"Er is Geen Slechte Keuze"

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: "Er is Geen Slechte Keuze"

Bericht door Susan » 19 jan 2015, 18:27

Gast1 schreef:De bron van Vertrouwen gaat over het weten, diep van binnen, dat wat je bent IS.
Vertrouwen betekent verbonden zijn met dat innerlijke weten.
Het heeft met trouw aan jezelf en aan het goddelijke te maken.
Vertrouwen betekent ook dat er dingen kunnen gebeuren die je, als persoon, helemaal niet prettig vindt, of moeilijk om mee om te gaan.
Maar dat je dat toch niet uit de weg gaat in de wetenschap dat het bij je past die ervaring op te doen en dat daar iets moois uit zal voortkomen.
Door je vertrouwen weet je dan dat de dingen gaan zoals bedoeld, omdat je met innerlijke ogen kijkt, niet met uiterlijke ogen.
Vertrouwen is eigenlijk een levensbehoefte, een manier om het leven goed te kunnen leven.
En vertrouwen voorkomt en vernietigt levensangst, de energie die het leven en het uiten ervan zo in de weg kan staan.
Vertrouwen en levensmoed, levenslust en plezier in het leven gaan dan ook altijd samen.

Vertrouwen is weten ...
Als je weet dan doe je ...
... en hoef je nergens gehoor aan te geven ...
Helemaal mee eens.
Toch even het volgende:
Je geeft in mijn optiek juist wel gehoor...aan je Ziel...dat gaat echter vanzelf en onbewust omdat je Vertrouwt op...enz wat je hier in jouw tekst al zei.

Niet bewust nadenkend daar over dus, maar doordat je je door niets laat belemmeren of
weerhouden door mensen of iets anders van buitenaf.
'k Hoop dat wat ik hier precies mee bedoel, duidelijk neer gezet heb.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: "Er is Geen Slechte Keuze"

Bericht door Gast1 » 19 jan 2015, 18:53

Zoeker schreef:
Gast1 schreef:Je moest eens weten Uni ...

Ahum ...

Voordat je bewust besluit om een knop in te drukken, is je brein al acht tot tien seconden bezig met die actie.
Dat lijkt mij onzin. Soms zie ik de knop pas op het laatste moment.
Ja, mee eens.

Gast1

Re: "Er is Geen Slechte Keuze"

Bericht door Gast1 » 19 jan 2015, 18:54

Susan schreef: Je geeft in mijn optiek juist wel gehoor...aan je Ziel ... dat gaat echter vanzelf en onbewust omdat je Vertrouwt op ... enz wat je hier in jouw tekst al zei.

Niet bewust nadenkend daar over dus, maar doordat je je door niets laat belemmeren of
weerhouden door mensen of iets anders van buitenaf.
'k Hoop dat wat ik hier precies mee bedoel, duidelijk neer gezet heb.
Ja, dat heb je. Voor mij althans wel. Mee eens Susan ... :wink:

Plaats reactie