De weersvoorspelling voor 2015

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door taigitu » 01 mar 2015, 15:36

De weersvoorspellingen voor 2015

Januari 2015
Tussen 6 en 13 januari kan het zo nu en dan glad zijn, vanaf 13 januari kan het flink regenen. Vanaf 21 januari is het weer onvoorspelbaar en kan het juist weer droger worden om die reden (Mercurius retro).

Februari 2015
Vooral na 11 februari kan het een flink natte boel worden. Na 21 februari kunnen de temperaturen oplopen.

Maart 2015
De warmere temperaturen, zo die er inderdaad waren sinds 21 februari kunnen op 14 maart omdraaien richting een fikse dip in de temperatuur (Saturnus gaat dat weekend retrograde lopen). Op 18 maart zal er herstel zijn en het weer erg kalm worden.

April 2015
April wordt vast een heerlijke lentemaand. Met lekker rustig weer, tuinweer.

Mei 2015
Het weer wordt onrustiger, maar blijft warm: wind tussen 2 en 6 mei, heerlijk zeilweer wordt dat. Van 8 tot 12 mei wordt het nog warmer. Op 13 mei slaat het even om, wellicht weer met veel wind. Die na 19 mei kalmeert, als Mercurius retrograde gaat lopen.

Juni 2015
Het wordt goddelijk weer, met meer kans op wind rond of vanaf 11 juni, die na de 26e echter stil ligt, zodat het nog warmer wordt.

Juli 2015
Het wordt nog warmer, met sterke kans op onweer in het weekend van 25-26 juli.

Augustus 2015
Op 2 augustus kan er een temperatuursdaling zijn, augustus wordt sowieso wisselvalliger, maar het blijft over het algemeen warm. Na 9 juli stijgende temperaturen, maar na 12 augustus weer iets frisser. Het laatste weekend in augustus geeft heel vriendelijk weer.

September 2015

De eerste helft geeft heerlijk weer, maar vanaf 17 september gaat Mercurius retro lopen en alhoewel dat een uitermate geschikte periode voor vakantie brengt, kan het weer ook wat meer onvoorspelbaar zijn. Vanaf 25 september kan de temperatuur wat dalen.

Oktober 2015
Na 9 oktober daalt de temperatuur nog iets meer, alhoewel het vriendelijk weer blijft voor de tijd van het jaar, wel met wind.

November 2015

Vanaf 13 november wordt het weer zachter. Op 18 november kan het regenachtiger worden, of, als het voor die tijd regende, het omgekeerde (Neptunus draait dan om).

December 2015

Het wordt een uitermate zachte decembermaand, sneeuw: forget it. Maar tweede kerstdag kan raar weer te zien geven, storm of zo.

© Joyce Hoen, geschreven op 1-4 januari 2015 en zonder enige garantie dat het klopt:-)
http://www.astrologie.ws/2013.htm
Vorig jaar klopte het aardig.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

realdreamers

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door realdreamers » 01 mar 2015, 17:11

taigitu schreef:
De weersvoorspellingen voor 2015

Januari 2015
Tussen 6 en 13 januari kan het zo nu en dan glad zijn, vanaf 13 januari kan het flink regenen. Vanaf 21 januari is het weer onvoorspelbaar en kan het juist weer droger worden om die reden (Mercurius retro).

Februari 2015
Vooral na 11 februari kan het een flink natte boel worden. Na 21 februari kunnen de temperaturen oplopen.

Maart 2015
De warmere temperaturen, zo die er inderdaad waren sinds 21 februari kunnen op 14 maart omdraaien richting een fikse dip in de temperatuur (Saturnus gaat dat weekend retrograde lopen). Op 18 maart zal er herstel zijn en het weer erg kalm worden.

April 2015
April wordt vast een heerlijke lentemaand. Met lekker rustig weer, tuinweer.

Mei 2015
Het weer wordt onrustiger, maar blijft warm: wind tussen 2 en 6 mei, heerlijk zeilweer wordt dat. Van 8 tot 12 mei wordt het nog warmer. Op 13 mei slaat het even om, wellicht weer met veel wind. Die na 19 mei kalmeert, als Mercurius retrograde gaat lopen.

Juni 2015
Het wordt goddelijk weer, met meer kans op wind rond of vanaf 11 juni, die na de 26e echter stil ligt, zodat het nog warmer wordt.

Juli 2015
Het wordt nog warmer, met sterke kans op onweer in het weekend van 25-26 juli.

Augustus 2015
Op 2 augustus kan er een temperatuursdaling zijn, augustus wordt sowieso wisselvalliger, maar het blijft over het algemeen warm. Na 9 juli stijgende temperaturen, maar na 12 augustus weer iets frisser. Het laatste weekend in augustus geeft heel vriendelijk weer.

September 2015

De eerste helft geeft heerlijk weer, maar vanaf 17 september gaat Mercurius retro lopen en alhoewel dat een uitermate geschikte periode voor vakantie brengt, kan het weer ook wat meer onvoorspelbaar zijn. Vanaf 25 september kan de temperatuur wat dalen.

Oktober 2015
Na 9 oktober daalt de temperatuur nog iets meer, alhoewel het vriendelijk weer blijft voor de tijd van het jaar, wel met wind.

November 2015

Vanaf 13 november wordt het weer zachter. Op 18 november kan het regenachtiger worden, of, als het voor die tijd regende, het omgekeerde (Neptunus draait dan om).

December 2015

Het wordt een uitermate zachte decembermaand, sneeuw: forget it. Maar tweede kerstdag kan raar weer te zien geven, storm of zo.

© Joyce Hoen, geschreven op 1-4 januari 2015 en zonder enige garantie dat het klopt:-)
http://www.astrologie.ws/2013.htm
Vorig jaar klopte het aardig.
Interresant! Ben oprecht benieuwd daar ik persoonlijk van mening ben dat het flink koud gaat worden dit jaar.

Gast1

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door Gast1 » 01 mar 2015, 20:42

Oké, ik denk dat vanaf half maart de temperaturen op gaan lopen en dat ze dit jaar tot ongekende en niet eerder gemeten temperaturen door gaan groeien.
Dit jaar komt er geen winter meer en het zal een broeierig (bijna tropisch) jaar worden.
Dit is wat ik denk, niet wat ik voel.
Mijn gevoel laat me in dezen even in de steek :-|

Nooit eerder heb ik in de herfst van 2013 zo goed gevoeld wat voor een klimatologisch jaar 2014 zal gaan worden.
Ik heb mijn gezinsleden precies voorspeld wat er zo gaan gebeuren en dat heb ik ook hier op het forum gesteld.
Al dat is exact uitgekomen, maar ... dat kan uiteraard toeval zijn geweest :wink:

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13669
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door Fenna » 02 mar 2015, 08:27

Lijkt goed, ik hoop dat je gelijk hebt.
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door Gast1 » 02 mar 2015, 08:34

Hihihi ... ik ook :wink:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door univers » 02 mar 2015, 09:05

Dit jaar komt er geen winter meer en het zal een broeierig (bijna tropisch) jaar worden.
Je kon wel eens gelijk hebben.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door Gast1 » 02 mar 2015, 09:07

We'll see, we'll see ... :wink:

Gast1

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door Gast1 » 02 mar 2015, 11:59

En inderdaad ...
In de eerste 10 dagen van maart 2014 ging de temperatuur met stappen omhoog.
Op dag 6 werd het 14 graden en na 9 dagen werd in het zuiden en oosten de grens van 20 graden gepasseerd.
In Maastricht werd maar liefst 21.9 graden gemeten.

Zondag (8 maart 2015) wordt de wind wat meer zuidelijk en kan de bewolking meer en meer oplossen.
Daar waar het bewolkt blijft wordt het, net als zaterdag, 10 graden.
In gebieden waar ’s middags de zon schijnt kan de temperatuur zomaar oplopen tot 14 graden.
En een zondag met veel zon, weinig wind en 14 graden zal zeker leiden tot volle terrasjes en een lentegevoel.

Ook volgende week lijkt het voorjaarsachtige weer met zon, weinig wind en lage neerslagkansen nog enige tijd aan te houden.
De maxima komen uit tussen 10 en 15 graden, waarbij het in het algemeen in het zuiden en oosten warmer zal zijn dan in het noorden en westen van het land.
In de nachten kan het overigens nog wel afkoelen tot het vriespunt.
http://nieuws.weeronline.nl/02-03-2015- ... -op-komst/

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door univers » 02 mar 2015, 12:59

Ik zou me maar niet druk maken, wat voor weer het wordt, we zien het vanzelf wel.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door Gast1 » 02 mar 2015, 14:56

Dat is er weer eentje voor 'grenzeloos inzicht' univers ... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door Determinist » 02 mar 2015, 15:14

univers schreef:Ik zou me maar niet druk maken, wat voor weer het wordt, we zien het vanzelf wel.
Hehe, dat heeft mijn vrouw vaak.
Op een stralende dag, geen wolkje aan de lucht kijkt zij op haar telefoon naar het weerbericht wat het gaat worden.

"Kijk eens naar buiten en niet op je schermpje"

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door univers » 02 mar 2015, 15:48

Ik voel het aan mijn Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80637
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door Tammy » 03 mar 2015, 02:54

Determinist schreef:
Hehe, dat heeft mijn vrouw vaak.
Op een stralende dag, geen wolkje aan de lucht kijkt zij op haar telefoon naar het weerbericht wat het gaat worden.

"Kijk eens naar buiten en niet op je schermpje"

Eindelijk herkenning ! ;P!
Mijn man doet dat ook sinds een jaar.
Kijken op die IPhone wat het weerbericht word.
Ik zeg precies wat jij ook zegt Determinist tegen je vrouw.

Kijk naar buiten en niet op die weer app.
Geweldig wat je schreef Determinist. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door univers » 03 mar 2015, 08:44

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80637
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door Tammy » 04 mar 2015, 06:06

Zoiets heb ik altijd willen hebben Univers. :mrgreen:
Mijn man vind ze afschuwelijk maar ik vind ze enig .
In Oostenrijk vaak de neiging gehad om ze te kopen, maar die huisjes waren belachelijk duur.
Maar ze zijn zo leuk. [joker]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: De weersvoorspelling voor 2015

Bericht door Gast1 » 20 mar 2015, 05:13

Ahum ...

Wereldwijd warmste winter

Geheel in lijn met de mondiale opwarming is de winter van 2014/2015 wereldwijd de warmste sinds 1880 volgens een onlangs verschenen rapport van de NOAA (National Oceanic Atmospheric Administration) in de VS.

http://nieuws.weeronline.nl/19-3-2015-w ... te-winter/

Plaats reactie