De Hemel op Aarde

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Gast1

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Gast1 » 17 jul 2012, 21:42

[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=7v5xGPbT ... re=related[/youtube-2]

De taal van de muziek...

Ster
Leerling
Berichten: 539
Lid geworden op: 10 apr 2012, 11:20

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Ster » 17 jul 2012, 21:48

Gast1 schreef:
Ster schreef:
Gast1 schreef:Meen je dat écht? Verdorie :shock: ................. Ik schrik er echt van ....
Hartstikke veel beterschap mijn waarde digitale en vaak onbegrepen vriend!
Ik denk aan je.
Dank je!
Ik krijg tranen in mijn ogen. Jij bent een échte vriend!
Daar kun je van op aan. Tijdens het mountainbiken van zojuist ben ik zelfs met je bezig geweest. Het heeft mij aangegrepen en ik hoop van ganser harte dat het weer helemaal goed komt met jou. :cry:
Voor jou, heel even een Hemel op Aarde: Mijn God ... Hou je taai kerel, want je bent een prachtmens.
Dank je Gast1!
Een prachtig 'Lever du jour'!
Weet jij dat ik aan 'sun gazing' doe.
Merci voor het hart onder de riem!
[*]
Ik groet God in jou.
Namasté!

Ster
Leerling
Berichten: 539
Lid geworden op: 10 apr 2012, 11:20

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Ster » 17 jul 2012, 22:04

Gast1 schreef:[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=7v5xGPbT ... re=related[/youtube-2]

De taal van de muziek...
Prachtige, machtige filmpjes.
Mijn naweeën zal bijna over.
Dank U, mijn dierbare!
[*]
Ik groet God in jou.
Namasté!

Agaat

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Agaat » 18 jul 2012, 01:11

Beste en lieve ster,

Naast Gast1 vind ik je een van de meest inspirerende mensen aanwezig op t Forum.

Ik vind het fijn te lezen hoe de hemel op aarde toch ontstaat...

Ik vind de inbreng van Aqaurius, Susan ook erg prettig..en we hoeven niet altijd met elkaar eens te zijn, maar in de kern zijn we allemaal op zoek naar de hemel op aarde.

Ik kom er tot rust van... Als ik inspirerende verhalen of filmpjes lees en zie...

Ga vooral door, en ik wens iedereen in zijn of haar reis t beste

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Susan » 18 jul 2012, 15:56

Agaat schreef:Beste en lieve ster,

Naast Gast1 vind ik je een van de meest inspirerende mensen aanwezig op t Forum.

Ik vind het fijn te lezen hoe de hemel op aarde toch ontstaat...

Ik vind de inbreng van Aqaurius, Susan ook erg prettig..en we hoeven niet altijd met elkaar eens te zijn, maar in de kern zijn we allemaal op zoek naar de hemel op aarde.

Ik kom er tot rust van... Als ik inspirerende verhalen of filmpjes lees en zie...

Ga vooral door, en ik wens iedereen in zijn of haar reis t beste
Dit is dan ook wat jij nu doet Agaat:
[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=yFYDbGQf ... h_response[/youtube-2]
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Ster
Leerling
Berichten: 539
Lid geworden op: 10 apr 2012, 11:20

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Ster » 18 jul 2012, 16:52

Susan schreef:
Agaat schreef:Beste en lieve ster,

Naast Gast1 vind ik je een van de meest inspirerende mensen aanwezig op t Forum.

Ik vind het fijn te lezen hoe de hemel op aarde toch ontstaat...

Ik vind de inbreng van Aqaurius, Susan ook erg prettig..en we hoeven niet altijd met elkaar eens te zijn, maar in de kern zijn we allemaal op zoek naar de hemel op aarde.

Ik kom er tot rust van... Als ik inspirerende verhalen of filmpjes lees en zie...

Ga vooral door, en ik wens iedereen in zijn of haar reis t beste
Dit is dan ook wat jij nu doet Agaat:
[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=yFYDbGQf ... h_response[/youtube-2]
Dank voor dit inspirerend filmpje!
Ik ben de ster die duizend en één wachters verlicht.

Morgen laat ik mij opereren aan mijn prostaatklier, dan zal ik van de miserie van de laatste zes dagen verlost zijn.
Alles is oké!
[*]
Ik groet God in jou.
Namasté!

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Susan » 18 jul 2012, 17:02

Heél veel sterkte gewenst!
'k Had je al eerder een PM gezonden, nu even hier.
Ik zal je extra 'meenemen' in gedachten, en voor positieve energie sturen. En misschien...kun je nog wat ontspannen hier naar luisteren?
[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=hqKQYx2U ... re=related[/youtube-2]
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Gast1 » 18 jul 2012, 19:05

Agaat schreef:Beste en lieve ster,
Naast Gast1 vind ik je een van de meest inspirerende mensen aanwezig op t Forum. Ik vind het fijn te lezen hoe de hemel op aarde toch ontstaat... Ik vind de inbreng van Aqaurius, Susan ook erg prettig..en we hoeven niet altijd met elkaar eens te zijn, maar in de kern zijn we allemaal op zoek naar de hemel op aarde. Ik kom er tot rust van... Als ik inspirerende verhalen of filmpjes lees en zie... Ga vooral door, en ik wens iedereen in zijn of haar reis t beste
Wauw ... Wat straal je mooi nu Agaat. Hou deze prachtige kracht vast meisje en laat 'm niet meer los. Ik weet gewoon niet goed te schrijven zo blij als dat ik voor jou ben. Susan heeft er al met een prachtige clip op gereageerd en zie eens wat je allemaal ineens toe valt. Vanmiddag was ik even bij mijn Moeder waar het nu weer iets beter mee gaat. Ze luistert vaak naar radio Nostalgia. Ik hoorde daar een mooi nummer op maar wist niet goed wie de zanger was en hoe het liedje heette. Ik heb het gevonden en ga het hier plaatsen, want dit past nu heel erg goed bij jou. Daarnaast wil ik je wijzen op een heel goed stuk wat Taigitu vandaag geplaatst heeft in het topic 'met alle liefde' ... Lees het aub heel erg goed. Het gaat over positieve mensen uitkiezen ...
Hier de clip voor jou die ik vandaag wel moest vinden om hem uiteindelijk hier neer te zetten voor jou:



En laat degene die er slecht van of over denkt, zijn eigen denken denken en denk maar zo: "We denken in algemeenheden, maar leven in bijzonderheden".
Hou dit vast meid!

Ster, en jij morgen sterkte hè? Ik heb dat kaarsje écht aangestoken.

Agaat

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Agaat » 18 jul 2012, 21:53

Lieve Susan, Dat is met recht een prachtige clip, dank voor het delen!
ik weet even geen juiste bewoordingen te vinden voor dit moois.. dank je wel.... inmiddels weet ik, dat we alleen maar elkaar beter gaan begrijpen, en dat we elkaar beter leren kennen. En dat voelt prettig!

Lieve Gast1, ook jou clip is prachtig en wederom ontbreken mij de juiste bewoordingen..

Sterker nog, ik zit met tranen in mijn dopjes..en dat is positief.

Ster, lieve Ster ook ik wens jou beterschap en brand een kaarsje!

Lieve allemaal, een fijne avond!

[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=faKFcfyt ... re=related[/youtube-2]

Ster
Leerling
Berichten: 539
Lid geworden op: 10 apr 2012, 11:20

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Ster » 18 jul 2012, 23:01

Susan schreef:Heél veel sterkte gewenst!
'k Had je al eerder een PM gezonden, nu even hier.
Ik zal je extra 'meenemen' in gedachten, en voor positieve energie sturen. En misschien...kun je nog wat ontspannen hier naar luisteren?
[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=hqKQYx2U ... re=related[/youtube-2]
Dank je lieve meid!
Ik krijg langs verschillende zijden steun, bemoediging en sterkte.
Mij kan geen kwaad geschieden.

Slaap wel engel van mij.

[*]
Ik groet God in jou.
Namasté!

Ster
Leerling
Berichten: 539
Lid geworden op: 10 apr 2012, 11:20

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Ster » 18 jul 2012, 23:12

Agaat schreef:Lieve Susan, Dat is met recht een prachtige clip, dank voor het delen!
ik weet even geen juiste bewoordingen te vinden voor dit moois.. dank je wel.... inmiddels weet ik, dat we alleen maar elkaar beter gaan begrijpen, en dat we elkaar beter leren kennen. En dat voelt prettig!

Lieve Gast1, ook jou clip is prachtig en wederom ontbreken mij de juiste bewoordingen..

Sterker nog, ik zit met tranen in mijn dopjes..en dat is positief.

Ster, lieve Ster ook ik wens jou beterschap en brand een kaarsje!

Lieve allemaal, een fijne avond!

[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=faKFcfyt ... re=related[/youtube-2]
Fantastisch mooi!
Dank je, Gaatje!
Ik ben een bewonderaar van Keltische muziek. Ik heb vele Franse en Engelse liederen en muziek op mijn iPod staan.
Ik hoop dat ik mijn laptop kan gebruiken in de kliniek, want ik moet tot zaterdag blijven.

Slaap rustig!
Liefde, vrede, geluk!

[*]
Ik groet God in jou.
Namasté!

Ster
Leerling
Berichten: 539
Lid geworden op: 10 apr 2012, 11:20

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Ster » 18 jul 2012, 23:16

Gast1 schreef:
Agaat schreef:Beste en lieve ster,
Naast Gast1 vind ik je een van de meest inspirerende mensen aanwezig op t Forum. Ik vind het fijn te lezen hoe de hemel op aarde toch ontstaat... Ik vind de inbreng van Aqaurius, Susan ook erg prettig..en we hoeven niet altijd met elkaar eens te zijn, maar in de kern zijn we allemaal op zoek naar de hemel op aarde. Ik kom er tot rust van... Als ik inspirerende verhalen of filmpjes lees en zie... Ga vooral door, en ik wens iedereen in zijn of haar reis t beste
Wauw ... Wat straal je mooi nu Agaat. Hou deze prachtige kracht vast meisje en laat 'm niet meer los. Ik weet gewoon niet goed te schrijven zo blij als dat ik voor jou ben. Susan heeft er al met een prachtige clip op gereageerd en zie eens wat je allemaal ineens toe valt. Vanmiddag was ik even bij mijn Moeder waar het nu weer iets beter mee gaat. Ze luistert vaak naar radio Nostalgia. Ik hoorde daar een mooi nummer op maar wist niet goed wie de zanger was en hoe het liedje heette. Ik heb het gevonden en ga het hier plaatsen, want dit past nu heel erg goed bij jou. Daarnaast wil ik je wijzen op een heel goed stuk wat Taigitu vandaag geplaatst heeft in het topic 'met alle liefde' ... Lees het aub heel erg goed. Het gaat over positieve mensen uitkiezen ...
Hier de clip voor jou die ik vandaag wel moest vinden om hem uiteindelijk hier neer te zetten voor jou:



En laat degene die er slecht van of over denkt, zijn eigen denken denken en denk maar zo: "We denken in algemeenheden, maar leven in bijzonderheden".
Hou dit vast meid!

Ster, en jij morgen sterkte hè? Ik heb dat kaarsje écht aangestoken.
Dank je!
Veel liefs
Ik groet God in jou.
Namasté!

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Susan » 19 jul 2012, 10:11

Agaat schreef:Lieve Susan, Dat is met recht een prachtige clip, dank voor het delen!
ik weet even geen juiste bewoordingen te vinden voor dit moois.. dank je wel.... inmiddels weet ik, dat we alleen maar elkaar beter gaan begrijpen, en dat we elkaar beter leren kennen. En dat voelt prettig!

Lieve Gast1, ook jou clip is prachtig en wederom ontbreken mij de juiste bewoordingen..

Sterker nog, ik zit met tranen in mijn dopjes..en dat is positief.

Ster, lieve Ster ook ik wens jou beterschap en brand een kaarsje!

Lieve allemaal, een fijne avond!
Dank je wel! :grin:
Ik weet dat je dit ook meent, en struikelen doen we allemaal nog op gezette tijden. Als er iets niet goed over komt door wat voor oorzaak dan ook,stuur je dan even een PM? Voelt fijner als het meteen duidelijk gemaakt kan worden,
naar elkaar zie je. [wave]
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Susan » 20 jul 2012, 08:58

Ster, ik hoop dat alles héél voorspoedig is gegaan, en je misschien al op je laptop kan kijken vandaag of morgen. Van Harte Beterschap verder hoor.
Ik ben er heel onverwachts even niet, maar nietemin blijven m'n gedachten
ook aanwezig bij jou.
Tot 'lezens' in elk geval dan maar, doe rustig aan he. :smile:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80658
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Tammy » 22 jul 2012, 04:12

David Soul.........van Starsky and Hutch.
Prachtig nummer. :grin:
Grijs gedraaid vroeger.

Ster, ik hoop dat alles goed is gegaan met je operatie.
Ben net thuis van vakantie, moet nog alles bij lezen.

Take care. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Gast1 » 22 jul 2012, 05:02

Ja Ster, ik hoop weer vlug van je te lezen ...
Ik hoop dat alles goed gaat met jou ...
[*]


Agaat

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Agaat » 22 jul 2012, 22:24

Zo vandaag mijn beurt lieve Ster, om je even op te beuren...


[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=0WEiYLDQ ... re=related[/youtube-2]

Word je snel weer beter?

Liefs Agaat...

Ster
Leerling
Berichten: 539
Lid geworden op: 10 apr 2012, 11:20

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Ster » 23 jul 2012, 16:23

Lieve Agaat,
Dear Friends,

Jullie hebben mij sterk opgebeurd, hoewel ik helemaal niet mistroostig was.
Ik ben vanmiddag thuis gekomen.
Ik ben weer de oude - nee de nieuwe -.
De operatie is wonderwel verlopen.
Ik heb natuurlijk wel beroep gedaan op mijn conspiratie en vele Mensen hebben mij sterkte; energie; kracht; Liefde en Licht gezonden. En ik heb het ondervonden. (Het was ook volle maan.)
Het is werkelijk ongelooflijk verlopen. Bijna feestelijk!
Ik heb alleen de heftige prikken in mijn onderrug gevoeld, maar de ingreep zelf was - geloof het of niet - zálig.
Ik heb gegrapt met de assistente en de uroloog (de radio loog ook :wink: ). Tot de chirurg mij vroeg om te zwijgen, want als ik sprak bewoog mijn lichaam, zei hij en dan was er gevaar om ook mijn anus te verbranden, met risico voor incontinentie.
Tijdens het wegbranden van het wilde weefsel, binnen de prostaatklier, heb ik gechant. (Onvrijwillig neuriën) en was ik in alfa- of tèthagolven. (Vertraagde hersenactiviteit met verhoogd bewustzijn). Ik voelde zeer krachtige en heilzame vibraties over heel mijn lichaam. Ik weet dat ik geestelijke steun ontving. Ik was in de hemel.
Ik heb noch angst noch pijn gevoeld.
Gedurende de recovery en later bij de nabehandeling trachtte de uroloog mij steeds pijnstillers op te solveren, maar deze heb ik - zoveel mogelijk - laten liggen, want er was geen pijn. (Hoewel deze uroloog een grapjas is en een Prachtmens.)
Ik heb er nog enkele vrienden bij gekregen: mijn kamergenoot en een verpleegster.
Ik was er echt tevreden, maar ben blij dat ik nu terug vóór mijn toetsenbord zit.
Ik ben een ervaring rijker!
Het moest zo gebeuren.
Nog wat nazorg thuis (mijn urineblaas moet haar veerkracht nog herwinnen en donderdag op controle.
Het ventieltje in mijn tan-tiën (de suprapubbis, zeggen de wetenschappers), naar de blaas moeten er nog uit. En dit kan nog maximaal één maand duren.

Liefdevolle groeten,
Ik groet God in jou.
Namasté!

Gast1

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Gast1 » 23 jul 2012, 18:26

:chicken: :chicken: :chicken:

Agaat

Re: De Hemel op Aarde

Bericht door Agaat » 23 jul 2012, 22:35

* Haakt bij Ome Gast1 aan....*
:chicken: :chicken: :chicken: :chicken:

Plaats reactie