God mijmert over Adam en Eva.......

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
aquarius

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door aquarius » 06 aug 2012, 08:36

Toen ik voor het eerst de bijbel las vond ik het mooie verhalen ,en las het zoals ik de Donald duck las.
Toen ik mij ging interesseren in de astrologie viel het kwartje en zag eindelijk in dat de Bijbel een esoterisch verhalen bundel was ,en je een bepaald inzicht moest hebben om het te kunnen begrijpen.

Vervolgens ging ik mij meer verdiepen in die wonderlijke verhalen ,en langzamerhand stapje voor stapje ga je het grote boek steeds meer waarderen.
In de site hieronder vond ik wel een mooie handleiding wat betreft de symbolieken die voorkomen in de verhalen .
http://fran.sneeknet.nl/homepage/show/p ... aid=148332

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Susan » 06 aug 2012, 10:26

aquarius schreef: Toen ik mij ging interesseren in de astrologie viel het kwartje en zag eindelijk in dat de Bijbel een esoterisch verhalen bundel was ,en je een bepaald inzicht moest hebben om het te kunnen begrijpen.

Vervolgens ging ik mij meer verdiepen in die wonderlijke verhalen ,
In de site hieronder vond ik wel een mooie handleiding wat betreft de symbolieken die voorkomen in de verhalen .
Het is ook heel belangrijk dat juist de symbolieken goed uitgelegt begrepen worden die in dat boek staan. En daar is volgens mij veel te weinig aandacht aan gegeven door velen. Hierdoor werd en wordt oa bijv het Adam en Eva verhaal niet begrepen waardoor de vrouwen zo'n slechte naam hebben gekregen, is handig gebruik van gemaakt zoals we inmiddels weten.Als het lukt ga ik die site nog bekijken eerdaags tussen de bedrijven door.

Lillith wordt trouwens ook beschreven in de astrolgie he,hier in genoemd als de zwarte maan, waar je de typische intuïtieve en instinctieve 'gaven' kunt zien bij vrouwen vooral die verwaarloosd of zelfs onderdrukt zijn de afgelopen eeuwen.Dit kan je zien aan de plaats waar ze staat,in het teken en huis dus in de geboorte horoscoop.Dat kan duidelijk maken wat de duistere,meest verborgen kant is van vrouwen, maar geldt ook voor de mannen.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Gast1 » 06 aug 2012, 12:14

aquarius schreef:Toen ik voor het eerst de bijbel las vond ik het mooie verhalen ,en las het zoals ik de Donald duck las.
Toen ik mij ging interesseren in de astrologie viel het kwartje en zag eindelijk in dat de Bijbel een esoterisch verhalen bundel was ,en je een bepaald inzicht moest hebben om het te kunnen begrijpen.

Vervolgens ging ik mij meer verdiepen in die wonderlijke verhalen ,en langzamerhand stapje voor stapje ga je het grote boek steeds meer waarderen.
In de site hieronder vond ik wel een mooie handleiding wat betreft de symbolieken die voorkomen in de verhalen .
http://fran.sneeknet.nl/homepage/show/p ... aid=148332


What can I say? :grin: Ik had het ook bij de ‘Pep’ (later ‘Eppo’), de Taptoe en later nog veel meer met Suske en Wiske en Astérix en Obelix. Ik Ging ‘m net als jij ook anders lezen en pas heel erg veel later, toen ik een jaar of 45 was kwam ik pas bij de esoterie uit en weer veel later bij bram Moerland waar ik bevestiging in vond van mijn gedachten die zomaar uit het niets schenen te komen. Je hebt het weer prachtig omschreven Aqua :wink:

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Susan » 06 aug 2012, 12:41

Als kind zag ik het ook altijd als een gewoon boek met bedachte verhalen door gewone mensen en dat God geen mens was maar ook bedacht voor die 'sprookjes' uit dit 'geschiedenisboek'.
Dit zei ik dan ook wat me niet in dank werd afgenomen... en ook niet toen ik zei dat ze kleine kinderen hier niet zo bang mee mochten maken met God die dwars door de muren en in je hoofd je gedachten kon lezen....In de volwassenheid later werd het gewoon allemaal bevestigt wat ik als jong kind dus al dacht en voelde, dat het dus idd anders was dan steeds verteld werd. (en nu nog)
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

aquarius

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door aquarius » 07 aug 2012, 09:37

Het evangelie dat in de kerken wordt verkondigd kun je zien in de vorm van een rups ,het zal nooit een vlinder worden omdat het gevangen zit tussen de muren van dogma's en aannames.
:grin:

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door taigitu » 07 aug 2012, 09:54

aquarius schreef:Het evangelie dat in de kerken wordt verkondigd kun je zien in de vorm van een rups ,het zal nooit een vlinder worden omdat het gevangen zit tussen de muren van dogma's en aannames.
:grin:
Mooie metafoor, Aquarius
Wanneer we dit allemaal gaan zien en dat we er 'rijker' van worden
om die beperkingen te zien en ons ervan te bevrijden zou de wereld meer
vrede kennen. Want juist door die opgelegde regels van de instituten die
elkaar bestrijden om hun 'ware' geloof als de enige juiste te verkondigen
is er door de eeuwen heen zo veel oorlog.
Een 'Godservaring' kunnen we alleen innerlijk ervaren en daar zijn geen beperkende regels voor nodig.
Laatst gewijzigd door taigitu op 07 aug 2012, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Susan » 07 aug 2012, 11:59

taigitu schreef:
aquarius schreef:Het evangelie dat in de kerken wordt verkondigd kun je zien in de vorm van een rups ,het zal nooit een vlinder worden omdat het gevangen zit tussen de muren van dogma's en aannames.
:grin:
Want juist door die opgelegde regels van de instituten die
elkaar bestrijden om hun 'ware' geloof als de enige juiste te verkondigen
is er door de eeuwen heen zo veel oorlog.
Een 'Godservaring' kunnen we alleen innerlijk ervaren en daar zijn geen beperkende regels voor nodig.
Daarom is het o zo belangrijk volgens mij, dat we er voor waken om ons leven en denken te laten bepalen door oa de religieuzen/kerken. Dat we zélf blijven nadenken en trouw blijven aan ons zelf,ongeacht wat 'men' er van vindt.Helemaal ons individuele zelf worden, en dat gene afwerpen wat er van ons gemaakt is, een 'gemaakte' persoonlijkheid om door de buitwacht (maatschappij) geaccepteerd te worden. Evengoed kunnen we samen met anderen het pad van het leven gaan maar toch onafhankelijk blijven. Dit kan echter niet als we met de 'kudde' mee gaan waar voor anderen gedacht wordt. Zoals velen via de vroegere conditioneringen en dogma's geleerd hebben en nog steeds niet van los gekomen zijn. Die hokjesgeest moet ook verdwijnen, met alle oordelende, veroordelende gevolgen.
Wat dat aangaat hebben vooral de div. religies/kerken heel wat op hun geweten.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

aquarius

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door aquarius » 07 aug 2012, 12:31

Heel interessant om te lezen over geloof en bijgeloof en.... magie in het kerkelijk gebeuren;
http://nl.wikibooks.org/wiki/Volk,_kerk ... _bijgeloof

Gast1

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Gast1 » 07 aug 2012, 12:34

@ Susan:

Niets aan toe te voegen in die zin, dat het voor heel veel mensen moeilijk is om afstand te nemen van die hokjesgeest Susan. Ik zie en lees het hier ook op het forum van mensen die denken dat ik verborgen haatgevoelens heb en dat ik een bepaalde copingstrategie hanteer. Onlangs schreef hier op het forum zelfs nog iemand die dacht dat ik door mijn ‘zogenaamde liefdevolle handreikingen’ haat breng. Deze mensen zijn vaak zo verbitterd dat ze niet kunnen geloven dat er daadwerkelijk mensen zijn die écht oprecht zijn en dat ze echt liefde geven. Ook zij bevinden zich nog steeds in de cocon waarin de rups zich bevindt zoals Aqua het weer prachtig omschrijft en worden op die manier geen vlinder. Je schrijft iets Susan wat ik anders zou willen formuleren. Je schrijft: “Die hokjesgeest MOET ook verdwijnen”. Ik begrijp heel goed dat je dit goed bedoelt, maar van de kerk ( zonder hoofdletter) MOET ook heel veel. Dwang is nooit goed en het is fijn wanneer de deurtjes zelf opengaan gaan. Het is gewoon aan de persoon zelf die zich uit de ‘pop’ wringt of niet. Taigitu:
Want juist door die opgelegde regels van de instituten die elkaar bestrijden om hun 'ware' geloof als de enige juiste te verkondigen is er door de eeuwen heen zo veel oorlog. Een 'Godservaring' kunnen we alleen innerlijk ervaren en daar zijn geen beperkende regels voor nodig.
Een tripleduimpje ;P!

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Susan » 07 aug 2012, 13:27

Is waar hoor Gast1 wat je hier zegt over dat 'moeten'. Het is ook het laatste wat ik naar anderen
zou doen, iets af dwingen. Je schrijft het echter zo gauw he,het zou idd zachtjes aan door inzicht bij iedereen vanzelf kunnen veranderen.
_______________________________________________________________
Het is werkelijk van alle tijden:

Deze práchtige tekst is gevonden in de oude St.Pauluskerk te Baltimore
gedateerd 1692 !!

Wees kalm

Wees kalm temidden van het lawaai en de haast,
en bedenk welk een vrede er in stilte kan heersen.
Sta op goede voet met alle mensen,
zonder jezelf geweld aan te doen.
Zeg je waarheid rustig en duidelijk en luister naar anderen:
ook zij vertellen hun verhaal.

Met luidruchtige en agressieve mensen:
zij belasten de geest.
Wanneer je je met anderen vergelijkt,
zou je ijdel en verbitterd kunnen worden,
want er zullen altijd kleinere en grotere mensen zijn dan je zelf bent.

Geniet zowel van wat je hebt berijkt als van je plannen.
Blijf belangstelling hebbeb voor je eigen werk,
hoe nederig dat ook moge zijn:
het is een werkelijk bezit in
het veranderlijk fortuin van de tijd.

Betracht voorzichtigheid bij het zaken doen,
want de wereld is vol bedrog.
Maar laat dit je niet verblinden
voor de bestaande deugd:
veel mensen streven idealen na,
en overal is het leven vol heldendom.

Wees jezelf.
Veins vooral geen genegenheid.
Maar wees evenmin cynisch over de liefde,
want bij alle dorheid en onwetendheid
is zij eeuwig als het gras.

Volg de loop der jaren met gratie,
verlang niet naar een tijd die achter je ligt.
Kweek geestkracht aan om bij
onverwachte tegenslag beschermt te zijn.
Maar verdriet jezelf niet met spookbeelden.
Vele angsten worden uit
vermoeidheid en eenzaamheid geboren.

Leg jezelf een gezonde dicipline op,
maar wees lief voor jezelf.
Je bent een kind van het heelal,
niet minder dan de bomen en de sterren.
Je hebt het recht om hier te zijn,
en ook al is het je al of niet duidelijk,
toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt,
en zo is het goed.

Heb daarom vrede met God,
hoe je ook denkt dat Hij mag zijn,
en wat je werk en aspiraties ook mogen zijn:
houd vrede met je ziel
in de lawaaierige verwarring van het leven.
Met al zijn klatergoud,
somberheid en vervlogen dromen
is dit toch nog steeds een prachtige wereld.

Wees waarachtig.
Streef naar geluk.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Gast1 » 07 aug 2012, 14:18

Wees waarachtig Wat een heel mooie afsluiting met zoveel waarheid Susan. Wauw... ;P! ;P! ;P!
Dit laatste woord van wees waarachtig behelst in mijn beleving … ‘Alles’ … ‘
Wat een prachtig stuk en het zijn kniesoren die alleen maar letten op de taalfouten. Zij begrijpen de inhoud dan niet. Deze drie stukken hieronder vind ik … Ik heb er geen woorden voor… ‘Hemels?’

Wees jezelf.
Veins vooral geen genegenheid.
Maar wees evenmin cynisch over de liefde,
want bij alle dorheid en onwetendheid
is zij eeuwig als het gras.

Volg de loop der jaren met gratie,
verlang niet naar een tijd die achter je ligt.
Kweek geestkracht aan om bij
onverwachte tegenslag beschermt te zijn.
Maar verdriet jezelf niet met spookbeelden.
Vele angsten worden uit
vermoeidheid en eenzaamheid geboren.

Leg jezelf een gezonde discipline op,
maar wees lief voor jezelf.
Je bent een kind van het heelal,
niet minder dan de bomen en de sterren.
Je hebt het recht om hier te zijn,
en ook al is het je al of niet duidelijk,
toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt,
en zo is het goed...


Geweldig mooi ...

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Tet » 07 aug 2012, 15:13

Gast1 schreef:Wat een prachtig stuk en het zijn kniesoren die alleen maar letten op de taalfouten.
En hoe noem je dan iemand die zich distantieert van deze kniesoren maar tegelijkertijd ook iets zegt over de taalfouten? :?

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Susan » 07 aug 2012, 16:11

Gast1 schreef:Wees waarachtig Wat een heel mooie afsluiting met zoveel waarheid Susan. Wauw... ;P! ;P! ;P!
Dit laatste woord van wees waarachtig behelst in mijn beleving … ‘Alles’ … ‘
Wat een prachtig stuk en het zijn kniesoren die alleen maar letten op de taalfouten. Zij begrijpen de inhoud dan niet. Deze drie stukken hieronder vind ik … Ik heb er geen woorden voor… ‘Hemels?’
Ja geweldig dit he, en het woord waarachtig geeft ook precies aan waar het in het leven allemaal om draait. Tja,taalfouten etc komen steeds voor, en kunnen dan ook beter in het topic die daar voor is
besproken worden door de 'liefhebbers' daar van.(Al doe ik ook mijn best het zonder fouten te doen, maar ik begrijp wel wat je bedoeld)
En deze drie die je er uit hebt gehaald zijn ook heel mooi,iets verfijnder dan de andere. Toch zijn ook de andere heel passend hier bij vind ik, daarom wou ik het ook niet inkorten waar ik eerlijk gezegt wel even aan gedacht heb omdat het zo lang is. Maar dat zou afbreuk gedaan hebben aan de schrijver of schrijfster haar bedoeling van het geheel.Het had in deze tijd geschreven kunnen zijn, ook dat vind ik zo prachtig altijd met bepaalde woorden/teksten/gedichten enz dat het van alle tijden is en blijft.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door taigitu » 07 aug 2012, 16:35

Susan schreef:Maar dat zou afbreuk gedaan hebben aan de schrijver of schrijfster haar bedoeling van het geheel.Het had in deze tijd geschreven kunnen zijn, ook dat vind ik zo prachtig altijd met bepaalde woorden/teksten/gedichten enz dat het van alle tijden is en blijft.
De titel van het gedicht is 'Desiderata' en is geschreven door Max Ehrmann rond 1920.
Het is inderdaad een heel mooi gedicht..... tijdloos.
viewtopic.php?f=81&t=8630
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Susan » 07 aug 2012, 16:49

taigitu schreef:
Susan schreef:Maar dat zou afbreuk gedaan hebben aan de schrijver of schrijfster haar bedoeling van het geheel.Het had in deze tijd geschreven kunnen zijn, ook dat vind ik zo prachtig altijd met bepaalde woorden/teksten/gedichten enz dat het van alle tijden is en blijft.
De titel van het gedicht is 'Desiderata' en is geschreven door Max Ehrmann rond 1920.
Het is inderdaad een heel mooi gedicht..... tijdloos.
viewtopic.php?f=81&t=8630
Prachtig om te weten taigitu. :grin: Het staat bij mij gewoon achter in een boek nml zonder de vermelding wie de auteur er van is.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Gast1 » 07 aug 2012, 17:09

Tet schreef:
Gast1 schreef:Wat een prachtig stuk en het zijn kniesoren die alleen maar letten op de taalfouten.
En hoe noem je dan iemand die zich distantieert van deze kniesoren maar tegelijkertijd ook iets zegt over de taalfouten? :?
Ik heb er geen naam voor Tet, maar ik kan het wel omschrijven:

Iemand die weet dat dit soort zaken gebeuren en de auteur(s) er voor wil beschermen dat ze rekening kunnen houden dat er mogelijke aantijgingen kunnen komen zoals dat hier vaker gebeuren op het forum, waardoor dat de inhoud haar waarde verliest.

Je zou het ook als een soort sluwe en achterbakse list kunnen zien om toch te schrijven wat ik eigenlijk niet wil schrijven. Een geraffineerde copingstrategie (waarvan ik de betekenis een aantal dagen geleden niet wist). Maar niets is minder waar en dat weet Susan. Daar steek ik mijn beide handen voor in het vuur, wetende dat ik ze niet zal verbranden. Dat je reageert op dit bericht is ook geen sluwe list van mij om jou te prikkelen, maar ik vind het wel fijn om te zien dat je elk geschreven woord leest, beter dan dat ik het doe. Hij blijft mij uitermate interesseren waarom dat jij achter heel veel zaken van mij ‘iets’ zoekt en hierdoor leer ik steeds meer. Op het vorige forum had het iets ambivalents, maar dat is helemaal weg. Ik voel een pure liefde naar jou toe. Iets wat schijnbaar heel moeilijk te begrijpen is ...

<edit> ik had een taalfoutje gemaakt :grin:
Laatst gewijzigd door Gast1 op 07 aug 2012, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast1

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Gast1 » 07 aug 2012, 17:12

Susan schreef:
taigitu schreef:
Susan schreef:Maar dat zou afbreuk gedaan hebben aan de schrijver of schrijfster haar bedoeling van het geheel.Het had in deze tijd geschreven kunnen zijn, ook dat vind ik zo prachtig altijd met bepaalde woorden/teksten/gedichten enz dat het van alle tijden is en blijft.
De titel van het gedicht is 'Desiderata' en is geschreven door Max Ehrmann rond 1920.
Het is inderdaad een heel mooi gedicht..... tijdloos.
viewtopic.php?f=81&t=8630
Prachtig om te weten taigitu. :grin: Het staat bij mij gewoon achter in een boek nml zonder de vermelding wie de auteur er van is.
En wat ik nog mooier vind, is dat de cirkel zo op die manier, wat ik las bij Taigitu, heel mooi rond is. Wat jij schreef, plaatste Taigitu ook. Mieters!

:loveU:

Ster
Leerling
Berichten: 539
Lid geworden op: 10 apr 2012, 11:20

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Ster » 07 aug 2012, 17:44

taigitu schreef:
Ster schreef: De zielen die de eindmeet halen worden zelf geascendeerde Meesters, in een hogere dimensie, een hoger bewustzijn.
Is dit geen prachtig plan. Je moet wel God zijn om zoiets uit te denken.
Het is een mooi verhaal Ster maar zoals ik het lees is de basis van het verhaal de bijbel met de persoonlijke God. Ik kan niks met een Adam en Eva en een Lucifer die het kwaad voorstelt. Dan moet ik denken dat deze God zich stierlijk heeft zitten vervelen en iets georganiseerd heeft om bezig te zijn. De bijbel is een boek met prachtige verhalen die je tot steun of lering kunnen zijn in het leven. Tegelijkertijd is het ook een boek wat, via de diverse religieuze instituten, je beperkingen oplegt door het in te kaderen in regels die je moet naleven en waar je niet zelfstandig anders over mag denken.
God is voor mij de Energie die het universum aanstuurt en de wetten van het universum bepalen actie en reactie, oorzaak en gevolg. Geen Lucifer, buiten mij, die mij verleid tot het kwade/ongewenste. Het goede of kwade is allebei in mij aanwezig. En als mijn intentie is om kwaad/ongewenst te doen, dan doe ik dat zelf vanuit een emotie die IN mij aanwezig is.
dinsdag 7 augustus 2012
Sorry, voor mijn late reactie, maar ik heb tussen mijn vorige reactie en nu geen enkele melding meer gekregen van dit forum.
Dit zal zou moeten zijn. Er gebeuren constant onlogische zaken rondom mij. Al enkele malen wilde ik reageren op een topic, (onlangs op ‘de opwarming van de Aarde’ bv.) maar het toeval liet dit niet toe. Dit doen mijn Gidsen, die mij zekeren en geleiden en ik ben hen hiervoor dankbaar.
Wij zijn nl. ons huis (deze wereld) aan 't slopen, terwijl wij op dezelfde plaats een nieuw aan 't bouwen zijn. Ik let dus wel op voor de vallende brokstukken.
Nu ter zake:
Wat ik hier geschreven heb is geen verhaal, hoor! Het is zoals het is.
Vergelijk dit a.u.b. niet met oude religieuze teksten. En ban alle oude overtuigingen en ideeën over God.
Ik spreek hier over 'Al Wat Is en Niet Is', Hét Universum, Dé Kosmische Intelligentie.
Niet over een oude man op een wolk, die oordeelt over mensen.
Het Luciferexperiment loopt nu ten einde. Wij hebben het er goed van af gebracht. Wij hebben geleerd om louter voor het goede te kiezen.

Wij zijn in de tweede helft van 2012 en eind dit jaar gaat Gaia, de ziel van Aarde over naar de vierde dimensie.
De zachtmoedige gaan mee.
Aan ieder de keuze, als het nog niet te laat is.
Er moet niet meer gefilosofeerd noch gediscussieerd worden.
Ik groet God in jou.
Namasté!

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Tet » 07 aug 2012, 18:11

Gast1 schreef:Iemand die weet dat dit soort zaken gebeuren en de auteur(s) er voor wil beschermen dat ze rekening kunnen houden dat er mogelijke aantijgingen kunnen komen zoals dat hier vaker gebeuren op het forum, waardoor dat de inhoud haar waarde verliest.
Oh, het was dus een preventieve waarschuwing om eventueel rekening te houden met mogelijke aantijgingen waar de auteur op kan anticiperen door dit vooruitlopen op de zaken.

Wat proactief van je Gast1. ;P!

Gast1

Re: God mijmert over Adam en Eva.......

Bericht door Gast1 » 07 aug 2012, 18:14

... Met een smile gelezen en ik weet deze reactie wel te waarderen. Dank je ...

Plaats reactie