Gigantische menselijke voetafdruk ontdekt in China

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Ufo

Gigantische menselijke voetafdruk ontdekt in China

Bericht door Ufo » 04 sep 2016, 06:32

In de zuidwestelijke Chinese provincie Guizhou zijn een tweetal uitzonderlijk grote gefossiliseerde menselijke voetafdrukken gevonden.

Op 24 augustus stuitte een groep fotografen op de enorme menselijke voetafdrukken in het dorp Pingyan, zo melden lokale media. Eén van de voetafdrukken, die mogelijk uit de oudheid stamt, is gemaakt door een linkervoet die 57 centimeter lang en 20 centimeter breed is.

Afbeelding

Dergelijke ontdekkingen stellen wetenschappers voor een raadsel. In 1912 werd door een jager genaamd Stoffel Coetzee een enorme voetafdruk gevonden in het Zuid-Afrikaanse Mpuluzi.

Volgens Michael Tellinger, die in 2012 een filmpje over de voetafdruk maakte, staat de afdruk bij de lokale bevolking bekend als de ‘Voetafdruk van God’. De afdruk is 1,2 meter lang en zou tot wel 200 miljoen jaar oud kunnen zijn.
http://sputniknews.com/asia/20160826/10 ... overy.html

Gast1

Re: Gigantische menselijke voetafdruk ontdekt in China

Bericht door Gast1 » 04 sep 2016, 07:59

Ik 'voel' en 'weet' dat er 'reuzen' op Aarde zijn geweest.
Mogelijk is de getoonde afdruk onvervalst, het zou kunnen.
Misschien wel weer de zoveelste hype.
Bedenk dat er ongelooflijk veel misleiding is om toch maar op een of andere wijze in de belangstelling te komen staan.
Het filmpje vind ik bedenkelijk en ik kom het tegen op het eind van een ander filmpje.
Dat filmpje vind je hieronder en bijna alles is bedrog, vooral het fotomateriaal met die grote skeletten.
Maar er zijn ook associaties met een mogelijke waarheid.
Amusant:

Gebruikersavatar
goudroes
Onderzoeker
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 apr 2012, 11:35

Re: Gigantische menselijke voetafdruk ontdekt in China

Bericht door goudroes » 04 sep 2016, 18:20

Het zou zomaar kunnen. Misschien was alles heel vroeger wel groter.

http://www.bovendien.com/categorieen/we ... s.facebook
Er bestaat maar één weg naar het geluk;
stoppen ons zorgen te maken over zaken
waar we geen invloed op hebben.

Plaats reactie