Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

De plek voor die wetenschappen waarbij niet wordt, of kan worden, voldaan aan wetenschappelijke criteria.
Plaats reactie
keesie77

Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door keesie77 » 02 feb 2012, 16:34

Op de website spaceweather.com is de cyclus van de zon te volgen. Persoonlijk gebruik ik deze al een lange tijd om de bewustzijn sprongen van de mensheid en de rampen die op de wereld gebeuren enigszins te kunnen voorspellen. Het is weliswaar geen zeker systeem. Maar ik merk dat er een stijging is van belangrijke gebeurtenissen in de wereld rondom de uitbarsting van een zonnevlam. En als er een grote zonnevlam naar de aarde komt, weet ik dat ik het druk ga krijgen ;)

Bewijs effect zonnevlammen op menselijk bewustzijn

Zo was er op vijf augustus vorig jaar een grote X-klasse zonnevlam dit de aarde raakte. Rond deze zelfde periode braken ook de rellen in Londen uit. En volgens sommige onderzoeker is hier een relatie tussen. Het is al bekend dat dieren hun aardmagnetisch veld kunnen voelen, en bij mensen is dit waarschijnlijk ook zo. Ook is het bekend dat er een relatie is tussen het aardmagnetisch veld en zelfmoorden. Er zijn dus ook in de wetenschap duidelijk indicaties dat er een relatie is tussen het menselijke bewustzijn en het aardmagnetisch veld. Dit zegt ook het Carline Institute, die mijn visie over de zonnecyclus deelt. Voor mij is het allang duidelijk, ik merk persoonlijk dat er een stuk meer gebeurd in de wereld en in mezelf na een grote zonne uitbarsting. Maar zijn effect op het menselijk bewustzijn is hier niet de enige reden voor.

Zonnevlammen er zijn effect op menselijke communicatie

Het is al langer bekend dat zonnevlammen een verwoestend effect hebben op de satellieten en het menselijk communicatienetwerk. In 1859 vond de grootste zonnestorm plaats die bekend is in de menselijke geschiedenis. Telegrafie systemen over de hele wereld ondervonden toen problemen. Sommige vlogen zelfs spontaan in brand. Toen waren we nog niet zo afhankelijk van technologie. Nu echter.

Zonnevlammen en natuurrampen

Op 9 maart 2011 vond een krachtige X-klasse Zonne uitbarsting plaats. Twee dagen later raakte de aardbeving , en de daar op volgende tsunami Japan. Toeval? Of een relatie tussen een zonnestorm en een natuurramp? Sommige Russische wetenschappers geloven het... En de westerse wetenschap begrijpt het dan misschien nog niet. Maar er zijn duidelijk indicaties dat er een relatie is tussen natuurrampen en zonnestormen.

Zoals u ziet zijn er veel aanwijzingen voor het effect van de zon en haar vlammen op mensen, dieren, ons energienetwerk en ons klimaat. Als dit allemaal waar is, kan elke zonnevlam, en dan vooral de X-klasse zonnevlammen een groot effect op de mensheid hebben. Ik geloof zelfs dat elke grote zonnevlam voor een sprong in het menselijke bewustzijn zorgt. Dat gaan er dus veel worden dit jaar, de zon is dit jaar al lekker begonnen. En dat moet ook wel wil de mensheid een grote bewustzijn sprong gaan maken dit jaar ;)

Door: Kees Schenk

Bron: http://kcschangingworld.blogspot.com/20 ... en_01.html (hier vind je ook de bronnen gebruikt bij het artikel gemarkeerd in blauw)

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80276
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Tammy » 01 apr 2012, 06:19

Ook is het bekend dat er een relatie is tussen het aardmagnetisch veld en zelfmoorden.
Ik weet wel dat men altijd zegt dat bij volle maan sommige mensen gaan moorden.
Ik heb dat zelf eigenlijk nooit geloofd.

Het verband tussen zonnevlammen en natuurrampen zou misschien wel mogelijk kunnen zijn, maar ik heb daar te weinig verstand van.

