Trek een healingkaart met het dolfijnorakel

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Trek een healingkaart met het dolfijnorakel

Bericht door taigitu » 20 aug 2017, 14:07

Wilt u een healingkaart trekken via de site van Mareiki?
Klik op de kaart.....

Healingkaarten

Prachtig zelf gemaakte Healing kaarten met boodschappen van mijn Dolfijnen Reikimaster.
Mareiki

http://dolphinspirit.nl/kaartje/gadget/
Ik kreeg deze boodschap.
4. Creativiteit

Wanneer creativiteit in je kaarten verschijnt wil dat duidelijk maken dat je veel creativiteit in je hebt waar je misschien niet genoeg mee doet.
Het betekend dat je door met welke manier dan ook van creatief zijn, jezelf zoveel beter kunt voelen.
Het kan ook zijn dat je hier al heel erg mee bezig bent, dan krijg je een veer!

Creatief zijn is niet alleen maar tekenen of schilderen maar kan van alles zijn zoals: handwerken, schrijven, gedichten maken, mandala’s tekenen of kleuren, koken of bakken. Het creatief bezig zijn houdt de geest jong.
Plaats dus creatief zijn niet in het hokje van een beetje kledderen met kleuren, maar ga eens na voor jezelf wat je er mee zou kunnen doen. Wat zegt deze kaart jou? Moet je er meer mee doen? Ben je juist heel creatief?

Het kan ook zijn dat je creatief kunt zijn voor anderen. Bedenk eens als deze regel je opvalt wat je daarmee zou kunnen doen. Je kunt je voorstellen dat de ouderen opvang zich inzet voor het creatief zijn zodat deze mensen met hun lichaam maar ook vooral geest geprikkeld kunnen worden. maar dat geld ook voor kinderen. Zet ze aan een tafel met kleur en papier en ze vermaken zich, heel vaak, prima.
Fantasie wordt gebruikt en geprikkeld.
Intuïtie kan worden gebruikt. De mogelijkheden in creatief bezig zijn, zijn eindeloos.
Bekijk eens wat deze kaart jou als opdracht meegeeft.
Wees er creatief mee!
Het is inderdaad waar dat ik de nodige ideeën heb en materialen klaar heb heb liggen,
maar dat ik er niets mee doe. Dus blijft het door mijn hoofd spelen en heb ik allerlei
ideeën. Ik heb gisteravond wat geprobeerd uit te werken op papier voor een collage.
Ik moet gewoon beginnen en het verhaal in de collage zal al doende ontstaan.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie