Stel een vraag aan het Moeder Aarde orakel

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Stel een vraag aan het Moeder Aarde orakel

Bericht door taigitu » 19 jun 2012, 11:40

Dit is een prettig orakel om af en toe te raadplegen.
Gisteravond heb ik zelf op een beursje gezeten met de I Tjing
en vanmorgen even een vraagje van mezelf stellen via dit orakel.

Afbeelding
Wervelende Regenboog,
Je reinigende regen
Schenkt alles het leven.
De Kinderen der Aarde
Zullen weer in vrede gaan
En je kleuren helen.

Wervelende Regenboog,
Beroer ook nu ons hart,
Zodat we samen vliegen gaan,
Nooit eenzaam of apart.
De hemel zal het toonbeeld zijn
Van onze wervelende kleuren.

Als de wervelende Regenboog is verschenen, wordt er van je gevraagd elke soort disharmonie uit je leven te bannen, zodat je kunt groeien. Geef geen voedsel aan negativiteit. Kijk naar alle lessen die nu worden aangeboden, leer ervan, en richt je aandacht dan op het scheppen van nieuwe schoonheid en overvloed in je leven. Laat je niet vangen in het drijfzand van kleingeestige tirannen.

Een ware, waardige tegenstander zal lessen schenken die je zonder dat er vreselijke drama's aan te pas komen naar een gevoel van eenheid met het Zelf doen groeien. Andere kleingeestige tirannen zijn je aandacht en energie niet waard. Je hoeft de problemen van anderen niet op je schouders te nemen wanneer hun disharmonie te wijten is aan het gebrek aan eenheid in zichzelf.

Laat alle disharmonie door de wervelende Vredesregenboog omcirkelen, en denk aan de eenheid die je met Groot Mysterie beleeft wanneer je je blik op het doel gevestigd houdt en je voeten zich op het Heilig Pad van Schoonheid. Vergeet niet dat alle uitdagingen die eenheid in de weg staan, net zo sterk zijn als jouw vermogen om ze te overwinnen.
Klik hier voor het orakel:http://www.orakelkaarten.nl/moederaarde.html
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Stel een vraag aan het Moeder Aarde orakel

Bericht door Susan » 19 jun 2012, 12:55

taigitu schreef: Als de wervelende Regenboog is verschenen, wordt er van je gevraagd elke soort disharmonie uit je leven te bannen, zodat je kunt groeien. Geef geen voedsel aan negativiteit. Kijk naar alle lessen die nu worden aangeboden, leer ervan, en richt je aandacht dan op het scheppen van nieuwe schoonheid en overvloed in je leven. Laat je niet vangen in het drijfzand van kleingeestige tirannen.

Een ware, waardige tegenstander zal lessen schenken die je zonder dat er vreselijke drama's aan te pas komen naar een gevoel van eenheid met het Zelf doen groeien. Andere kleingeestige tirannen zijn je aandacht en energie niet waard. Je hoeft de problemen van anderen niet op je schouders te nemen wanneer hun disharmonie te wijten is aan het gebrek aan eenheid in zichzelf.

Laat alle disharmonie door de wervelende Vredesregenboog omcirkelen, en denk aan de eenheid die je met Groot Mysterie beleeft wanneer je je blik op het doel gevestigd houdt en je voeten zich op het Heilig Pad van Schoonheid. Vergeet niet dat alle uitdagingen die eenheid in de weg staan, net zo sterk zijn als jouw vermogen om ze te overwinnen.
Toeval bestaat niet he, frappant dat je dit hier nu net plaatst.
Deze kaart had vandaag ook mooi onder stuk op het topic hemel en aarde gestaan.
Op wat voor beurzen sta je zoal Taigitu?
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Stel een vraag aan het Moeder Aarde orakel

Bericht door taigitu » 19 jun 2012, 13:15

Susan schreef:.
Toeval bestaat niet he, frappant dat je dit hier nu net plaatst.
Deze kaart had vandaag ook mooi onder stuk op het topic hemel en aarde gestaan.
Op wat voor beurzen sta je zoal Taigitu?
Ik zal later even lezen op hemel en aarde.
Ik ben voorzitster van een spirituele vereniging, dus dat betreft zowel het spirituele als het paranormale. En af en toe hebben we een beursje waar ik ook zelf zit met de I Tjing, aangevuld door een helderziende- en heldervoelende tic die ik heb. Wij rekenen op die avonden alleen entree, consulten zijn gratis. Dit ter promotie van de vereniging. Verder zat ik af en toe op een lokaal beursje van een vriendin waar lage vergoedingen worden gevraagd. Op grote beurzen zal je me niet zien.
Met de I Tjing werken is een hobby/passie van me en dat is voldoende voorlopig. Het is heerlijk als je mensen op deze manier iets kan aanreiken waarmee ze verder kunnen of iets duidelijk krijgen. Na zo'n avond kom je vol energie thuis, mijn beloning.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Stel een vraag aan het Moeder Aarde orakel

Bericht door Tet » 20 jun 2012, 00:53

Hello Taigitu,

Vandaag heb ik iets van jou geleerd.
Een tijd geleden heb jij een inzicht gegeven waar ik vanavond gevoelsmatig naar gehandeld heb. En nu pas valt het kwartje, ik begrijp opeens iets over een situatie en ik begrijp nu pas wat je bedoelde.

Dank! :grin:

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Stel een vraag aan het Moeder Aarde orakel

Bericht door taigitu » 20 jun 2012, 11:13

Tet schreef:Hello Taigitu,

Vandaag heb ik iets van jou geleerd.
Een tijd geleden heb jij een inzicht gegeven waar ik vanavond gevoelsmatig naar gehandeld heb. En nu pas valt het kwartje, ik begrijp opeens iets over een situatie en ik begrijp nu pas wat je bedoelde.

Dank! :grin:
Heel mooi dat dit is gebeurd en ik vind het heel leuk dat je het me laat weten. Dank je wel.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Stel een vraag aan het Moeder Aarde orakel

Bericht door taigitu » 20 jun 2012, 11:14

foutje
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie