Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Voor reportages m.b.t. mysterieuze zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Bericht door Witte wel » 05 mei 2013, 21:14

Met internet download manager, IDM, kan je iedere youtube bijdrage als FLV downloaden. Met het programma Super@ kan je de file converteren naar wel bestand je wilt.
IDM kan je als betaalde versie nemen voor één jaar. Is niet zo duur geloof ik, ca $30,-, en wordt dan 1 jaar geupdate. Na dat jaar kan je het gewoon blijven gebruiken maar wordt niet geupdate. Ik gebruik deze manager al jaren zonder updaten.
Het programma Super@ is freeware en dus vrij te downloaden vanaf hun site. Voordeel van dit programmatje is dat het gratis is en geen spam bevat. Een nadeel is dat converteren van video soms wat traagjes gaat. Muziek, mp3, gaat vrij snel.
Maar converteren is niet altijd noodzakelijk omdat er ook freeware flv players te downloaden zijn. Al zijn die niet altijd vrij van spam.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Bericht door Osiris » 05 mei 2013, 21:14

Tardis schreef:
Osiris schreef:Ook een schrijver als Rand Flem Ath heeft ontdekt dat onze huidige evenaar in vroegere tijden anders lag,door radicale verschuivingen van de polen en/of omkering.
Dat beweert hij wel, maar dat betekent niet dat het ook zo is. Flem Ath is een fantast. Het enige dat zeker is, is dat het aardmagnetisch veld sinds het bestaan van deze planeet een paar keer is omgepoold en dat de aardkorst uit traag bewegende schollen bestaat.

Tardis je hebt zelf de video Revelation of the Pyramids geplaatst waarin ook aangegeven word dat de lijn die doorgetrokken word door de monumenten,een alternatieve evenaar vormt,afwijkend van de huidige,met Gizeh als 'kantelpunt'.
Dus word hier dan eveneens gefantaseerd ?
De traag bewegende schollen verklaren nml niet die radicale afwijking.
Heb je een andere verklaring waarom die 'alternatieve evenaar' in de video aangetoond word ?
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Bericht door Tardis » 05 mei 2013, 21:41

Voor de gebruikers van Chrome heb ik ook nog een methode gevonden. Zet de cursor in het YouTube venster en klik met de rechter muisknop. In het menu dat zich opent klik je op In nieuw venster openen.. Wacht tot het nieuwe venster opent, klik weer op de rechter muisknop. In het menu dat zich nu opent klik je op Video opslaan als.... Vervolgens bepaal je waar je het bestand wilt opslaan.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Bericht door taigitu » 05 mei 2013, 21:47

Tardis schreef:Als YouTube morgen de film weer verwijdert heeft bookmarken geen zin gehad. Als je die documentaire echt wilt zien kun je dat beter nu meteen doen. Als je nu geen tijd hebt doe je er goed aan om de documentaire op te slaan op je computer en met RealPlayer te bekijken. Ik doe dat door YouTube met Internet Explorer te openen en als de film speelt ga ik met de cursor in het venster van YouTube staan en dan opent rechtsboven een pop-up venstertje met de functie Download This Video. Aanklikken en klaar is Kees. Misschien zijn er andere methodes om een filmpje van YouTube naar je harde schijf te krijgen, maar voor mij werkt deze methode goed.
Ik dacht dat je bedoelde dat hij van het forum werd gehaald door de rechthebbende.
Ik ben zelf niet zo bijdehand maar via de teamvieuwer en mijn zoon staat hij gedownload!
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Bericht door Tardis » 05 mei 2013, 21:49

Osiris schreef:Tardis je hebt zelf de video Revelation of the Pyramids geplaatst waarin ook aangegeven word dat de lijn die doorgetrokken word door de monumenten,een alternatieve evenaar vormt,afwijkend van de huidige,met Gizeh als 'kantelpunt'.
Dus word hier dan eveneens gefantaseerd ?
Nee, je begrijpt het verkeerd. De aardas waar de planeet om draait is nooit veranderd, de huidige evenaar is dus ook nooit van plaats veranderd. Waar de mensen in de documentaire het over hebben is de magnetische noordpool. Die ligt niet op de Noordpool, maar in Canada en die verplaatst zich wel. Wat de makers beweren is dat de bedoelde ruïnes binnen een 100 km brede zone op één lijn liggen en samen een 100 km brede cirkel vormen die een hoek van 30 graden met de evenaar maakt. Volgens hen vormt deze cirkel rond onze planeet de evenaar van de magnetische noord- en zuidpool.
Laatst gewijzigd door Tardis op 05 mei 2013, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

carbon

Re: Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Bericht door carbon » 05 mei 2013, 21:49

Witte wel schreef:Met het programma Super@ kan je de file converteren naar wel bestand je wilt.
Maar dan ben je wel je ondertiteling kwijt.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Bericht door Witte wel » 05 mei 2013, 21:55

carbon schreef:Maar dan ben je wel je ondertiteling kwijt.
Da's een goeie, wist ik niet. :grin:
Ik gebruik zelf nagenoeg nooit ondertitels en als ik ze tóch gebruik voeg ik ze bij als SRT file bij een AVI.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Bericht door taigitu » 05 mei 2013, 22:02

Ik heb hem gevonden met Nederlandse ondertiteling....



Ik weet niet of die eraf wordt gehaald.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Bericht door Tardis » 05 mei 2013, 22:29

;P!
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Is dit de eigenlijke 'Hall of Records'?

Bericht door Tardis » 15 mei 2013, 21:42

Een aanvullend programma over de flinke hoeveelheid cocaïne en nicotine die in de restanten van een Egyptische mummie uit de 21e dynastie (ca. 3000 jaar geleden) aangetroffen werden. Cocaïne en tabak komen van oorsprong alleen in Zuid-Amerika voor, niet in Egypte, Afrika, Azië of Europa. Hebben we hier te maken met indirect bewijs dat de farao's contact hadden met Zuid Amerika? Of dat er ooit coca- en tabaksplanten naar Egypte waren gebracht en dat die in tijden van verwoestijning verloren zijn gegaan? Het lijkt er wel op.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Plaats reactie