Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door univers » 11 nov 2015, 05:16

Sommige stenen van de piramide zijn tot wel zes graden Celsius warmer dan andere stenen. Hoe kan dat?

Wetenschappers bestudeerden de warmtestraling van de piramiden op verschillende momenten op de dag. Bijvoorbeeld vroeg in de morgen tot aan zonsopkomst. En aan het eind van de middag tot zonsondergang. Wanneer de onderzoekers de warmtestraling in de ochtend bestudeerden, verplaatste de warmte zich van de binnenkant van de piramide naar de buitenkant. Aan het eind van de middag gebeurde het tegenovergestelde.

Wat kan warmte ons vertellen?
Door de warmtestraling van de piramiden te bestuderen, hopen onderzoekers meer te weten te komen over de samenstelling en indeling van de piramiden. Als een piramide gebouwd is met stenen die van hetzelfde materiaal zijn gemaakt en een identieke warmte-emissie hebben, dan zullen er geen grote temperatuurverschillen worden gemeten. Anders wordt het wanneer er in een piramide verschillende soorten materialen zijn gebruikt of er onbekende ruimtes in een piramide zitten. Dan zullen er wel warmteverschillen worden waargenomen, omdat sommige delen van de piramide dan sneller opwarmen of afkoelen dan andere delen.

Afbeelding

Temperatuurverschillen
Uit het onderzoek blijkt dat alle onderzochte piramides – de Piramide van Cheops, de Piramide van Chefren (beiden te zien op de foto hierboven), de Knikpiramide van Snofroe en de Rode piramide van Snofroe – tijdens een periode van opwarming en afkoeling wel temperatuurverschillen lieten zien. Echt opvallend waren die temperatuurverschillen in het geval van de Piramide van Cheops. Sommige groepen stenen weken qua temperatuur wel zes graden af van andere groepen stenen. Om aan te geven hoe groot dat verschil is: temperatuurverschillen tussen twee kalkstenen van verschillende kwaliteit liepen doorgaans van 0,1 tot 0,5 graden. Dan is 6 graden verschil dus wel heel veel.
Onbekende ruimtes?
De onderzoekers namen het temperatuurverschil waar aan de oostzijde van de piramide, op de begane grond. Waar het temperatuurverschil exact door veroorzaakt wordt, is nog onduidelijk. Wel hebben de onderzoekers daar ideeën over. Ze zouden kunnen worden veroorzaakt door de aanwezigheid van een onbekende ruimte, maar ook door interne luchtstromen. Nader onderzoek zal uit moeten wijzen wat er exact gaande is.

De wetenschappers deden hun ontdekking tijdens het Scan Pyramids Project. Tijdens dit project worden vier beroemde piramides uitgebreid gescand. Het eerste deel van het onderzoek – waarbij de onderzoekers zich richtten op de warmte – is nu afgerond. De volgende stap is infrarood onderzoek. Meer weten over dit fascinerende project? Onderstaand filmpje geeft kort een overzicht van wat de onderzoekers allemaal gaan doen.


Afbeelding
http://www.scientias.nl/onderzoek-naar- ... tingen-op/

http://www.scanpyramids.org/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Tammy » 11 nov 2015, 05:25

Eindelijk ! [clap] [clap]

Wat zullen ze gaan ontdekken ?
Ik ben zo benieuwd ! :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Fenna » 11 nov 2015, 09:18

Heel bijzonder.
ben benieuwd wat er ontdekt gaat worden.
Leuk dat je dit geplaatst hebt Uni. ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door univers » 11 nov 2015, 09:28

Egypte is van jongs af aan mijn stokpaardje.

Zuid Amerika de bewoners voor de AZ-tekens, Maya's en Inca's.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Vitharr » 11 nov 2015, 11:10

Tammy schreef:Eindelijk ! [clap] [clap]

Wat zullen ze gaan ontdekken ?
Ik ben zo benieuwd ! :grin:
Ik wil je enthousiasme niet temperen maar wel graag voorkomen dat er een complottheorie opduikt. :mrgreen:

Ik vrees dat ze voorlopig niets gaan ontdekken omdat ze niet toegestaan wordt om goed onderzoek te verrichten. Egypte staat de noodzakelijke vormen van vervolgonderzoek namelijk niet toe, dat is al heel lang zo. De methode die hier toe is gepast heeft geen effect op de objecten zelf en is waarschijnlijk enkel daarom toegestaan. Maar bijvoorbeeld een gaatje boren in de zijkant van de pyramide mag dan weer niet.

Berichten als deze komen dus spaarzaam naar buiten als men met een nieuwe techniek om de Egyptische beperkingen heen weet te werken. De praktijk leert echter dat de ontdekkingen vaak meer mysterie veroorzaken dan zij verklaren.

Zo was er bijvoorbeeld het seismisch bodemonderzoek waarbij de resultaten het vermoeden deden rijzen dat er een holte onder de voorpoten van de sphinx zit en er een ondergrondse tunnel van de pyramides af komt. Men mag er echter niet naar graven dus blijft het bij die vermoedens. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Fenna » 11 nov 2015, 11:22

univers schreef:Egypte is van jongs af aan mijn stokpaardje.

Zuid Amerika de bewoners voor de AZ-tekens, Maya's en Inca's.
Dan zijn wij een klein beetje soulmates, ik vind deze oderwerpen helemaal geweldig.
Ik heb heel wat boeken er over verslonden.
Mijn interesse werd gewekt door de boeken van Richard Leigh en Hancock met hun theorien hoe het mogelujk ook wel eens kon zijn geweest.
Zij trokken de theorien van de geschiedenisboeken in twijfel.
Prachtig, volgens mij rammelen deze ook aan alle kanten.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door univers » 11 nov 2015, 11:32

Ik wil je enthousiasme niet temperen maar wel graag voorkomen dat er een complottheorie opduikt. :mrgreen:
Moet jij nu weer de boel vergallen :mrgreen:
Zo was er bijvoorbeeld het seismisch bodemonderzoek waarbij de resultaten het vermoeden deden rijzen dat er een holte onder de voorpoten van de sphinx zit en er een ondergrondse tunnel van de pyramides af komt. Men mag er echter niet naar graven dus blijft het bij die vermoedens.
Ik ben benieuwd waar men bang voor is.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Fenna » 11 nov 2015, 11:47

univers schreef:
Ik ben benieuwd waar men bang voor is.
Als de geruchten waar zouden zijn dat zich onder de poten van de Spinx een bibliotheek zou bevinden, zouden daar mogelijk geschriften liggen die de hele geschiedenis van de oudheid op zijn kop gaat zetten, daar zijn ze zeker bang voor.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door univers » 11 nov 2015, 12:06

Er zijn meerdere kamers.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Vitharr » 11 nov 2015, 12:37

univers schreef:
Ik wil je enthousiasme niet temperen maar wel graag voorkomen dat er een complottheorie opduikt. :mrgreen:
Moet jij nu weer de boel vergallen :mrgreen:
Sorry hoor! Maar helaas loog ik geen woord in wat ik verder schreef. :wink:
univers schreef:Ik ben benieuwd waar men bang voor is.
Ja, ik ook. Zo'n 15 jaar geleden was ik heel fanatiek bezig met dit onderwerp toen ik iets vreemds ervoer. Ik begon er steeds meer van overtuigd te raken dat een oude cultus', bestaande uit 'Egyptische' priesters
tot op de dag van vandaag nog steeds bestaat. Deze cultus was bekend onder de naam 'ankh-hor' wat 'Horus leeft' zou betekenen.

In die periode nam Internet een vlucht en was er waanzinnig veel informatie te vinden. Natuurlijk zowel betrouwbaar als onbetrouwbaar. :wink:

Het globale verhaal is een kruising tussen de claims van Graham Hancock en von Däniken. En bij von Däniken moet je dan de Aliens vervangen door een hoogstaande beschaving. (ik sluit overigens niet uit dat aliens lang daarvoor een rol hebben gespeeld, maar ik heb daar geen harde bewijzen voor gezien ook. In dit kader speelt het verder ook geen rol want wij allen zijn kinderen van dezelfde moeder! :wink: )

Ik was gefascineerd geraakt door het symbool voor Ankh-Hor. Dit betreft namelijk een Egyptische Ankh, met daaronder een omhoog gebogen lijn met aan ieder einde een handje/vuistje. Eigenlijk bijna identiek aan hoe wij een Anker afbeelden. Enerzijds heb je dus de overeenkomst tussen het woord 'Anker' en 'Ank-Hor' en anderzijds heb je de overeenkomst tussen de gebruikte symbolen. Ik begon me af te vragen of dat wel echt toeval was dus overlegde ik dat met verschillende zeemannen. Die gaven aan dat het anker inderdaad verkeerd weergegeven lijkt te worden. De dwarsstang is bedoelt om het anker te laten grijpen in de bodem, en werkt niet in deze hoek. (ben even de naam kwijt die ze aan dit type gaven, misschien weet jij het wel?)

Maar goed, ik had dus het idee dat ik iets op het spoor was en spitste mijn zoektocht op relaties met deze weergave van het anker. Dat bleek de jackpot te zijn want ineens doken de meest obscure genootschappen op tijdens die zoektocht en met de opgebouwde kennis leken de resultaten inderdaad bewijzen te leveren voor mijn gedachten.

Maar zo rond de millenniumwisseling verdween die informatie ineens in een moordend tempo. Ik heb een paar spaarzame documentjes kunnen veiligstellen maar op het net is er voor mij geen spoor meer te vinden van de cultus van Ankh Hor. Zelfs het betreffende symbool kan ik je zo niet meer laten zien.

Daar werd ik behoorlijk pissig van, want ik stond werkelijk net op het punt om contact te leggen met een paar van die genootschappen. Dat heb ik dus ook niet meer kunnen doen, maar 15 jaar na dato gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik sterk de indruk heb dat zij wel degelijk contact met mij hebben gelegd. :wink:

Anyhoe, ik kan je dus geen andere bron leveren dan mijn herinnering maar deze cultus huisde ooit in het oude Egypte en kun je zien als de vergaarbak van alle wijsheid die er werkelijk toe doet. Nagenoeg alle grote spelers in de historie zoals Jezus en Alexander de Grote hebben doelbewust Egypte bezocht en zeer waarschijnlijk contact gehad met deze mensen waarna ze 'herboren en verlicht' wederkeerden.

Ik ben dus van mening dat die 'wijsheid die er toe doet' daar verzameld is. Ik weet niet waarom, en waarvoor, maar ik heb het idee dat de "Emerald Tablets of Thoth' (The Atlantean. :wink: ) er belangrijke aanwijzingen voor bieden. En die zijn overigens nog wel te vinden.

En dan zal ik tot slot nog iets raars zeggen omdat ik niet weet hoe ik het moet formuleren. Als je mijn berichten sinds ik hier ben een beetje heb gevolgd dan kun je zien in welke periode ik denk dat ik contact met ze heb gehad. Sinds die tijd ben ik behoorlijk veranderd en dat is niet altijd een pretje. Ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven dan dat ik tussen alle woorden die men gebruikt om te communiceren een 'gezang' hoor wat heel andere boodschappen overbrengt dan de woorden zelf, en ik heb de grootste moeite om het 'gezang' te negeren en op de woorden te blijven reageren.

