2018 – Het jaar van Meesterschap

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

2018 – Het jaar van Meesterschap

Bericht door Susan » 20 jan 2018, 12:30

Het is een erg lang stuk, daarom plaats ik het in delen:

* * * * * * * *
CITAAT:

2018 – Het jaar van Meesterschap

Sinds 2005 schrijf ik elk jaar een voorspelling en elk jaar zeg ik het weer: “Ik schrijf voorspellingen, ook al vind ik dat eigenlijk niet leuk.” Ik aarzel om voorspellingen te doen, met name over wereldgebeurtenissen, omdat ik geen invloed op het menselijk denken wil uitoefenen of energie in een bepaalde richting wil sturen. Onze manifestatiekrachten zijn nu heel sterk, we creëren met onze gedachten, dus wat we denken wordt de realiteit waarin we leven. We kunnen die energie gebruiken op elke gewenste manier, het is dus van groot belang je te blijven focussen op uitbreiding van hoge frequenties en het beeld van de Aarde waarop we graag willen leven, in plaats van je te laten ontmoedigen door wat we zien als een ‘op hol geslagen mensheid’.

Meer dan ooit bevindt zich enorme kracht in het collectieve bewustzijn. De gemeenschappelijke familie van de mensheid is zich veel meer bewust van haarzelf, van haar kracht, van de onderlinge verbondenheid en van haar plaats in het Universum dan ooit tevoren. Dat maakt ons tot zeer krachtige scheppers. Gedachten waren sowieso al krachtig, nu zijn ze exponentieel. Omdat mijn voorspellingen door miljoenen mensen over de hele planeet Aarde worden gelezen, mensen die de inhoud kunnen vertalen en correct kunnen interpreteren, is het delen van deze voorspellingen die met veel zorg geschreven worden een missie die ik heel serieus neem. Bovendien merkte ik tijdens mijn beschouwingen gedurende het jaar – waar je nog naar kunt kijken – dat mijn voorspellingen zeer accuraat zijn.

Details over wat er ‘precies zal gebeuren’ maken niet altijd deel uit van de informatie die ik met jullie deel. De informatie is meer gericht op wat potentie heeft om te gebeuren, of wat energetisch is afgestemd om bepaalde gebeurtenissen op een bepaalde manier te laten plaatsvinden. Omdat we sinds het begin van deze eeuw enorme sprongen in onze ontwikkeling hebben gemaakt, is kennis over de beschikbaarheid van verschillende potenties een leidraad bij het nemen van beslissingen, in plaats van een vreselijke waarschuwing voor wat het komende jaar boven ons hoofd hangt.


Ga tijdens het lezen van deze voorspellingen niet zoeken naar bevestiging van ‘dingen die komen’ en naar ‘kommer en kwel’-scenario’s, aangezien ik dat niet als mogelijkheden wens te beschouwen. Gebruik deze informatie als hulpmiddel voor het meesterschap over je eigen leven in dit nieuwe jaar vol potentie, kracht en mogelijkheden. Ik vermijd bewust ‘kommer en kwel-‘ of ‘Hemel op Aarde’-voorspellingen zoals anderen die wel doen, voornamelijk omdat ik geloof dat het ons niet dient om slechte gebeurtenissen te voorspellen, omdat ik weet dat we zelf de controle hebben over onze individuele en collectieve werkelijkheden.

Ook geloof ik niet in het rondstrooien van zoetigheid en licht en dat het Universum alles wel beter zal maken en voor ons zal zorgen zonder onze actieve inzet. Dat is gewoon onwerkelijk. Het is ook onlogisch in onze rol als mede-scheppers van het Universum, dus daarom incorrecte informatie die louter wordt bedacht om de overtuiging te blijven koesteren dat ons leven is voorbestemd en dat we machteloos zijn om te stoppen, te veranderen en te beheersen.

Ben je er klaar voor om nòg een jaar helder te stralen? Dit jaar wordt heel anders, aangezien we nu met een veel hogere frequentie stralen en we door veel meer mensen vergezeld worden. Ik weet dat de reis extreem lang aanvoelde en soms behoorlijk uitdagend kon zijn, maar we zijn hier al decennia mee bezig. Niet alles kan op één dag. Ascenderen gaat spiraalsgewijs en het succes dat gedurende meerdere levens is bereikt is niet vergelijkbaar met wat er in één leven plaatsvindt.


Dit jaar verwachten we veel bevestiging (niet van wat je misschien denkt), een betere verbinding met veel meer mensen, een grote toename van het aantal ontwaakte en wakker wordende mensen en (voor degenen die hun licht lang verborgen hebben gehouden) uitdagingen om nieuwe wegen te ontdekken.

2018 is het jaar om uit te vliegen, boven de beperkingen die je jezelf hebt opgelegd uit te stijgen, je pijlen op de zon te richten en plezier te hebben. Dit jaar mag je jezelf omhelzen als Lichtbaken, je meesterschap erkennen, energetisch en soeverein zijn in je leven. Goed je grenzen stellen zal je helpen, evenals grote en krachtige intenties. Ben je klaar voor een nieuwe start? We zijn nu beland aan ‘het einde’ van een zeer belangrijke reis en beginnen aan de volgende. Houd in gedachten dan er in werkelijkheid geen ‘einde’ bestaat. Er zijn kruispunten en tussenstations waar we een ander spoor kunnen kiezen en daar staan we nu. Op zo’n station.

2017 door Jennifer Hoffman.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: 2018 – Het jaar van Meesterschap

Bericht door Susan » 20 jan 2018, 12:35

Hoe gaan we verder? Dit is een nieuw avontuur en we kunnen alle kanten op. Dus kom op, laten we de kracht en potentie van 2018 eens verkennen:

2018 – Het jaar van Meesterschap

In de numerologie heeft 2018 een ’11’-trilling (2+0+1+8). Dat is een meestergetal. Ons vorige meesterjaar was 2009. Sindsdien hebben we veel vooruitgang geboekt op ons pad van ascentie en enorme sprongen gemaakt in de overgang van 3D naar 5D en de integratie daarvan. Misschien was 2009 niet zó’n geweldig jaar voor je, 2018 zet in elk geval wagenwijd de deur open naar een heel ander niveau van meesterschap.

Dit jaar heeft ook een ‘2’-energie, want 11 is tevens 1+1. Dat staat voor het samengaan van gelijke energieën – we kunnen ons nu verbinden met gelijkgestemde mensen, het is het getal van samenwerking en samenleving. Echter, bij de 1+1-trilling ligt de nadruk op gelijkwaardigheid, overeenkomst en evenwicht. Geen eenzijdige, ongelijkwaardige relaties meer, waarin één persoon alle energie geeft en er niets voor terugkrijgt. Dat is voor sommigen misschien een verandering die enige aanpassing vraagt.

Meesterschap heeft niets te maken met ‘de beste zijn’ of ‘beter zijn’ dan anderen. Meesterschap betekent zelfbeheersing. Van je energie, je zielsmissie, je levensdoel. Leren hoe je je goddelijkheid kunt integreren in je menselijkheid. Door genezing naar heelheid gaan. De schepping van een congruente werkelijkheid die jouw grootste potentie weerspiegelt en de volheid van je energetische frequentie en trilling. Jij bent de enige die dat voor jou kan doen. De potentie is er en wacht op jouw instructie.

Belangrijkste thema’s

Elk jaar heeft belangrijke thema’s, overheersende energieën die onze focus richten op wat we ervaren in dat jaar. Een belangrijk thema in 2017 was de Goddelijke Congruentie die we op verschillende manieren – individueel en collectief – gemanifesteerd hebben zien worden. Persoonlijk mochten we ons doel bepalen en intenties stellen en iedereen vrijgeven die daarmee niet in overeenstemming is. Op collectief niveau, met name het laatste kwartaal van 2017, zagen we een enorm ontwaken en samenvoeging van veel mensen met gemeenschappelijke intenties en doelstellingen. Daarvan zullen we in 2018 meer gaan zien.

Het eerste thema van 2018 is Vrijheid. Echter, juich niet te vroeg met “nu zal ik alles ontvangen waardoor ik vrij zal zijn”, lees eerst nog even verder, want dat is niet wat er wordt bedoeld. Deze Vrijheid is een energetische ‘staat van zijn’ – waarvoor je eerst je persoonlijke vrijheidsenergie mag definiëren om te weten wat vrij voor jou betekent voordat je het helemaal kunt zijn. Dat betekent tevens dat je in een staat van vrijheid leeft, dat je in je eigen leven helemaal vrij bent. Vrij van beperkingen, vrij van afleiding, angst, spijt, woede en alle andere energieën of emoties die jouw vermogen om energie vrijelijk in je leven te laten stromen kunnen beperken.

Het tegenovergestelde van vrijheid is gevangenschap. Je voelt je gevangen wanneer je energiestroom wordt geblokkeerd door beperkingen en afleidingen op je pad.

Het tweede thema van 2018 is Convergentie hetgeen staat voor ‘samenkomen’ of ‘samenwerken’. Dat zullen we gedurende het hele jaar gaan zien en beleven.

Een nieuw soort Darwinisme- overleven door samenwerking , eenheidsbewustzijn

Convergentie is in 2017 reeds begonnen en dit wordt in 2018 nòg belangrijker. Het betekent echter niet dat iedereen tegelijkertijd met dezelfde doelstelling samenkomt. Convergentie zal plaatsvinden tussen mensen met dezelfde energie en intenties en we gaan zien dat de energetische kloof tussen 3D/5D flink groter en sterker waarneembaar wordt. Dat betekent dat je jezelf afscheidt – of afgescheiden wordt – van mensen die energetisch niet met jou verenigbaar zijn en je je tegelijkertijd verbindt met mensen die dat wel zijn.

Het tegenovergestelde van convergentie is afwijzing, aangezien dingen die niet samenkomen en samenwerken elkaar afwijzen. Dat is niet erg; het is juist heel verhelderend dat je weet met wie of waaraan je wel of niet kunt meedoen. Het is bovendien zeer waardevol om te weten wat niet op jouw energie is afgestemd en dat geldt idem voor mensen en situaties.

2017 door Jennifer Hoffman.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: 2018 – Het jaar van Meesterschap

Bericht door Susan » 20 jan 2018, 12:37

Krachtperiodes

Laten we vervolgens kijken naar de Krachtperiodes van 2018. Dit zijn periodes met hogere frequenties en energieën die ons ondersteunen bij verandering, transitie en transformatie. Vanwege de 11 Meesterschapstrilling is dit hele jaar een krachtperiode. Alles zal in 2018 wat flitsender plaatsvinden en met een beetje meer snelheid, beetje meer kracht en met veel meer effect. De hoogtepunten zullen hoger zijn en wellicht wat langer aanhouden, de dieptepunten zullen nòg dieper zijn en kunnen korter duren. Energetische kloven tussen 3D en 5D worden duidelijker waarneembaar, evenals een groot verschil tussen wakkere en bewuste mensen en degenen die dat niet zijn.

Net zoals in 2017 begon 2018 met een 1-1-11 trilling en Mercurius in zijn schaduwperiode nadat hij retrograde liep. De afgelopen twee jaren begonnen met soortgelijke planetaire afstemmingen en energieën, waardoor we maandenlang in een soort herhalingscyclus zaten. Ook hadden we op 2 januari een Super Volle Maan in de kenmerkende aslijn voor de komende twee jaar, van 2018 tot begin 2020, Kreeft/Steenbok.

Van januari tot maart zitten we in een krachtperiode met daarin twee dubbele Volle Maanmaanden (januari en maart) en twee Maansverduisteringen. Dat lijkt misschien een frisse start, in werkelijkheid is het de voltooiing van overgebleven kwesties uit 2017. De energie beweegt zich snel in deze periode, dus oordeel niet te snel over iets wat misschien rampzalig lijkt, veel gebeurtenissen zijn vermomde zegeningen.