Maar zonnevlammen en de menselijke geest/bewustzijns lijk me niet.
Ik zie niet in hoe zoiets kan. [think]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4716
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Osiris » 06 apr 2013, 08:35

Sinds begin vorig jaar de solarflares regelmatig gevolgd.
Kwam tot de ontdekking dat de heviger flares ( maar ook filamenterupties en coronal holes) wel degelijk effect hebben op de fysieke en geestelijke gesteldheid van mensen.

Merkte dat eerst bij mijzelf en heb meerdere mensen in mijn omgeving nagevraagd.
Velen merkten fysieke klachten als hoofdpijn, duizeligheid, disorientatie, hartkloppingen,accute vermoeidheid of juist extreme energie,gewrichtsklachten, onderlinge conflicten klein en groot ( ten tijde van de Noord-Afrikaanse revoluties was dit zeer goed te zien ) etc.

Daarnaast is er een redelijke correlatie tussen voornamelijk de coronal holes en ardbevingen/vulkaanuitbarstingen ( misschien ook andere rampen) terug te vinden

Bij zwaardere uitbarstingen was bij mij, maar ook anderen een soort van opbouwende spanning te voelen voordat de uitbarsting plaatsvond !
Vermoed dat het bij hooggevoelige mensen duidelijker aanwezig is dan bij anderen.

Bovengenoemde klachten verdwenen bijna altijd na een dag of 3 ,ongeveer de tijd die de zonnestormen bij M-flares nodig hebben om de aarde te bereiken,tenzij er meerdere flares elkaar in korte tijd opvolgen.
Bij X-flares is deze tijd korter al naar gelang de kracht van de flares.
Filamenterupties zijn nog krachtiger en sneller bij onze aarde.

Aangezien de kracht van ons magnetisch veld de laatste 100 jaar ook behoorlijk achteruit is gegaan en waarschijnlijke vele gaten vertoont,komen er steeds meer geladen deeltje onze atmosfeer binnen.

Maurice Cotterell beschreef in een van zijn boeken hoe hevige en zwakke zonnevlekperiodes in de geschiedenis plotseling beschavingen kon laten ontstaan of juist instorten.

Dus ik ben er zeker van overtuigd dat de zon een zeer grote rol speelt hoe onze fysieke en geestelijke gesteldheid er aan toe is.

BTW gisteravond een M 2.2 uitbarsting die weliswaar niet aarde-gericht was ( daar hangt het ook nog vanaf) dus misschien dat sommigen wel wat ervaren.

Voor degenen die het willen volgen/checken :
http://www.solarham.net/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door univers » 06 apr 2013, 08:49

Ik heb precies de zelfde klachten, weet gelijk wanneer de zon weer aan het rommelen is, kan hem ook horen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Gast1 » 06 apr 2013, 08:56

Voor degenen die het willen volgen/checken :
http://www.solarham.net/
Interessant Osiris!

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4716
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Osiris » 06 apr 2013, 09:04

Voor een dagelijkse update vanuit een andere invalshoek.
3min news,soms ook 4min news.
Heeft wel wat vertraging ,aangezien het een Amerikaans ochtend newsbulletin betreft,met weerssituaties en andere ....
Kan ook geen directe dagelijkse link vinden.
Google het meestal even met desbetreffende datum.

http://www.youtube.com/watch?v=h7gwVnYuBn0
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4716
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Osiris » 06 apr 2013, 09:23

Daarnaast geloof ik eveneens dat massale bijen-,vogel- en zeedierensterfte, wat de laaste jaren steeds meer in het reguliere nieuws komt, verband houden met ons veranderend magnetisch veld en de activiteiten op de zon.
Ondanks alle 'wetenschappelijke' uiteenlopende verklaringen ( die voor een deel het zouden kunnen verklaren,maar lang niet alles).

Vooral van vogels weten we dat ze navigeren op het magnetisch veld en ze behoorlijk gedesorienteerd en getraumatiseerd kunnen worden indien hier veranderingen in plaatsvinden.

In eerder genoemd boek van Maurice Cotterell genaamd 'Voorspellingen van Toetanchamon' ,werd ook de correlatie tussen bijen en magnetische velden van de zon aangetoond en oa hoe dit alles ook op onze hormoonhuishouding invloed heeft.

Wat eigenlijk niet zo vreemd is ; de oude culturen ( Soemerie,Egypte,Inca,Maya) zagen de zon niet alleen als creator van leven,maar ook van tijd tot tijd als vernietiger.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13548
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Fenna » 06 apr 2013, 18:01

Osiris schreef:Merkte dat eerst bij mijzelf en heb meerdere mensen in mijn omgeving nagevraagd.
Velen merkten fysieke klachten als hoofdpijn, duizeligheid, disorientatie, hartkloppingen,accute vermoeidheid of juist extreme energie,gewrichtsklachten, onderlinge conflicten klein en groot ( ten tijde van de Noord-Afrikaanse revoluties was dit zeer goed te zien ) etc.
Ken het gevoel maar al te goed en je omgeving die dit niet kent begrijpt je soms niet, :-(
maar zoals Univers het zelfs kan horen vind ik zeer bijzonder.

De laatste twee jaar volg ik de zonneactiviteiten op Poollicht.be en ben tot de conclusie gekomen dat na een X klasse zonnevlam altijd ergens een aardbeving volgt met soms een tsunami als gevolg.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4716
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Osiris » 06 apr 2013, 21:20

Klopt Fenna ,blijft lastig als je onder de hooggevoeligen valt.
In dit geval nog meer, omdat de verschijnselen verschillend kunnen zijn, maar wel terug te voeren naar het specifieke moment van zo'n eruptie en van korte duur.
Voor mij wel duidelijke tekenen van transformatie,wat in principe elke tegenslag,confrontatie,ziekte etc,waar lessen uit getrokken kunnen worden,is.
Een soort alchemistisch verhittingsproces ( wat dus ook door straling van de zon gecreerd kan worden, dmv neutronen ,protonen,neutrino bombardementen ) .

Laatste jaar weinig zware X-flares,ongeveer sinds zomer vorig jaar ( en dat in zonnevlekmaximum) ,althans aan de aarde gerichte zijde.
Aan de achterzijde knalt het elke keer wel.
Toch zie je bij Solarham dat de spiraalvormige beweging toch zorgt dat de zonnewinden en dus ook de deeltjes ontstaan aan achterzijde van de zon,uiteindelijk ook de aarde bereiken ( misschien duidelijk minder heftig ).
Waarom de aan achterzijde zeer actieve spots ineens afzwakken als ze de aarde gerichte zijde bereiken is nog steeds een raadsel.

Gelukkig zou je zeggen,want het kan bij extreme sterkte de nodige consequenties hebben,van een magnetisch veld/pool verschuiving tot aan omkering aan toe,met alle gevolgen van dien.

De film 2012 laat het zien,hoe fantastisch over the top Amerikaans dan ook, ,het blijft een reele mogelijkheid.

Toch schijnt ons magnetisch veld en atmosfeer de flares 'nodig te hebben'.
Een soort van laden en ontladen als een batterij.
Het 'ademen' van Gaia ??
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gast1

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Gast1 » 07 apr 2013, 09:05

;P!

Dat heb je allemaal mooi geschreven Osiris, en dat meen ik. Heel herkenbaar wat je schrijft en ik zie het ook zo (althans, grotendeels).

PieterB

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door PieterB » 08 apr 2013, 19:40

Eigenlijk zouden jullie moeten proberen dit soort zaken bij te houden in excel of een logboek ofzo. dan kan je echt de patronen ontdekken, beschrijven, en misschien zelfs wetenschappelijk bewijzen.

Als jij een aantoonbaar verband kunt vinden wordt iedereen daar beter van

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4716
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Osiris » 08 apr 2013, 20:22

Hai Pieter,

Heb dit regelmatig op andere forums geprobeerd vol te houden, echter werd het te vaak afgedaan als pseudowetenschap en niet te bewijzen binnen halsstarrige wetenschapskaders ( terwijl er genoeg boeken te vinden zijn die verschillende verbanden aan tonen,echter ook meestal 'weggezet' als pseudowetenschap en onzin).

Ook denk ik dat er te vaak andere belangen spelen als het om de zon gaat,noem er een paar;
Bijvoorbeeld kanker en andere ziektes veroorzaakt door onbeschermd in de zon te zitten.
Geloof zeker dat als je jezelf zolang blootsstelt dat je verbrand dat het iets met je lichaam doet.
Maar wat velen niet weten is dat je lichaam vitamine D3,wat voornamelijk van zonlicht komt, nodig heeft terwijl het merendeel van de mensen hier een chronisch tekort aan heeft ook door het westerse 'binnenshuis' werken ( wat dus juist ziektes als kanker,maar zeker ook andere veroorzaakt) .
Het overmatig gebruik van zonnebrandproducten bijvoorbeeld smeren de porieen dicht,waardoor opname van D3 vrijwel nihil word .
Ook via de ogen,die massaal geblindeerd worden door zonnebrillen, komt te weinig binnen.
Daarnaast word in de farmaceutische industrie bewust gesuggereerd dat we dagelijks veel minder D3 nodig hebben dan in werkelijkheid ( een factor 10 meer is nodig ), zodat geneeskundigen nooit de conclusie trekken dat een tekort hiervan de oorzaak is van vele ziektes en verzwakte weerstand.

Behandelingen en medicijnen zullen dus nooit de oorzaak oplossen,maar je juist zieker maken en dat levert nu eenmaal winst op voor bepaalde personen.
Daarom word de impact van de zon op ons gestel systematisch 'medisch/wetenschappelijk' ontkent, anders zou het simpelweg opgelost kunnen worden met een extra dosis zon ( uiteraard wel op tijd er uit ) of vitamine D3.

Daarnaast gebruik ikzelf propolis na een zonbeurt( een natuurlijk bijen product/antibiotica wat in de oudheid al door Egyptenaren en Grieken gebruikt werd voor talloze lichamelijke aandoeningen,inwendig en uitwendig.
Tegenwoordig word dat bijna volledig uit de honing geraffineerd,terwijl het voorheen er nog in zat,maar bij imkers soms te krijgen als zalf ,tinctuur of in tablet/capsule vorm.
Ben vorig jaar nog nooit zo bruin geweest en geen enkele keer aan een vervellingsproces blootgesteld :uhhhm:

Ik hou de zon voor mezelf en anderen,die een bepaalde hooggevoeligheid, ervaren in de gaten,zodat ze in ieder geval gewaarschuwd zijn en er rekening mee kunnen houden als er weer een zonnestorm de aarde nadert en er 'onbestendige' zaken tijdelijk naar boven kunnen komen.

Maar goed, bovenstaande is een puur persoonlijke mening,iedereen moet daar maar hetgene uithalen wat voor hem of haar van belang is of niet natuurlijk.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

PieterB

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door PieterB » 08 apr 2013, 21:05

Osiris schreef:Hai Pieter,

Heb dit regelmatig op andere forums geprobeerd vol te houden, echter werd het te vaak afgedaan als pseudowetenschap en niet te bewijzen binnen halsstarrige wetenschapskaders ( terwijl er genoeg boeken te vinden zijn die verschillende verbanden aan tonen,echter ook meestal 'weggezet' als pseudowetenschap en onzin).
Ik denk dat het dan toch niet concreet genoeg is. De wetenschap wil simpelweg een model dat te verifieren is, en klopt. Als jij kan laten zien dat er bij elke zonnevlam precies 5 uur later ergens op aarde een aardbevind plaatsvond, zal er niemand zijn die het nog tegenspreekt. het moet echter wel te controleren zijn. anders is het inderdaad pseudowetenschappelijk.

Optie 2 is dat het niet in cijfers valt aan te tonen, probeer het dan zo goed mogelijk onder woorden te brengen. is het zo dat er tijdens een zonnevlam meer dingen gebeuren, of is het juist zo dat je meer zaken opmerkt? Als jij zoiets concreet genoeg onder woorden kan brengen kan je het communiceren naar anderen toe, en als dit voor hun ook geldt zullen ze het zeker niet ontkennen.

Het biedt ook voordelen als je een verband aantoont dat geldt voor de maatschappij als geheel, en niet zozeer voor jouw persoonlijk, omdat de maatschappij als geheel door iedereen hetzelfde wordt gezien, en hoe jij dingen ervaart, dat weet je alleen zelf.

je denkt misschien wat lult die gozer nou, maar je moet weten dat ik oprecht geinterresseerd ben in dergelijke materie, en ook zeker vermoed dat dergelijke verbanden er wel degelijk zijn. Het zou me erg goed doen als zo'n verband kan worden aangetoond, dan is er tenminste iets om op te bouwen. Zolang mensen het houden bij hun persoonlijke ervaringen en niet doorgaan op datgene wat al is opgebouwd zullen we nooit ver komen, dus het is hoog tijd dat er eens wat opgebouwd wordt. of kun jij soms een verband noemen dat al bewezen is?

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4716
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Osiris » 09 apr 2013, 06:28

Hai Pieter,
Zal nooit zeggen dat iemand niet geinteresserd is of maar wat lult,anders zat je niet op deze posting toch?
Het punt is dat zodra je over hooggevoeligheid praat bij mensen het al snel als zweverig en onzin afgedaan word.
Het is nu een maal een feit dat niet iedereen hooggevoelig is en er dus merkbaar last heeft van de zonactiviteit ( geldt voor meer dingen zoals overgevoelig zijn voor straling van draadloze apparaten als WiFi bijvoorbeeld ,waardoor klachtenkunnen ontstaan ).
Reguliere wetenschap gaat maar al te graag uit van uniformiteit en niet van verschillende bewustzijns/spirituele niveaus bij mensen,die dit kunnen veroorzaken.

En veel mensen hebben er dus gewoon geen last van,waardoor dan de onwaarschijnlijkheid onderstreept word.

En zoals bijv bij telefoons en draadloze verbingen zit er nog een industrie achter met geld en macht, die wetenschappelijke bevindingen kunnen manipuleren en dat geldt helaas voor meer zaken.

Heb heel lang geprobeerd mensen te overtuigen en heeft veel energie gekost,wat ik dus niet meer ga doen,ieder heeft daar een eigen keuze e verantwoordelijkheid in.

Het eerder genoemde 3min news bijvoorbeeld heeft regelmatig quake watches,ten tijde van coronal holes en laat voor mij duidelijke verbanden zien,daarnaast kunnen ook planeet uitlijnigen voor meer of minder of zwaarder bevingen zorgen.
Maar naar mijn idee is het onmogelijk om dit elke keer weer exact wetenschappelijk te voorspellen; er zijn verschillende factoren die het proces kunnen beinvloeden.

Dus vandaar dat ik het liever beperkt houd bij de mensen waarvan ik weet dat ze met hooggevoeligheid te maken hebben en die niet altijd wetenschappelijk bewijs nodig hebben; hun fysieke en mentale bevindingen zijn voor hen bewijs genoeg.

Daarnaast ben ik zelf niet wetenschappelijk en academisch opgeleid om de juiste antwoorden te geven,zit 'm veel vaker in het gevoel wat ergens mee resoneert ,wat ik als bewijs voor mijzelf aanhoud,wat gewoon vaak niet te verklaren is.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13548
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Fenna » 09 apr 2013, 08:35

Osiris schreef:Behandelingen en medicijnen zullen dus nooit de oorzaak oplossen,maar je juist zieker maken en dat levert nu eenmaal winst op voor bepaalde personen.
Daarom word de impact van de zon op ons gestel systematisch 'medisch/wetenschappelijk' ontkent, anders zou het simpelweg opgelost kunnen worden met een extra dosis zon ( uiteraard wel op tijd er uit ) of vitamine D3.
Ben het helemaal met jou eens.
Ik roep ook vaak dat de pharmaceutische industrie ons niet beter wil maken alleen maar zieker, aan een gezond mens verdienen ze immers niets.
Ik verdenk ze er ook van om opzettelijk bij tijde en wijle virussen uit te laten breken om ons dan weer vol te kunnen stoppen met pillen en prikjes.
of anders wel om te zien wat de gevolgen kunnen zijn van zo'n uitbraak, denk daarbij aan de varkensgriep.

Ze hebben vorig jaar ontdekt dat de zon tóch wel nodig is, omdat dit de enige leverancier van vit. D3 is om bepaalde kankersoorten te voorkomen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4716
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Osiris » 11 apr 2013, 18:13

Vanmorgen rond 9.00 uur een behoorlijke M-6.5 uitbarsting,direct aarde gericht.
De zonnestorm zal in de nacht van zondag de 14e aarde bereiken .
Zelf van morgen wat fysieke klachten tijdens uibarsting,betreffende hartkloppingen en kortademigheid.
Verder concentratiestoornissen en dingen die fout gingen in mijn werkzaamheden,terwijl ik normaal toch redelijk perfectionistisch in mijn werk ben.

Dus voor degenen die hooggevoelig zijn, de komende dagen je zelf in de gaten houden.
Probeer je zelf ook buiten conflicten te houden,die zullen zeker opdoemen om je heen.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gast1

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Gast1 » 11 apr 2013, 19:22

Osiris schreef oa:
...zit 'm veel vaker in het gevoel wat ergens mee resoneert, wat ik als bewijs voor mijzelf aanhoud, wat gewoon vaak niet te verklaren is.
Heel herkenbaar enne ... je schrijft dat het vaak niet te verklaren is, maar geeft zelf toch eigenlijk al het antwoord:
zit 'm veel vaker in het gevoel wat ergens mee resoneert
:wink:

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4716
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Osiris » 11 apr 2013, 19:29

Gast1 schreef:Osiris schreef oa:
...zit 'm veel vaker in het gevoel wat ergens mee resoneert, wat ik als bewijs voor mijzelf aanhoud, wat gewoon vaak niet te verklaren is.
Heel herkenbaar enne ... je schrijft dat het vaak niet te verklaren is, maar geeft zelf toch eigenlijk al het antwoord:
zit 'm veel vaker in het gevoel wat ergens mee resoneert
:wink:
Word helaas niet als 'wetenschappelijk' bewijs gezien,voor de rest heb je gewoon gelijk :hands:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing


Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4716
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Zonnevlammen: de meter voor rampen en bewustzijns sprongen

Bericht door Osiris » 13 apr 2013, 07:11

Na de fysieke en mentale verstoringen donderdagochtend,de nacht van donderdag op vrijdag zeer beroerd geslapen.
Erg onrustig en maar zo'n 4 uur,terwijl ik meestal wel een uurtje of 8 kan pakken.
De protonen levels die ons bereikten ( sneller dan de zonnewind van die eerdere eruptie) schoten ook skyhigh.

Afgelopen nacht wederom een flare van een andere zonnevlek M-3,3 sterk.
Weliswaar stuk minder aarde gericht deze keer,maar kan de zonnestorm van vorige flare, impact verwacht aankomende nacht, zeker aanwakkeren.

Eeen aantal zonnevlekken hebben de magnetische samenstelling om voor meer potentieel vuurwerk te zorgen,wat al lange tijd niet het geval is geweest.

Hou ook de conflicten in de wereld in de gaten;kunnen gaan toenemen/escaleren

Dus kan nog een onrustig weekje worden......
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie