Mandela Effect

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Mandela Effect

Bericht door Kristof Piessens » 24 jul 2016, 11:35

Het mandela effect is voor mij toch een intrigerende fenomeen.

Geheugen en herinneren zijn twee verschillende zaken die anders worden verwerkt, hierdoor ben ik eens op davids icke's lezing gestoten over hoe de informatieoverdracht op energetisch niveau gebeurd, en dat de huidige controle systemen geen haalbare kaart zijn, of beter dat ze niet eeuwig in stand kan gehouden worden, want in wezen is een controlesysteem een manier om de volledige menselijke potentie tot eenheid te onderdrukken of vermijden/voorkomen of anders gezegd om de mensen in een zo laag mogelijke frequentiegebied te houden.

Over het mandela effect heb ik weinig te zeggen, heb daar wat artikels over gelezen en de meningen hierover heeft geen algemene concensus omdat het nog een theorie betreft.
In het kort komt het neer op het feit dat er veranderingen zijn waarbij elke hogere dimensie een bovenliggende laag is, iemand in het bovenste laag zal andere feiten herinneren dan iemand uit een lagere laag, en ik denk dat het mandela effect daarover gaat.

Concreet gezien, iemand die al jaren in de bovenste of hoogste laag bewust is van de onderste laag of lagen zijn de tijdsdimensies geen afgestemde fenomeen toebedeelt, in theorie kan het perfect dat elke laag verschillende geschiedenissen of tijdlijnen kent, in de praktijk komt dan voor dat iemand een herinnering uit een hogere laag in de lagere laag brengt, tijdreizen is daar een randfenomeen van, zelden zal een herinnering in een lagere laag meegaan naar een hogere laag.
De referentie van mandela over zijn sterfdatum is verschillend, want ten tijde van zijn gevangenschap (apartheid) kan mandela hemself in die contxt ongemerkt al naar de hogere lagen geweest zijn dat een markeerpunt aanduidt voor de hogere lagen en niet voor de lagere lagen want diens fysieke sterfdatum was dan ook in het echt in 2013 gebeurd maar zijn geestelijke spirituele zelf is voor een deel al gestorven tijdens zijn gevangenschap, wat een zeer twijfelachtige discussiepunt zal worden !

Maar goed, het is nog een klein beetje zoeken naar de juiste informatie hieromtrent, hierboven heb ik al beschreven waar het mandela effect ongeveer over gaat !
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Mandela Effect

Bericht door Osiris » 24 jul 2016, 18:26

Ik denk dat je daar precies juist zit.

Zie ook de geplaatste link van in5D, waar,wat jij in het kort beschrijft, uitvoeriger benoemd word.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie