Buitenaardse boodschap in graancirkels

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Ufo

Buitenaardse boodschap in graancirkels

Bericht door Ufo » 26 jul 2016, 13:18

Gedurende de afgelopen week zijn er enkele fascinerende graancirkels gemaakt in het Engelse landschap.
Graancirkels die erop lijken te wijzen dat buitenaardsen ons een boodschap willen doorgeven.
In de loop der jaren waren natuurlijk al de meest fantastische ontwerpen zichtbaar in graancirkels.
Al vele jaren kent de wereld het fenomeen graancirkels en nog steeds is er niet één logische verklaring over het ontstaan van deze soms prachtige en ingewikkelde formaties.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die zeggen dat graancirkels worden gemaakt door een stel grappenmakers die met wat plankjes onder de voeten een graanveld inlopen, maar ontwerpen zoals de volgende zie je ze niet maken.
De volgende graancirkel is ontdekt bij Reigate Hill in de buurt van Reigate in het Engelse graafschap Surrey op 19 juli 2016.
De afbeelding laat niets te wensen over aan duidelijkheid en wat we hier zien, is het gezicht van de alom bekende Gray alien.

Afbeelding

Dan iets merkwaardigs, want een dag later op 20 juli 2016 wordt er een graancirkel gevonden bij Burderop Down, in de buurt van Barbury Castle in het Engelse graafschap Wiltshire.
Hier is duidelijk een soort gecodeerde boodschap te ontwaren. Of deze afkomstig is van dezelfde entiteit die de vorige graancirkel maakte van de Gray alien is niet duidelijk.
Het zou natuurlijk heel goed mogelijk zijn dat de Gray aliens via de tweede graancirkel een bepaalde boodschap willen doorgeven aan de mensheid.
Omdat de graancirkel vrij nieuw is, zijn er nog niet zo gek veel mensen mee bezig geweest, dus bij deze een uitdaging om te proberen de code van de volgende graancirkel te breken.

Afbeelding

http://www.cropcircleconnector.com/2016 ... 2016a.html
http://www.cropcircleconnector.com/2016 ... 2016a.html

Gast1

Re: Buitenaardse boodschap in graancirkels

Bericht door Gast1 » 26 jul 2016, 14:33

De eerste échte 'mysterieuze' graancirkel voor mij, is díe cirkel waar geen tractor- of andere sporen door lopen.
Verder vind ik het allemaal knappe prestaties van creativiteit, net als dit:

Afbeelding

Gast1

Re: Buitenaardse boodschap in graancirkels

Bericht door Gast1 » 26 jul 2016, 14:38

Of dit ...

Afbeelding

Wellicht ook een buitenaardse boodschap ...
Laatst gewijzigd door Gast1 op 26 jul 2016, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

gusteman

Re: Buitenaardse boodschap in graancirkels

Bericht door gusteman » 26 jul 2016, 14:40

Ufo schreef:... bij deze een uitdaging om te proberen de code van de volgende graancirkel te breken.
Aha, een kolfje naar mijn hand.
Ik ben achttien jaar telecijferaar geweest bij de Luchtmacht, dus ik mag bogen op een zekere expertise in coderen en decoderen van teksten en berichten.

En deze is wel een makkie, er staat:

"Ik heb al 1.372.921 Pokémons, wie heeft er meer?"

Nota: het kan ook 1.372.912 zijn, daar is het eventjes wat onduidelijk.


Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Buitenaardse boodschap in graancirkels

Bericht door univers » 26 jul 2016, 17:02

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Buitenaardse boodschap in graancirkels

Bericht door Gast1 » 26 jul 2016, 17:45

Jeetje, wat mooi zeg ... [tu]

De Vitruviusman als vrije vlinder ...

Plaats reactie