Wie heeft er ervaring met KPN ?

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 27 dec 2017, 09:46

Straks komt de monteur, ik ben aan het wachten.
Alles hangt af van dit bezoek of we blijven of niet.
Waardeloos KPN op het gebied van Wifi.
Netflix en internet vallen om de haverklap uit, elke dag opnieuw.
Mijn man en ik zijn het spuugzat, hier ga ik niet voor betalen.
Ben benieuwd straks. :knots:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 27 dec 2017, 13:28

Monteur net geweest kan niks doen heeft alles geprobeerd.zit nu op mobiel internet doet niks meer komt.Nog andere monteur binnenkort maar wij gaan Ander. Zoeken ben. Dus offline. Op mobiel. Lukt Bijna niet

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door univers » 27 dec 2017, 14:14

Is hij al 3x geweest?
Wat een service. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door univers » 27 dec 2017, 14:20

Tammy de laatste keer dat ik problemen had met ziggo, waren ze s'nachts bezig geweest, voor het verbeteren.
Ze hadden mij wel op tijd een mailtje gestuurd, voor werkzaamheden.
Zag het pas een paar dagen later, dus de schuld ligt bij mij zelf,(moet ik maar vlotter worden.
Na die tijd geen problemen meer gehad.
Alles doet het prima. ;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 27 dec 2017, 18:16

Mijn BlackBerry zit bij vodafone dus kan dit berichtje typen univers maar heel traag morgen ziggo bellen. We gaan het daar nog een keer proberen. Tweede. Monteur heeft niet gebeld waardeloos. Tot nieuwe aansluiting ben ik dus Bijna. Niet aanwezig hier kanm amper bericht typen

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13548
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Fenna » 28 dec 2017, 10:14

:rolfl:
Het werkt goed Tammy.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 28 dec 2017, 13:06

Ja geweldig fenna pffff. Over vijf weken krijgen we ziggo nu nog steeds wachten op tweede monteur van kpn om internet te fixen. Wat een waardeloos bedrijf zal als internet het doet vertellen . Wat monteur allemaal zei over kpn

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door univers » 28 dec 2017, 13:08

Wat monteur allemaal zei over kpn
Dat zal wel niet veel soeps wezen. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 29 dec 2017, 05:55

Nee inderdaad Univers. :mrgreen:

Rara mijn vaste pc heeft even internet zie ik , dus typ ik dit bericht.
Mijn vaste pc is nog verbonden met een kabel, is enigste pc waar draadloos nooit bij heeft gewerkt.
Mijn laptop en 2 tablets en Netflix enz op tv doen het niet, omdat die werken op glasvezel.
Glasvezel werd aangelegd door mijn vorige provider, daarvoor ging alles via de kabel.
KPN schijnt een probleem met glasvezel daar mee te hebben volgens de monteur.

Kreeg nieuw modem maar dan vorig model want ze krijgen maar 1 modem per dag mee omdatr ze niet op voorraad zijn. :shock:
Baalde de monteur ook van.
|Maar die werkte ook niet.
Hij heeft alles geprobeerd, allerlei anderen kanalen en andere stekker want die ene werkt ook niet goed met glasvezel zei hij maar niks geen wifi.

Anderen monteur gebeld, die vroeg of er een babyfoon in de buurt was of dat we nieuwe buren hadden die voor storing konden zorgen met extra apparatuur.
Of dat het in de buurt ineens druk was geworden. :shock:

IK zei dat 5 December alles het nog deed bij mijn vorige provider en dat 6 December KPN kwam en alles stil ligt.
Dat het aan KPN ligt dus.
Die man komt als het goed is straks tussen 8 en tien.
Alles doormeten enz.
Eerste monteur zei ook dat hij begreep als we wisselen van provider.

Dat gaan we dus ook doen, eind Januari komt Ziggo de boel aansluiten, hoop beter dan paar jaar geleden want toen was ik na twee maanden weg, maar dit is jaarabonnement .
Daarna kan je per maand opzeggen.
Daar baal ik wel van maar hopelijk werkt Ziggo nu wel.

KPN is hopeloos, Cornelius jij zei dat ik dat groene logootje leuk zou vinden misschien ? :mrgreen:
Totaaaaaaaaaaaaaaaal niet hoor. :-P

Wat een gepruts, de eerste monteur zei dat hij zoiets als bij ons nog nooit had meegemaakt.
Hij was uren bezig en niks geen wifi.
Maar ik typ nu dus op mijn vaste pc met kabel.
Valt ook uit merk ik maar daarna weer online.

Gek he ? [think]
Ik snap er niks van.

Straks dus tweede monteur, ben benieuwd.

Ik weet dat ik een mysterie en wetenschapsforum heb, maar dit mysterie in mijn huiskamer is wel apart hoor. :wink:
Wat denken de computerexperts hier op het forum er van ? :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 29 dec 2017, 11:29

Twee monteurs zijn er geweest vanochtend.
Lang bezig geweest maar alles doet het voorlopig weer.
Komende 24 uur in de gaten houden zeiden ze anders komt er een derde monteur om te graven naar glasvezelkabel.
Maar die is prima bij mij.
Ze hebben opnieuw contact met internet gemaakt en nieuwe naam aan router enz gegeven.
Ze zeiden dat KPN met een groot software probleem te maken heeft met de modems al weken en de oplossing is niet in zicht.
Ze kunnen niet traceren wat het probleem precies is.
Hopelijk kan ik de volgende vier weken voorruit voordat Ziggo komt.
En hopelijk is die stabieler geworden, we zullen zien. :roll:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door univers » 29 dec 2017, 11:54

Succes.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 29 dec 2017, 12:28

Dank je Univers ben nog steeds online. :rolfl:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 05 jan 2018, 17:29

Nog steeds prima verbinding. ;P!
Dus hebben we vandaag gebruik gemaakt om de twee weken bedenktijd bij Ziggo te gebruiken om op te zeggen.
Want ze zouden eind deze maand bij ons alles installeren.
En bij KPN te blijven.
Hele mooie 9 maanden kortingsdeal gekregen want KPN belde op waarom we weg wilden.
En ze wilden ons graag als klant houden.

Dus Cornelius............KPN is toch goed mits je de juiste monteur krijgt. :grin:
We blijven dus bij KPN. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door univers » 05 jan 2018, 19:24

Afbeelding :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 06 jan 2018, 10:23

Leuk Univers. [joker]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4649
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Witte wel » 06 jan 2018, 13:33

Eind goed, al goed Tammy.
Ik had eigenlijk niet anders verwacht van KPN. Ik heb daar een goed vertrouwen in.

Maar even over Ziggo. Mogelijk dat ze alsnog het modem opsturen, dat is mij ook eens overkomen. Dan accepteer je dat niet en stuurt de koerier zonder handtekening weg. Ziggo wil dan nog wel eens gewoon een procedure starten en alsnog je als klant inlijven.
Het heeft mij meer dan een half jaar gekost brieven te schrijven, betalingen te blokkeren en om van Ziggo af te komen. Het hoeft natuurlijk niet zo te gaan maar het is mij wel zo overkomen.
Een gewaarschuwd mens.... :wink:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 06 jan 2018, 19:49

Ja Witte wel daar zijn wij ook een beetje bang voor.
Het modem zei Ziggo zelf in de winkel tegen mijn man is onderweg maar die moeten we dus niet in ontvangst nemen.
En dan komt het goed.
Maar mijn man schrijft straks toch nog een extra mail.
We zitten in de twee weken bedenktermijn dus het moet lukken hoop ik.

Heb jij ook in die bedenktermijn opgezegd ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4649
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Witte wel » 06 jan 2018, 20:27

Het was bij mij een ander geval.
Iemand anders, een vreemde, had een geintje uit gehaald en mij als klant aangemeld bij Ziggo. (ik weet overigens wel wie dat was geweest) Ik wist dus van niets en post.nl kwam met een pakketje aan de deur van Ziggo wat ik weigerde. Ik had direct Ziggo gebeld en zij zouden het wijzigen in hun systeem. Dezelfde week kreeg ik een dank je wel van Ziggo dat ik klant was geworden via de post met alvast de eerste rekening. Gewoon op mijn naam en adres. Wederom gebeld met Ziggo en de telefoniste zou er alles aan doen de fout te herstellen in het systeem. De volgende week stond post.nl wederom met een nieuw modem aan de deur wat ik weigerde. Ik ben toen over gegaan op mailverkeer met de klantenservice van Ziggo. Diverse betalingsherinneringen volgde tot zelfs een incasso procedure werd opgestart. Dat alles heeft maanden geduurd. Ik ben toen met de directie van Ziggo gaan mailen en toen uiteindelijk werd de gehele fout hersteld. Ik heb overigens nooit een verontschuldiging mogen ontvangen.
Het aparte van het geheel was dat ik op mijn adres geen geregistreerde kabelaansluiting heb. Zonder kabel geen Ziggo aansluiting mogelijk zou je denken maar voor de klantenservice was dat blijkbaar geen argument dat er iets niet kon kloppen.
Dus dat was mijn ervaring met Ziggo.
Enkele jaren daarna kreeg ik weer gewoon via de post aanbiedingen voor kabelinternet abonnementen op mijn adres.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Tammy » 08 jan 2018, 10:59

Ooh boy Witte wel wat een verhaal zeg.
Dat moet niet leuk geweest zijn . :-|
Hebben ze die persoon kunnen vinden ?

Ik ben benieuwd hoe het met Ziggo gaat want we krijgen nu al mails dat ze niet weten dat we hebben opgezegd.
Word vervolgd.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4649
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Wie heeft er ervaring met KPN ?

Bericht door Witte wel » 08 jan 2018, 14:34

Die persoon kan je buurman zijn Tammy. Maar ik weet wel wie het is geweest. Komt wel, los ik wel op.
Houd ze in de gaten want de organisatie bij Ziggo is een puinhoop en alles werkt langs elkaar heen. Ik hoop voor je dat je niet in eenzelfde traject terecht komt. Alert blijven.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Plaats reactie