Vreemd ‘wezen’ met vleugels houdt gemoederen bezig

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Ufo

Vreemd ‘wezen’ met vleugels houdt gemoederen bezig

Bericht door Ufo » 20 jul 2016, 09:16

De resten van een vreemd gevleugeld wezen in een pot houden de gemoederen op internet sterk bezig. Schrijver Brian Foerster claimt eerder dit jaar in een kantoorruimte in Mexico op de resten te zijn gestuit.

Er zijn röntgenfoto’s van het wezen gemaakt, maar men wil nu ook DNA-onderzoek gaan doen. “Ik ben opgeleid tot bioloog en kan me haast niet voorstellen dat dit nep is,” schreef Foerster onder beelden van het vreemde wezen. “Wat denken jullie?”

De Mexicaanse journalist Jaime Maussan reageert: “Het is een hybride. Dat is erg belangrijk omdat ik denk dat er geheime experimenten worden gedaan. We hebben hier een fysiek lichaam. We kunnen dat fysieke lichaam analyseren en bewijzen dat er een intelligentie achter deze experimenten zit.”

Daarop verschijnt schrijver L.A. Marzulli in beeld, die een man in een laboratoriumjas interviewt over het vreemde wezen. “Het heeft vleugels. We hebben een röntgenfoto van dit wezen en we kunnen de botstructuur zien,” zei de man. “Het is dus geen hoax.”

Afbeelding

Afbeelding

gusteman

Re: Vreemd ‘wezen’ met vleugels houdt gemoederen bezig

Bericht door gusteman » 20 jul 2016, 11:36

De éne keer "gonst" internet, de andere keer is internet "in de ban van" en nu "worden de gemoederen beheerst door".

Internet is behoorlijk naïef ..... het is dan ook niet in staat om na te denken en slikt alles als zoete koek.
Als je het maar spectaculair genoeg verpakt heb je meteen de aandacht van miljoenen die elke dag het net afspeuren op zoek naar spektakel.

Ieder zijn hobby, maar zeg nu eens eerlijk: als je leest "we hebben röntgenfoto's gemaakt en er is een botstructuur te zien dus kan het niet door mensen gemaakt zijn" dan denk je toch meteen "oh ja, en waarom niet dan? Waarom zou dit niet kunnen door mensen gemaakt zijn?"

En de beschrijving van die schrijver meneer Brian Foerster (zelf noemt hij zich Brien Foerster): hij wordt geïntroduceerd als "opgeleid tot bioloog".

Als hij werkelijk is opgeleid tot bioloog (in de aankondiging beweert hij dat toch, en in de eerste reactie schrijft hij dat hij vier jaar biologieles heeft gevolgd aan een universiteit, wat daarom nog niet betekent dat hij is opgeleid tot bioloog) dan zou hij nooit een dergelijk filmpje op YouTube plaatsen met de vraag "wat vinden jullie?"
Hij zou dat ding meenemen naar collega's biologen die samen met hem het ding zouden onderzoeken.

Helemaal mooi wordt het aan het einde van het filmpje: "wil je meer weten? AFDOKKEN !!!"

Lloyd Pye had er ook zijn levenswerk van gemaakt om mensen te doen betalen voor zijn zogezegd onderzoek naar een "alien skull", maar zo dik heeft hij het er nooit opgelegd.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vreemd ‘wezen’ met vleugels houdt gemoederen bezig

Bericht door Fenna » 20 jul 2016, 13:51

In Groningen ken ik iemand die een klein prive museum heeft van opgezette dieren, van alles op sterk water en dergelijke curiosa.
Deze man heet Klaas Nanninga en heeft zijn museum aan huis.
Het is erg ineressant als hij je verteld over zijn hobby/verzameling.

Hij heeft ook dergelijje zaken zoals het afgebeelde vreemde wezen in ziin rariteiten kabinet.
Wat mij vooral is bijgebleven van zijn verzameling en bijbehorend verhaal is dat van het skelet van een vampier.
Hij vertelde dat het skelet wat in zijn museum werd getoont, een samengesteld product was van verschillende dieren en dit zag er heel natuurgetrouw uit maar was het vooral niet.
Het was in de 19e eeuw voor de gegoede burger een sport om bijzondere dingen te bezitten en hier mee te pronken als je bezoek kreeg.
Vaak werden er ook de meest fantastische verhalen over verteld die ook niet waar waren, net zoals men nu vaak doet via internet alleen maar om interessant te doen.
Deze vampieren werden in opdracht gemaakt en kosten voor die tijd een fikse bom duiten.

Ik denk dat het getoonde vreemde wezen onder dezelfde categorie valt.
Men kan dingen zo vakkundig in elkaar knutsellen, dat het heel natuurgetrouw lijkt maar niet is.
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: Vreemd ‘wezen’ met vleugels houdt gemoederen bezig

Bericht door Gast1 » 20 jul 2016, 15:19

Inderdaad Fenna, dat is ook wat ik er van denk.
Als men maar in de belangstelling staat ... Internet?
Misschien is internep een betere betiteling. :wink:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vreemd ‘wezen’ met vleugels houdt gemoederen bezig

Bericht door univers » 20 jul 2016, 17:17

EEn ik maar zoeken naar mijn vleugels. üfo1:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vreemd ‘wezen’ met vleugels houdt gemoederen bezig

Bericht door Vitharr » 20 jul 2016, 17:29

Volgens mij is het gewoon zo''n vliegende aap uit Oz. In Kansas gevonden zeker?
Morgen is vandaag ook gisteren....

gusteman

Re: Vreemd ‘wezen’ met vleugels houdt gemoederen bezig

Bericht door gusteman » 20 jul 2016, 21:17

Vitharr schreef:In Kansas gevonden zeker?
Nope, iets meer zuidelijker, in Mexico om precies te zijn (toch volgens de vinder).
Maar in vogelvlucht vanuit west Europa bekeken ligt dat nog steeds behoorlijk dicht bij elkaar. :mrgreen:

Gast1

Re: Vreemd ‘wezen’ met vleugels houdt gemoederen bezig

Bericht door Gast1 » 21 jul 2016, 06:19

The Wizard of Oz is een film uit 1939.
De 15-jarige Dorothy Gale, woont met haar tante Em, haar oom Henry en haar hondje Toto in een boerderij in het Amerikaanse Kansas.
Aldaar (ik neem aan dat Vitharr daar van uit gaat) werd zij ontvoerd door een 'vliegende aap', in opdracht van de groene heks:
Vandaar Kansas ...

Alhoewel [think]

Op het moment dat Dorothy ontvoerd werd was ze in het land van Oz ...

Plaats reactie