Kind met katogen

Voor reportages m.b.t. mysterieuze zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Kind met katogen

Bericht door taigitu » 14 dec 2013, 14:59


Child sees like a cat- Bright Blue eyes that shine in darkness!
Amazing crystal eyes that see what others can not.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Kind met katogen

Bericht door Tammy » 15 dec 2013, 04:45

Ik ken dit jongetje, heb daar tijd geleden al iets over gelezen.
Heel apart dit.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn.? [think]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Kind met katogen

Bericht door univers » 15 dec 2013, 08:08

Wat zou de oorzaak kunnen zijn.?
Misschien is er een aliën langs geweest. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Kind met katogen

Bericht door Gast1 » 15 dec 2013, 08:21

Tammy schreef:Ik ken dit jongetje, heb daar tijd geleden al iets over gelezen.
Heel apart dit.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn.? [think]
Een bewijs van een herinnering ...

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Kind met katogen

Bericht door Fenna » 15 dec 2013, 10:31

Ik heb een keer een artikel gelezen, de hoeveelheid zouten in het oog zou iets mee te maken hebben.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Kind met katogen

Bericht door Tammy » 16 dec 2013, 05:25

You never know he Uinvers. :aliensmile:

Wat bedoel je precies met zouten Fenna ?
Heeft hij daar teveel van?

Wat voor herinnering Gast1.?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Kind met katogen

Bericht door Gast1 » 16 dec 2013, 07:41

Tammy schreef:You never know he Uinvers. :aliensmile:

Wat bedoel je precies met zouten Fenna ?
Heeft hij daar teveel van?

Wat voor herinnering Gast1.?
Er zijn 'afwijkingen' die heel interessant zijn. Dit kind met de katogen is er een van.
Dit is er bijvoorbeeld ook een van :

Afbeelding

Afbeelding

Hypertrichose is een medische term om het aanwezig zijn van overbeharing aan te duiden. Het wordt vooral veroorzaakt door medicatie of erfelijkheid.

Er zijn mensen met heuse hoorntjes en andere afwijkingen waarbij je kunt zien dat er bepaalde onderdelen samengevoegd lijken te zijn tussen mens en dier.
Soms lijken ze er zelfs op.
Sommige mensen lijken extreem veel op apen en feitelijk lijken we er allemaal op.

Er zijn zelfs mensen die een 'ziekte' hebben waarbij ze in een boom aan het veranderen zijn.

Als je het menselijk embryo in haar groei volgt, kun je zien dat het eerst een eencellige was, een kreeftje, een heus visje met kieuwtjes. een aapje en uiteindelijk een mens.
Dat kun je weer vergelijken met elk ander die, met name zoogdieren, maar ook met alle andere dieren en jawel, zelfs met planten.

Ik noem dat 'in mijn fantasie' allemaal herinneringen aan iets wat we eerder geweest zijn. Bij sommige mensen komt dat 'tevoorschijn'.
'Foutjes' heet dat geloof ik.

Voor mij is het een herinnering dat ik (iedereen) eerder een eencellige was, een kreeftjes, een visje, een aapje - kat - hond - vogel - mens - mens - mens - enz. was.
Al die stofjes van alle dingen in het universum bevinden zich in mij ...

Ook die van een plant, boom en Tyrannosaurus rex ...

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Kind met katogen

Bericht door Tardis » 16 dec 2013, 09:35

Gast1 schreef:Er zijn zelfs mensen die een 'ziekte' hebben waarbij ze in een boom aan het veranderen zijn.
:shock: Heb je daar wat meer info over?

Dat mensen door genetische mutaties veranderingen aan het lichaam ondergaan is helemaal niet vreemd, het volgt logischerwijs uit het evolutieprincipe. Van staarten, overvloedige beharing, hoorntjes en andere mutaties sta ik niet te kijken. Van mensen die in een boom veranderen wel, dat klinkt als een horror verhaal.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: Kind met katogen

Bericht door Gast1 » 16 dec 2013, 09:53

Tardis schreef:
Gast1 schreef:Er zijn zelfs mensen die een 'ziekte' hebben waarbij ze in een boom aan het veranderen zijn.
:shock: Heb je daar wat meer info over?

Dat mensen door genetische mutaties veranderingen aan het lichaam ondergaan is helemaal niet vreemd, het volgt logischerwijs uit het evolutieprincipe. Van staarten, overvloedige beharing, hoorntjes en andere mutaties sta ik niet te kijken. Van mensen die in een boom veranderen wel, dat klinkt als een horror verhaal.
Uiteraard heb ik daar meer info over. Ziet en huiver:

Afbeelding
In Indonesië leeft een man die lijdt aan een zeldzame ziekte. Door de abnormale Bacteriële infectie lijkt het alsof hij langzaam aan het veranderen is in een boom. Het lijkt alsof zijn handen en voeten gemaakt zijn van takken en bladeren. Ook groeien er onderdelen die lijken op de schors van een boomstronk uit zijn vlees die zijn huid met een laag bedekken. De Tree Man uit Indonesië heeft niet op tijd iets laten doen aan zijn walgelijke aandoening, hij had immers geen geld voor een operatie. Nu probeert hij als toeristische attractie geld in te zamelen voor zijn operatie. Of de man nog geholpen kan geworden in deze exceptionele omstandigheden is de vraag, hij lijkt immer al meer op een boom dan op een mens. Tree Man is dan ook een toepasselijke naam voor de man die overigens gewoon een vrouw en een aantal kinderen heeft rondhuppelen thuis.
http://plazilla.com/buitengewone-licham ... svormingen


Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Kind met katogen

Bericht door Tardis » 16 dec 2013, 10:03

Dit is geen genetische afwijking. De man zegt dat hij geïnfecteerd is door bacteriën toen hij zich tijdens het vissen in zijn hand sneed. Maar wel gruwelijk als het je overkomt.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: Kind met katogen

Bericht door Gast1 » 16 dec 2013, 10:40

Tardis schreef:Dit is geen genetische afwijking. De man zegt dat hij geïnfecteerd is door bacteriën toen hij zich tijdens het vissen in zijn hand sneed. Maar wel gruwelijk als het je overkomt.
Dat schreef ik ook niet Tardis:
Er zijn zelfs mensen die een 'ziekte' hebben waarbij ze in een boom aan het veranderen zijn.
Hoe zijn wij ontstaan? Wie of wat heeft welke invloed gehad op dat wat wij nu zijn. De meeste honden zijn dieren die wij ontworpen hebben. Ze bestaan, net als de man die in een boom verandert. Er bestaan door ons mensen, nu plant- en diersoorten, die normaal gesproken niet zouden (kunnen?) bestaan. Stel de hond sterft uit. Stel de hond wordt vee later herontdekt en ook zijn geschiedenis, zijn evolutie.
Op een bepaalt moment zal er een 'missing link' zijn.
Die missing link hebben wij toegebracht.

Dat kunnen wij doen en we doen dat ook, mogelijk kunnen bacteriën of bepaalde andere veroorzakers dat ook doen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat er eigenlijk heel veel mogelijk is.
Ook de huidige mens kent een 'missing link' .................

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Kind met katogen

Bericht door Tardis » 16 dec 2013, 10:45

Gast1 schreef:Dat schreef ik ook niet Tardis:
Er zijn zelfs mensen die een 'ziekte' hebben waarbij ze in een boom aan het veranderen zijn.
Ik dacht binnen de context van genetische mutaties en sommige ziektes zijn ook het gevolg van genetische defecten of mutaties, vandaar dat ik dacht dat het veranderen in een boom een genetisch defect of mutatie betrof. :wink:
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Kind met katogen

Bericht door Tardis » 16 dec 2013, 10:53

Gast1 schreef:Hoe zijn wij ontstaan? Wie of wat heeft welke invloed gehad op dat wat wij nu zijn.
Het staat inmiddels wel vast dat onze genen bepalen hoe ons lichaam zich ontwikkelt. Door natuurlijke selectie en te kweken of te fokken kunnen we bepaalde genen gebruiken om een bepaald gewenst resultaat te krijgen. Als de mensen met overvloedige beharing met elkaar een heleboel generaties bij elkaar fokken dan kun je op een gegeven moment spreken van een apart ras. Als de vraag gesteld wordt wat de missing link is tussen deze behaarde mensen en de anderen is het antwoord dat er geen missing link is, maar dat het in een ver verleden door een spontane genetische mutatie is ontstaan.
Laatst gewijzigd door Tardis op 16 dec 2013, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: Kind met katogen

Bericht door Gast1 » 16 dec 2013, 10:54

Tardis schreef:
Gast1 schreef:Dat schreef ik ook niet Tardis:
Er zijn zelfs mensen die een 'ziekte' hebben waarbij ze in een boom aan het veranderen zijn.
Ik dacht binnen de context van genetische mutaties en sommige ziektes zijn ook het gevolg van genetische defecten of mutaties, vandaar dat ik dacht dat het veranderen in een boom een genetisch defect of mutatie betrof. :wink:
Ja, daar heb je gelijk in. Zo staat het er inderdaad ook.

Gast1

Re: Kind met katogen

Bericht door Gast1 » 16 dec 2013, 10:56

Tardis schreef:
Gast1 schreef:Hoe zijn wij ontstaan? Wie of wat heeft welke invloed gehad op dat wat wij nu zijn.
Het staat inmiddels wel vast dat onze genen bepalen hoe ons lichaam zich ontwikkelt. Door natuurlijke selectie en te kweken of te fokken kunnen we bepaalde genen gebruiken om een bepaald gewenst resultaat te krijgen. Als de mensen met overvloedige beharing met elkaar een heleboel generaties bij elkaar fokken dan kun je op een gegeven moment spreken van een apart ras. Als de vraag gesteld wordt wat de missing link is tussen deze behaarde mensen en de anderen is het antwoord dat er geen missing link is, maar dat het door een spontane genetische mutatie is ontstaan.
Ja, zo zie ik het ook ...

Volgens mij weten we beiden waar ik naar toe 'wil' ... (glimlach) :wink:

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Kind met katogen

Bericht door Tardis » 16 dec 2013, 11:06

Ja, ik denk dat jij bedoelt dat er aan ons DNA gesleuteld is door buitenaardsen. Ik denk dat daar helemaal geen noodzaak voor is en dat het DNA dat we hebben volgens een proces van natuurlijke mutaties en selectie is verlopen.

Ik heb bloedgroep 0, Rh factor negatief (de bloedbank was heel blij met me) in combinatie met blauwe ogen en heel licht blond haar. Op internet gaan daar heel veel mysterieuze verhalen over. Toch denk ik dat het allemaal te verklaren is vanuit een normaal verloop van de evolutie. Dat geldt ook voor de Chinese jongen met blauwe ogen die snel last heeft van scherp zonlicht (daar heb ik ook last van, ik draag vaak een zonnebril) en in het donker uitstekend kan zien (dat kan ik niet beter dan andere mensen).

Determinist kan over mutaties, kleur van de ogen, bloedgroepen en dergelijke, als hij dat wil, meer uitleggen.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: Kind met katogen

Bericht door Gast1 » 16 dec 2013, 11:55

Knipperdeknip
.... met blauwe ogen en heel licht blond haar. Op internet gaan daar heel veel mysterieuze verhalen over.
Verdikke, en daar heb ik gisteren iets van op tv gezien. Wat je schrijft is wetenschappelijk gezien het meest voor de hand liggende Tarids. Maar we zullen zien ... :wink:

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Kind met katogen

Bericht door Tardis » 16 dec 2013, 12:15

En vergeet de bloedgroep en de rhesusfactor niet. Gisteren (dat is echt toevallig :wink: ) keek ik nog naar een paar YouTube filmpjes over O negatief. Ik twijfel of ik me nog verbaas over deze filmmakers of niet, ik heb al zoveel onzin voorbij zien komen, dit kan er ook nog wel bij... Ik zie deze filmpjes meer als een vorm van entertainment waar je verder niets mee kan.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Kind met katogen

Bericht door Fenna » 16 dec 2013, 12:52

Tammy schreef:Wat bedoel je precies met zouten Fenna ?
Heeft hij daar teveel van?
Ik heb dit ongeveer anderhalf jaar geleden in een krant gelezen, maar zeker weten doe ik niet meer.
Het valt mij op dat je dit soort oog afwijkingen vaker in Aziatische landen ziet en de afwijking met overbeharing in Z.Amerikaanse landen.
Je zou denken dat voeding hierin een rol speelt.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Kind met katogen

Bericht door Fenna » 16 dec 2013, 12:52

dubbel gepost :oops:
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie