Obama's Secret Antarctica Trip

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door univers » 22 dec 2016, 20:34

Gepubliceerd op 26 nov. 2016
This documentary short is a complex presentation of recent U.S. and Russian visits to Antarctica, the Nazis, and Hollow Earth, including its importance in Nazi Germany before and during WW2, and Antarctica’s possible escape route off of the Earth for many Nazi’s who mysteriously disappeared after the war without a trace. Few know the truth about Antarctica, as it is an expanse of land that has gone unnoticed for centuries. But not by the Nazis…They knew the truth…

this is meant to reflect what the Nazis believed in Europe at the time, influenced by Theosophist Helena Blavatsky, who believed the master race lived inside the Earth.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door Fenna » 23 dec 2016, 11:43

Deze beelden komen mij bekend voor.
Hier is ook al eens eerder aandacht aan besteed en door gustrman uitgelegd dat het een broodje aap is.
Zelf geloof ik dat deze mensen teveel Tolkien "Lord of the rings" hebben gelezen. :wink:
Afbeelding
Afbeelding

gusteman

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door gusteman » 23 dec 2016, 14:11

Fenna schreef:Deze beelden komen mij bekend voor.
Yep, oude wijn in nieuwe zakken.
Je ziet het regelmatig, voornamelijk op YouTube dan: een video (of een artikel) die al enige tijd niet meer hoog in de belangstelling staat wordt voorzien van een nieuwe titel (liefst zo "sensationeel" mogelijk) en de kassa rinkelt weer.
Er zijn altijd wel een deel naïevelingen die het origineel nooit onder ogen hebben gekregen dus er vallen centen te rapen.:roll:

YouTube = idioten aller landen, verenigt u !

Gast1

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door Gast1 » 23 dec 2016, 14:30

gusteman schreef:YouTube = idioten aller landen, verenigt u !
Ahum ...
Nog een 'YouTube' video voor allen die zich niet aan laten spreken zoals hierboven genoemd:
Verenigt u!

gusteman

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door gusteman » 23 dec 2016, 16:57

Gast1 schreef:
gusteman schreef:YouTube = idioten aller landen, verenigt u !
Ahum ...
Nog een 'YouTube' video voor allen die zich niet aan laten spreken zoals hierboven genoemd:
Persoonlijk heb ik niet zo'n hoge dunk van Andre Rieu, maar dat had ik al eerder op het forum gemeld (denk ik toch [think] ).
Hij heeft de aanleg om muziekstukken (die in beginsel schitteren door hun eenvoud) te overladen met barokke franjes en friemeltjes; ongeveer zoals een taart waar te veel slagroom op ligt.
Lekker, maar overdadig.
En overdaad ..... ja, inderdaad. :wink:

En natuurlijk zijn niet alle YouTube gebruikers idioten ..... maar dat had ik dan ook niet bedoeld ... anders had ik het er wel zo neer gezet.

De idioten vinden in YouTube echter wel een prachtige spreekbuis voor hun hersenspinsels ... en ze vinden er vooral elkaar.
En ook hier: overdaad ..... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door Fenna » 23 dec 2016, 18:21

https://youtu.be/rwe0_rXYfiE

@ pierre
Deze versie vind ik heel mooi. :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door oktagon » 01 jan 2017, 01:45

Iedereen een gezond en rustig 2017 gewenst,ik ga verder met deze topic en haal het Nazi-verblijf met activiteiten ff.
erbij; zie : https://www.youtube.com/watch?v=nBHXy5_U62E.
en oa
https://www.youtube.com/watch?v=8ryS1o0u31E en meerderere sites bij YT.
:aliensmile:
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door Vitharr » 01 jan 2017, 14:29

Ik ben het helaas grotendeels met gusteman eens. En uiteraard 'helaas' omdat hij jammer genoeg een punt heeft en niet omdat het gusteman is natuurlijk. :mrgreen:

Ik heb het 'geluk' gehad om met deze digitale revolutie mee te groeien. Ik heb daardoor van alles de basis meegekregen. Ik had precies de juiste leeftijd om 'pong' te spelen op een Atari en heb mezelf daarna leren typen om te programmeren op de oude commodores. Voorlopers van de C64 zelfs nog. Daarom vind ik industriële automatisering ook zo leuk. Want dat is nog steeds een soort BASIC.

Toen internet in zwang kwam stond het bol van data. Inmiddels is dat voorgekauwd tot informatie en in combinatie met ontwikkelingen in de digitale manipulatie van mensen is dat best een probleem aan het worden. Data in de vorm van feiten, waarnemingen of beschrijvingen van illusies blijven wat ze zijn. Maar de informatie die eruit gevormd wordt veranderd van tijd tot tijd.

De huidige mens is geestelijk ongelofelijk lui. Ik prikkel mijn fantasie graag door alternatieve sites te bezoeken, mede omdat ik door ervaring zeker weet dat MSM (ook) niet objectief is. Objectief nieuws krijg je door feiten te destilleren en met wat oefening maakt de bron dan niet uit. Als er iets vreemds voorvalt en de wetenschap kan het niet verklaren zul je ze er ook niet over horen. Logisch. Dit soort zaken vind je terug in de alternatieve hoek maar daar krijg je er tegenwoordig iemand zijn persoonlijke saus overheen.

Een vrije geest betekent dat je onafhankelijk je gedachten vormt. De mening van iemand anders volgen is niet onafhankelijk. Ik luister er naar, maar vorm altijd mijn eigen mening. Dat lijkt me ook de juiste methode.

Tegenwoordig wordt er fors gestreden om de aandacht van de kudde. De alternatieve hoek voert de massa op een manier die niet veel verschilt van religieuze indoctrinatie. Het baart me serieuze zorgen als ik zie met welk gemak iemands 'woord' verspreid wordt en ook nog eens met hand en tand verdedigd wordt. Ik schreef het eerder over wetenschapsreligieuzen maar deze menselijke tekortkoming van volgzaamheid kom je op veel meer vlakken tegen.

Ik noem dat weleens gekscherend 'the shallow world' maar in wezen is dat een prima beschrijving want elke diepgang ontbreekt. Terwijl er vanalles en nog wat verkondigd wordt zijn er wonderbaarlijke occulte geschriften volledig openbaar en gratis te verkrijgen. Gisteren nog las ik een verhandeling over onzichtbaarheid. Ditmaal geen verkrachting van de wetenschap maar volledig juist onderbouwd. Het enige waar het strijdig mee was, is gusteman zijn onderschrift. Het wordt namelijk onwetenschappelijk beschouwd om aan te nemen dat de potentie compleet persoonlijk is. Maar dat is nu juist de sleutel.

Herleidend naar de basis wordt gesteld dat in zijn algemeenheid de persoonlijke wil bepalend is voor de manifestatie. Aannemelijkheid overschatten bij onbekendheid van het exacte resultaat voedt de wil. En op deze manier scheppen wij zelf wat we 'realiteit' noemen. Wij verwarren namelijk stelselmatig onze perceptie van de realiteit met de realiteit zelf. Zoals Einstein echter zei kunnen wij die enkel indirect waarnemen en dus interpreteren.

Zien werd door de mysticus ingedeeld in 3 fasen waarvan de ogen slechts bij de eerste fase betrokken werden. Kennis van de factoren die een rol spelen in de betreffende fasen in combinatie met bovenstaande alinea kunnen tot bijzondere resultaten leiden. Iemand kan zich dusdanig onopvallend gaan gedragen door op psychologische manco's van anderen te anticiperen dat de aanwezigheid niet opgemerkt wordt. Dat is de mystieke vorm van onzichtbaarheid. Zoals gezegd vereist deze kennis.

En daar ontbreekt het de moderne variant volgens mij aan. Mensen die zo goed kunnen onderbouwen als de mysticus mogen van mij lancunes invullen. Bij YouTube filmpjes ontbreekt de correcte onderbouwing van kennis. Zo wordt veel waarde gehecht aan het dubbele spleet experiment maar weet bijna niemand hoe complex dit experiment in werkelijkheid was. En wat ook velen niet weten is dat de ontdekkingsreis daar niet is gestopt. Nieuwe resultaten laten zien dat beslissingen in de toekomst uitkomsten in het verleden beïnvloeden waaruit blijkt dat tijd en de manier hoe informatie stroomt anders zijn dan we dachten. De mysticus wist dat overigens al, het is perceptie, tijd stroomt niet, wij bewegen als mens. :wink:

Als je een YouTube filmpje ziet en het maakt op de een of andere manier indruk, besef dan ook dat je beïnvloed bent. Ik vind het nuttig om dat te herkennen en jezelf af te vragen of het de feiten zijn die je mening beïnvloeden, wat goed is, of dat het de boodschap van de maker is, wat een potentieel risico is. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

gusteman

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door gusteman » 01 jan 2017, 15:54

:post:
Om het jaar mee aan te vatten kan deze wel tellen, beste Vitharr.
Hier zal ik regelmatig naar teruggrijpen, zowel voor mezelf maar ook als verwijzing.

Wat me doet besluiten: dit stukje van jou verdient eigenlijk als aparte post geplaatst te worden, maar dan wel met een slotje erop: bijgevoegde commentaren zouden geen extra waarde toevoegen, in tegendeel zelfs.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door herman50 » 03 jan 2017, 07:50

maar zou je op een ´zoektocht´op Google Earth de wel tegenkomen, is het een ander verhaal, ...máár ze zijn nu verwijdert ..

Afbeelding nu niet gaan zeggen dat de bovenkant stenen zijn -..
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door oktagon » 03 jan 2017, 19:09

Wij luisterden naar het zomerfestival op Vrijthof Maastricht met Andree Rieu en vonden de manier waarop Andree alles onder controle had op muzikaal gebied zeer knap;hij beheerste alle onderdelen van de getoonde stukken fantastisch;de afkeurende mening op deze topic is niet de onze.

Zijn leiding en begeleiding via mimiek,viool en uitleg vonden wij zeer vakbekwaam !!!.
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Obama's Secret Antarctica Trip

Bericht door oktagon » 03 jan 2017, 19:14

herman50 schreef:maar zou je op een ´zoektocht´op Google Earth de wel tegenkomen, is het een ander verhaal, ...máár ze zijn nu verwijdert ..

Afbeelding nu niet gaan zeggen dat de bovenkant stenen zijn -..
Ik meen het gat wel gezien te hebben op GE; op eerdere mogelijke Nazi-opnames zal de entreekap echt geen steen,doch wel staal met alu.zijn geweest;ik ga nog eens zoeken:

In 2006 bekeek ik GooglEarth en markeerde enkele door Nasa gedane opnames op: 66gr 36' 12.07" Z en 99gr 43'11.58"O

,waarbij fotos werden geplaatst vanaf vier waarnemingsplaatsen door Nasa (als ik me niet vergis in het laatste);
opn.datum 23-02-2006 door Nasa op 388 m hoogte boven terrein

Succes!
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie