Windows 10 verkenner loopt vast

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Cardassian
Student
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:32

Windows 10 verkenner loopt vast

Bericht door Cardassian » 06 sep 2015, 23:20

Mijn Windows verkenner loopt sinds enkele weken opvallend vaak vast. En zoals de titel al doet vermoeden is de dader bekend; Bill Gates* (pfff, alweer.) en ditmaal zijn Windows 10 die ervoor zorgt dat de verkenner onacceptabel vaak vastloopt;

- Ik verhuis een simpele MP muziek album (Nog geen 100mb) map van A naar B en het loopt vast. Na de reset is er niks overgeplaatst. Poging 2 lukt wel.
- Ik open drie mappen die ik naast elkaar nodig heb en open een bestand. Meestal is dit word of excel. En dan,...tjakka.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Mijn Windows updater zegt dat er geen updates zijn.

*Ik weet dat BG al een tijdje officieel niet meer bij Microsoft werkt, maar niemand die mij kan vertellen dat als je zo'n bedrijf hebt opgestart dat je er dan nog meer mee te maken hebt.

gusteman

Re: Windows 10 verkenner loopt vast

Bericht door gusteman » 07 sep 2015, 01:42

Cardassian schreef:Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Probeer eens met >format:c :mrgreen:
Neen hoor, grapje (maar dat had je wel al begrepen denk ik).

Ik kan je alleen afraden om Windows te gebruiken en je aanraden om over te stappen naar een stabiel, veilig en betrouwbaar besturingssysteem.

Cardassian
Student
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:32

Re: Windows 10 verkenner loopt vast

Bericht door Cardassian » 14 sep 2015, 21:39

En sinds ik vaker mijn chrome geschideneis wis en Advanced Systemcare heb verwijderd is deze klacht opvallend minder aanwezig.

Plaats reactie