halflife

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
tofu_kronos

halflife

Bericht door tofu_kronos » 01 sep 2013, 17:25

Ok ik zit met een groot probleem. Wou halflife weer eens gaan spelen. Werkte niet, dus ik patch hem zodat ie wel werkt. Moet ik ineens mijn code bij steam registreren. Maar die pakt ie niet meer, dus ik probeer blueshift en opposing force doe hetzelfde. En weer moet ik op steam mijn code invoeren, maar die werkt niet. Dus nu heb ik drie games waar ik voor betaald heb met toebehorende code die niet werkt omdat ie niet meer bekend is bij steam na al die jaren. Dus nu verwachten ze dat ik effe 50 dollar neerleg om de spellen opnieuw te kopen. Het ergste is, dat toen deze spellen uitkwamen steam nog niet bestond.

Draadloosstroom

Re: halflife

Bericht door Draadloosstroom » 01 sep 2013, 21:40

Staan je games in de library van steam ?

tofu_kronos

Re: halflife

Bericht door tofu_kronos » 02 sep 2013, 02:38

nope, zijn ouwe games, de originele uit 98.

tofu_kronos

Re: halflife

Bericht door tofu_kronos » 02 sep 2013, 02:40

Het ergste geval kan zijn dat iemand in de laatste 15 jaar een illegale versie heeft gedownload met een serialnumber generator en dat daar mijn code is uitgerold.

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: halflife

Bericht door The Grey » 02 sep 2013, 11:09

Als steam nog niet bestond moet je ze dan niet afzonderlijk zonder steam installeren? Dus nog met een cd?
Want als je ze op steam hebt gekocht dan staan ze in je account.

Ik heb een lange tijd terug ook unreal tournament 3 gekocht in de winkel. En die pakt ie ook niet op steam. Maar ik speel hem gewoon standalone...

Anders een emailtje naar steam zelf toe? :mrgreen:
-

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: halflife

Bericht door Determinist » 02 sep 2013, 11:12

Bij mij staan al die oude Valve games gewoon in mijn library.

Draadloosstroom

Re: halflife

Bericht door Draadloosstroom » 20 sep 2013, 20:06

Die moet je idd gewoon in je library hebben staan als je de serial gewoon hebt, je kan immers de serial gewoon ingeven bij het spel op Steam.

tofu_kronos

Re: halflife

Bericht door tofu_kronos » 20 sep 2013, 20:23

In de tijd van de originele games was er nog geen steam.

tofu_kronos

Re: halflife

Bericht door tofu_kronos » 20 sep 2013, 20:26

Soort gelijk gezeik heb ik ook met mijn originele games van de elderscrolls, steam heeft ze gekaapt. En wereldwijd de mods en patches aangepast. Dus ik kan de elderscrolls alleen maar spelen zonder mods en patches. Wil ik die wel hebben dan moet ik voor ongeveer 200 euro alle games opnieuw kopen. Pure oplichting.

Draadloosstroom

Re: halflife

Bericht door Draadloosstroom » 20 sep 2013, 20:31

Ik ken heel elders scroll niet wat moet ik me er bij voorstellen ? (Strategie ?)

Voor AoE2HD kon ik mijn Expension packs die ik van 10 jaar terug had gewoon installeren waar door mn game compleet was weer.

Meen dat dit voor de oude games supported by Steam gewoon moet kunnen... sowieso als je een serial hebt.

tofu_kronos

Re: halflife

Bericht door tofu_kronos » 21 sep 2013, 00:28

elderscrolls is een rpg.

deel 1 arena
deel 2 daggerfall
deel 3 morrowind
deel 4 oblivion
deel 5 skyrim

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: halflife

Bericht door The Grey » 21 sep 2013, 08:23

Je kan waarschijnlijk de serials gewoon invullen.
Anders kan je een mailtje naar steam sturen en dan kunnen zij het voor je regelen als je wat bewijs aanlevert dat je de games hebt gekocht.
-

tofu_kronos

Re: halflife

Bericht door tofu_kronos » 21 sep 2013, 11:02

Bewijs als bonnetjes van 10 jaar terug, die heb ik niet meer.

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: halflife

Bericht door The Grey » 21 sep 2013, 15:04

tofu_kronos schreef:Bewijs als bonnetjes van 10 jaar terug, die heb ik niet meer.
Geen bonnetjes, maar de serial zelf en eventueel een foto van het hoesje + cd/dvd met een briefje met de datum erbij oid?
-

tofu_kronos

Re: halflife

Bericht door tofu_kronos » 21 sep 2013, 15:57

The Grey schreef:
tofu_kronos schreef:Bewijs als bonnetjes van 10 jaar terug, die heb ik niet meer.
Geen bonnetjes, maar de serial zelf en eventueel een foto van het hoesje + cd/dvd met een briefje met de datum erbij oid?
Is te proberen.

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: halflife

Bericht door The Grey » 21 sep 2013, 19:16

Ja toch? :mrgreen:
-

Plaats reactie