Updaten computerprogrammas

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Updaten computerprogrammas

Bericht door oktagon » 14 nov 2017, 14:38

Na veel problemen te moeten verwerken bij storingen in mijn computer begin ik te filosoferen over de ICT-ontwikkeling van de afgelopen jaren en nu.

Je kunt het ontwikkelen van computerprogrammas ergens vergelijken met die van machines;het probleem met machines is,dat die voor een aantal jaren ongestoord functioneren,dan beginnen reparaties ,vervolgens zijn er geen onderdelen meer te krijgen.
De producenten willen blijven produceren en maken ,over een verloop van jaren steeds nieuwere types met beperkte houdbaarheid.

Als ik de versnelde ontwikkeling volg van computerprogrammas en het tegen elkaar opbotsen van producenten,zie ik een gelijke ontwikkeling en kun je die niet tegen houden; de sociale systemen met werkenden moeten blijven functioneren,de werkenden kopen graag en dan worden er geproduceerd naar "behoeften van de klanten.

Bij de Chinezen werkt dat blijkbaar anders,dan in de rest van de wereld en managen zij hun eigen systemen met gestuurde producfenten,die ook nog oligarch mogen worden en mogen exporteren naar het buitenland.

Nu tot slot,als iemand (ik) in de toekomst geen updates meer zou verwerken om die te vernieuwen/verbeteren,;
kun je met de aanwezige programmas normaal blijven werken of loop je toch vast.
Een paar jaar geleden had ik contact met een leverancier,die al met een oude wi XP of ouder zijn computer inhoud met bestanden kon gebruiken,dus????
[think]

nb.

Ik maakte dit verslag in een fase van 12-14 regels,verstuurde dit deel en maakte vervolgens de rest af;geen blokkade van Google,ed verwijderde mijn typwerk,hoera!
ESET stuurde ik een kort verslag van een aangepaste scan (dieptescan),die als resultaat had,dat het werkgeheugen en opstartsector met verder systeem 32 en verder microsoft\crypto niet konden worden geopend,maar er waren geen bedreigingen ge3constateerd.
Dan vraag ik me af,of gemelde programmas mogelijk alleen voor de eigenaar van de computer kunnen worden gebruikt en autom. worden geblokkeerd tegen derden-dus ook hackers en ook de ontwikkelaars van scanprogrammas (bij mij ESET)?
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie