Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Fenna » 23 mei 2016, 13:41

Prachtige versie van Benedictus Suus.
Genieten. ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Gast1 » 23 mei 2016, 19:57

Ja, die is mooi.
Erg mooie plaatjes en passend bij een eindtijd.
Persoonlijk vind ik deze ook wel erg passend (beetje harder zetten, helemaal beluisteren en door niets laten afleiden):

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 23 mei 2016, 22:25

Fenna schreef:
Susan schreef: niets te maken willen hebben (of niet meer kunnen!) met eigen gevoelens, kleine kinderen waarbij dit al in de kiem gesmoord word
Dat gevoel deel ik met je.
Juist kinderen staan nog in een open verbinding met het astrale en zouden in deze verbinding gestimuleerd moeten worden, maar wat kan je ook verwachten als hun ouders het is afgeleerd door hun ouders of omgeving om dit als abnormaal te ervaren.
In de maatschappij is het wenselijk om je voor je gevoelens af te sluiten, je bent namelijk makkelijker te sturen als een soort kuddedier die gevoelloos en liefst ook nog meningsloos is.
Durf je er voor uit te komen dat jij wel in staat bent onverklaarbare dingen waar te nemen, word je al snel als outcast gezien en soms zelfs gemeden.
Helaas is dat nog steeds de meest gangbare manier.
Maar al komen ouders er juist wel voor uit tegenover hun eigen kinderen, dan heb je nog steeds de scholen enz waar men het vaak liever niet over dit soort zaken heeft en houden kinderen op den duur meestal ook hun mond buiten de deur.
Al is toch wel te merken dat ook daar steeds meer mensen zijn die er niet zo vreemd/onwennig tegen aan kijken gelukkig. Het gaat echter voor mijn gevoel zo langzaam....
Off topic.
Ik praat er met iedereen heel gemakkelijk over dat ik bijv. entiteiten kan waarnemen, kan voorspellen welke persoon ik binnen enkele minuten (uiteraard zonder deze te zien of horen) ga tegenkomen, of wanneer er iemand binnen tien minuten bij mij op bezoek gaat komen (onaangekondigd) en dat heeft tot gevolg gehad dat sommigen mij nu mijden, zal mij worst zijn overigens en sommigen over een drempel heb getrokken die er nu ook over durven praten als iets normaals.
Mensen moeten er maar mee leren omgaan dat wij, die dit kunnen, geen rare afwijkende snuiters zijn maar alleen iets kunnen wat hen is afgeleerd.
Het valt mij op dat er de laatste jaren een kentering lijkt plaatst te vinden want ik kom steeds meer mensen tegen die er niet meer van opkijken van spirituele zaken e.d., mijns inziens ook een teken dat de verandering in gang is gezet
Ja helemaal mee eens Fenna, er mag gewoon open over gesproken worden. Ik 'verstop' het ook al lang niet meer, als het ter sprake komt praat ik er gewoon over, merk het vanzelf wel indien anderen het er graag over willen hebben, zachtjes aan komt er inderdaad een kentering tengoede. 't Zal tijd worden...
Zelf vertel ik m'n ervaringen meestal meteen hier thuis, verder wel eens aan degenen die dicht bij mij staan. Mijn zoon en dochter hebben dit zelf ook sterk, net als onze kleinkinderen.
Vroeger was ik de enige wat wel eens eenzaam voelde, maar ook mijn ene grootmoeder had sterke waarnemingen/voorschouwen, alleen werd er destijds bijna overal heel summier óf helemaal niet over gesproken.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 23 mei 2016, 22:39

Fenna schreef:Prachtige versie van Benedictus Suus.
Genieten. ;P!
Ja he is geweldig wat die 'jongens' doen, [jaja]
daar kan ik heel vaak naar luisten en verveeld nooit.

@Pierre
Die je nu plaatste is ook prachtig, :grin: staat al lang bij mijn favorieten en
ik luister hier ook vaak naar, regelmatig achter Benedictus aan, vanochtend nog.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende


Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 24 mei 2016, 10:00

Probeer te begrijpen dat de voorspellingen die nu onthuld worden geen fantasieën zijn die voorspeld zijn door de Maya kalender. Want wat ik ga vertellen vanuit de Maya’s wordt ondersteund door keiharde moderne wetenschap, wat we jullie zullen laten zien. Zodra je de situatie begint te begrijpen waarin we ons allen bevinden, is het tijd om te luisteren wat er staat aan te komen en ons innerlijk voor te bereiden. Het is geen tijd om verder te leven alsof alles nog steeds normaal is. Want dat is het niet. En ‘normaal’ zoals we dat nu kennen is, als de Maya’s het juist hebben, zal nooit meer in ons leven voorkomen. Want datgene wat de normale werkelijkheid zal vervangen is veel, veel grootser.
Is dit dus het einde van de moderne beschaving waarvan vele mensen geloven dat het zo is na het bestuderen van de Maya kalender? Die voorspellen enorme aardveranderingen tegen 2012. Dat is precies wat het hoofd van de Maya natie, Don Alejandro, jullie wil laten begrijpen. Ja, er zullen waarschijnlijk aardeveranderingen plaatsvinden, volgens de Maya’s maar er is iets veel belangrijker, uiterst mooi en positief waar niemand over spreekt en waar de meeste wetenschappers zich niet bewust van zijn. Het is dat andere positieve aspect waarvan de Maya’s en ikzelf willen dat je bewust moet van worden.


The Eternal Secret

Als dit einde van de cyclus een menselijke ramp wordt of een zegen voor de hele mensheid zal dit afhankelijk zijn van de menselijke soort. Zo is het aan mij uitgelegd door de Maya’s en vele andere stammen. In een tijd zoals deze, zijn wij duidelijk een blad in de geschiedenis wat wordt omgedraaid van een beschaving in crisis. Alles hangt af van hoe de mensheid al zijn verworven ervaring verwerkt, zijn kennis, zijn wijsheid, naar een lichaam van gewaarzijn welke de mensheid leidt naar de toekomst. Wanneer deze toekomstervaring ondersteunend is zullen we overleven. Wanneer het dat niet is gaan we de weg op van de dinosauriërs en zullen we uitsterven. Het is aan ons. We hebben de kracht om onze toekomst nu te veranderen. In feite is het hier en nu de enige plaats en tijd om deze verandering te laten plaatsvinden.

We spraken over dit hoger bewustzijn waar de Maya’s ook over spreken. En daar is nog een belangrijk begrip over, een geheim eigenlijk over de trigger die dat in werking zet. Ik kan dat in één zin gieten. Maar die zin is niet begrepen door de meeste mensen, maar ik zal hem toch zeggen. Daarna zal ik er nog meer uitleg over geven. Het geheim over hoe deze stap in bewustzijn moet genomen worden heeft met het volgende te maken. Het menselijk bewustzijn moet het gewaarzijn van de oude wereld combineren met het gewaarzijn van de moderne wereld. Dat creëert een nieuw en meer geëvolueerd menselijk bewustzijn voor beide werelden. Eenvoudig gezegd, wij leven in twee werelden die van elkaar zijn afgescheiden.

De oude wereld en de moderne wereld. En we leven naast elkaar. Maar tegelijkertijd hebben deze twee werelden elkaar nodig. Ze moeten elkaar leren begrijpen en elkaars kennis en wijsheid absorberen. Anders zal geen enkele van deze twee werelden bekwaam zijn om naar een hoger bewustzijn te bewegen. Het vereist samenwerking. De oude wereld is klaar om nu te bewegen. De meeste stammen van de hele wereld zijn daar volledig op voorbereid. Maar de moderne wereld heeft de noodzaak nog niet begrepen om naar zijn voorouders terug te gaan, wat de oude wereld is. Waarom zijn onze voorouders belangrijk voor onze overleving? En waarom is onze overleving belangrijk voor onze voorouders?

In deze moderne wereld leven de meesten onder ons in een synthetische werkelijkheid. Met synthetisch bedoel ik het volgende. Afgescheiden van de natuur in onze huizen en onze auto’s. Technologie die ons afschermt van de buitenwereld en de zegeningen van de natuur. En door onze trots over onze technologische verworvenheden, kunnen we niet begrijpen hoe inheemse volkeren die leven en eten in het vuil, nauwelijks in staat zich te voeden, mogelijkerwijze enig effect kunnen hebben op deze moderne wereld, behalve dan vervelend te zijn. Laat me dus uitleggen waarom de Maya’s en andere stammen zo belangrijk zijn voor de mensheid en voor zijn voortbestaan. En wanneer je toelaat om dit begrip aan te nemen, kunnen we verder doordringen in de verborgen wereld van de Maya’s. Daar waar ze hun manier van leven en hun wijsheid zullen beginnen te onthullen.
Nature of the Immage of Expanding Consciousness

Als we naar de natuur kijken en naar het universum, zien we dat het menselijk lichaam en alle levensvormen zoals planeten, zonnen en al hun relaties inbegrepen, de uiterlijke werkelijkheid, een wiskundig aantal getallen bevatten, die we de Fibonacci reeks noemen. Ons menselijk lichaam bevat deze getallen op miljarden plaatsen, want elke cel bevat ze. Dan spreken we nog niet over de vele lichaamsproporties.

Drunvalo Melchizedek
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 24 mei 2016, 10:03

Om te begrijpen waarom precies het cruciaal is om de oude wereld met de nieuwe wereld te verenigen, onze kennis, wijsheid en al de rest, ga ik spreken over heilige geometrie. Ik ga dat gebruiken om dat duidelijker te maken. De gulden snede is een verhouding. Je kan willekeurig welke lijn nemen, hoe lang ook en deze doorsnijden op een magische plaats, welke de gulden snede is. Eén gedeelte zal 1 zijn, wanneer je dit meet. En het andere gedeelte zal 1,6180339 zijn welke een getal is dat doorgaat tot in de oneindigheid. Het eindigt nooit. Het is een verhouding. Je kan deze verhouding niet enkel zien bij planeten en sterren, zonnen en manen. Je kan het zien in je eigen lichaam. Wanneer je bijvoorbeeld je hand neemt en je kijkt naar je gewrichten en je beenderen en je deelt deze lengte door deze lengte, verschijnt die Phi verhouding, 1,6180339. Wanneer je dit been deelt door dat been verschijnt opnieuw de Phi-verhouding. En dit been door dat been… zo kan je over je hele hand gaan en ook met je voeten doen. Wanneer je deze hand hier neemt en deze lengte meet tot je armbeen verschijnt opnieuw de gulden snede. Deel deze door deze en de gulden snede verschijnt opnieuw. Neem je voet en deel die door dit… en zo gaat dat verder. Over je hele lichaam zal je de gulden snede vinden op letterlijk miljarden plaatsen, omdat elke cel in je lichaam de gulden snede in zich draagt.

Dus is het duidelijk dat de gulden snede zeer belangrijk is voor de creatie. Het is waarschijnlijk een van de meest belangrijke verhoudingen van alle mogelijkheden in de wiskunde. Maar het leven, jij en ik, weten niet hoe dit te doen. We weten niet hoe we de gulden snede moeten creëren. In feite geloof ik niet dat de gulden snede waar ook in het universum bestaat. Het is enkel een idee, deze ideale verhouding, maar ze bestaat gewoon nergens. Het leven weet niet hoe het getallen moet gebruiken die nooit eindigen. Het weet hoe hele nummers te gebruiken zoals 1, 2, 3, 4 en 5. Het weet hoe deze te gebruiken, maar niet die andere. Het leven bedacht dus dit andere ding wat deze man Fibonacci lang geleden ontdekte.
Wanneer je naar deze reeks getallen kijkt, Fibonacci is een reeks, het begint met 0, dan gaat het naar 1, dan opnieuw 1, dan 2, dan 3, dan 5, dan 8, dan 13, dan 21, dan 34, dan 55, dan 89, dan 144 en zo gaat het verder. Deze reeks gaat steeds verder, maar als je er goed naar kijkt is het gewoon, 1+1=2, 1+2=3, 2+3=5, 3+5=8, het is vrij eenvoudig.
Je telt het laatste getal op bij het vorige en je krijgt het volgende getal. Maar als je deze getallen door elkaar deelt…. Als je 1 deelt door 1 is de uitkomst onder de gulden snede verhouding. Wanneer je 2 deelt door 1 krijg je 2 en dat is boven de gulden snede verhouding, maar het is dichter bij 1,6180339. Wanneer je dan 3 door 2 deelt krijg je 1,5 wat dichter hierbij is, maar het ligt eronder. Wanneer je dan 5 door 3 deelt krijg je 1, 6666667 wat er opnieuw boven ligt. En wanneer je dit goed bekijkt blijft het eronder, erboven, eronder, erboven en het getal komt steeds dichter en dichter bij de gulden snede. Wanneer je 55 deelt door 34 krijg je 1,6176 wat steeds dichter komt.

Wanneer je naar de Nautilus schelp kijkt, die in de helft gesneden is, zie je dat deze kamers op het eerste zicht gebroken en vreemd uitzien, omdat dit 1 en 1, dan 2 en 3, dan 5 en 8, dan 13, 21, 34, 55, 89. Zo ontvouwen ze zich verder en komen steeds dichter bij die perfecte gulden snede verhouding. Je ziet het plaatsvinden in deze schelp. Dat is wat het leven doet om rond het feit te komen, dat het deze ingewikkelde getallen niet kan gebruiken, maar wel enkelvoudige getallen zoals 1, 2 en 3. Het leven gebruikt dit niet enkel in jullie lichamen, maar in alles. In alles wat leeft op aarde. Het doet er niet toe wat het is of waar het vandaan komt. Zelfs al komt het van een andere wereld. Dit gebruikt het om het te laten ontvouwen. Onthoud dat waar we hier over spreken gaat over het waarom de oude wereld en de moderne wereld elkaar nodig hebben om te overleven, zoals de Maya’s zeggen.

Deze plant toont dit goed aan, zodat ik het kan uitleggen. Dit wordt de niesplant genoemd. Het is een vreemde plant, maar hij groeit volgens de Fibonacci reeks. Hij komt uit de grond en er groeit 1 blad aan, dan nog 1, dan 2 bladeren, dan 5, dan 8 bladeren, dan 13 bloemen. De Fibonacci reeks is zeer duidelijk [zichtbaar]. De vraag is, hoe weet deze plant wanneer hij op het vijfde niveau komt om vervolgens 8 bladeren te laten groeien en niet 10, 12 of een ander getal. Hoe weet hij dat?

De plant weet dat, omdat wanneer hij naar zijn verleden terugkijkt, wat 3 is en weet dat wanneer het zijn verleden optelt bij zijn heden, hij bij zijn toekomst weet dat dit getal 8 zal zijn. En dat is de situatie waar de mensheid zich momenteel in bevindt. De moderne wereld is zoals 5 nu en het weet niet waar het naartoe gaat. Het is volledig afgesloten van zijn verleden. Wanneer het zich nu terug verbindt met zijn verleden, wat nu staat te gebeuren op aarde, herinnert het zich opnieuw de oude wereld. En wanneer het de oude wereld optelt met de moderne wereld, weet het precies waar het naartoe moet. Wij moeten weten waar naartoe ons bewustzijn zich aan het uitbreiden is. En dat kunnen we niet weten zonder de oude wereld. Het is essentieel, het is geen optie, wij zullen moeten. De oude wereld is volledig voorbereid. Ze weten dat ze ons nodig hebben. Wij weten enkel niet dat wij hen nodig hebben.

Drunvalo Melchizedek
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door univers » 24 mei 2016, 10:07

:post:

Afbeelding

Het verschil.

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door chuen » 24 mei 2016, 12:01

Hoi Susan

Zat de Nederlandse vertaling te lezen over de niesplant >
Onthoud dat waar we hier over spreken gaat over het waarom de oude wereld en de moderne wereld elkaar nodig hebben om te overleven, zoals de Maya’s zeggen.

Deze plant toont dit goed aan, zodat ik het kan uitleggen. Dit wordt de niesplant genoemd. Het is een vreemde plant, maar hij groeit volgens de Fibonacci reeks. Hij komt uit de grond en er groeit 1 blad aan, dan nog 1, dan 2 bladeren, dan 5, dan 8 bladeren, dan 13 bloemen. De Fibonacci reeks is zeer duidelijk [zichtbaar]. De vraag is, hoe weet deze plant wanneer hij op het vijfde niveau komt om vervolgens 8 bladeren te laten groeien en niet 10, 12 of een ander getal. Hoe weet hij dat?

De plant weet dat, omdat wanneer hij naar zijn verleden terugkijkt, wat 3 is en weet dat wanneer het zijn verleden optelt bij zijn heden, hij bij zijn toekomst weet dat dit getal 8 zal zijn. En dat is de situatie waar de mensheid zich momenteel in bevindt. De moderne wereld is zoals 5 nu en het weet niet waar het naartoe gaat. Het is volledig afgesloten van zijn verleden. Wanneer het zich nu terug verbindt met zijn verleden, wat nu staat te gebeuren op aarde, herinnert het zich opnieuw de oude wereld. En wanneer het de oude wereld optelt met de moderne wereld, weet het precies waar het naartoe moet. Wij moeten weten waar naartoe ons bewustzijn zich aan het uitbreiden is. En dat kunnen we niet weten zonder de oude wereld. Het is essentieel, het is geen optie, wij zullen moeten. De oude wereld is volledig voorbereid. Ze weten dat ze ons nodig hebben. Wij weten enkel niet dat wij hen nodig hebben.

Drunvalo Melchizedek
Afbeelding

Daarom ben ik gaan onderzoeken wat de inheemse volkeren vertellen over deze bijzondere tijd.
Wat vertellen de native elders over deze tijd.
We moeten hun kennis (verleden tijd) gebruiken samen met de westerse wetenschappers.
Dus eeuwenoude kennis samensmelten met quantumfysica
Er is al schone energie, er is genoeg voedsel voor iedereen. Als we het 'geld' wat er nu dagelijks bijgedrukt wordt verdelen, dan heeft iedereen het prima..
We redden de planeet en er ontstaat wereldvrede. :peace:

Deze Drunvalo theorie is ook op youtube flimpjes te vinden (met nederlandse ondertiteling)
(stukje met de niesplant)

intikken op youtube >
De Maya van de eeuwige tijd deel 4 - Drunvalo Melchizedek

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Osiris » 24 mei 2016, 18:54

Heb het hier ook al vaker aangegeven ; als we de kennis en leringen uit het verleden negeren en daarvan geen lessen trekken in het heden,kunnen we de toekomst vergeten.
Blijven we in cirkeltjes rond gaan,komen geen steek verder.
Daarom juist wat de oude culturen voor boodschappen achterlieten ter harte nemen en gebruiken in het nu.

Maar de (meeste westerse ) mensen laten het verleden liever achter zich,kijken niet achterom en focussen alleen maar op het hier en nu,missen de lessen die ze hadden moeten leren.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Osiris » 24 mei 2016, 19:01

Simpel voorbeeld.
Hoeveel mensen ken je die hun excuses aanbieden of sorry zeggen (en het werkelijk menen ), als ze wat verkeerds gedaan hebben.

De meesten ontkennen alles gewoon of zeggen sorry voor de buhne ( zien het als een teken van zwakte en ondermijning van een machtspositie of status ).
En gaan vrolijk op exact dezelfde voet verder......

De les gemist dus.....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 26 mei 2016, 17:40

Deze reacties al wel gelezen van jullie ;P!
maar zit wat krap met m'n tijd, 'k ga er nog wel even op reageren :grin:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 29 mei 2016, 13:16

chuen schreef:Hoi Susan
Zat de Nederlandse vertaling te lezen over de niesplant >

Daarom ben ik gaan onderzoeken wat de inheemse volkeren vertellen over deze bijzondere tijd.
Wat vertellen de native elders over deze tijd.
We moeten hun kennis (verleden tijd) gebruiken samen met de westerse wetenschappers.
Dus eeuwenoude kennis samensmelten met quantumfysica
Er is al schone energie, er is genoeg voedsel voor iedereen. Als we het 'geld' wat er nu dagelijks bijgedrukt wordt verdelen, dan heeft iedereen het prima..
We redden de planeet en er ontstaat wereldvrede. :peace:
én @Osiris
Ben het met jullie eens dat we de kennis van de oude/inheemse volkeren ook nu nog
steeds in kunnen passen in ons leven.

Misschien zouden we zonder geld toch beter af zijn denk ik wel eens...
Als wetenschappers niet eerst zelf 'het wiel' nog eens uit willen vinden en meer gaan luisteren naar wat inheemse volkeren aan wijsheid kunnen overbrengen, en leren dat niet alles in de kosmos, het 'ongeziene' te 'bewijzen'is volgens hun maatstaven...ja dan zou dit samen kunnen gaan. Maar wetenschappers erkennen vaak pas de dingen indien ze zélf het 'bewijs' hebben gevonden en ook dan pas komt het volop in het nieuws.
Men denkt volgens mij nog steeds...dat het recht van de 'sterkste' geldt, (macht over anderen etc) maar dan nu vooral middels geld, zolang het rationele de boventoon blijft voeren veranderd er niets.
Dan zal ieder voor zich eerst een bewustzijnsverandering moeten ondergaan,innerlijk veranderen voor dat men (samen met anderen) veranderingen tengoede aan kan brengen in de hele wereld.

Of er wereldvrede ontstaat hangt volgens mij af van een vorm van éérst een hele grote 'opruiming' wat betreft het aantal mensen op deze aarde, waarna een kleinere groep mensen die met het gevoel (hart) en verstand in evenwicht opnieuw mogen 'proberen'. Met de lessen en inzichten verkregen van deze achter ons liggende jaren hoe het niet moet, dan wel in eenheid met iedereeen samen gaan werken.
Waar de koers uitgestippeld zou kunnen worden door de stem van alle mensen die van de invloed van oorzaak en gevolg weten. De meest 'volmaakte' wijze mensen van nu gaan misschien straks overleven..?
Een 'opruiming' waar Alberto Villoldo het hier:

http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... 60#p296160

ook over had.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 29 mei 2016, 13:21

Bij m,n vorige reactie dacht ik oa ook aan wat Drunvalo Melchizedek zei naar aanleiding van een vraag hier over:

Een van de vragen die steeds terugkomen is:

Wat moeten we doen naar die tijd toe? Moeten we verhuizen van de kuststreken? Moeten we voedsel opslaan en dit soort dingen? Moeten we ons voorbereiden op fysiek niveau?

Ik geloof niet dat enige fysieke voorbereiding iemand hierin zal helpen. Het is een innerlijke voorbereiding die nodig is. Je kunt natuurlijk allerlei dingen doen als je dat wil, maar wat echt nodig is, is een verandering vanbinnen teweegbrengen. In de essentie binnenin. Simpel gezegd gaan we van polariteitsbewustzijn naar eenheidsbewustzijn. Dat moeten we doen. Dat is volgens mij het enige wat we moeten doen. Het teruggaan van datgene wat we de laatste 13.000 jaar hebben gedaan, naar een manier van zijn waar we ons ooit bevonden voor de val. Om precies te weten hoe dat te doen hebben we verschillende spirituele tradities over heel de wereld daar verschillende ideeën over. Of we nu Tibetanen zijn, of Hindoes, Soefi’s of Taoïsten. De meningen daarover zijn verschillend.

Je zou je hart moeten volgen en ook datgene waar je al in gelooft. Zelfs al ben je een materialistisch persoon, vergeet alles en blijf verdergaan met geld verdienen. Als dat voor jou werkt, dan werkt dat voor jou. Ik geloof werkelijk dat elke levende persoon hier goed zal doorkomen. Op welke manier ook. Er is geen enkele reden tot angst. Ik voel helemaal geen angst, ik maak me niet bezorgd. Ik voel opwinding, omdat we het einde van de cycli naderen en de pijn van duizenden jaren ten einde loopt en dat een nieuwe manier van bestaan op het punt staat te beginnen voor de mensheid. Dit is een tijd van grote schoonheid. Niets om bezorgd te zijn op dat soort niveaus.

en ook dit over een tijd van intense energie:

Ja, ik heb dat niet enkel vernomen van de Maya’s maar van stammen over de gehele wereld tot in Nieuw Zeeland en praktisch overal. En of dit waar is of niet zullen we zeer snel ondervinden, want 15 augustus is volgende maand [dus deze video is van juli 2009]. Er is iets waarvan ik denk dat zal beginnen direct na die tijd. Ik ga naar Nieuw Zeeland, naar de Waitaha en de Maori en we beginnen op 8 augustus en gaan verder tot 19 augustus. Er zullen ceremonies op die tijd beginnen, die zullen aantonen dat wat ze zeggen dat waarheid is, en dat kan ik hier nu niet bevestigen, dat er volgende maand iets ongelofelijks zal gebeuren. Maar ook verder naar mei, juni en juli van 2010, hoef je maar naar de astrologie, naar de sterren te kijken. Je kan het zelf zien, dat er een intense periode nadert. Of het al of niet die tijd is weet ik niet. En de Maya’s zullen het niet zeggen.

Dus volg je hart, geloof in jezelf, vertrouw jezelf. Beweeg op elke manier die je kent van polariteitsbewustzijn naar eenheidsbewustzijn. Om de heilige ruimte van het hart te bereiken vanuit de Maya traditie en van wat ik weet is de benadering om van het brein te bewegen naar het hart. Het brein is polariteitsbewustzijn, het hart is eenheidsbewustzijn. Zoek een weg om in dat eenheidsbewustzijn te stappen, zodat je je eigen zelf kunt herverbinden met Jezelf. Want we zijn al geruime tijd afgescheiden van onszelf. Dat is wat ik geloof. Ik ben maar één persoon, ik ben helemaal niet belangrijk. Ik sta hier toevallig en spreek tot jullie. Er zijn vele leraren over de hele wereld die vele dingen zeggen.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door chuen » 30 mei 2016, 12:35

Osiris schreef:
Heb het hier ook al vaker aangegeven ; als we de kennis en leringen uit het verleden negeren en daarvan geen lessen trekken in het heden,kunnen we de toekomst vergeten.
Blijven we in cirkeltjes rond gaan,komen geen steek verder.
Daarom juist wat de oude culturen voor boodschappen achterlieten ter harte nemen en gebruiken in het nu.
;P!

Susan schreef:
Als wetenschappers niet eerst zelf 'het wiel' nog eens uit willen vinden en meer gaan luisteren naar wat inheemse volkeren aan wijsheid kunnen overbrengen, en leren dat niet alles in de kosmos, het 'ongeziene' te 'bewijzen' is volgens hun maatstaven...ja dan zou dit samen kunnen gaan. Maar wetenschappers erkennen vaak pas de dingen indien ze zélf het 'bewijs' hebben gevonden en ook dan pas komt het volop in het nieuws.
Mee eens Susan :wink:


Tijdens zijn leven zei Chief Seattle het volgende :

Chief Seattle (c. 1786 – June 7, 1866) was a (Duwamish) chief
De Aarde behoort niet toe aan de mens; de mens behoort aan de Aarde. Dit weten we; Alle dingen zijn met elkaar verbonden, zoals het bloed de leden van een familie verbindt. Alle dingen zijn met elkaar verbonden. Wat de Aarde overkomt, overkomt ook de Kinderen van de Aarde. De mens heeft het levenswerk niet geweven, hij vormt er slechts een draad van. Wat hij het web aandoet, doet hij zichzelf aan. Chief Seattle

http://schoonheid-van-moeder-aarde.50pl ... 0vuApBf2M8

Pas aan het eind van de 19e en het begin van de 20e eeuw namen natuurkundigen in hun experimenten allerlei verschijnselen waar die niet goed met de klassieke theorieën te beschrijven waren. > Kwantumfysica
Kwantumfysica
De laatste inzichten van de wetenschap leren ons dat alles in het universum in verbindig staat met elkaar. we zijn verbonden door een verenigd veld (The Unified Field, zie ook The Zero Point Field). Ieder individu is een ogenschijnlijk deeltje maar tegelijkertijd onderdeel van het geheel en is in feite het geheel vanuit het standpunt van het verenigde veld. De Big Bang theorie laat ook zien dat het universum ontstaan is vanuit 1 punt zodat alle materie en het verenigde veld nog altijd verbonden zijn. De vele wetenschappelijke experimenten met betrekking tot deze verbinding laten dit ook zien.
passage uit The Zero Point Field, artikel in Ode nr 61 door Tijn Touber:
Onderzoeksjournaliste Lynne McTaggart geeft in haar boek The Field (HarperCollins, 2001) een overzicht van recente wetenschappelijke ontdekkingen die aantonen, dat er een allesomvattend energieveld bestaat dat mens en materie met elkaar verbindt. Op zoek naar het hart van de materie – naar het allerkleinste deeltje – ontdekken natuurkundigen de bijzondere eigenschappen en mogelijkheden van dit veld. Het zogenaamde Zero Point Field – zo genoemd omdat er bij het absolute nulpunt nog steeds energie meetbaar is – lijkt de verklaring aan te dragen voor talrijke bekende verschijnselen en processen die de wetenschap tot dusver voor raadselen stelde. Van zwaartekracht tot elektromagnetisme en van de spontane genezing van een wond tot helderziendheid en telepathie: het zijn allemaal verschijnselen die hun oorsprong vinden in dit kwantumveld.

De natuurkundigen zagen ook dat deeltjes die ooit met elkaar verbonden waren geweest – bijvoorbeeld binnen een molecuul – altijd en overal met elkaar verbonden blijven en elkaar instant – dus sneller dan het licht – en over grote afstand beïnvloeden. Dit zogenoemde ‘non-lokaliteitsverschijnsel’ wees erop dat de dimensies tijd en ruimte elementair niveau niet zouden gelden. Einstein sprak over ‘spookachtige verbindingen op afstand’.
http://www.quantumbewustzijn.nl/quantumfysica.html

Dus Chief Seatlle wist deze ‘’materie’’ al veel eerder. Dit is maar een voorbeeld. Er is zoveel meer.
De inheemse volkeren begrepen destijds (intuitie & kennis gekregen van star-relatives) deze niet zichtbare materie. Ze wisten hoe ze onze planeet in balans moesten houden.

De voorvaderen van natives (Maya’s, Toltec’s Inca’s enz) kwamen van andere planeten (zie relatie met star-relatives/ufo’s) . Onze voorvaderen komen dus van andere planeten.
(Ik ben ik van overtuigd van Ufo’s/star-relatives . Heb Ufo's zelf gezien)

Op internet zijn dus heel veel native elders (of mensen te vinden die samengewerkt hebben met native elders) , die over deze materie vertellen. Alberto Villoldo is een voorbeeld.
We moeten hun kennis gebruiken samen met westerse wetenschappers
We kunnen zeer veel van ze leren, en ons een hoop ellende besparen.

De native elders voorspelde deze purificatietijd op Aarde & ze voorspelde ook, dat we niet zouden luisteren…..
Onze systemen kraken en het klimaat is uit balans. Het wordt steeds erger, zie dagelijks nieuws
Ik weet dat ze (elders) de kennis & oplossing hebben om de planeet weer in balans te brengen. Ze wachten rustig af……

Melchizedek heeft dus gelijk:
Wij moeten weten waar naartoe ons bewustzijn zich aan het uitbreiden is. En dat kunnen we niet weten zonder de oude wereld. Het is essentieel, het is geen optie, wij zullen moeten. De oude wereld is volledig voorbereid. Ze weten dat ze ons nodig hebben. Wij weten enkel niet dat wij hen nodig hebben.

Drunvalo Melchizedek
Susan schreef:
Ik geloof niet dat enige fysieke voorbereiding iemand hierin zal helpen. Het is een innerlijke voorbereiding die nodig is. Je kunt natuurlijk allerlei dingen doen als je dat wil, maar wat echt nodig is, is een verandering vanbinnen teweegbrengen. In de essentie binnenin. Simpel gezegd gaan we van polariteitsbewustzijn naar eenheidsbewustzijn. Dat moeten we doen. Dat is volgens mij het enige wat we moeten doen. Het teruggaan van datgene wat we de laatste 13.000 jaar hebben gedaan, naar een manier van zijn waar we ons ooit bevonden voor de val. Om precies te weten hoe dat te doen hebben we verschillende spirituele tradities over heel de wereld daar verschillende ideeën over. Of we nu Tibetanen zijn, of Hindoes, Soefi’s of Taoïsten. De meningen daarover zijn verschillend.
Mee eens, we moeten weer in pas gaan lopen met het universum. Een eenheidsbewustzijn.
Ieder mens is geboren uit dezelfde bron en ieder mens heeft dezelfde wijsheid die diep in zich verborgen ligt. Dus de native elders zeggen, dat we aan onszelf moeten werken. Nu in de purificatietijd niet meer oordelen wat een ander zegt of doet.

We know that in all creation
Only the human family
Has strayed from the Sacred Way.

We know that we are the ones
Who are divided
And we are the ones
Who must come back together
To walk in the Sacred Way.

Ojibway prayer

Share Your Good Heart We Are All Connected

De laatste inzichten van de wetenschap leren ons dat alles in het universum in verbinding staat met elkaar. we zijn verbonden door een verenigd veld :wink:

Wat hij het web aandoet, doet hij zichzelf aan. Chief Seattle :wink:

Gewoon positief meegolven in het web . Blijf in je hart & in balans. Het is simpel. Dan gaan we de purificatietijd ‘’overleven’’. We kunnen niet ‘’vechten’’ tegen de onzichtbare spirituele & universele wetten/krachten die om ons zijn.
Lijkt wel of we een test ondergaan. Hmmmm :wink:

Gast1

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Gast1 » 01 jun 2016, 10:20

chuen schreef:Dus Chief Seatlle wist deze ‘’materie’’ al veel eerder. Dit is maar een voorbeeld. Er is zoveel meer.
Niet alleen Chief Seatlle wist deze materie al veel eerder chuen.
Elke mens wist -of beter gezegd 'weet' dit, maar kan dit 'weten' door de vertroebelingen van alledag niet meer 'aanboren'.
Voor degenen die heel dicht bij de Natuur staan, weg van alle hectiek en technische troep (waar ik nu gebruik van maak) en een bepaalde 'zorgeloosheid' hebben, kunnen dit 'weten' veel eenvoudiger aanboren.
Ik was ongewild een heel eind op weg door mijzelf te dé-conditioneren en te mediteren, maar de laatste 3,5 jaren zijn vertroebeld geraakt door bureaucratische omstandigheden.
Er zijn momenten dat ik het niet meer zag zitten, terwijl ik toch nooit mijn 'weten' verloochend heb.
Ik was klaar voor de oversteek ... maar er komt weer Aards licht.

Ik was nieuwsgierig naar een reactie van jou op mijn reacties naar jou toe.
Gast1 schreef:
chuen schreef:Bedankt . :grin:

Heb weer genoeg om te lezen
Geheim Egypte - Hermes Trismegistus en de Tabula SmaragdinaGeheim Egypte - Hermes Trismegistus en de Tabula Smaragdina
(oudste bekende geschrift dat de basis vormt van het Hermetisme)
Graag gedaan chuen. :wink:
Zelf heb ik er niet zo veel van gelezen, wel vond ik er heel veel herkenning in en zo voelde ik dat ik destijds de richting inging van een soort 'verlichting'.
chuen schreef:Ik ben een optimist en we krijgen wereldvrede (weet het zeker).
Dat is een mooi voorgevoel én een mooie gedachte, tezamen is het mijn wens.
chuen schreef:De (gamma) hoge energie/frequentie is niet te stoppen……
Het is mij niet geheel duidelijk wat die hoge energie/frequentie de mensheid gaat brengen maar je bent een optimist en ik kan slechts hopen dat die hoge energieën positiviteit brengen.
Wat is wel constateer is dat er nog nooit zo'n grote wereldvrede is dan dat nu het geval is en het zou fijn zijn als dat door zou zetten.

Ik ga een beetje knippen in jouw tekst en zal je ongevraagd mijn 'zicht' geven op de figuren die je aanhaalde:
chuen schreef:Dus vesica piscis achtige energieën.
Twee ‘’cirkels’’ die elkaar overlappen. figuur 1 vesica piscis
Hierin zie ik het Ichthus-symbool. In de letters van dit woord zagen de vroege christenen de kern van de Bijbelse boodschap, het is voor christenen een belangrijke afkorting.
De letters van het woord hebben in de loop der tijd tot verschillende christelijke symbolen geleid. Het ichthusteken stelt een vis voor.
Ièsous CHristos Theou Hios Sootèr oftewel Jezus Christus Gods Zoon Redder.
Een 6 tal jaren geleden heb ik dit symbool in hout uitgesneden in het afdak bij mijn voordeur.

Afbeelding

bekijk deze link eens *klik* en verwonder je: This symbol, called the vesica pisces (piscis) or “Jesus fish,” has an unusual history.

Maar het symboliseert ook een oog, kijk eens naar mijn avatar en denk eens aan het oog van RA. :wink:
chuen schreef:Je hebt een realiteit waarin mensen proberen vrede op Aarde te creëren
En op dit moment zitten we daar midden in. Purificatie. [megaknip] Dus op weg naar wereldvrede
Blijf in balans en in je hart. Gewoon volhouden. We komen er wel… :wink:
Die balans wordt al jaren zeer zwaar beproefd bij mij.
Ik ben geboren op 12 oktober en ben dus ...

Afbeelding

De weegschaal blijft hoe-dan-ook in balans (uiteindelijk) elke keer weer opnieuw.
Ik kan zelfs niet anders dan volhouden en ik kom er wel, net als vele anderen (dus de échte lichtwerkers, waarbij jij er wellicht ook een van bent). ;P!
De weg naar 'verlichting' is onbeschrijflijk mooi.
Ik ken dit gevoel ... en deze clips laten ongeveer zien en horen hoe dat is:
maar door vertroebeling verdween dit gevoel weer.
Nu dorst ik er naar, maar ik weet dat het geduld ligt in de rust van de hoop, het vertrouwen en ... het weten.
En het lijkt weer een beetje lichter te worden ...

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 01 jun 2016, 13:30

chuen schreef:Mee eens, we moeten weer in pas gaan lopen met het universum. Een eenheidsbewustzijn.
Ieder mens is geboren uit dezelfde bron en ieder mens heeft dezelfde wijsheid die diep in zich verborgen ligt. Dus de native elders zeggen, dat we aan onszelf moeten werken. Nu in de purificatietijd niet meer oordelen wat een ander zegt of doet.


Gewoon positief meegolven in het web . Blijf in je hart & in balans. Het is simpel. Dan gaan we de purificatietijd ‘’overleven’’. We kunnen niet ‘’vechten’’ tegen de onzichtbare spirituele & universele wetten/krachten die om ons zijn.
Lijkt wel of we een test ondergaan. Hmmmm :wink:
Mijn hele leven zie/onderga ik als een soort 'test' hoe en welk levenspad ik neem,
maar inherent daaraan geldt dit ook voor het collectief,want ook met anderen samen
daar aan werken hoort er natuurlijk bij.

(wij zijn eigenlijk een proeftuin hier denk ik wel eens...en van 'bovenaf' kan men zien hoe een belabberd rotzooitje we er van maken..)

Nee ik denk dat het voor veel mensen lang niet zo simpel is als het lijkt om hierin helemaal mee te gaan.
Want vaak is het een eenzame weg, omdat anderen echt niet begrijpen hoe dit alles te plaatsen, maar volg je desondanks
je hart, het pad dus waarvan je voelt dat je die 'moet' gaan, kan dat betekenen dat je de ander als het ware 'achter je laat'.
Ook al woont men in het zelfde huis, gezin, familie, en/of in vriendenkring, dan kan er op dat punt afstand ontstaan voor
sommigen waardoor men de ander gaat mijden op den duur, je groeit uit elkaar.

Net als tijdens een treinreis mensen in en uit stappen, sommigen mee gaan naar dezelfde bestemming, is dat tijdens onze
treinreis van het leven dan ook, alleen gelijkgestemden gaan (sommigen bijna) tot het 'eindstation' van het leven hier met
ons mee. Zelf voel ik van jongs af aan een 'Weten' en ga vandaar al heel lang (zoveel als mogelijk is) mijn eigen pad, uiteraard gaat dit ook voor mij evengoed met 'vallen en opstaan', maar al kunnen woorden,citaten, boeken enz van anderen heel herkenbaar zijn, waardoor ook best nieuwe inzichten kunnen ontstaan, 'k zal ze nooit klakkeloos over nemen of volgen.

Het volgende citaat past daar aardig bij:

Geloof niet zomaar iets wat je hebt gehoord.
Geloof niet in tradities alleen omdat ze vele generaties doorgegeven zijn.
Geloof niet iets alleen op basis van het feit dat er veel over gepraat wordt.
Geloof niet iets omdat het zo staat opgeschreven in geschriften die afkomstig zijn van oude wijzen.
Geloof niet in vermoedens.
Geloof niet iets omdat een autoriteit, een docent of iemand die ouder is het zegt.
Geloof alleen iets nadat je het voor jezelf hebt uitgetest en op die manier hebt ontdekt,
dat het zowel voor jou blijkt te werken als ook dat het ten goede komt aan alles en iedereen.
Accepteer het dan en leef er dan ook naar.

Ravi Ravindra

en ook een paar zinnen van wat ik hier plaatste:
http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... 80#p296680
De Oude Wijze Man vond dit erg triest. Hij riep het Rode Volk, het Zwarte Volk, het Gele Volk en het Witte Volk bij zich en zei tegen hen: “De riten die jullie geleerd zijn door jullie Ouderen en jullie Moeders en Vaders, en Leraren en Boeken, zijn heilig. Het is goed dat jullie dat respecteren want het zijn de riten van jullie voorouders. Maar de voorouders wandelen niet meer op het Aangezicht van de Moeder Aarde.

Jullie zijn je eigen Droom vergeten. Jouw eigen droom is speciaal voor jou bestemd en voor niemand anders. Ga nu en bid voor je eigen Droom en wees stil genoeg om ze te kunnen dromen, zodat je in staat bent de weg van je eigen hart te volgen. Het is een moeilijke weg. Het is een goede weg.”
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door chuen » 02 jun 2016, 11:45

Gast1 schreef:
Niet alleen Chief Seatlle wist deze materie al veel eerder chuen.
Elke mens wist -of beter gezegd 'weet' dit, maar kan dit 'weten' door de vertroebelingen van alledag niet meer 'aanboren'.
Voor degenen die heel dicht bij de Natuur staan, weg van alle hectiek en technische troep (waar ik nu gebruik van maak) en een bepaalde 'zorgeloosheid' hebben, kunnen dit 'weten' veel eenvoudiger aanboren.
Pierre, je hebt gelijk. Mooi omschreven
We zitten nu in het Aquarius tijdperk. Dit is het tijdperk van ‘weten’. Mensen worden weer langzaam wakker.

Gast1 schreef:
Het is mij niet geheel duidelijk wat die hoge energie/frequentie de mensheid gaat brengen
We're into the Photon Belt. Zie info/filmpje Geplaatst: 22 Mei 2016, 20:41
We bestaan voor ca 75% uit water. Heilige geometrie is aan het werk, zie filmpje cymatics and sacred geometry//ancient Knowledge

Let op het midden van de waterdruppel. = balans. Daarom wat er ook om ons heen gebeurd, niet meer oordelen. Er wordt aan het ‘web’ ‘gesleuteld’. Iedereen heeft een vrije wil.
Het is aan ons om de magie binnen te brengen. Moving from Homo sapiens to Homo luminous
Zie Ster Tetrahedron configuratie , Ster van David Aspect of Planetaire Merkaba (Lichtlichaam)
Afbeelding

Cymatics and Sacred Geometry//Ancient Knowledge
A Clear Scientific Example Showing The Effect Of Vibrational Frequencies On Every Single Cell In Our Bodies, Our Dna And Beyond. Gast1 schreef:
Ik was ongewild een heel eind op weg door mijzelf te dé-conditioneren en te mediteren, maar de laatste 3,5 jaren zijn vertroebeld geraakt door bureaucratische omstandigheden.
Jammer dat je niet meer aan het mediteren toekomt.
We moeten echter onthaasten in deze tijd en in balans blijven.
Heerlijk de natuur in.

vesica pisces :wink:
Afbeelding
Move like the turtle, is het advies van een native elder.
Ik kan niet meer zonder mediteren. Voel de heerlijke onzichtbare energie om me heen.
Ben er al jaren mee bezig, en ik begrijp/voel inmiddels m’n relatie met het ‘web’.

Our quest, our earth walk, is to look within, to know who we are, to see that we are connected to all things, that there is no separation, only in the mind. ~ Lakota Seer

Gast1 schreef:
Ik ga een beetje knippen in jouw tekst en zal je ongevraagd mijn 'zicht' geven op de figuren die je aanhaalde:
chuen schreef:

Dus vesica piscis achtige energieën.
Twee ‘’cirkels’’ die elkaar overlappen. figuur 1 vesica piscis
Hierin zie ik het Ichthus-symbool. In de letters van dit woord zagen de vroege christenen de kern van de Bijbelse boodschap, het is voor christenen een belangrijke afkorting.
De letters van het woord hebben in de loop der tijd tot verschillende christelijke symbolen geleid. Het ichthusteken stelt een vis voor.
Ièsous Christos Theou Huios Sootèr oftewel Jezus Christus Gods Zoon Redder.
Een 6 tal jaren geleden heb ik dit symbool in hout uitgesneden in het afdak bij mijn voordeur.


bekijk deze link eens *klik* en verwonder je: This symbol, called the vesica pisces (piscis) or “Jesus fish,” has an unusual history.

Maar het symboliseert ook een oog, kijk eens naar mijn avatar en denk eens aan het oog van RA. :wink:
Bedankt voor de info.
Het Ichthus-symbool heeft dezelfde raakvlakken met de informatie die ik in de loop der jaren geleerd hebt.
Het zegt iets over waar transformatie/creatie/zegening plaats vindt. Leuk dat het symbool boven je deur hangt. :wink:
Het is een krachtig symbool voor het nieuwe bewustzijn

Deze wisdomkeeper vertaalt het op een mooie wijze.
Wij zijn de creators/eeuwige zielen
Alles wat we ervaren op deze wereld is een keuze. We worden er sterker door.
11:11-Amor Luz Speaks About Creating Your Reality As above so below
The Vesica Piscis and The Sovereignty of Love. (menselijk oog transformatie) :wink: Ik ben geen lichtwerker hoor. Iedereen heeft een missie. We ‘’spelen’’ met energie.
Iedereen is bijzonder. Geen toeval dat het ‘web’ (zie onbalans natuur/ onze systemen) nu aan het schudden wordt gebracht.
Het brengt ons wereldvrede. We hebben er zelf voor gekozen om de verschuiving in bewustzijn op Aarde mee te maken. Onzichtbare energie/krachten zijn aan het werk. Als mens begrijpen wel, dat we zo niet door kunnen gaan. De Aarde moet weer in balans komen voor de komende generaties. Mensheid is in balans > natuur is balans.

Everything on earth has a purpose, every disease an herb to cure it, and every person a mission.... - Mourning Dove, native american

Simpel en waar:
The message that the ancient natives with to give to humanity at this time is that we are a rainbow tribe from many nations- from the stars. We are all connected and we never really die. If everyone on the planet would understand this simple explanation of who and what we are, then we could learn to play well together on this planet.

http://howtoexitthematrix.com/2015/05/0 ... -humanity/

Gast1 schreef:
De weg naar 'verlichting' is onbeschrijflijk mooi.
Ik ken dit gevoel ... en deze clips laten ongeveer zien en horen hoe dat is
Nice
Het ga je goed.

Gast1

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Gast1 » 02 jun 2016, 13:38

chuen schreef:Nice
Het ga je goed.
Het gaat weer een beetje beter.
Ik voel dat ik van jou positieve energie ontvang en ga er later op de dag eens goed voor zitten wat je allemaal schreef.
Dank je ;P!

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door chuen » 24 jun 2016, 09:45

Ook de Sioux/Lakota natie in de USA voorspelde deze 'eind’-tijd

Afbeelding

Afbeelding
Teacher of The Star Ways, Chief Golden Light Eagle is one of the “original code carriers” of Turtle Island (North America). Nakota Sundance Chief Golden Light Eagle, is a member of the Nakota Ihunktowan Band of South Dakota, a spiritual advisor, and He is one of seven Sundance Chiefs for the Yankton Sioux Sungdeska Sapa Tiospaye. Through years of prayer and ceremony, with a group of spiritual teachers, he has brought forth interpretations of the Star Laws.
http://www.starknowledgeenterprises.com ... ght-eagle/

Deze boodschap ontving Chief golden light eagle op 1-11-2011
Star Nation's Message To Humanity (Received on 1-11-11)

Delen uit de boodschap:
Water:
Aquarius is about water, therefore all aspects of water will arise. From the poisoning and cleansing, all knowledge will be released and karma will become a friend or a foe. Keep our water Healthy and Clean Water is You, and You are Water." Sungdeska Sapa Itancan

Brexit:?
1-11-11 is the beginning of the fall of all false prophets.
All false governments will slowly decline and will no longer be in service unto themselves.
Structures that do not serve the Light will implode & the government of Light will slowly emerge when the Fire of Truth is revealed.
De volledige boodschap:


This message was brought in Spirit :wink: by Sungdeska Sapa Itancan during prayer ceremony on Jan. 11, 2011

Message To Humanity


CHIEF GOLDEN LIGHT EAGLE
Lakota Spiritual Elder

Received on 1-11-11
The slideshow is timed to the the words of Chief Golden Light Eagle (Lakota/Sioux nation(s). It is a prophetic acknowledgement as well as a prayer.

The words which came to the chief are included in text form below.


Message To Humanity

"Relatives,
The inner realms of time have revealed the memories of Meldek, Mars, Lemuria, Mu and Atlantis.
The Secret of the Secret has been successful. Implosion of thought has begun.

The poor have out numbered the rich.

Therefore, the energy of those that have been in
chains, through the manipulation of thought, are free to dream again.

The mind of those that have been manipulating others into thinking thoughts, that are not of the Light, will
be dancing to a new song.

The revolution to bring forth the Light of Light has begun.
The new government of Light is sending forth the command to all those that have been waiting, IT IS NOW TIME TO AWAKE, the awakening of Aquarius...

1-11-11 is the beginning of the fall of all false prophets.
All false governments will slowly decline and will no longer be in service unto themselves.

Structures that do not serve the Light will implode & the government of Light will slowly emerge when the Fire of Truth is revealed.

This is the cycle that humanity has created for themselves. It is the rhythm of life.

To know Light, one must travel through darkness.
To learn the truth, one must experience the murder of the word.

There is always a beginning and an end. A new creation of the end of the grand illusion and the Awakening of a New World within and without has begun.
The fire will burn from within and the smoke will make its presence known.

The beginning of the end of darkness has begun. :wink:
Those that are within the structure that think they will control humanity will become victims of their own fear.

The structure creates fear for those that are within their creation. They will look at each other with distrust and they will turn in on each other. They will create a spy vs spy within their ranks. They will chase each other as animals chasing their own tails. There will be many tails to chase and each tail will have a tale. The leadership within will become a leadership without.

Allow evil to destroy evil. The system will collapse as all systems do. The poisoning of the Earth, Air, Fire and Water will stop within time. Aquarius is about water, therefore all aspects of water will arise. From the poisoning and cleansing, all knowledge will be released and karma will become a friend or a foe. Keep our water Healthy and Clean Water is You, and You are Water." Sungdeska Sapa Itancan

~Chief Golden Light Eagle

Plaats reactie