Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

De plek voor die wetenschappen waarbij niet wordt, of kan worden, voldaan aan wetenschappelijke criteria.
Plaats reactie
Ufo

Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door Ufo » 19 nov 2016, 13:51

Volgens de Amerikaanse schrijver, gezondheidscoach en spreker Michael Tamez kunnen chemtrails de mensheid in slechts enkele jaren tijd wegvagen. Hij zegt ook dat ze kunnen leiden tot een Bijbelse zondvloed.

Tamez stelt dat het allemaal te maken heeft met ‘Strategic Aerosol Geoengineering’, een geheime operatie die verborgen wordt gehouden voor het volk.

Hij zegt verder dat de condenssporen die worden achtergelaten door vliegtuigen onmogelijk verantwoordelijk kunnen zijn voor de uitwaaierende patronen in de lucht.

http://www.express.co.uk/news/weird/731 ... yle-floods

gusteman

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door gusteman » 20 nov 2016, 02:33

Ufo schreef:Volgens de Amerikaanse schrijver, gezondheidscoach en spreker Michael Tamez kunnen chemtrails de mensheid in slechts enkele jaren tijd wegvagen. Hij zegt ook dat ze kunnen leiden tot een Bijbelse zondvloed.
Aangezien die meneer een Amerikaan is zal ik mijn reactie in zijn spreektaal schrijven: "Michael Tamez don't know shit!"

In het Nederlands is dat dan zoiets als "die vent heeft een klap van de molen gehad".

Om met chemtrails 'de mensheid te vernietigen' moet je de atmosfeer verzadigen met een hoeveelheid gifstoffen die volstaat om die vernietiging mogelijk te maken.
Ik heb hier al eens de berekening geplaatst van hoeveel liter gifstof je zou nodig hebben om de atmosfeer te verzadigen met een verhouding van één op één miljoen; dus één liter gif op één miljoen liter lucht.

Ik geef die berekening hier nog maar eens - voor wie het eens wil herberekenen: ik heb er ook de formules bij gegeven (bespaart tijdverlies :wink: ).
gusteman schreef:Formules voor een bol:

Omtrek: 2 x Pi x straal

Oppervlakte: 4 x Pi x straal²

Inhoud: 4/3 x Pi x straal³





Voorbeeld (bol –-> straal = 12cm):

Oppervlakte –-> 4 X pi (3,1415) X diameter ² (12 x 12 = 144)
3,1415 X 576 = 1809,504 cm²

inhoud –-> 4/3 X pi (4,188666667) X straal ³ (1728)
7238,016 cm³



Inhoud aarde:
straal = 6369 km / straal ³ = 258353141409
volume = 4,188666667 X 258353141409 = 1,082155192 X 10 12 = 1.089.155.192.000 km³
1 km³ = 1.000.000.000.000 liter
Volume aarde = 10.819.155.192.000.000.000.000.000 liter

Inhoud aarde + atmosfeer tot 10.000m hoogte:
straal = 6379 / straal ³ = 259571977939
volume = 4,188666667 X 259571977939 = 1,08726049 X 10 12 = 1.087.260.490.000 km³
1 km³ = 1.000.000.000.000 liter


Inhoud atmosfeer tussen zeeniveau en 10.000 meter hoogte:
1,08726049 – 1,082155192 = 0,005105298 X 1012 km³ = 5.105.298.000 km³
Volume atmosfeer (tot 10.000 meter) = 5.105.298.000.000.000.000.000 liter


1 miljoenste gif = 5.105.298.000.000.000 liter (5,105298 biljard liter)
= 5.105.298.000.000.000.000 cm³ (5,105298 triljoen ml/cm³)


Inhoud doorsnee trekker-oplegger voor vloeistoffen met een gewicht op de weg van 45 T: 40.000 liter.

Om de atmosfeer te verzadigen met 1/1.000.000ste op 5.105.298.000.000.000 gif heb je dus 127.632.450.000 trekker-opleggers van 40.000 liter nodig om dat gif tot aan de sproeivliegtuigen te krijgen.
Dat vormt een aaneengesloten colonne vrachtwagens van 229.738.410 km of 57.434 keer de planeet rond.
Zo weten we dus hoeveel vrachtwagens er zouden nodig zijn; die meneer Tamez heeft het echter over sproeien met vliegtuigen, dus moeten er ook vliegtuigen gebruikt worden.
Over hoeveel vliegtuigen (of hoeveel vluchten) hebben we het dan?

Wel, de vrachtwagens waarvan sprake hebben een capaciteit van 40.000 liter en dat is zowat de helft van het laadvermogen van een gemiddelde air-tanker.
Dat geeft dus een totaal van 63.816.225.000 tankvliegtuigen.

Meneer Tamez beweert dat het 'uitroeien' binnen enkele jaren zou moeten uitgevoerd zijn. Ik wil hem best even tegemoet treden en geef hem tien jaar om de klus te klaren, wat gelijk staat aan 3650 dagen.

Binnen die tijdspanne zouden er dus elke dag 17.483.897 vluchten moeten uitgevoerd worden.

Wanneer we stellen dat elk vliegtuig tien keer per dag zou kunnen opstijgen om te gaan sproeien dan zou er dus gedurende een periode van tien jaar een vloot van 1.748.390 (één miljoen zevenhonderd achtenveertig duizend en driehonderdnegentig) voortdurend af en aan vliegen om over de ganse planeet gif te sproeien.
Onderwijl zou een wagenpark van zo ongeveer 50 miljoen tanker vrachtwagens af en aan rijden van fabrieken of opslagplaatsen naar vliegvelden om daar die air-tankers bij te vullen (en dan heb ik het nog niet eens over de miljarden liters kerosine die zouden nodig zijn om die vliegtuigen te laten vliegen, kerosine die ook zou moeten aangevoerd worden).

Neen, beste Ufo, die meneer Tamez lult uit zijn nek dat het niet mooi is.

En dan zijn er nog mensen die dat gelul ernstig nemen ook ... :shock:

Waarschijnlijk dezelfden die vinden dat Donald Trump een goede presidentskandidaat is. :roll:
Ufo schreef:Hij zegt verder dat de condenssporen die worden achtergelaten door vliegtuigen onmogelijk verantwoordelijk kunnen zijn voor de uitwaaierende patronen in de lucht.
Opnieuw: "Tamez don't know shit!"

Het uitwaaieren van condenssporen is een gevolg van meteorologische omstandigheden die worden bepaald door (voornamelijk) luchtdrukgebieden, temperatuur, (relatieve) luchtvochtigheid, straalstromen en de hoeveelheid fijn stof.

Op het vroegere WWW forum had ook eens iemand melding gemaakt van "chemtrails die plots zichtbaar werden en dan weer verdwenen om even verderop weer te verschijnen".

Ik had daarop gereageerd door er op te wijzen dat zo'n vliegtuig soms door een warme lucht laag vliegt, even verder door vrieslucht om daarna weer in een warme lucht laag te komen.

Daarop kreeg ik de reactie "dat van die vrieslucht kan niet hoor, ik heb die dag de ganse dag buiten gewerkt en het was zonnig en warm".

Nou, dan weet je't wel zeker? :mrgreen:

gouwepeer

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door gouwepeer » 20 nov 2016, 15:08

Mooie en duidelijke berekening gusteman :post:

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door Osiris » 20 nov 2016, 23:18

Leuk al die cijfertjes,maar voor mij gaat het om het zogenaamde 'tipping point' oftewel kantelpunt.

Het gaat om veel meer factoren ,die ondermijnend kunnen zijn.

We weten allemaal dat als er een kernoorlog zou uitbreken,met talloze bommen ,het einde oefening is.
Jaren terug is al verkondigt dat één enkele kernbom voldoende zou kunnen zijn de aarde definitief instabiel te maken, om een kettingreactie van moeder aarde te bewerkstelligen en het alsnog einde oefening is ( voor de mensheid althans ).

Hoe veel kan onze planeet hebben voor dat kantelpunt bereikt is en de contra reacties volgen.
Misschien zijn we dat punt al gepasseerd en is het al gaande.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gast1

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door Gast1 » 21 nov 2016, 04:35

Osiris schreef:Misschien zijn we dat punt al gepasseerd en is het al gaande.....
Voor mij is dat geen enkele vraag meer ...

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door Osiris » 21 nov 2016, 06:08

Gast1 schreef:
Osiris schreef:Misschien zijn we dat punt al gepasseerd en is het al gaande.....
Voor mij is dat geen enkele vraag meer ...
Voor mij ook niet,maar velen kunnen of willen het niet zien/weten.
Ignorance is bliss.
Denken dat de mens als soort, boven alles staat,ook de natuur en kosmische invloeden,alles wel even reguleert en recht zal gaan zetten......not [doh]
Daar is het m.i. al te laat voor.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gast1

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door Gast1 » 21 nov 2016, 09:18

I know and agree.
En anderen denken daar inderdaad geheel anders over, zoals deze zakenman *klik* bijvoorbeeld.
Een 'zakenman' als president is wel een van de slechtste zaken die het milieu kan overkomen: "Als het maar geld oplevert."

gusteman

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door gusteman » 21 nov 2016, 15:46

Osiris schreef:Leuk al die cijfertjes,maar voor mij gaat het om het zogenaamde 'tipping point' oftewel kantelpunt.
Nou, een kantelpunt wordt ook berekend hoor, dus dan zit je weer met cijfertjes. :mrgreen:
Maar kantelpunt of niet, je gaat in je redenering volledig voorbij aan de onhaalbaarheid van vergiftiging of beïnvloeding door chemtrails, dus het sproeien van toxische agentia door vliegtuigen.
Om zelfs maar zo'n kantelpunt te verwezenlijken via chemtrails is onbegonnen werk: stel dat één tiende van wat uit de berekening volgt zou volstaan om een kantelpunt te bereiken waardop de planeet zou reageren.
Dan nog zou dat zou neer komen op een vloot van 175.000 sproeivliegtuigen; dus zouden er elke dag, zeven op zeven, jaar in jaar uit, elke seconde twee vliegtuigen opstijgen. Vliegtuigen die ook nog moeten getankt worden door een onophoudelijke stroom vrachtwagens die dan op hun beurt die gifstoffen moeten ophalen bij bedrijven die continu die gifstoffen produceren.
Kortom, zoiets is gewoon volstrekt niet realiseerbaar.

Waaruit volgt dat de chemtrail theorie van de pot gerukte onzin is ... en dus eveneens de denkpiste rond een 'kantelpunt' als gevolg van chemtrails onzinnig is.
Osiris schreef:Hoe veel kan onze planeet hebben voor dat kantelpunt bereikt is en de contra reacties volgen.
Ik zou het echt niet weten, maar het moet kunnen berekend worden, dus dat kan geen problemen opleveren.
Een voorbeeld daarvan zijn de metingen in verband met de klimaatopwarming. Daar zitten we inderdaad zowat op het kantelpunt en de sporen daarvan op het klimaat worden almaar duidelijker.
Osiris schreef:We weten allemaal dat als er een kernoorlog zou uitbreken,met talloze bommen ,het einde oefening is.
Inderdaad, en daarin schuilt ook het enige 'nut' van het kernarsenaal: de schrik voor 'einde oefening'.
Osiris schreef:Jaren terug is al verkondigt dat één enkele kernbom voldoende zou kunnen zijn de aarde definitief instabiel te maken, om een kettingreactie van moeder aarde te bewerkstelligen en het alsnog einde oefening is ( voor de mensheid althans ).
Heb je daar een bron (of verwijzing) voor? Dit is de eerste keer dat ik hierover lees en ik stel me behoorlijk wat vragen over een 'kettingreactie' door de planeet.
Dat zou dan wel een heel bijzondere kernbom moeten zijn, aangezien de Russen reeds één 'Tsar Bomba (klik)' hebben doen ontploffen in 1961 en de planeet niet in een kettingreactie is geschoten.

Gast1

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door Gast1 » 21 nov 2016, 17:34

Geen vuiltje aan de lucht, niets aan het handje, ziet ende huivert: om het maar eens bij de 'cijfertjes' te houden ... *klik*

Ahum ... *klik*

gusteman

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door gusteman » 21 nov 2016, 20:24

Zitten we hier niet een beetje langs elkaar heen te praten, beste Pierre?

Je opmerkingen over de klimaatopwarming zijn wel terecht en wijzen op een probleem wat ons nu al boven het hoofd is gegroeid ... maar in dit onderwerp gaat het eigenlijk over het gegeven dat iemand beweert dat het mogelijk is om met chemtrails binnen enkele jaren de mensheid uit te roeien, ja dat er zelfs een zondvloed mee kan opgewekt worden. :shock:

Gast1

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door Gast1 » 22 nov 2016, 07:37

gusteman schreef:Zitten we hier niet een beetje langs elkaar heen te praten, beste Pierre?
Ongetwijfeld Gusteman, ik heb het werkelijk niet meer op een rij.
En dat is heel serieus. Het gaat slecht met mij en misschien moet ik voorlopig niet meer mee doen in een discussie.
Sorry.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken

Bericht door MetalPig » 24 nov 2016, 15:28

Die berekening van Gusteman verdient een staande ovatie [clap] [clap] [clap]

Plaats reactie