Mysterie & Wetenschap Forum

Waar mysterie en wetenschap elkaar kruisen...
Het is nu 11 Dec 2017, 15:59
Bekijk onbeantwoorde berichten | Bekijk actieve onderwerpen

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Titel: Re: Game Reviews en Game Releases
BerichtGeplaatst: 13 Maa 2016, 20:33 
Leraar

Universe Sandbox 2.

Naar mijn mening is het geen game. Er is niet echt een doel. Je kan chaos creëren, je kan je eigen zonnenstelsel creëren en het kan leerrijk zijn als het universum je interesseert.

Early access on Steam

Naar boven
 Profiel  

Titel: Re: Game Reviews en Game Releases
BerichtGeplaatst: 01 Nov 2017, 06:04 
Forumbeheerster

Ik speel al jaren niet meer maar Mario en Zelda op de Nintendo vond ik geweldig.
Was voor mijn dochter maar die vond gamen niet echt leuk, dus nam mama het over. :mrgreen:
Dit is dus pure nostalgie voor mij. :grin:

Afbeelding

recensie | In Super Mario Odyssey gooit Nintendo’s mascotte er behoorlijk met de pet naar. Letterlijk dan, want figuurlijk is deze game een hoogvlieger van jewelste.

Super Mario Odyssey is niet alleen de eerste échte Mario in jaren (‘echt’ als in een onvervalste platformgame), maar stiekem ook de eerste werkelijk fonkelnieuwe blockbuster die Nintendo exclusief voor hun nieuwe Switch-console uitbrengt. Zelda verscheen namelijk óók nog in een Wii U-versie, titels als Mario Kart Deluxe en Splatoon 2 -hoe smakelijk ook- riekten toch naar opnieuw opgewarmde maaltijden.

Odyssey is dus Nintendo’s creatieve openingssalvo dat moet tonen wat de Switch allemaal wel niet vermag. Dat brengt torenhoge verwachtingen met zich mee, en de lat lág dankzij baanbrekers als Super Mario 64 en Super Mario Galaxy toch al hoog. Maar de fans mogen een sprong in de lucht maken en de aandeelhouders van Nintendo kunnen opgelucht ademhalen, want deze Mario is misschien wel de allerbeste van het hele stel.

Lees HIER het volledige artikel.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Naar boven
 Profiel  

De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen Op dit onderwerp reageren  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn UTC + 1 uur