Waar kan je dit kopen? Computer panelen

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Cardassian
Student
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:32

Waar kan je dit kopen? Computer panelen

Bericht door Cardassian » 03 okt 2012, 22:55

Wie weet waar je - liefst gebruikte - laboratoria en industriele machine panelen kan kopen?
Het gaat voornamelijk om panelen met grote knoppen, toetsen, hendeltjes en kantel schakelaars.
Het gaat totaal niet om lcd schermpjes en touchscreens.

Gaat om ongeveer dit soort dingen als op de plaatjes.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Agaat

Re: Waar kan je dit kopen? Computer panelen

Bericht door Agaat » 04 okt 2012, 18:35

Conrad!

http://www.conrad.nl

Of ebay/ Marktplaats.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Waar kan je dit kopen? Computer panelen

Bericht door Witte wel » 04 okt 2012, 19:45

Wat je hier toont zijn oude machine bedieningspanelen en daar moet wel aan te komen zijn. Ikzelf ben jarenlang onderhoudsmonteur geweest in de metaalindustrie en herken deze panelen direct. De modernere zien er veel strakker uit.
Oude machinelijnen of parken worden bij vernieuwing of sloop meestal opgekocht door schroothandelaren en worden dan gescheiden op metaalsoort, voornamelijk koper en staal.
Dit zijn vaak de iets grotere schroothandelaren en niet het kleine schrootboertje om de hoek.

Ik neem aan dat je een bepaalde bedoeling hebt met deze panelen en je zou deze bedoeling uit kunnen leggen als je zo'n schroothandel opbelt of aanschrijft.
Niet geschoten is altijd mis. Ik vermoed dat er best wel aan te komen moet zijn.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Cardassian
Student
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:32

Re: Waar kan je dit kopen? Computer panelen

Bericht door Cardassian » 13 okt 2012, 21:47

Agaat,; Dank je wel. Ik ga kijken!

Witte wel,; Ik heb het niet direct nodig, maar een kennis van mij zit in de school toneel wereld en af en toe maak ik wel eens een prop.

Plaats reactie