Google-chrome en update -problemen

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Google-chrome en update -problemen

Bericht door oktagon » 13 nov 2017, 16:42

Vanmiddag-ik zat al regelmatig met Google Chrome te hannessen,verscheen bij een aangetoetsete site van Windows of Google,de mededeling,datGoogleChrome geen update s meer geeft omdat ze Windows XP en nog een programma (niet de mijne)niet meer ondersteunen.

Ik heb Windows 7Prof,en krijg dus die melding ondanks mijn windows7 prof.;vorige week moest ik me aanmelden (om wat dan ook) werd er een ww+url gevraagd en kreeg regelmatig weigeringen;na opgeven weer van mijn oude en nieuw data kreeg ik tel.contact en moest een code invullen,hierna kwam er een positieve reactie uit en werd ergens gefeliciteerd.

Vandaag werd er weer ergens door GooleChrome een bericht gegeven,dat ik niet dit/dat had;de laats opgegevn url en ww waren niet goed;wqat is dat voor een geheisa;het liojkt erop,dat de grote jongens als van Windows,Google,GoogleChrome,ESET,etc,elke beconcurreren en verder bevechten;klanten van deze programmamakers
krijgen er regelmatig scheurbuik van !
Bij de vraagbaak van Google , als je Google updates intoetst,ontdek je een hoop sites,die daar alle op ingaan en veel storingen van het niet verzenden van updates publiceren.

Wie van Ulieden is dat fenomeen op de hoogte. [burn] [think]
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie