Indrukwekkende wolken boven deeltjesversneller CERN

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Ufo

Indrukwekkende wolken boven deeltjesversneller CERN

Bericht door Ufo » 10 jul 2016, 10:20

Indrukwekkende wolken boven de Large Hadron Collider (LHC) van het Europees centrum voor kernonderzoek (CERN) leiden op internet tot complottheorieën en zouden bewijzen dat er ‘poorten worden geopend’. Dat schrijft de Britse krant The Sun.

Foto’s van de wolken zouden zijn gemaakt op 24 juni, de dag waarop wetenschappers begonnen aan een nieuw experiment met de deeltjesversneller genaamd Awake. Mensen vragen zich af waar de LHC werkelijk voor wordt gebruikt.

Afbeelding

https://www.thesun.co.uk/news/1358274/j ... e-opening/

Begin dit jaar was het internet nog in de ban van een ‘UFO’ boven de Large Hadron Collider:

Gast1

Re: Indrukwekkende wolken boven deeltjesversneller CERN

Bericht door Gast1 » 10 jul 2016, 10:52

Fascinerend om te zien, maar waarom heb ik bij het zien van deze filmpjes toch weer altijd het curieuze gevoel dat het steeds weer opnieuw nep.
Ufo schreef:Begin dit jaar was het internet nog in de ban van een ‘UFO’ boven de Large Hadron Collider:
Waarom zou dat nu bijvoorbeeld minder zijn?
Mocht het daadwerkelijk hartstikke écht zijn, wat ik ook zeer zeker kan geloven ...

Dan: Wow, yes ... eindelijk!! :chicken:

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Indrukwekkende wolken boven deeltjesversneller CERN

Bericht door herman50 » 11 jul 2016, 12:30

Afbeelding üfo1:
alles van waarde is weerloos

gouwepeer

Re: Indrukwekkende wolken boven deeltjesversneller CERN

Bericht door gouwepeer » 11 jul 2016, 23:11

Nog een --> Link <-- met informatie van wat er allemaal mis kan gaan.
En zo zijn er nog tientallen sites die vertellen dat de LHC de wereld gaat vernietigen.
Gelukkig hebben we het einde van de Maya-kalender al overleefd :mrgreen:

gusteman

Re: Indrukwekkende wolken boven deeltjesversneller CERN

Bericht door gusteman » 12 jul 2016, 23:02

gouwepeer schreef:Nog een --> Link <-- met informatie van wat er allemaal mis kan gaan.
Ja, beste gouwepeer, je weet ze wel te vinden hoor. :mrgreen:

Nog maar eens een voorbeeld van hoe geflipt mensen kunnen reageren op zaken welke ze niet begrijpen.

In plaats van gewoon toe te geven: ik snap er geen snars van.

Wat er precies allemaal wordt uitgevoerd bij CERN weet ik niet. Ik heb gelezen over proefnemingen, en ik begrijp de principes die er achter steken maar van de rest begrijp ik geen yota.
En dat hoeft ook niet, daar hebben we wetenschappers voor, of geleerden zoals vroeger werd gezegd.

Wat ik wel weet is dat wij internet te danken hebben aan CERN en af en toe vraag ik mij toch wel eens af of ze dit beter niet hadden publiek vrij gegeven.
Maar daar valt nu niks meer aan te veranderen.

Iets wat wel mag veranderen is dat opfokken van mensen door ze op te stoken tegen alles wat niet wordt begrepen: dit soort van gedrag leidde in de Middeleeuwen tot het vierendelen en veroordelen tot de brandstapel.

Plaats reactie