Forbidden Archeology /Strange & Unexplained Ancient Civiliza

Vondsten uit het verleden....de geschiedenis aan het licht gebracht.
Van Toetanchamon en Pompeii tot hedendaagse opgravingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Forbidden Archeology /Strange & Unexplained Ancient Civiliza

Bericht door univers » 31 okt 2016, 09:47

Gepubliceerd op 3 sep. 2016
Forbidden Archeology /Strange & Unexplained Ancient Civilization Lost knowledge
Forbidden Archeology ,Lost knowledge - Documentary
Forbidden Archeology, from Atlantis to the Sphinx, the strange truth: Old secrets of ancient civilization
Ancient Civilization-Naked Science ,Forbidden history .Strange Archeology .
In a book entitled "The Forbidden Archeology - Atlantis to the Sphinx," Colin Wilson brings together various elements indicating the existence of a great lost civilization in a period prior to the story. Strange Documentary, Documentary shock, the myth of the flood, unpublished Documentary:
Sometimes, new facts are upsetting the dominant theories. It is these facts that we are going to look today, with scientists who are developing new theories may change our view of the history of the entire civilization.
Forbidden Archeology ,Lost knowledge - Documentary
Forbidden Archeology, from Atlantis to the Sphinx, the strange truth:
Interesting documentaries available , including the Unexplained Mysteries .
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13657
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Forbidden Archeology /Strange & Unexplained Ancient Civiliza

Bericht door Fenna » 31 okt 2016, 11:29

Interessante film, jammer dat ze de zwakke verhalen over Pterodactylus en ufo's er bij hebben gehaald.
Ik kan niet geloven dat in deze tijd dan geen goed beeldmateriaal beschikbaar is of een betrouwbare bron die hier informatie over geeft.
Hiermee wil ik niet zeggen dat het niet kan bestaan, dat dacht men immers ook van de Coelacanth, maar ik twijfel wel.
Van alles word tegenwoordig gelekt dan zou dit toch geweldig nieuws moeten zijn.

Wat de dateringen betreft, word alleen maar duidelijk dat wij eigelijk nog steeds niets weten en denk dat men daar ook nooit achter komt.
Dat de mensheid langer bestaat dan men tot dusver aannam en niet van een apensoort afstamt maar een op zich staand speciemen is verbaasd mij niet, ik denk ook dat wij een op zichzelf staande apensoort zijn welke al langer op deze aarbol rond loopt dan tot dusver werd aangenomen.

In de geschiedenis van vele culturen word er losstaand van elkaar over vergelijkbare gebeurtenissen gesproken, de grote overstroming, ijstijd etc.en dat daarbij vrijwel de gehele mensheid van de aardbodem verdwijnt.
Stel dat enkele ouden die deze rampen overleefden en de kennis hadden van de oude wijsheden (techniek, geneeskunde e.d.) dit op de nieuwe jonge generatie overbrachten, dan kan ik mij voorstellen dat deze ouden door de nieuwe onwetende generatie als goden werden gezien.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13657
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Forbidden Archeology /Strange & Unexplained Ancient Civiliza

Bericht door Fenna » 31 okt 2016, 11:32

Het leuke van dit soort filmpjes en overige informatie is dat het je prikkelt om na te denken of wij wel op het goede spoor zitten met onze wetenschap over de geschiedenis.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Forbidden Archeology /Strange & Unexplained Ancient Civiliza

Bericht door univers » 31 okt 2016, 11:55

Het leuke van dit soort filmpjes en overige informatie is dat het je prikkelt om na te denken
Daarom plaats ik ze ook.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13657
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Forbidden Archeology /Strange & Unexplained Ancient Civiliza

Bericht door Fenna » 31 okt 2016, 12:49

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Forbidden Archeology /Strange & Unexplained Ancient Civiliza

Bericht door univers » 31 okt 2016, 14:34

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie