Sturen-van-liefdesenergie

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Sturen-van-liefdesenergie

Bericht door Susan » 06 mei 2016, 13:24

Liefdesenergie sturen heeft meer effect dan je zo zou denken, het maakt mensen zachter al het negatieve verdwijnt op spoorslag het lijkt bijna een sprookje dat onwerkelijkheid lijkt te zijn,probeer het eens uit met de juiste intensie, naar iemand die altijd heel vervelend tegen je doet, blijf het gewoon volhouden en herhaal het meerdere malen, je zult zien dat het wonderwel werkt. Wil je het intensiveren, visualiseer dan iemand in een deken van liefde en licht. Maak het zo mooi als je wilt.

Je moet het niet gebruiken om iemand tot iets te dwingen want zo werkt het natuurlijk niet.Het kan gebruikt worden om de situatie te harmoniseren rust en een goede sfeer te creëren.

Een paar voorbeelden van mensen die dat ook inderdaad hebben toegepast zoals boven is aangegeven. Degene die heel erg van haar tante afhankelijk was omdat ze wekelijks enkele dagen op haar kinderen paste,dat was heel fijn voor haar maar bij alles wat ze zei of deed deugde niet,zelfs haar kinderen hadden altijd de verkeerde kleren aan enz enz Met andere woorden ze kon maar weinig goed doen bij deze tante.

Maar toen ik haar vertelde dat ze een liefdesdeken om haar tante kon visualiseren, voor ze gaat aanbellen en dat deed ze elke keer en het wonder was dat de tante omdraaide als een blad van een boom, alle kritiek is verleden tijd en ze is heel welwillend en soms zelfs lief voor haar.

Zelf rol ik altijd als ik de snelweg op rij een deken van liefde over de weg zowel voor als achter me, maar ook de tegenover gestelde richting geef ik even wat mee, ik ben dan toch bezig.Het wonderlijke is dat ik, al is het nog zo druk met vrachtverkeer en andere auto's dat er niemand achter me blijft rijden het verkeer verdwijnt gewoon en voor is het verkeer steeds verder weg. Mijn snelheid is gewoon honderdtwintig kilometer per uur. Zodra ik zie dat het weer drukker gaat worden, dan doe ik het weer opnieuw. Met een file, waar ik al helemaal een hekel aan heb, is snel opgelost als het erg druk is duurt het wel wat langer maar toch sneller als dat ik maar blijf wachten, zonder de deken van liefde te gebruiken.

Sta je in een lange rij te wachten op je beurt, gebruik het dan ook, geen mens die het ziet en het resultaat is er naar.
Ook kan je het doen bij iemand die niet zo lekker in zijn vel zit of ruziënde mensen, dat werkt voor degene uitstekend.

Dit vind ik ook wel een aardige, we stonden voor het Prinsengrachtconcert als haring in een tonnetje dat had ik nog nooit meegemaakt, ik heb meteen de liefdesdeken gevisualiseerd en wonderwel waren er enkele mensen die weg gingen en anderen schoven op ik kon het niet precies zien wat er gebeurde,maar we hadden op een zeker moment een halve meter ruimte om ons heen en konden rustig het concert volgen en ons meegenomen wijntje drinken er was ruimte genoeg.

Nog even een voorbeeld en natuurlijk kent menigeen dit fenomeen: als je iets doet in liefde gaat het allemaal wat makkelijker al wandel je alleen maar in liefde, werk je in liefde, heb je een gesprek met je meerdere in liefde, echt het werkt meteen als je het denkt. Ik doe dit of dat in liefde, zakt de stemming van jezelf of van je partner dan denk je weer, ik doe dit in liefde, het is wel een zaak om het af en toe in jezelf te herhalen. Eten koken of een brood bakken in liefde en aandacht,dat is het geheim van de kok, dan smaak het vele malen lekkerder liefde is gewoon een werkwoord er is genoeg liefdesenergie en je mag er ook altijd gebruik van maken, heerlijk toch.

Dit is natuurlijk al langer bekend, maar ach, het kan geen kwaad om dit nog maar een keer onder de aandacht te brengen.Probeer het gewoon uit, ook bij huisdieren, parkieten, koeien en paarden werkt het.

Ben je ziek of voel je je niet echt goed:

Ben je ziek of mankeer je iets wat pijnlijk aanvoelt, gebruik dan de liefdesenergie stuur het gewoon naar de aangedane plaats in je lichaam,onze cellen hebben een geheugen en voelen en weten hoe we denken over de pijnlijke of zieke plek. Zie het als een ziek kind dat vertroetelt/gekoesterd wil worden, geef het lichaamsdeel liefde en aandacht ,blijf het gewoon herhalen dit is een prettige manier om met je ziek of pijnlijk lichaamsdeel bezig te zijn.Probeer het gewoon uit ,kijk en voel wat er gebeurt. Als je er nog een schepje bovenop wil doen, zeg dan tegen je zieke lichaamsdeel, wat ben je toch perfect genezen wat doe je het toch goed, blijf het herhalen, steeds maar weer het zelfde zinnetje in alle rust tot je ziet voelt of weet dat dit deel is genezen of minder pijnlijk is, het maakt niet uit of het nu je lymfevaten je bloedvaten je hart je nieren of je voeten zijn, moedig ze aan blijf het herhalen voor je gaat slapen of 's morgens als je wakker wordt begin er meteen mee. Maak ook midden op de dag er tijd voor vrij twee drie vier keer per dag een kwartier of meer als je erg ziek bent.

Zelf had ik al weken een pijnlijke knie, reiki gegeven maar het bleef pijnlijk, hardlopen was al helemaal niet mogelijk. Ik dacht jeetje waar gaat dat heen de trap op was al lastig en naar beneden was nog pijnlijker.
Eindelijk bedacht ik mijn eigen raadgeving die ik geef aan ieder die het maar horen wil ( Maar de kraan lekt ook altijd bij de loodgieter thuis) dacht ik bij mezelf.
Met mijn middagdutje had ik er even tijd voor om mijn knie eens onderhanden te nemen, ik heb het zeker een kwartier continu herhaalt dat mijn knie perfect genezen is en meteen maar een bedankje er achter aan dat ie zo perfect weer functioneert, toen ben ik gaan slapen. Ik voelde bij het wakker worden nog iets maar ik kon er weer op staan en meteen lopen wat ik al weken niet meer mogelijk was of met veel pijn. Het is nog niet helemaal weg maar is al stukken minder pijnlijk.


Als je mediteert:

Als je mediteert, ga dan rechtop zitten, liggen mag ook als het niet anders kan, liefst languit maar de kans dat je in slaap valt is groot.
Open je kruinchakra als een soort lotusbloem, open je voor de liefdesstroom uit het Universum, liefde en licht maken je lichaam en geest schoon, doe het met overtuiging, dat wil zeggen als je er niet van overtuigt bent dan roep je blokkades op. Het is het verfijnen van je gedachten en overtuigingen, oefen ermee je kunt elke keer opnieuw beginnen, maak er geen halszaak van want dat roept weer blokkades op. Als het niet echt lukt laat het dan gewoon los en dan probeer je het op een ander moment gewoon weer. Twee keer per dag een kwartier zou mooi zijn maar begin eerst met vijf minuten het moet voor jou haalbaar zijn.


Stuur je gedachten:

Zo kan je ook jezelf de juiste gedachten toe sturen:
Begin met je lichaam al ben je nog zo ziek, denk gewoon( bij voorbeeld) ik heb een gezond lichaam alles functioneert perfect al mijn organen mijn ledematen mijn zenuwstelsel mijn hoofd mijn oren mijn ogen etc etc Je kunt het ook kort houden, vul zelf in wat je wilt affirmeren. Maar onthoud dit, dat je lichaamscellen altijd meeluisteren en horen wat jij zegt over of tegen je lichaam, je mag er van denken wat je wilt maar dit is al vaker bewezen. Ga er gewoon mee aan de slag kijk wat het je brengt of je je na een maand beter gaat voelen als je dit volhoudt. Als je na twee weken afhaakt is het jammer van alle moeite het moet gewoon voor je verdere leven in je systeem gaan zitten.Je doet maar net of het allemaal goed gaat en blijft gaan. Je hebt gewoon geluk en dat geef je jezelf elke dag, door je lichaam te prijzen waar het maar kan,je praat er maar mee of dat het een persoon is ( eigenlijk is dat ook zo) maar goed het lijkt allemaal een beetje raar dat is te begrijpen vooral als je je door je lichaam in de steek gelaten voelt.

Het is èèn van de middelen die je kunt gebruiken om je goed en gezond te voelen natuurlijk is er meer voor nodig maar als je je beroerd voelt is dit èèn van de middelen om het tij te keren.

Je begint de dag met een affirmatie Ik voel me vandaag fit en gezond ik kan met mijn geest en lichaam alles aan ik ben sterk en krachtig en het maakt niet uit of je je doodziek voelt je blijft het gewoon herhalen herhalen en herhalen. Het liefst hardop zodat je lichaamscellen kunnen meegenieten van je positieve affirmaties.Bedank je lichaam af en toe voor alles wat het al voor je heeft gedaan en wat het nog gaat doen.(voorschotje op de toekomst). Kus je lichaam in gedachten koester dat lichaam, omdat je het zo lief hebt dat is niet raar dit werkt alleen maar in je voordeel.Het lichaam reageert op jouw gedachten stroom.

Zorg ervoor dat je genoeg vitamine C binnen krijgt wat je teveel hebt plas je weer uit. Het maakt dat je lichaam meer weerstand heeft en het is ook een ondersteuning voor je zenuwstelsel. Lees dit maar na in het boek van Dr Vogel.



Dit is een interessante internetsite:
http://www.thank-water:net en http://www.hetbestewater.nl



BESCHERM JEZELF, VOOR DE GEVOLGEN VAN HAAT:

Stuur als je het natuurlijk kan opbrengen naar vervelende ervaringen liefdes energie ook om te voorkomen dat het je misschien in dit leven of een volgend leven weer overkomt. Als je er haat naar toe stuurt trek je het weer op een of andere manier naar je toe.
Of denk er liever helemaal niet meer aan, als het kan, dat is beter dan haat want dan blijft er een lijntje bestaan, het is beter om het uit te wissen of dat je een tekening op een school- boord uit wist. Dat kan je doen in een meditatie of gewoon op een rustig moment van de dag.
Zelf ben ik er achter gekomen, natuurlijk via mijn gidsen en daarna ben ik gaan vragen( aan mijn overleden vader uit dit leven) of het waar is wat mijn gidsen me hadden vertelt, deze bevestigde dat nog eens. Hij, de vader uit dit leven heeft mij in een ander leven vermoord, daarna heb ik zo'n haat opgebouwd dat hij in dit leven weer eens mijn vader werd, dat was natuurlijk allerminst mijn bedoeling, maar het was zo,helaas. Het was geen lieverdje, op ze zachts gezegd en hij wilde mij ook helemaal niet, maar het moest, om alles weer in balans te brengen en om mij een nieuw lichaam te geven. Mijn moeder heeft me gered d.w.z dat ze geen abortus heeft gepleegd al was dat wel zijn bedoeling. Maar goed, deze haat heeft me dus veel ellende gebracht in mijn jeugd
Hij, de vader uit dit leven liet me wel degelijk merken dat ik allerminst welkom was, toen ik heel klein was ging het nog wel maar na mate de pubertijd naderde werden de klappen steeds meer en daar kwam echt geweld aan te pas,ik zat in de hoek waar de klappen vielen. Hij heeft me nog net niet dood geslagen want dat durfde hij, net niet, denk ik nu. Dus dat was dus zijn haat naar mij toe en daar word ik me nu pas van bewust hoe het werkt, natuurlijk via mijn gidsen. Dat haat iedereen veel ellende oplevert is mij nu wel duidelijk. Ook na je lichamelijke dood kan je veel haat opbouwen, dit even om het duidelijk te krijgen hoe het gewoon doorwerkt
De communicatie met overledenen hoort tot één van mijn mogelijkheden, dus ook met, met mijn vader
uit dit leven.

Zo kan je het beter maar loslaten voordat er je stevige haatlijn blijft opbouwen, dan duikt het weer in een of ander leven op terwijl je er van af wil. Meestal op een moment wanneer je het niet verwacht en dan blijf je je maar af vragen hoe dit of dat nu kan, terwijl er geen aanleiding voor is. Dan laat het zich raden en je blijft ermee rond lopen zonder er echt achter te komen hoe het werkelijk zit.Bescherm jezelf tegen haat, voor eigen bestwil en ook voor de rest van de wereld.

We moeten onze destructieve gedachten beheersen, want gedachten hebben krachten en kan een lange schaduw werpen op dit/en op volgende levens van de denker, weet wat je wenst denkt zegt en doet.Simpel is het niet maar na wat oefening kan ieder gezond en weldenkend mens dat leren te beheersen. Voelt ook veel beter als je iets in jezelf hebt beteugeld, net of je een wild paard tot rust brengt en doet wat jij zegt.

Ook bouwen we dan mee aan conflicten die niet meer te beteugelen zijn want liefde blijft altijd bestaan maar haat blijft ook bestaan tot het is opgelost het moet ergens heen en dan veroorzaakt al die haat bij elkaar van alle mensen die zich daar mee bezig houden een oorlogje of een echte oorlog. Al die energie balt zich samen en dat komt dan op een vervelende manier naar buiten. De haatenergie moet ergens heen zoals je wel zult begrijpen.

Kijk maar naar plaatsen waar veel onheil is elke keer weer, daar op die plekken zit zoveel haatenergie dat het telkens weer via mensen die daar voor open staan naar buiten komt, ook al is het eeuwen oud, het blijft maar komen en er bouwen zich dan weer nieuwe haat-energieën op en zo blijft het bestaan. Dat zou doorbroken moeten worden door er liefdesenergie heen te sturen.

Jozef Rulof:

Ik citeer een stukje uit, De Volkeren der Aarde door gene zijde bezien.

Blz 259. Ook u op aarde kunt in de geest denken en werken, Want iedere gedachte schept, bouwt aan de sferen van licht of aan de duisternis. Ik zei u immers, dat één goede daad de sferen van licht helpt verdichten. Gij bouwt door uw goede daden aan uw geestelijke woning, Velen van de aarde zien aan deze zijde tot welke hoogte zij zijn gekomen.Hun streven werd beloond, hier kwam hun eigen bezit tot stand!

Dit is voor ons moeilijk/of niet te bevatten maar zo worden de kaarten geschud volgens gene zijde.
Onthoud dit, dat wat je zaait zal je oogsten!

http://helderschrift.weebly.com/
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Plaats reactie