In de tabletten wordt daar ook naar verwezen met de opmerking dat de betekenis van de woorden alleen duidelijk zullen worden voor hen die daar ontvankelijk voor zijn. Ik begreep pas goed wat daarmee bedoelt werd toen ik zelf in een heel andere hoek tegen het verschijnsel 'miskenning van feiten' aanliep. Het stuk legde een blinde vlek bloot. Maar iedere keer als ik het stuk opnieuw las kreeg het steeds meer betekenis. Dat kwam weer doordat ik sluiers oplichtte die me steeds weer een dieper inzicht gaven.

Maar het is een gevaarlijke reis om op je eentje te ondernemen uni. Je perceptie schoksgewijs veranderen kan hele rare effecten hebben. Zo schreef ik al eens dat ik een half jaar zittend in een stoel doorbracht. :mrgreen:

Ik zit nu toevallig in de herhaling daarvan en deze keer gaat het me iets beter af. Ik wil weten wat mijn invloed is op deze wereld en dat onderzoek ik door mijn invloed zo ver mogelijk te minimaliseren en te observeren hoe het gezang klinkt zonder dat ik meezing.

Ik kan je al vertellen dat me duidelijk is dat ik mijn wereld veeeeel prettiger vind als ik meezing. Maar nu is natuurlijk de vraag of dat mijn ego is of iets anders. :wink:

Ik kan je in ieder geval met zekerheid vertellen dat het goed is dat niet heel de wereld weet wat ik weet. En aangezien ik inmiddels wel doorheb dat jij het meeste ook weet denk ik dat je me hier precies kunt volgen. :wink:

Voorts geloof ik ook dat jij en ik 'de wijsheid die er toe doet' zouden begrijpen, maar we zouden ook veel bijleren. En daarom denk ik dat het verstopt moet blijven. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door univers » 11 nov 2015, 12:55

:post: ;P!


ik zal later reageren, moet nadenken hoe ik het best kan formuleren.
Normaal doe jij dat voor mij. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Fenna » 11 nov 2015, 13:12

Racist aan Vithar. :wink:

Sorry dat ik hier op reageer omdat het eigenlijk voor Uni bedoeld is, maar wat jij schrijft raakt mij omdat ik het fijn vind te lezen dat er meer mensen zijn die dit ervaren.
Ook ik heb uiteraard met mijn nieuwschierigheid gezocht naar allerlei genootschappen en het viel mij op dat als je, vermoedelijk te na kwam, kon je niet meer verder en kon je later de sites ook niet meer terug vinden alsof ze je hadden geblockt.
Ik hoor dag en nacht een soort van gezang, ik denk dat het energiestralen zijn van zon of maan.
Als ik iemand anders vraag of die hetzelfde hoort, horen ze nooit iets.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Vitharr » 11 nov 2015, 13:42

Fenna schreef:Racist aan Vithar. :wink:

Sorry dat ik hier op reageer omdat het eigenlijk voor Uni bedoeld is, maar wat jij schrijft raakt mij omdat ik het fijn vind te lezen dat er meer mensen zijn die dit ervaren.
Natuurlijk mag je gewoon reageren hoor Fen. Ik vind het moeilijk om dergelijke ervaringen goed over te dragen dus doe ik dat bij voorkeur gericht aan 1 persoon. Dan kan ik iets 'nauwkeuriger' zijn. Maar als jij de boodschap ook verstaat vind ik dat alleen maar prettig. ;P!
univers schreef:Ook ik heb uiteraard met mijn nieuwschierigheid gezocht naar allerlei genootschappen en het viel mij op dat als je, vermoedelijk te na kwam, kon je niet meer verder en kon je later de sites ook niet meer terug vinden alsof ze je hadden geblockt.
Ik hoor dag en nacht een soort van gezang, ik denk dat het energiestralen zijn van zon of maan.
Als ik iemand anders vraag of die hetzelfde hoort, horen ze nooit iets.
Ik moet zo aan de arbeid dus moet het een beetje kort houden. :wink:

Ik ben geboren met bepaalde ideeën die ik maar niet in woorden kon uiten omdat ik de woorden die daarvoor noodzakelijk waren niet kende. Toen ik de woorden vond wilde men ook nog onderbouwing en dat leidde me op een pad vol honger naar kennis.

Op dat pad ben ik het contact met dat deel van mezelf een beetje kwijt geraakt. Maar het is nog steeds onveranderd in mijn kern aanwezig en in het defensietopic verwijs ik naar een voorbeeld er van.

Ieder mens zal op zijn eigen manier ervaren. Ik hoor het gezang wat jij hoort niet, maar ik ervaar het wel. Ik denk dat dat komt omdat ik met iets heel anders bezig ben dan jij op dit moment. (schreef ik in een eerdere reactie al) Ik heb me bewust afgesloten van een deel en daardoor zal logischerwijs ook mijn ervaring veranderen.

Op dit moment ben jij natuurlijker dan ik. Ik ben eigenlijk behoorlijk kunstmatig op dit moment. Maar ik vind het des te interessanter dat ik je dan op dit vlak nog beter lijk begrijpen dan de natuurlijke mensen om me heen die ik probeer te observeren. Dat zou dan eigenlijk moeten betekenen dat ze nog kunstmatiger zijn dan ik, en ik denk dat dat ook zo is. :wink:

Maar eerlijk gezegd heb ik al langer het idee dat jij een goed, gezegend mens bent. (gezegend in een niet-religieuze context natuurlijk. :mrgreen: )

Oeps, ik moet ervandoor. Ik hoop dat het nog ergens op sloeg? Anders schrijven we later gewoon weer verder. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door univers » 11 nov 2015, 14:03

Foutje!!!!!
univers schreef:
Ook ik heb uiteraard met mijn nieuwschierigheid gezocht naar allerlei genootschappen en het viel mij op dat als je, vermoedelijk te na kwam, kon je niet meer verder en kon je later de sites ook niet meer terug vinden alsof ze je hadden geblockt.
Ik hoor dag en nacht een soort van gezang, ik denk dat het energiestralen zijn van zon of maan.
Als ik iemand anders vraag of die hetzelfde hoort, horen ze nooit iets.
Goed lezen Jochie.
Was ik niet.

Maar kunnen jullie dat gezang niet uitschakelen.
Vroeger liep ik ook de hele dag het Slavenkoor mee te zingen, maar dat was geen gehoor, zo vals als de pest.
Toen heb ik maar de knop omgeschakeld, als het nu bij mij opkomt zet ik gelijk het geluid uit, negeren.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door univers » 11 nov 2015, 14:05

Racist aan Vithar. :wink:
Ja daar moet je van achter je oor krabbelen. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Osiris » 11 nov 2015, 14:42

Allereerst benieuwd wat ze vinden met de scans en in hoeverre dat wereldkundig gemaakt mag worden....
Dat er veel meer is,weet ik inmiddels ook al jaren en dat onze geschiedschrijving aan alle kanten gemanipuleerd is, idem.

Heb ook de Emerald Tablets gelezen en vond het intuitief gezien allemaal vanzelfsprekend.
Nu bezig in The Magicians Of The Gods van Graham Hancock en ook dat is alleen maar bevestiging van wat intuitief al voor mij gemeengoed was,maar ditmaal kan het onderbouwd worden, 20 jaar na zijn Fingerprints........

Dus dat veel geblockt word verbaast mij niets; wij mogen niet bewust worden van een ver teruggaande geschiedenis van veel oudere, dan tot nu toe 'toegelaten', beschavingen, waarin de 'menselijke' vermogens veel groter waren.

Dit zou betekenen dat we dat bewustzijnslevel ( weer) kunnen bereiken en zou alle macht die nu heerst op deze wereld ondermijnen,we zouden werkelijk 'vrij' kunnen zijn van alle manipulatie en dominantie.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door taigitu » 11 nov 2015, 15:01

Vitharr schreef: Ik kan je al vertellen dat me duidelijk is dat ik mijn wereld veeeeel prettiger vind als ik meezing. Maar nu is natuurlijk de vraag of dat mijn ego is of iets anders. :wink:
Ik heb de gewone algemene kennis van piramides en snap ook niet hoe die op meerdere punten door mensenhanden, in die tijd, zijn gemaakt. Ik lees mee en ben ook benieuwd waardoor die temperatuurverschillen worden veroorzaakt.
De periode waar je nu in zit lijkt me benauwend door de beperkingen die het met zich meebrengt. Na de eerste maal dat je zo'n 'zit'periode had hoe ging het toen daarna met je?

Weet je dat als je zingt je je beide hersenhelften gebruikt? En dat zingen trillingen/vibraties veroorzaken die je je prettiger laten voelen? Zoals mantra zingen.

http://integralegeneeskunst.org/zelfgen ... ingen.html
Mantra zingen: https://www.youtube.com/watch?v=p3bT4Rkk3x4
http://www.innerned.org/mantra4.html
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Fenna » 11 nov 2015, 16:39

univers schreef:
Maar kunnen jullie dat gezang niet uitschakelen.
Vroeger liep ik ook de hele dag het Slavenkoor mee te zingen, maar dat was geen gehoor, zo vals als de pest.
Toen heb ik maar de knop omgeschakeld, als het nu bij mij opkomt zet ik gelijk het geluid uit, negeren.
Ik negeer het.
Ik had je wel eens willen horen Pavarotti. :grin:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door univers » 11 nov 2015, 16:55

Dat wil je niet horen.

offtopic " Jaren geleden zat ik s'nachts de top 100 op een casstte bandje op te nemen, met mijn koptelefoon op.
op een gegeven moment komt Rod Steward met I'm Sailing op de radio, zing ik vol overgave uit volle borst mee, komt mijn vrouw verontwaardig naar beneden, of ik aub mijn kop niet dicht kon houden, (snap nog steeds niet waarom.) anders werden de kinderen wakker.
Ik probeerde enkel boven Rod uit te komen, en in mijn gehoor klonk het toch wel aardig. " on topic.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Warmtescan van piramide van Cheops laat grote ‘afwijkingen’

Bericht door Vitharr » 12 nov 2015, 00:26

univers schreef:Foutje!!!!!
univers schreef:
Ook ik heb uiteraard met mijn nieuwschierigheid gezocht naar allerlei genootschappen en het viel mij op dat als je, vermoedelijk te na kwam, kon je niet meer verder en kon je later de sites ook niet meer terug vinden alsof ze je hadden geblockt.
Ik hoor dag en nacht een soort van gezang, ik denk dat het energiestralen zijn van zon of maan.
Als ik iemand anders vraag of die hetzelfde hoort, horen ze nooit iets.
Goed lezen Jochie.
Was ik niet.
Oeps. :oops: Ik schreef het aan Fen hoor. Verkeerde naam ingeklopt bij de quote. Ik had haast zei ik toch! :mrgreen:

Fen, dat stuk was ook voor jou gezongen. :grin:
unievers :-) schreef:Maar kunnen jullie dat gezang niet uitschakelen.
Vroeger liep ik ook de hele dag het Slavenkoor mee te zingen, maar dat was geen gehoor, zo vals als de pest.
Toen heb ik maar de knop omgeschakeld, als het nu bij mij opkomt zet ik gelijk het geluid uit, negeren.
Ja, dat kan ik, dat zei ik ook. Maar dat vind ik dus niet prettig. Ik wil niet overal controle over hebben, ik wil leven! :wink:

Daarom doe ik bij voorkeur alles wat ik doe met passie. Helaas lukt dat niet altijd. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Plaats reactie