Gaan we verder naar mei en juni, alweer een krachtperiode. Ik heb het gevoel dat er in die tijd veel onrust zal zijn wegens veranderingen in de sociale en politieke landschappen. Mensen willen niet langer in het 3D-paradigma van dominantie en controle leven. Mensen willen vrijheid (de woorden vrijheid en energie zullen het hele jaar van groot belang zijn) en soevereiniteit, een reflectie van de behoefte aan grotere creativiteit, zelfbewustzijn, zelfsturing (5D-energieën) en veel minder bemoeienis en overheersing (3D-energieën).

De zomermaanden juli en augustus zullen meer ontspannen zijn, zelfs met 3 verduisteringen. Er is dit jaar een grotere potentie voor plezier, aangezien we meer van de geïntegreerde 3D/5D-energie gaan voelen en gaan inbrengen in ons leven. Dat zou ook veranderingen in familiestructuren kunnen betekenen, van biologische banden naar energetische banden. Daar ben je klaar voor, dit is namelijk al een tijdje gaande. Laat dingen die je energetisch niet meer dienen of die niet zijn afgestemd op jouw energetische frequentie los.

In september en oktober beginnen we echt met het integreren van de beloftes van 2018. We zullen meer mensen zien die niet alleen maar wakker worden – wat sinds medio 2017 gaande is – maar die ook bewuster worden, vragen stellen, nieuwe mogelijkheden zoeken voor een andere invulling van hun leven. Ze zullen de beperkingen van 3D kritisch onder de loep leggen en meer spiritueel willen leven. Daarom zeg ik steeds: “Blijf stralen”, want het licht dat ze zoeken is het licht dat jij uitstraalt als Lichtbaken.

In november verschuiven de maanknooppunten naar de tekens Kreeft/Steenbok, waardoor de Super Volle Maan in Kreeft/Steenbok van 1 januari een versterkte werking zal hebben en het toneel zal vormen en de weg bereiden voor het 2020 Steenbok stellium (red. vier of meer planeten in een teken of in een huis samen wordt een stellium genoemd)

De knooppunten van de maan volgen een cyclus van 19 jaar, dus kijk even terug tot april 2000 toen de noordelijke maanknoop ook in Kreeft stond. Wat deed je toen dat nu weer langskomt voor het inbrengen van nieuwe energie? Hoe stond de wereld er toen voor en wat is er nu anders? Dit stadium wordt voor ons opgezet zodat we gaan beseffen dat we één grote familie zijn en dat de energie een nieuw paradigma opbouwt dat door een veel grotere hoeveelheid mensen omarmd zal worden.

Van december 2018 tot begin maart 2019 loopt de planeet Uranus retrograde van Stier naar Ram en weer terug naar Stier waar hij blijft. Dit is veelzeggend, aangezien Uranus sinds maart 2011 verantwoordelijk is voor de wereldwijde ontreddering zoals we de afgelopen 7 jaar hebben kunnen aanschouwen. De aandacht was daarbij sterk gericht op het rechtzetten van wat een klein groepje elite de mensheid heeft aangedaan en nog steeds doet, het versterken van de verbinding met elkaar en het wakker schudden van de wereld met nieuwe mogelijkheden. Mogelijkheden die absoluut niks kunnen met de 3D-krachten die alleen maar zijn gericht op onderdrukking en controle.

Op dit moment loopt Uranus van vuurteken Ram naar aardeteken Stier waar hij tot 2025 zal blijven. Deze constellatie hadden we ook in 1934 (de looptijd van Uranus rond de dierenriem duurt 84 jaar), een zeer onrustige tijd met economische depressie, de opkomst van het fascisme en een wereldoorlog. De wereld van nu is anders. Ik geloof dat we zullen doorgaan met wakker worden, dat we ons steeds meer met elkaar zullen verbinden en de transformerende energie van Uranus in Ram zullen stabiliseren naar een meer geaarde energiestroom in Stier. Ook wordt Ram geregeerd door Mars die van Uranus een vervelende onrustzaaier kan maken. Stier wordt geregeerd door Venus en kan de rebelse energie van Uranus een beetje dimmen tot meer verfijnd en waardig gedrag.

2017 door Jennifer Hoffman.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: 2018 – Het jaar van Meesterschap

Bericht door Susan » 20 jan 2018, 12:37

Wereldvisie

Dit zijn mijn voorspellingen voor onze planeet Aarde:

Veranderingen van de aarde en het weer

We zullen dit jaar vaker vreemde weersveranderingen gaan ervaren. Niet zo heftig als voorheen, hoewel chemtrails en de manier waarop die techniek wordt gebruikt om het weer te beïnvloeden nog steeds grote zorgen baren. Ik geloof echt dat we op dat gebied hulp krijgen – zowel op onze planeet als van daarbuiten – en dat zal in 2018 meer uitgesproken worden. Er zijn verschrikkelijke methoden toegepast om de atmosfeer te ioniseren, zoals we hebben gezien met de DEW-branden (Directed Energy Weapon) in Californië, waar de gealuminiseerde bodem en de met nanothermiet gevulde lucht van chemtrails samen met SMART-meters werden gebruikt om huizen tot stof te verbranden. Ik heb hier onderzoek naar gedaan en ik kan je verzekeren dat huizen niet zomaar van binnenuit in brand vliegen en dat ‘natuurlijke’ branden niet heet genoeg zijn om alles volledig te verwoesten. Dit zal grondiger onderzocht worden, waarover dit jaar meer informatie beschikbaar komt. Ik denk dat we ondersteuning zullen gaan zien om ons tegen deze technologieën, afkomstig van ET-bronnen en tegen de mensheid gericht, te beschermen.

De valse agenda voor klimaatverandering blijft afgewezen worden en zal dit jaar wellicht ook energie verliezen. In de VS is president Trump wijselijk uit het Akkoord van Parijs gestapt en ik geloof dat andere landen dat eveneens zullen gaan doen wanneer ze inzien hoe ze gedwongen worden veel hun nationale rijkdom te moeten omzetten naar een ander paradigma. Burgers zullen die nieuwe overeenkomsten, die niets meer zijn dan een andere agenda om nationale soevereiniteit en particulier grondbezit te vernietigen, afwijzen.

Er zullen ook meer aardbevingen plaatsvinden, vooral rond april en mei. Ook een paar vreemdsoortige aardbevingen, die mogelijk door HAARP-technologie lijken te worden veroorzaakt. Sommige bevingen zullen niet door de media worden vermeld, maar informatie zal via alternatieve nieuwsbronnen beschikbaar zijn. Let ook op het verschijnen van grote zinkgaten die met boringen in verband gebracht worden en wat evenmin in de massamedia verschijnt. Volgens mij gebeurt dit momenteel regelmatig zonder dat we daarover geïnformeerd worden.

Dit jaar moet beslist de nodige aandacht worden gegeven aan oceanen en andere grote wereldwateren, die nog een jaar onder zeer zware druk staan. We kunnen dit proces omkeren door onze intentie te richten op schone en gezonde oceanen, meren, rivieren, beken, kanalen en sloten. Water is een reinigend element en heeft de energie van corruptie overgenomen waarmee de Aarde en haar mensheid de afgelopen eeuw is geteisterd. Focus iedere dag op schoon en gezond water. Door dit te doen ondersteunen we het herstel van dit onmisbare deel van het energielichaam van de Aarde.

Politiek en economie

In 2018 zullen politiek en economie een bron van aandacht zijn, met als gevolg een massaal ontwaken uit de droom van corruptie, smerige handel, zelfverrijking en geheime overeenkomsten, zaken die al eeuwenlang deel uitmaken van de politiek en die dit jaar de transformatie zullen ondergaan waar we al veel te lang op hebben moeten wachten.

Alle ogen zijn gericht op de Verenigde Staten en president Trump die – of je hem nou wel of niet mag – de grootste kracht is in de omkeer van de oude garde en de herintroductie van een representatieve regering, een dienstbare regering die de wensen van de kiezers vervult in plaats van grote concerns die politici omkopen om hun zin door te drijven.

We zijn te lang onderdrukt en die pendel slingerde zó ver uit dat hij zowat wegvloog, maar zwaait nu weer terug naar een duurzaam midden. Politieke corruptie is overal te vinden, dus verbaas je niet maar verwonder je slechts over wat je te horen en te zien krijgt. Deze openbaringen zijn nodig om ons wakker te schudden voor het opeisen van waarheid, transparantie en oprechte handel. Dit is een ander aspect van de integratie van 3D/5D dat in de materiële wereld wordt uitgespeeld.

2017 door Jennifer Hoffman.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: 2018 – Het jaar van Meesterschap

Bericht door Susan » 20 jan 2018, 12:42

Sociaal en spiritueel

Mocht je je afvragen wanneer mensen ‘wakker worden’, wees dan voorbereid. Het ontwaken is al in 2017 begonnen en zal het hele jaar doorgaan. Het wakker worden zal zich verder uitbreiden tot 2020 en verder, want als mensen eenmaal wakker zijn in hun werkelijkheid gaan ze niet meer terug naar de slaaptoestand. Sommige mensen zullen met afschuw worden vervuld over de details die dit jaar geopenbaard zullen worden over de ware aard van rituelen, ceremonies en daden van de elite, iets wat al een tijdje gaande is. Ik geloof dat hoe meer mensen wakker worden, hoe minder energie er beschikbaar zal zijn voor deze groep. Dus azen ze in hun wanhoop op jongere slachtoffers om hun energiehonger te voeden. Dit is een moeilijke waarheid om mee te leren omgaan, want het gaat hier om zeer jonge weerloze onschuldige kinderen, maar het zal voor velen de laatste druppel zijn om te ontwaken. Het worden harde lessen, dus nogmaals: wees voorbereid.

We verschuiven van het Christus-bewustzijn naar het Christus-gewaarzijn, waar ik al sinds 2013 over schrijf. Christus-bewustzijn is de Gemartelde Genezer, de Christus aan het kruis, het verhaal dat ons eeuwenlang energetisch gevangen heeft gehouden. Jezus zei over zijn wonderen: “Wat ik kan, kunnen jullie ook, zelfs meer dan dat.” Het is nodig dat we dat ‘meer dan dat’ gaan omarmen, dat we in ons eigen Christus-gewaarzijn stappen en gebruik gaan maken van de krachten die daarbij horen.

We worden goddelijke mensen waarin onze menselijkheid en goddelijkheid volledig geïntegreerd zal zijn. We zijn hier al een paar jaar mee bezig, nu gaan we het praktisch ervaren in de 3D/5D-werkelijkheid, waarin we onze wonderenergie en de onmiddellijke manifestatie ervan volledig kunnen ontplooien.

In de krachtperiodes van 2018 zullen we veel wonderen gaan zien, evenals het hele jaar door. Straal helder, zodat degenen die wakker worden een licht zien om te kunnen omarmen. Jij bent voor hen een voorbeeld, niet hun genezer of helper. Ieder mens is genetisch soeverein en maakt zijn eigen keuzes.


We zullen ook meer gemeenschappelijke activiteiten zien en mocht je gewacht hebben om te verhuizen naar een gelijkgestemde gemeenschap, ongeacht van waar je nu bent, dan zou dat in 2018 kunnen plaatsvinden. Sterker nog, als het nog niet is gebeurd, dan is 2018 wellicht jouw jaar. We moesten wachten tot gemeenschappen op het benodigde energieniveau waren gearriveerd en ook het leven dat we achterlaten afronden. We hebben sinds 2009 en daarvoor belangrijk energiewerk gedaan en dat is nu klaar. We hoeven het niet meer alleen te doen, er zijn nu massa’s mensen die samen met ons het Licht dragen.

Als je niet zeker weet waar het allemaal heen leidt, focus dan op wat je wilt, de energie die je wilt, het soort mensen dat je in je leven wilt en de levensstijl die je wilt. Beschouw je keuzes als energieën in plaats van fysieke eigenschappen, dat helpt je bij het creëren van de perfecte afstemming.

Het grote ontwaken

Is het je opgevallen dat veel mensen praten over het ‘grote ontwaken’ en zichzelf beschrijven als ‘wakkere’ of ‘ontwaakte’? We verschuiven naar het nieuwe tijdperk, de aanvang van de ascentie-cyclus en enorme energetische transformatie, naar het Lichttijdperk, waar het Licht stevig is verankerd in de uiteenvallende 3D-energie om ruimte te maken voor 5D energie.

Sterk geïnspireerde mensen zullen net als vorig jaar doorgaan met verbinding. Daardoor worden ook de energiespleten duidelijker waarneembaar, waarbij je het verschil ziet tussen mensen die wakker zijn en zij die nog slapen. Onthoud dat we vanuit 3D-dichtheid overstappen en ons pas bewust worden van de 4D-brug op het moment dat de zaken er zó slecht voor staan, dat we niets ander kunnen doen dan heroverwegen waar we in vredesnaam mee bezig zijn en waar we onze energie in willen steken. Bij de één duurt het lang om tot bezinning te komen, bij de ander gebeurt het in een bliksemflits, maar de kritische wakker wordende massa zal de anderen richting 4D-brug duwen en degenen die al over de brug zijn – zoals jij – staan daar om hen eraan te herinneren dat ze aan de overkant iets geweldigs te wachten staat.

2017 door Jennifer Hoffman.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: 2018 – Het jaar van Meesterschap

Bericht door Susan » 20 jan 2018, 12:44

Buitenaardsen onder ons

Zoals ik voor 2017 al voorspelde, verschenen in augustus de eerste berichten over buitenaardsen. En sinds oktober hebben we veel vernomen over ruimtevaart, Mars, nieuw ontdekte planeten, mogelijk aanwezige bewoners in ons melkwegstelsel en op bewoonbare planeten in het Universum. Na jarenlange ontkenning. Wat is er gaande dat dit opeens in zoveel kringen wordt besproken? Ik geloof dat ze hier al decennia zijn en dat er al lang mee wordt samengewerkt, maar dat ze dit niet langer voor ons verborgen kunnen houden.

Of het nou komt doordat we bewuster zijn en over een groter onderscheidingsvermogen beschikken, of dat ze nu op een punt zijn beland dat ze er niet meer omheen kunnen hun aanwezigheid te openbaren (volgens mij een combinatie van beide), wees er klaar voor om informatie te ontvangen over grote onthullingen over buitenaardsen, hun technologie, andersoortige aardsen en buitenaardsen, energievormen en overige aspecten van energetisch en niet-fysiek leven. We worden gedoseerd voorbereid op een ‘zachte’ openbaring, zodat op het moment van de volledige onthulling de mensheid niet in paniek raakt (hoewel er vast wel mensen zullen zijn die daar flink van in de war raken).

Jarenlang heb ik het gevoel gehad dat de reden dat we andere levensvormen die samen met ons deze planeet bewonen – en dat zijn er velen – niet ‘zien’, voortkomt uit het feit dat we ze proberen te ‘zien’ met onze 3D-ogen en dat we onze 5D-ogen moeten openen om hun aanwezigheid te kunnen waarnemen. Tot 2020 zullen we nog veel meer UFO’s gaan zien en zullen we in staat zijn om contact met hen te leggen. Dat proces begint langzaam, maar zodra we er aan gewend zijn zullen deze contacten steeds makkelijker tot stand komen. Dat betekent niet dat we dan gered worden – niet alle levensvormen zullen welwillend zijn – maar we zullen vaker en steviger contact met ze hebben.

ufo-licht

Stap uit het donker en verspreid het licht

Wat kun je zelf doen om dit proces te vereenvoudigen en van 2018 een geweldig jaar te maken? Ik heb een video voor je opgenomen (alleen op mijn eigen website te bekijken: http://enlighteninglife.com/2018-predictions) waarin ik één van de belangrijkste aspecten van ons leven bespreek, alsmede de contacten die we met de Bron hebben gemaakt om dichte energie in bewaring te houden, zodat ascentie kan plaatsvinden. Dit moesten we doen om het proces op gang te brengen, maar nu het gewicht van de kritische massa zwaarder weegt en we al stukken verder over het kritieke punt zijn, mogen we deze energie vrijgeven zodat we kunnen doorstoten naar grotere verspreiding van ons eigen licht en energie. Laten we van 2018 een geweldig jaar maken!

Licht versus Duisternis – Goed versus Kwaad

Op dit moment strijden we de spannendste strijd ooit, tussen licht en duisternis, tussen goed en kwaad en hoewel we aan de winnende hand zijn is deze strijd nog niet over. Ieder mens speelt een belangrijke rol in dit gevecht tussen de tegengestelde energieën in de polariteit van 3D. Elke keer dat we ons licht helder laten schijnen, krachtige intenties inzetten, stevig onze hoge energetische grenzen stellen, onze visie versterken en onze soevereiniteit claimen, winnen we nieuw 5D-gebied in het doorgaande integratieproces van 3D/5D en komen we steeds dichter bij de multidimensionale dualiteit. Dit is de strijd om de Hemel op Aarde te brengen, zowel door onszelf als door het collectief. We hebben deze strijd eeuwenlang gevoerd en nu zijn we klaar om te ascenderen naar een nieuwe dimensie.

Ieder helder licht is belangrijk voor ons allemaal. We hebben deze strijd eerder geleverd en verloren. Deze keer winnen we. We worden door vele ontwaakte mensen die zich hiervan bewust zijn omringd, mensen die zijn afgestemd op de nieuwe waarheid en die niets anders meer willen. Vier je overwinning en ga door met het uitbreiden van je energie, het verhogen van je trilling en het omarmen van de 5D-blijheid. We hebben een gemeenschap van Licht geschapen die je op je reis ondersteunt. Vraag en ontvang, blijf in je energetische soevereiniteit en onthoud dat je een vonk van Goddelijk Licht bent met de volledige kracht van de Bron van Licht in jou.

Laatste gedachten…

Ik heb deze voorspellingen met grote zorgvuldigheid verwoord, want niets is in steen gebeiteld. We beschikken over de creatieve kracht en het meesterschap over al onze individuele en collectieve werkelijkheden. Hoewel licht en duisternis beiden potentie hebben, verlangen we naar de energieën van vrede, liefde, vreugde en voorspoed voor allen die dominante energieën op onze planeet toelaten.

Als we een andere wereld willen, dan moeten we onze intenties richten op die wereld die we in onze gedachten hebben. Het kan als we er gezamenlijk als één collectieve familie de schouders onder zetten. De tijd van eigenbelang is voorbij; het tijdperk van collectief belang is aangebroken. We zijn verschoven van de Nieuwe Tijd naar de Lichttijd. We hebben de 3D-paradigma’s van macht, hebzucht, dominantie, competitie en controle verworpen om plaats te maken voor verbinding, samenwerking, gemeenschappelijkheid en de creativiteit van 5D. We zitten op dit moment volledig in de integratiemodus, steeds verder en hoger.

Blijf stralen als Lichtbaken, wees moedig. Stuur krachtige intenties het Universum in, bepaal stevig je energiegrenzen en laten we er met z’n allen een geweldig jaar van maken voor de hele mensheid.

Ik wens je eindeloze liefde en ondersteuning tijdens je ascentie en de mooiste, helderste zegeningen voor het nieuwe jaar. Ik voel me vereerd dat ik je gids mag zijn en ben dankbaar voor je vertrouwen, geloof en liefde.

2017 door Jennifer Hoffman.

https://www.nieuwetijdskind.com/voorspe ... voor-2018/
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Plaats reactie