Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Vondsten uit het verleden....de geschiedenis aan het licht gebracht.
Van Toetanchamon en Pompeii tot hedendaagse opgravingen.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door univers » 15 jan 2015, 13:13

Hoe ze gevormd zijn, zal wel (altijd) een raadsel blijven.

Het wordt tijd dat de heren wetenschappers verder kijken dan hun neus lang is.
Ik snap het wel, als men dieper gaan wroeten, ligt dadelijk alle religie op zijn kop, en dat kan natuurlijk niet.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Gast1 » 15 jan 2015, 13:32

univers schreef: :post: ;P!

Eindelijk iets verstandigst in deze topic, dit is de kern.

Helemaal mee eens omdat dit soort zaken nergens op slaan:
univers schreef: De kabouters hebben het in ieder geval niet gemaakt.


*1*

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Tardis » 15 jan 2015, 13:35

Dat ben ik niet helemaal met je eens, univers. Als je namelijk gaat wroeten in religie en je komt tot de kern, dan verkondigen alle religies ongeveer dezelfde boodschap. Deze boodschap gaat over het leven en dat kan niet in strijd zijn met wat er door onderzoek met een onafhankelijke blik allemaal aan het licht komt.

Los daarvan bemoeit wetenschappelijk geologisch en archeologisch onderzoek zich niet met religie. Dus dat kan niet de reden zijn dat onderzoekers nog moeite hebben met de acceptatie van een verdwenen cultuur die in de ijstijd tot bloei kwam en ten onder ging toen er een einde aan die ijstijd kwam.
Laatst gewijzigd door Tardis op 15 jan 2015, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door univers » 15 jan 2015, 13:38

Voor Gast1. :lekkapuh:

Zolang de heren wetenschappers om de zaak heendraaien, om hun eigen gelijk te krijgen, en sprookjes blijven vertellen, hou ik het bij Paulus :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door univers » 15 jan 2015, 14:15

Is dit te verklaren.
Ik heb dit zelf ook uitgeprobeerd met Google Earth.
Heb de coördinaten opgeschreven en uitgeprobeerd, waar ik ook stond het maakte geen verschil, als ik die coördinaten in typte, kwam ik steeds in de bossen van North Amerika terecht.
En zo zijn er meerdere plekken op aarde die niet toegankelijk zijn.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Tardis » 15 jan 2015, 14:49

univers schreef:Is dit te verklaren.
Ja. In het eerste filmpje wordt al gemeld dat het nunataks zijn. De foto's laten bergbeklimmers zien die er zo ongeveer langs zijn gelopen. Ze hebben zichzelf niet boven op een piramide gefotografeerd. Ze zouden een vermogen hebben kunnen verdienen met een filmpje of zelfs maar een foto waaruit duidelijk blijkt dat ze op Antarctica een kunstmatige berg (piramide) hadden gevonden en door hun ontdekking op slag wereldberoemd zijn geworden. Dat is niet gebeurd. Er staat alleen een filmpje op YouTube met een vraagteken achter de titel. Daaruit kun je al concluderen dat het geen piramides maar natuurlijke formaties zijn. Nunataks.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Gast1 » 15 jan 2015, 17:00

Ja, dat kwam ik een jaar of 4 geleden ook al tegen.
Maar hier een 'interessantere piramide', waar ik in het vorige forum ook al over schreef:

Afbeelding

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0239,d.ZGU

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door univers » 15 jan 2015, 17:31

Met proeven zijn ze tot 35.000 jaar geleden gegaan, maar het schijnt nog ouder te wezen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Frank51

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Frank51 » 15 jan 2015, 23:01

Gast1 schreef:
Ik heb een manuscript geschreven van 550 pagina's over dit soort zaken en over 'zingeving' ...
Voor mij heb ik al jaren geleden het laatste puzzelstukje kunnen leggen.
Het manuscript ligt inmiddels ruim 2 jaar te wachten ter voltooiing.
Ik dien het een beetje bij te schaven en sinds 2 jaar heb ik ongelooflijk 'geschenken' gekregen die mijn inzichten nog meer hebben vergroot.

Over een tijdje kan me me daar geheel aan wijden.
Zonder dat je het weet, ben jij een van mijn 'helpers' die mij ondersteunen.
Tardis is er daar ook een van en een niet geheel onbelangrijke.

Het merendeel helpt mij en andersom doe ik dat ook ...

Dank je voor jouw bijdragen ...
Je hebt gelijk. Willen of niet, we zijn niet gecreëerd uit klei door God zoals in de Bijbel, maar door verdomde aliens..
Alhoewel, gelukkig maar, anders waren we nu met speren aan het gooien naar viervoeters.
Die foto is inderdaad een mirror, is wat gephotoshop maar die stenen zijn echt en zijn niet te maken met beitel en hamer
Ze konden stenen 'gieten' als het ware, zie maar naar de stenen van Puma Punku. Davidovits heeft ook aangetoond dat de bovenste stenen van de piramides gegoten waren. Geopolymeren. Niet slecht gezien.

Ferm boek! Ik steun je ten volle. Hoe kun je dit zolang voor jezelf houden? Moet niet makkelijk zijn.
;P!

Frank51

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Frank51 » 15 jan 2015, 23:17

@ Tardis:

Schitterende foto hé:

Afbeelding

Ik hoor het de gidsen al uitleggen: "Euh.. de Inca's hadden ineens niet zo veel zin of tijd meer om te bouwen."
-Dan kwakten ze maar wat stenen erop los- dus.. :tv:

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Tardis » 15 jan 2015, 23:23

Inderdaad, die foto illustreert het perfect..
Laatst gewijzigd door Tardis op 15 jan 2015, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Frank51

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Frank51 » 15 jan 2015, 23:23

Tardis schreef:
Gast1 schreef:De Groot Nieuws Bijbel:

“Er leefden toen en ook later nog reuzen op aarde.
Het waren de kinderen die de godenzonen bij de dochters van de mensen gekregen hadden.
Zij staan als de beroemde helden van de oudheid bekend.”
.
Deze tekst verwijst naar de tijd van voor de zondvloed. Volgens de hierop volgende tekst was het God een doorn in het oog hoe de mensheid zich had ontwikkeld en besloot om de mensheid weg te vagen. Op Noach en zijn gezin na.
Moeten we het woord godenzonen letterlijk nemen? Net zoals we letterlijk zouden kunnen nemen dat Jezus een zoon van God was? Of is het meer een eretitel? De spelers van Ajax werden in de jaren '90 ook godenzonen genoemd, omdat ze voor de fans helden waren, mannen waar de fans tegen op keken.
Net zoals de 'reuzen'. Moeten we dat letterlijk nemen, of moeten we dat interpreteren zoals de toelichting in de Statenvertaling luidt: mannen van naam. Of, zoals de vertaling in de Groot Nieuws Bijbel luidt: de beroemde helden uit de oudheid. Daarmee bedoelt men dan helden van voor de zondvloed, want die volgt dus kort daarop.
De reuzen waren een feit hoor. Het klinkt ongelooflijk maar als je wat dieper graaft vind je er veel van.. Wordt geheim gehouden in de archeologie, maar toch verschillende krantenartikels zijn te vinden. Ook zijn er enorme sarcofagen in Egypte gevonden, alsook een wijsvinger van 30cm! (door een grafrover uitgebracht)

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Tardis » 15 jan 2015, 23:27

Ook voor die reuzen geldt bij mij: eerst zien, dan geloven. Ik baseer mijn overtuigingen niet op foto's waarvan niet vast staat dat ze niet gemanipuleerd zijn. Er is veel te veel valse informatie in omloop.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Frank51

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Frank51 » 15 jan 2015, 23:32

Tardis schreef:
univers schreef::post: ;P!

Eindelijk iets verstandigst in deze topic, dit is de kern.
Ja het werd tijd. Bedankt voor je compliment.


Hier nog een filmpje om te bewijzen dat de foto hierboven niet gefotoshopt is, die dekstenen hebben echt die vorm. Vanaf 5:00 worden de uitstulpingen nog eens duidelijk aangewezen. De uitleg van Brien Foerster laat ik geheel voor zijn rekening, het gaat mij slechts om de stenen zoals ze er nu uitzien, niet over hoe ze eventueel gevormd waren.


Ze kijken naar de piramide van Menkaure. De foto die ik plaatste komt van deze site: http://jamminglobal.com/2011/12/egypt-p ... phinx.html
Daaraan zie je dat de maker dezelfde is dan die van Cusco, Ollantaytambo, ... Of alvast dezelfde technieken gebruikte
schitterend, weer iets bijgeleerd.

Hier zie je hoe ze later "gladgemaakt" werden:

Afbeelding

Frank51

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Frank51 » 15 jan 2015, 23:38

Tardis schreef:Ook voor die reuzen geldt bij mij: eerst zien, dan geloven. Ik baseer mijn overtuigingen niet op foto's waarvan niet vast staat dat ze niet gemanipuleerd zijn. Er is veel te veel valse informatie in omloop.
Dat is zeker, maar deze foto's zijn echt en de vinger ziet er ook 'echt' uit.
Ook een X-scan steekt erbij. Het zou van een grafdief zijn die deze vinger als 'familiestuk' kreeg. Wordt van generatie tot generatie doorgegeven. Een onderzoeker mocht even foto's nemen, maar dat was het dan ook.

Afbeelding

Gast1

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Gast1 » 16 jan 2015, 09:34

Tardis schreef:Inderdaad, ik denk ook dat de megalieten in Peru niet door Inca's geplaatst zijn, maar door een cultuur die verdween. Dat kan heel goed een wereldwijd voorkomende cultuur geweest zijn met een levendige uitwisseling van kennis. In Cuzco bestaan sommige muren uit megalieten en iets kleinere bouwstenen die dezelfde uitstulpingen hebben als de nog overgebleven bekleding van een piramide in Egypte. Eveneens in Egypte is een plafond van een oude tempel beschilderd met afbeeldingen die een taal vertegenwoordigen die in Zuid Amerika voor kwam. Een Zuid Amerikaan die dat kon ontcijferen kon zijn ogen haast niet geloven toen hij die voorstelling in Egypte zag.

Dit zijn feiten waar we niet aan hoeven te twijfelen v.w.b. de echtheid er van.

Afbeelding
Precies, ik denk ook aan een vroegere wereldwijde cultuur. Ik twijfel echter aan de authenticiteit van de geplaatste afbeelding.

Gast1

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Gast1 » 16 jan 2015, 09:36

Prachtig om dit allemaal te volgen, ik raak weer flink geboeid.
Klasse van jou Frank, om dit allemaal te delen. ;P!

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Susan » 16 jan 2015, 09:55

En ook ik vind dit prachtig! ;P!
Ga het eens rustig bekijken allemaal, had vóór dat die 'hype' over
de Maya's /Azteken losbarste, er veel over gelezen en ik heb er
dan ook al jaren meerdere boeken over.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Tardis » 16 jan 2015, 09:56

Gast1 schreef:Ik twijfel echter aan de authenticiteit van de geplaatste afbeelding.
Om twijfel over wel of niet gefotoshopt weg te nemen plaatste ik dat filmpje waar de zelfde stenen te zien zijn en de link naar de pagina waar ik de foto vandaan heb. Op die pagina staan meer foto's van de piramide van Menkaure (ook wel Mykerinos genoemd) en op het web vind je nog veel meer foto's van die piramide met ook weer diezelfde dekstenen. De foto is authentiek.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: Buitenaardse artefacten gevonden - Azteken/Maya's

Bericht door Gast1 » 16 jan 2015, 10:00

Oké, ik schreef wat ik meende te zien en ik ga dat filmpje bekijken.
Misschien was ik te snel met mij 'oordeel'.
Excuus Tardis :wink:

Plaats reactie