Wat weten we nu echt van ons verleden?

Voor reportages m.b.t. mysterieuze zaken.
Plaats reactie
Gast1

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Gast1 » 09 apr 2013, 21:30

Deze jongen weegt ongeveer 1200 ton ...

Afbeelding

Afbeelding

In totaal liggen 3 van deze kornuiten keurig waterpas op een rijtje, zo nauwkeurig passend dat er geen sigarettenvloeitje tussen de naden gestopt kan worden.
De steentjes liggen in Baalbek:

Afbeelding

Scrol eens op deze pagina naar beneden:

viewtopic.php?f=69&t=8927&st=0&sk=t&sd= ... wrapheader

PieterB

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door PieterB » 09 apr 2013, 22:21

Wat betreft stenen stapelen: dat doen wij ook niet. althans niet alleen. Waarom zouden dit soort bouwerken als ook de piramides in Egypte niet gewoon op een zelfde manier kunnen zijn gemaakt als beton? dus een houten kist eromheen, het beton er in gieten, en vervolgens op laten drogen. Volgens mij zou dat een hoop problemen weghalen, het verklaart ook waarom e.e.a. zo naadloos op elkaar aansluit.

Maar daarbuiten:
Wanneer je een beetje naar de geschiedenis die we voorgeschreven krijgen kijkt, zie je snel genoeg dat e.e.a. nooit waar kan zijn. Dat kan ook niet anders, de winnaar schrijft immers geschiedenis, en die weet maar het halve verhaal.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Witte wel » 09 apr 2013, 22:25

PieterB schreef: Maar daarbuiten:
Wanneer je een beetje naar de geschiedenis die we voorgeschreven krijgen kijkt, zie je snel genoeg dat e.e.a. nooit waar kan zijn.
Da's een goeie. ;P!
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Witte wel » 09 apr 2013, 23:41

Dank voor de link Osiris. ;P!
Ik zal het boekje Magnetic Current eerdaags eens even doornemen. Google search met "Magnetic current Edward Leedskalnin pdf" en je hebt hem.
Hier ook tijdgebrek maar ik prop het er wel egens tussen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding


Pindar

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Pindar » 19 sep 2013, 10:00

Er isvogens mij zoveel onbekend omdat er zo enorm veel
onderdrukt wordt door de machthebbers, TPTSB.

Er zijn idd technologisch hoogstaande beschavingen geweest en die kennis wordt nog steeds doorgegeven via de geheime genootschappen als bv De vrijmetselaars, de scoll & bones, de jezuiten, etc etc.

Als je eenmaal flink gaat spitten buiten de mainstream propaganda. dan ga je vanzelf zien wat voor gebakken lucht de meeste mainstream zaken zijn!

Er zijn allang technieken om aan goedkope vriije energie te komen, kanker kan allang genezen worden, het weer kanmet gemak beinvloed worden ( nee, ik doel nu niet even op Haarp), auto's kunnen allang op water rijden,

M.a.w we weten weinig van ons verleden omdat het meeste door TPTSB onderdrukt of vernietigd is. Dat is ook de reden waarom men de musea in Iraq vernietigd heeft. Net als de bibliotheek in Alexandrie!

Ik moet ook wel hartelijk lachen om uitspraken waarin de huidige wolkenkrabbers vergeleken worden met de stenen monumenten van vroeger.
Die denkt zeker ook dat slaven de pyramides in elkaar geknutseld hebben! No way!


We weten dus weinig van ons verleden omdat de huidige PTSB niet willen dat we iets van ons verleden weten want dan zijn we minder manipuleerbaar!

Denk aan de uitspraken van Huexley en Orwell!



Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Vitharr » 19 sep 2013, 10:18

Even een hypothetisch verhaal. Stel dat ik, als eerste, ontdek hoe ik een auto op water moet laten rijden en ik patendeer dat proces. Als particulier zou ik nergens de financiering rond krijgen om dat proces in massaproductie te nemen. (Probleem 1)

Ik heb dan 2 keuzes. Of ik hou het patent voor mezelf zodat niemand er iets aan heeft, of ik zoek een koper die wel de middelen heeft voor massaproductie (idealisme). Vroeg of laat zal optie 2 gekozen worden.

Stel dat Volvo de gelukkige wordt en het patent overneemt. Volvo wil de wereld niet verbeteren, maar geld verdienen. De auto in productie nemen geeft Volvo een uniek voordeel. De markt voor de concurrentie zal direct verdampen. Volvo zou dus enorm veel geld kunnen verdienen op die manier, maar moet ook enorm investeren om de vraag aan te kunnen. Ook voor Volvo zijn er grenzen aan het geld wat ze kunnen lenen.

De auto niet in productie nemen biedt ook een voordeel. Het bezitten van het patent verschaft Volvo macht over de concurrentie. En die macht levert natuurlijk ook geld op. Maar dit scenario kost Volvo zelf veel minder inspanning.

Het patent blijft dus in een lade liggen, onbereikbaar voor de consument. En dat is een systeemfout.

Dit soort kwesties bedoelde ik een tijdje geleden toen ik zei dat, in mijn ervaring, niet al die snode zaken bewust volgens een agenda door een bepaalde groep mensen geregeld wordt omdat er niet genoeg intelligentie in zo'n collectief aanwezig kan zijn. Wie de uitvinding doet is namelijk niet te voorspellen, en ook niet wat de uitvinding zal zijn.

Daarom wordt zo'n systeem opgezet en onderhouden. En als je heel slim bent, kun je daar omheen werken. Denk in dat kader aan bijvoorbeeld Open Source software.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Cees

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Cees » 19 sep 2013, 10:46

Ik denk dat je al met het patent aanvragen de mist in gaat. De auto is zo goed beschermd dat je niet eens in de tank mag plassen want dat is strafbaar. Dat schijnt ook goed geregeld te zijn op de universiteiten.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Vitharr » 19 sep 2013, 10:53

Cees schreef:Ik denk dat je al met het patent aanvragen de mist in gaat. De auto is zo goed beschermd dat je niet eens in de tank mag plassen want dat is strafbaar.
Dat klopt. In de wet staat dat alles wat in de brandstoftank van een auto zit, een minerale brandstof is. En die minerale brandstof is accijnsplichtig.

De strafbare handeling pleeg je tijdens het vullen van de tank. Je 'produceert' dan volgens de wet een accijnsplichtige brandstof en daar moet je vergunningen voor hebben.

Maar zoals ik al opmerkte kun je daar omheen als je slim bent. Ik heb recent over mijn eigen ervaringen met o.a. PPO geschreven. Zelfs het ministerie van VROM helpt je de regels van het ministerie van financiën te omzeilen. :wink:

Het patenderen zou dus nog wel lukken. Maar dan moet je eerst de testfase uit zien te voeren zonder opgepakt te worden. :grin:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Pindar

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Pindar » 19 sep 2013, 11:05

Vitharr schreef:Even een hypothetisch verhaal. Stel dat ik, als eerste, ontdek hoe ik een auto op water moet laten rijden en ik patendeer dat proces. Als particulier zou ik nergens de financiering rond krijgen om dat proces in massaproductie te nemen. (Probleem 1)

Ik heb dan 2 keuzes. Of ik hou het patent voor mezelf zodat niemand er iets aan heeft, of ik zoek een koper die wel de middelen heeft voor massaproductie (idealisme). Vroeg of laat zal optie 2 gekozen worden.

Stel dat Volvo de gelukkige wordt en het patent overneemt. Volvo wil de wereld niet verbeteren, maar geld verdienen. De auto in productie nemen geeft Volvo een uniek voordeel. De markt voor de concurrentie zal direct verdampen. Volvo zou dus enorm veel geld kunnen verdienen op die manier, maar moet ook enorm investeren om de vraag aan te kunnen. Ook voor Volvo zijn er grenzen aan het geld wat ze kunnen lenen.

De auto niet in productie nemen biedt ook een voordeel. Het bezitten van het patent verschaft Volvo macht over de concurrentie. En die macht levert natuurlijk ook geld op. Maar dit scenario kost Volvo zelf veel minder inspanning.

Het patent blijft dus in een lade liggen, onbereikbaar voor de consument. En dat is een systeemfout.

Dit soort kwesties bedoelde ik een tijdje geleden toen ik zei dat, in mijn ervaring, niet al die snode zaken bewust volgens een agenda door een bepaalde groep mensen geregeld wordt omdat er niet genoeg intelligentie in zo'n collectief aanwezig kan zijn. Wie de uitvinding doet is namelijk niet te voorspellen, en ook niet wat de uitvinding zal zijn.

Daarom wordt zo'n systeem opgezet en onderhouden. En als je heel slim bent, kun je daar omheen werken. Denk in dat kader aan bijvoorbeeld Open Source software.

Ik snap je verhaal. Echter, ik weet dat er honderden zo niet duizenden mensen vanwege dit soort zaken vermoord, of inde gevangenis is gestopt.
Het wordt nu wel wat moeilijker i.v.m. internet, maar het is er nog steeds. Ik ken persoonlijk mensen die met de dood bedreigd zijn geweest omdat ze zaken noemden in lezingen. Dus, nee, ik begrijp waar je vandaan komt ,maar ben het er momenteel totaal niet mee eens.
Een belangrijke reen voor de onderdrukking is om afhankelijkheid in stand te houden. onderdrukking=afhankelijkheid=macht.
Dezelfde reden geldt voor bv peak-olie. Er is en kan helemaal geen peakolie zijn! Maar ja, wederom onderdrukt men dat, want als men denkt dat er schaarste is, is er afhankelijkheid en dus macht.
En daar draait het TPTSB om: Macht.


Maar hun tijd is nu geweest!

Met vriendelijke groeten

Pindar
Laatst gewijzigd door Pindar op 19 sep 2013, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Cees

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Cees » 19 sep 2013, 11:06

Dat bedoel ik, het wordt je moeilijk gemaakt en als men er lucht van krijgt kan je ook zomaar een ongeluk krijgen. Denderd er per ongeluk een losgeslagen vrachtwagen over je heen.

Edit: Deze opmerking is voor het laatste comment van Vitharr hierboven. Ik kreeg de waarschuwing niet dat er tijdens mijn schrijven al iemand anders wat geschreven had.
Laatst gewijzigd door Cees op 19 sep 2013, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Vitharr » 19 sep 2013, 12:04

Pindar schreef:Ik snap je verhaal. Echter, ik weet dat er honderden zo niet duizenden mensen vanwege dit soort zaken vermoord, of inde gevangenis is gestopt.
Het wordt nu wel wat moeilijker i.v.m. internet, maar het is er nog steeds. Ik ken persoonlijk mensen die met de dood bedreigd zijn geweest omdat ze zaken noemden in leningen. Dus, nee, ik begrijp waar je vandaan komt ,maar ben het er momenteel totaal niet mee eens.
Weet je het zeker? :grin: Ik ontken namelijk niet wat je hier boven schrijft. Volgens mij zijn we het eerder oneens over hoe het gebeurt dan over wat er gebeurt. :wink:
Pindar schreef:Een belangrijke reden voor de onderdrukking is om afhankelijkheid in stand te houden. onderdrukking=afhankelijkheid=macht.
;P!
Pindar schreef:Dezelfde reden geldt voor bv peak-olie. Er is en kan helemaal geen peakolie zijn!
Waar baseer je dat op? In andere sectoren heb ik namelijk praktijkervaring opgedaan met dergelijke fenomenen. Aan het mechanisme heb ik dus nooit getwijfeld. Maar wel aan de toegeschreven implicaties. :wink:
Pindar schreef:Maar ja, wederom onderdrukt men dat, want als men denkt dat er schaarste is, is er afhankelijkheid en dus macht.
En daar draait het TPTSB om: Macht.
Agreed. ;P!
Morgen is vandaag ook gisteren....

Pindar

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Pindar » 19 sep 2013, 13:12

Vitharr schreef:
Pindar schreef:Ik snap je verhaal. Echter, ik weet dat er honderden zo niet duizenden mensen vanwege dit soort zaken vermoord, of inde gevangenis is gestopt.
Het wordt nu wel wat moeilijker i.v.m. internet, maar het is er nog steeds. Ik ken persoonlijk mensen die met de dood bedreigd zijn geweest omdat ze zaken noemden in leningen. Dus, nee, ik begrijp waar je vandaan komt ,maar ben het er momenteel totaal niet mee eens.
Weet je het zeker? :grin: Ik ontken namelijk niet wat je hier boven schrijft. Volgens mij zijn we het eerder oneens over hoe het gebeurt dan over wat er gebeurt. :wink:
Pindar schreef:Een belangrijke reden voor de onderdrukking is om afhankelijkheid in stand te houden. onderdrukking=afhankelijkheid=macht.
;P!
Pindar schreef:Dezelfde reden geldt voor bv peak-olie. Er is en kan helemaal geen peakolie zijn!
Waar baseer je dat op? In andere sectoren heb ik namelijk praktijkervaring opgedaan met dergelijke fenomenen. Aan het mechanisme heb ik dus nooit getwijfeld. Maar wel aan de toegeschreven implicaties. :wink:
Pindar schreef:Maar ja, wederom onderdrukt men dat, want als men denkt dat er schaarste is, is er afhankelijkheid en dus macht.
En daar draait het TPTSB om: Macht.
Agreed. ;P!


ok nee duidelijk. We zitten op 1 lijn.
(Denk eerlijk gezegd je post ook even te vlug gelezen want ik moest snel even weg.)
En die lui schuwen geen enkel middel, dus het kan zelfs van alles zijn, zo kopen ze bv ook vrije energie patenten op en krhjg je veel geld als je je mondje maar houdt. of ze chanteren,
(politic bv met pedofilie, kijk naar Demink, zat getuigen en er gebeurt..NIKS!)

wel, peakolie, tsja er kan geen tekort van zijn omdat olie helemaal niet gecreerd wordt door fossielen,
Kom je na 10 jaar terug bij een olieveld dan zit ie weer lekker vol.


Met vriendelijkie groeten


Pindar

Pindar

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Pindar » 19 sep 2013, 13:19

Maar goed om onn topic te blijvebn

Bijna heel onze historie is door en door fake.
Zo is Jezus fake, dus de RK kerk. (Het Vaticaan is wel een van de corrupste instanties op de wereld!) Het verhaal van Columbus is door en door fake, de evolutietheorie is fake, de huidige natuurkunde is bijna helemaal fake ( denk aan de discussie implosie/explosie) zo niet, enorm schadelijk.
en ga zo maar door bijna ad infinitum.

Met vriendelijke groeten

Pindar

Pindar

Re: Wat weten we nu echt van ons verleden?

Bericht door Pindar » 19 sep 2013, 13:22

Dat het allemaal zo fake als wat is is moooi verwoord in het boek "Blue Blood, True Blood" van Stewart Swerdlow:
Preface

As far as the history of this planet is concerned, you can consider that everything you ever learned is a complete lie. All history and science books are rewritten to accommodate the agenda of the controllers of this planet. These books are just as false as the New Age material spewing forth from such places as Sedona and Santa Fe, to name a couple of Illuminati meccas.

http://www.bibliotecapleyades.net/sumer ... tm#Preface


Met vriendelijke groeten

Pindar

Plaats reactie