Microsoft stopt met Hotmail

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
carbon

Re: Microsoft stopt met Hotmail

Bericht door carbon » 18 dec 2012, 17:11

Gewoon naar http://www.mail.com veel makkelijker en veel meer namen beschikbaar. Die van mij is alfredo@mail.com simpeler kan het niet. Hotmail heb ik nooit begrepen, en nu zie je ze naar gmail.com gaan gewoon die g weglaten, gmail is ook zo waardeloos, begrijp ik ook al niet waarom mensen daar voor kiezen..

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Microsoft stopt met Hotmail

Bericht door Beatrix Kiddo » 19 dec 2012, 10:04

carbon schreef:Hotmail heb ik nooit begrepen, <...>, gmail is ook zo waardeloos, begrijp ik ook al niet waarom mensen daar voor kiezen..
Wat is er mis met hotmail en gmail? Of is dat onbegrip simpelweg een beperking aan jouw kant?
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

carbon

Re: Microsoft stopt met Hotmail

Bericht door carbon » 19 dec 2012, 16:02

Ik heb geen beperking, vind het raar dat mensen kiezen voor (jantje_pieterson_1965@hotmail.com zoiets) jantje@mail.com is toch heel wat makkelijker, dus zeg ik dat mensen met een hotmail een beperking hebben iedereen aan de hotmail NAAPERS ZIJN HET!!

Nu worden het allemaal gmailers, hoe beperkt ben je dan..

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Microsoft stopt met Hotmail

Bericht door Beatrix Kiddo » 19 dec 2012, 16:32

't Is dus een kwestie van tijd voordat de adreskeuze bij mail.com net zo lastig wordt als bij hotmail. En wat er mis is met gmail weet je ook niet te melden.

Ik keek net op mail.com en kreeg een pop-up-advertentie... mail.com heeft geen voordelen ten opzichte van hotmail en gmail, en minstens 1 minpunt. Ik zeg: nee bedankt.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Microsoft stopt met Hotmail

Bericht door Beatrix Kiddo » 19 dec 2012, 16:35

Bij mail.com kom ik op een nieuwspagina; ik moet een keer extra klikken om bij de mail te komen. Minpunt nummer 2.
Beatrix.kiddo@mail.com is niet beschikbaar; minpunt nummer 3. Doei! Maar toch bedankt voor je komische bijdrage.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

carbon

Re: Microsoft stopt met Hotmail

Bericht door carbon » 19 dec 2012, 18:07

beatrix@europe.com
beatrix.kiddo@usa.com
even verder kijken dan je neus lang is

carbon

Re: Microsoft stopt met Hotmail

Bericht door carbon » 19 dec 2012, 18:14

En wat ik een nadeel vind van hotmail, dat ik uit MOET loggen, als ik bij mail wegklik moet ik mij opnieuw inloggen. Hoe vaak heb ik niet dat als ik hotmail of gmail niet uitlog, dat mijn kinderen zomaar bij mij in mijn mailbox zitten, of andersom. Een van de belangrijkste voorwaarde voor mij waarom ik voor mail kies.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Microsoft stopt met Hotmail

Bericht door Beatrix Kiddo » 20 dec 2012, 08:37

carbon schreef:En wat ik een nadeel vind van hotmail, dat ik uit MOET loggen, als ik bij mail wegklik moet ik mij opnieuw inloggen.
Ah, minpunt nummer 4.
carbon schreef:Hoe vaak heb ik niet dat als ik hotmail of gmail niet uitlog, dat mijn kinderen zomaar bij mij in mijn mailbox zitten, of andersom.
Het is niet de fout van Hotmail of Gmail dat bij jou thuis meerdere mensen gebruik maken van hetzelfde (windows?)account.

En bovendien is het niet eens waar. De inlogschermen van zowel Gmail en Hotmail hebben het vinkvakje "Aangemeld blijven" dan wel "Stay signed in". Het is niet de fout van Gmail of Hotmail dat jij daar onjuist gebruik van maakt.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Plaats reactie