door Osiris » 06 aug 2016, 21:05

Geloof zeker dat je je ( tot op zekere hoogte ) ziek of beter kunt denken.
Een botbreuk helen word toch wat lastiger....

In feite zou er dus geen medicatie nodig hoeven zijn ( en een groot deel artsen,ziekenhuizen,zorgverzekeraars en farmaceutische industrieen ) als iedereen daartoe in staat zou zijn.

Je mening over de traditionele geneeskunde word echter nagenoeg nooit overgenomen ( uitzonderingen daargelaten ) met het behandelen van ziekte en voorschrijven van medicatie.
Zoals hierboven beschreven weet je waarom;onderlinge facetten van die reguliere geneeskunde zorgen dat ze elkaar aan het werk houden en niet van plan zijn mensen beter/gezond te maken ( ook hier weer de goede artsen en goede verpleging uitgezonderd, vele nemen echter ook gewoon klakkeloos onwetend alles over van een hogere positie in die hierarchie ).

Ze duwen je vol met chemische troep ,als surrogaat voor de natuurlijke versies, met talloze bijwerkingen,waar je dan weer beroerd van word en weer andere medicatie voor 'nodig' hebt.

Dus zo prima is de 'reguliere' sector duidelijk niet en zoals gezegd kijken ze alleen maar naar 'massa'; één en hetzelfde medicijn voor de zelfde kwaal,terwijl ieder mens anders in elkaar steekt en dus anders reageert op dat medicijn.
Verschillen waar homeopathie dus wel naar kijkt.

Maar goed zoals gezegd,geldt dat ook voor voeding.
Er zijn al gevallen bekend van mensen die al tientallen jaren geen voeding meer tot zich nemen en alleen nog maar op vocht leven en toch gezond blijken te zijn.
Ook blijkbaar hier weer die 'gedachtekracht van intentie' overhevelen op het lichamelijke.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Is water gevoelig voor positieve of negatieve gedachten ?

Bericht door Witte wel » 07 aug 2016, 22:48

gusteman schreef:..... na het toedienen van een placebo.
Mensen 'denken' zichzelf dus beter.
Helaas kent het placebo effect de tegenhanger nocebo, welke veelvoudig aanwezig is en vaker verstrengelt is met het menselijk gedachtenpatroon dan het placebo effect.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Plaats reactie