Kabouters bestaan echt

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Ufo

Kabouters bestaan echt

Bericht door Ufo » 29 dec 2016, 18:21

Wanneer je op straat loopt en aan een doorsnee iemand vraagt of hij of zij gelooft in kabouters dan zullen ze je waarschijnlijk meewarig aankijken of in lachen uitbarsten.

Overal in ons land zie je kabouters in tuinen staan, maar formeel gelooft bijna niemand dat ze bestaan.


Misschien is het wel net zoals met UFO’s. Mensen die zelf nog nooit iets hebben gezien, vinden het vaak moeilijk om te geloven, maar op het moment dat ze zelf een ervaring hebben gehad wordt het een ander verhaal.

Toch zijn er talloze mensen die wel geloven in het bestaan van deze kleine wezens. Voor hen is er geen enkele twijfel over mogelijk.

Soms kom je verslagen tegen van getuigen die iets hebben gezien, zoals het volgende verhaal:

Ze was al 80 jaar oud en nog wist ze het verhaal goed te vertellen. Ieder in de familie kende het verhaal al wel. Vaak vertelde ze het zachtjes alsof een ander het niet mocht horen. Maar ze heeft gezworen dat het waar gebeurd was.

Men lachte er om, geloofde het niet en nam het niet serieus. Maar ik geloofde haar wel. Omdat ze het na al die jaren nog net zo wist te vertellen als voorheen.

En omdat liegen niet in haar aard zat en waarom zou je als je 80 jaar oud bent nog iets vertellen wat je ooit meemaakte als kind?

Het verhaal ging zo.

Lang geleden toen ik nog een meisje was van 11 jaar oud, ging ik spelen met mijn vriendinnetje in de bossen. (In die tijd kon je nog gewoon als kind veilig in de bossen spelen, vooral in Friesland!)

Ik droeg een jurkje met een schort er voor en een grote witte strik in mijn haar. Mijn vriendin en ik liepen langs de boswal, langs een weiland en plots hoorden we iemand zingen. Het gras was erg hoog, maar er liep iets door dat gras.

Wij gingen kijken, en plots zagen wij een rode puntmuts boven het gras uitsteken, ze liepen wat verder naar het wezentje toe en zagen plots een kleine kabouter, die zingend door de weilanden liep.

Met haar vriendinnetje was ze zo angstig geworden dat ze beiden gillend weg renden. Ze vertelde mij altijd dat de kabouter iets van 75 cm groot moest zijn geweest. Ze durfden hierna nooit meer naar dat bos om te gaan spelen.

Of je komt een artikel tegen waarin een aantal geleerde professoren zeggen dat ze zonder enig voorbehoud in het bestaan van kabouters geloven.

Prof. dr. ir. Kees Zoeteman, bijzonder hoogleraar duurzaamheidsbeleid in internationaal perspectief aan de Universiteit van Tilburg.

Het was in 1997, tijdens zijn periode als topambtenaar bij het ministerie van VROM, dat Kees Zoeteman uit de kast kwam. Hij gelooft in het bestaan van kabouters, zei hij voor de VPRO-televisie. Hoe die eruit zien? “Ja.. daar vormt een mens zich dan een beeld bij… met een puntmuts, en een bochel, of met een bijl in hun hand. Het zijn eigenlijk wezens uit een heel andere ruimtetijddimensie dan wij…

Dat is natuurlijk een heel logische gedachte en zeker in onze tegenwoordige tijd waarin grenzen tussen dimensies aan het vervagen zijn en waarbij we UFO’s kunnen waarnemen die aankomen en vertrekken uit andere realiteiten via dimensieportalen.

Prof. dr. mr. Eric André de la Porte, emeritus hoogleraar algemene beginselen van het recht, Universiteit Twente.

Op de website die Eric André de la Porte met zijn vrouw Nienke onderhoudt, windt de voormalig professor er geen doekjes om: in alle opzichten gelooft hij in kabouters en andere natuurwezens. Die komen soms wel érg dichtbij: “Eric en Nienke maakten in eigen huis kennis met kobolden, die daar hun residentie bleken te hebben. Ook kregen ze contact met kabouters die bij hen woonden/wonen. Ze zien hen niet, maar communiceren innerlijk wel met hen.”

Prof. dr. ir. Gert Frens, emeritus hoogleraar fysische chemie aan de Technische Universiteit Delft Gert Frens is van origine een bèta-man. Na zijn studie en promotie werkte hij bij Philips Research en vervolgens tot 2002 als hoogleraar fysische chemie aan de TU Delft. Na zijn pensionering schreef hij het boekje Kabouters hebben echt bestaan.

Het geloven in deze bijzondere wezens komt dus niet alleen voor bij mensen die gespeend zijn van iedere werkelijkheidszin zoals men vaak denkt.

Misschien maakt dat het ook gemakkelijker voor anderen om te accepteren dat er ook andere levensvormen zijn, vlak onder onze neus zonder dat we dit dagelijks merken.

Mochten er mensen zijn die zelf ervaringen hebben met kabouters dan zouden we daar graag over horen.

http://www.hpdetijd.nl/2012-07-13/profe ... s-geloven/

http://www.natuurwezens.nl/pages/98486/ ... EZENS.html

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=40

Ufo

Re: Kabouters bestaan echt

Bericht door Ufo » 29 dec 2016, 18:57


Plaats reactie