Een spirituele kijk op 2018

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Gast1

Re: Een spirituele kijk op 2018

Bericht door Gast1 » 22 dec 2017, 06:54

Osiris schreef:
Gast1 schreef:
taigitu schreef: En dat bijzondere jaar start op 16 februari 2018........
De verjaardag van mijn vrouw.
Susan, kan ik iets met dit topic of is dit enkel bedoeld voor de ... heu ... hondjes van dat jaar?
Ja hoor Gast1, in 2018 ( vanaf februari ) manifesteren de kwaliteiten en capaciteiten van het Teken Hond zich ( tot aan februari 2019 ) en die zijn algemeen geldend.
Echter als je zelf geboren bent in een Hond jaar dan is dit dus veel sterker bij jezelf aanwezig dan bij anderen met andere geboorte tekens.
Ik vermoedde het al. :wink:

Zijn horoscopen spiritueel?

Ik heb eens bij mijn sterrenbeeld gekoekeloerd en daarbij mijn opmerkingen gezet in een kleurtje:

Weegschaal Horoscoop 2018
Volgens de sterren zal de horoscoop van 2018 vreedzaam zijn voor Weegschalen.
Mensen die geboren zijn onder dit gevoelige, maar ambitieuze sterrenbeeld (klopt helemaal) welke wordt geregeerd door Venus zullen eindelijk een beetje rust hebben.
Dat zou erg fijn zijn, maar ik heb geen enkele weet of mijn sterrenbeeld 'geregeerd' wordt door Venus.
U hoeft zich geen zorgen te maken over dat u zich dit jaar zult vervelen. Interessante gebeurtenissen zullen op uw wachten, vooral op het gebied van carrière. Hihihi ...
Verwacht geen belangrijke wendingen als het gaat om uw privéleven. De horoscoop is liever stabiel – langdurige relaties kunnen dan profiteren van harmonie en mededogen.
Ja, dat zit wel goed.

Voor Weegschalen zal het begin van 2018 rustig beginnen. U heeft geleerd hoe u, zonder haperingen, kunt omgaan met de hectische periode.
Inderdaad, klopt ook helemaal!
U zult daardoor niet gemakkelijk uit balans raken. Uw zekerheden kunnen voornamelijk op het werk worden gebruikt.
Dat zou zeker kunnen en volgende week donderdag krijg ik -maar nog meer mijn werkgever- daarvan alvast een 'voorproefje'.
U kunt nuttig zijn in een voorbijgaande situatie waarin anderen twijfelen – zowel met advies als actie. Jeetje ... dat klopt ook en dit loopt zelfs al ...
Hoe dan ook zal uw inspanning goed worden beloond. Ik accepteer enkel glimlachen en ongevulde handjes.
Vanwege de invloed van Mercurius zult u uitblinken in intermenselijke relaties. -eigen glimlach-
Volgens de horoscoop kunt u handige zakelijke contacten verkrijgen, maar gedurende deze periode ook potentiële partners ontmoeten.
Dat was altijd al zo ... maar of ik daar nog behoefte aan heb ...

Met de komst van het voorjaar, de invloed van Venus in Stier, zal u zeer intense momenten kunnen brengen.
Verdorie ... en dat ligt er inderdaad zeker aan te komen. :shock:
U zult elk moment zeer intens voelen wat maakt dat u gevoeliger bent in persoonlijke relaties. Klopt helemaal.
Een persoon van het andere geslacht, zoals een partner of famililielid, kan u heel veel pijn doen of, aan de andere kant, kunnen ze positieve gevoelens in u oproepen welke niet minder intens zullen zijn.

Weegschalen zullen in de zomer van 2018 een rustige werktempo ervaren. Het is niet nodig om te haasten, maar u kunt uiteraard ook niet achterblijven.
Dit zou ongewenste aandacht van bazen kunnen aantrekken. "God, bewaar me voor bazen, want ze weten niet waar ze aan gaan beginnen."
Uw vrije tijd kan worden besteed aan sport, het doorbrengen in de natuur of met uw geliefden. U zult uzelf opladen met energie waaraan het in het begin van het jaar ontbrak.
Ik zit met grote ogen te typen ... :shock:
De invloed van Mercurius in Maagd, wat wordt gebracht in september, zal zeer nuttig zijn in de carrière, maar ook in persoonlijke relaties.
Ben benieuwd, voor zover ik carrières heb, zie ik deze als volledig voltooid.
Hoewel ik nog een missie schijn te hebben, die mij 22 jaar geleden voorspeld is en die ook nog steeds aan het gebeuren is.

De horoscoop voorspelt dat u het zeer goed zult doen bij het oplossen van verschillende problemen, die u direct kunt analyseren en zo tot de kern van de zaak kunt komen.
Ik ga mezelf geen schouderklopjes geven ...

Met het einde van 2018 in zicht zullen langdurige relaties opbloeien. Het opbouwen van wederzijds vertrouwen loont en uw relatie is sterker dan ooit.
Kan die nóg sterker dan?
Vanwege de positieve energie in uw persoonlijke leven zullen Weegschalen die single zijn ook anticiperen op een interessante kennismaking.
Een potentiële partner, die u zult aantrekken, zal in uw omgeving verschijnen.
U zult veel moeite moeten doen om te krijgen wat u wilt. Echter belooft de horoscoop dat het resultaat de moeite waard zal zijn.
Nou ... ik ben benieuwd. Op zondag, 15 oktober dit jaar vonden mijn vrouw en ik maar liefst vijf klavertjes-vier ...

Voor mij mag er in 2018 een grote omslag komen op het gebied van bepaalde zaken en zoals het er naar uitziet, gaat dan dan ook eindelijk gebeuren na ruim vijfenhalf jaar ...

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Een spirituele kijk op 2018

Bericht door MetalPig » 27 dec 2017, 09:02

Drie keer raden wat mijn Chinese teken is...

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Een spirituele kijk op 2018

Bericht door taigitu » 27 dec 2017, 11:45

MetalPig schreef:Drie keer raden wat mijn Chinese teken is...
Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Een spirituele kijk op 2018

Bericht door MetalPig » 27 dec 2017, 11:49

Half goed :mrgreen:

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Een spirituele kijk op 2018

Bericht door taigitu » 27 dec 2017, 12:06

MetalPig schreef:Half goed :mrgreen:
Een half varken.....? Nee, toch?
Of bedoel je dat er nog andere mogelijkheden zijn, namelijk de mind/body deling
van het varken, zoals hout, vuur, metaal, aarde en water.....
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Een spirituele kijk op 2018

Bericht door MetalPig » 27 dec 2017, 12:17

Ja, hout klopt niet, het is metaal. MetalPig hè :wink:

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Een spirituele kijk op 2018

Bericht door MetalPig » 27 dec 2017, 12:19

Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Een spirituele kijk op 2018

Bericht door taigitu » 27 dec 2017, 12:41

MetalPig schreef:Ja, hout klopt niet, het is metaal. MetalPig hè :wink:
Ja, dom van me.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie