Grenzeloos inzicht

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door univers » 17 mar 2013, 11:48

Dit is dus van een heel andere dimensie dan het DNA- en celgeheugen.
Ben het helemaal mee eens.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door taigitu » 17 mar 2013, 11:54

Ster schreef:Hier een fragment uit een mail, die ik zojuist ontving van een zeer goede vriend:
"Hetgeen wij geloven - of waarvan wij overtuigd zijn - is dus 'onze waarheid' geworden en die zal bepalen hoe wij de wereld rondom ons ervaren. Het verandert echter gelukkig NIETS aan 'DE WAARHEID'.
"Hetgeen jij gelooft - of waarvan jij overtuigd ben - is dus 'jouw waarheid' geworden en die zal bepalen hoe jij de wereld rondom je ervaart. Het verandert echter gelukkig NIETS aan 'DE WAARHEID'

Welkom Ster.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Susan » 17 mar 2013, 12:05

aquarius schreef:Ik had dit antwoord al verwacht Susan :wink: het is ook het enige antwoord op de zingeving ,die wij aan ons leven geven,want wij dulden ons geen zinloos leven toe.

Helaas mij is niks gevraagd welk leven mij het beste zou passen,voor het zelfde was ik als Oniscidea geboren :rolfl:
[think] .....
Onze ziel is zich toch al bewust?
En onze geest-denken ontwikkeld toch een ego?
Dit zijn geen vragen voor mij waar ik nog een antwoord op zoek, had ze meer gesteld naar einleiding van de verschillende gedachten hier over.
En jou is het ook gevraagt broeder Aquarius! [jaja] [jaja]
Lees verder taigitu haar reactie even? ;P! :grin:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

aquarius

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door aquarius » 17 mar 2013, 12:24

univers schreef:
Dit is dus van een heel andere dimensie dan het DNA- en celgeheugen.
Ben het helemaal mee eens.
Heel opmerkelijk net gevonden ;
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9438

aquarius

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door aquarius » 17 mar 2013, 12:53

Susan schreef:Lees verder taigitu haar reactie even? ;P! :grin:
Wees gerust zuster Susan :uhhhm: ook ik heb de waarheid niet in pacht ,maar mag er graag over filosoferen. :grin:

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door taigitu » 17 mar 2013, 13:01

aquarius schreef: Heel opmerkelijk net gevonden ;
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9438
Zulke momenten van toeval heb ik ook, zonet nog (topic: De reis van de ziel).
Maar over die link, die sluit af met:
De drukte van alle dag leidt onze aandacht hiervan voortdurend af. Het olifantenjong heeft hier aanzienlijk meer tijd voor. Nu begrijp ik ook beter waarom mediteren ons in staat stelt om ons meer open te zetten voor deze reeds aanwezige informatie. Of bepaalde kristallen en mineralen in ons lichaam nog een aanvullende rol spelen hierbij blijft gissen. Feit is wel dat kristallen werken als transistoren. Zou dat ook gelden voor ons DNA en de elektromagnetische golven die we uitzenden? Psychonauten en de meer paranormalen zouden wel een sneak preview kunnen krijgen in deze wereld van oneindige informatie.
DNA en celgeheugen kunnen merkbaar/zichtbaar worden bij een harttransplantatie. De ontvanger kan bemerken dat hij 'verandert' in smaak voor dingen sport of eten of hobby. Dat is dus 'via het hart van een ander' te ervaren verandering. Het blijft dus lichaamsgebonden informatie, die uiterlijk kan worden ervaren door de omgeving als het geuit wordt door de ontvanger.

Verder zijn er de Akasha-kronieken of zoals ze tegenwoordig ook zeggen 'Het Veld' waar alles wat ooit is gezegd/gedaan/gedacht enz. in energievorm/frequentie opgeslagen ligt. Wij kunnen daar op inloggen bijvoorbeeld door meditatie. Daarbij zouden zoals hierboven geopperd bepaalde kristallen/mineralen in ons lichaam bij betrokken kunnen zijn. Op die manier komt dus ook informatie naar ons toe als een idee of een oplossing voor iets. Einstein kreeg op die manier oplossingen aangereikt via dromen.

Mensen die paranormaal begaafd zijn kunnen hun informatie verkrijgen door hun trillingsgetal/frequentie te veranderen door in een lichte trance te gaan. Maar ook deze mensen krijgen geen hele levensverhalen door als medium. Dus daarmee is ook nog niet verklaard waarom kleine kinderen een vorig leven kunnen beschrijven dat hoort bij een onbekende familie die niet in de stamboom is terug te vinden en die ook nog herkenbaar is voor de familie waarin dat vorige leven zich afspeelde.
Is het voor mij nog steeds een andere dimensie, sorry.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Susan » 17 mar 2013, 18:53

taigitu schreef:DNA en celgeheugen kunnen merkbaar/zichtbaar worden bij een harttransplantatie. De ontvanger kan bemerken dat hij 'verandert' in smaak voor dingen sport of eten of hobby. Dat is dus 'via het hart van een ander' te ervaren verandering. Het blijft dus lichaamsgebonden informatie, die uiterlijk kan worden ervaren door de omgeving als het geuit wordt door de ontvanger.
Hier heb ik eens een stuk over geplaatst verleden jaar,helaas nu op het moment niet
meer te vinden, mede doordat er meerdere topics over hetzelfde gaan, zo ook over
orgaan donaties,beetje lastig en verwarrend. Staat ook goed beschreven in boeken
die ik heb en waar dit stuk uit over genomen was.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door taigitu » 17 mar 2013, 19:15

Susan schreef:
taigitu schreef:DNA en celgeheugen kunnen merkbaar/zichtbaar worden bij een harttransplantatie. De ontvanger kan bemerken dat hij 'verandert' in smaak voor dingen sport of eten of hobby. Dat is dus 'via het hart van een ander' te ervaren verandering. Het blijft dus lichaamsgebonden informatie, die uiterlijk kan worden ervaren door de omgeving als het geuit wordt door de ontvanger.
Hier heb ik eens een stuk over geplaatst verleden jaar,helaas nu op het moment niet
meer te vinden, mede doordat er meerdere topics over hetzelfde gaan, zo ook over
orgaan donaties,beetje lastig en verwarrend. Staat ook goed beschreven in boeken
die ik heb en waar dit stuk uit over genomen was.
Ik weet dat we daar een discussie over hebben gehad.
Volgens mij in connectie met donorschap maar ik kan het ook niet vinden.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Gast1 » 18 mar 2013, 18:29

taigitu schreef:
aquarius schreef:
taigitu schreef: De ziel is dus niet onwetend/blanco, wat je misschien zou kunnen afleiden van het feit dat kinderen tot zo'n vijf jaar herinneringen kunnen hebben aan een vorig leven.....
Dit hebben we te danken aan ons DNA .
Het DNA bezit ook een erfelijk eigenschappen van het geheugen van onze voorvaderen .
Ja, DNA en celgeheugen hebben herinneringen maar die zijn anders.
Dan zouden de herinneringen/verhalen van die kleine kinderen over een leven van hun huidige vader of moeder gaan omdat die herinneringen opgeslagen zijn en doorgegeven aan de foetus. En dat zou weer herkenbaar/controleerbaar zijn omdat ouders en grootouders van het kind nog leven? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Dat hoeft ook niet, je kunt immers niet alles weten en we krijgen steeds meer inzichten. Er is veel meer doorgegeven aan de foetus dan de 'herinneringen' van de Vader en Moeder enz.
Aan de foetus is de zelfs de fysieke herinnering doorgegeven dat het een heus kreeftje op een bepaald moment is en later een visje met kieuwtjes om uiteindelijk uit te groeien tot een mens. In de mens liggen alle herinneringen opgeslagen tot aan het begin van alles, ouder dan de Aarde zelf. Overigens niet alleen in de mens, maar in alles wat 'leeft' ............... We zijn met z'n allen de complete optelsom van al onze levens.

Gast1

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Gast1 » 18 mar 2013, 18:47

Gast1 schreef:Heerlijk die vragen en heerlijk het nadenken hierover... Toch? :wink:
Is het werkelijk zo dat onze ziel zich bewust is? Die ziel die in mij zit, zit ook in jou en dat delen wij. Die ziel zit echter ook in een vogel of paard of vis en ik ga nog verder. De ziel is in alles vertegenwoordigd, ook in schijnbaar 'dood' materiaal. Ik schreef al eerder dat alles 'leeft' cq in beweging is. De ziel is het één en al en dat is in ons, het 'huis van God' of 'het koninkrijk van God' of 'de kosmische Intelligentie' of 'bewustzijn' ....................
Geest-denken ... Waar zou het vandaan kunnen komen? ...

De ziel manifesteert zich!
Ik schrijf wat zich in mijn hoofd vormt ... of misschien wel 'is' ...

In mij zit de bron van 'al het zijn' en middels mijn lijf kan mijn ziel nu waarnemen. Ik ben het gereedschap van mijn ziel. Mijn ziel 'is' en ik (ego) neem waar en interpreteer. Samen vormen mijn ziel ik mijn bestaan. Ik manifesteer mij op mijn manier en doe wat ik doe. Het is mijn waarheid en mijn leven. Er zijn miljarden waarheden en iedereen doet het goed en fout. Mijn ziel is het allerkleinste element wat er is met een ongelooflijke dichtheid. Zo klein en toch zo zwaar dat het 7 tot soms wel 21 gram weegt.

Afbeelding

aquarius

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door aquarius » 18 mar 2013, 20:11

Wat bezielt gij broeder Gast1 :grin:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door univers » 18 mar 2013, 20:14

Broeder Gast1 ziet de tunnel.
Ga zo door.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Gast1 » 18 mar 2013, 23:04

Ik beziel mijn ziel en elke gedachte die in mijn ziel valt, is een zaadje dat ontkiemt en in stilte verder groeit. Het is een eenzame maar prachtige weg waarbij de schoonheid der dingen leeft in de ziel van allen die haar aanschouwen. Elk van ons ontmoet zijn eigen waarheid op zijn eigen weg en ik weet dat ik mijn waarheid gevonden heb na het bewandelen van een weg die ouder is dan ikzelf en ouder is dan de tijd. Ik ben niet meer of minder dan wie dan ook, maar gelijktijdig ben ik alles, ik ben jij die dit leest en jij bent mij, je bent het alfa en het omega en de nieuwe dag van morgen ...



Lees mijn onderschrift ...

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Susan » 19 mar 2013, 07:16

De goede en mooie kant van relaties

Nergens anders dan juist in relaties kunnen
mensen zich zo gelukkig voelen,
nergens anders kunnen zij zo zichtbaar opbloeien,
nergens anders kunnen zij zozeer tot zichzelf komen,
dat zij zelfs instaat raken allerlei oude ziele-
verwondingen te overwinnen;
nergens anders kunnen zij de last van een oud karma
leren overwinnen en afleggen;
nergens anders kunnen zij zulke ontroerende offers
uit liefde brengen dan in relaties;
nergens anders kunnen zij het mystieke geheim van
de liefde die alles te boven gaat,ervaren dan in relaties;
en nergens anders kunnen zij zo ver boven hun eigen
beperktheid uitstijgen dan juist in relaties.
Daarom mogen we zeggen: nergens anders dan juist in
relaties ontvouwt de liefde haar geheim.

Jacob Slavenburg
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

aquarius

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door aquarius » 19 mar 2013, 20:52

Gast1 heeft een tijdje geleden zijn IK ingeruild voor zijn voornaam,dus Gast1 denkt dit of Gast1 dacht zo.
Als je dat een poosje volhoud ga je je zelf op een andere manier zien en ervaren natuurlijk.

Aquarius gaat dat ook eens proberen voor een paar weken :wink:
Afbeelding

Gast1

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Gast1 » 20 mar 2013, 06:04

Aquarius begrijpt Gast1, maar hij begrijpt 'ik' ook ...

:chicken:

Gast1 schrijft inderdaad vaker in de derde persoon en mijn IK (bedankt voor de tip Univers) is wat Gast1 al schreef:
Is het werkelijk zo dat onze ziel zich bewust is? Die ziel die in mij zit, zit ook in jou en dat delen wij. Die ziel zit echter ook in een vogel of paard of vis en ik ga nog verder. De ziel is in alles vertegenwoordigd, ook in schijnbaar 'dood' materiaal. Ik schreef al eerder dat alles 'leeft' cq in beweging is. De ziel is het één en al en dat is in ons, het 'huis van God' of 'het koninkrijk van God' of 'de kosmische Intelligentie' of 'bewustzijn' ....................
Geest-denken ... Waar zou het vandaan kunnen komen? ... De ziel manifesteert zich! (middels mijn aanwezigheid). In mij zit de bron van 'al het zijn' en middels mijn lijf kan mijn ziel nu waarnemen. Ik ben het gereedschap van mijn ziel. Mijn ziel 'is' en ik (ego) neem waar en interpreteer. Samen vormen mijn ziel ik mijn bestaan. Ik manifesteer mij op mijn manier en doe wat ik doe. Het is mijn waarheid en mijn leven. Er zijn miljarden waarheden en iedereen doet het goed en fout. Mijn ziel is het allerkleinste element wat er is met een ongelooflijke dichtheid. Zo klein en toch zo zwaar dat het 7 tot soms wel 21 gram weegt.

Afbeelding
Aquarius gaat dat ook eens proberen voor een paar weken :wink:
[clap] Echt heel goed, we 'kennen' je hier dan ook alleen maar als Aquarius. Jouw IK heeft een naam gekregen en dat is niet Aquarius, het is boog van taxushout, de naam van jouw IK.

Ik met (terecht) kleine letters is de geconditioneerde mens
IK met hoofdletters is de wijze persoon (helaas wordt dit door de persoon zelf meestal verkeerd begrepen.
Wanneer we echter teksten gaan lezen waarbij IK steeds met kapitalen geschreven wordt, veroordelen wij de schrijver al meteen tot een arrogant persoon.

Zoals ik al vaker schreef: ook hier op het forum zijn boodschappers en helpers. Om het begrijpelijk en inzichtelijk te formuleren. Broeders en zusters.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Susan » 20 mar 2013, 06:55

Ik bergrijp heel goed wat jullie bedoelen met dat IK of ik.... maar blijf het een beetje vreemd vinden klinken van volwassenen om hun naam daar voor in de plaat te zetten... :grin:

Ook struikelen sommige mensen over IK in kleine letters geschreven én als men in gesprekken
het woordje ik gebruikt. Heel vroeger kreeg ik regelmatig tehoren op mijn uitlating
'ik vind dit of dat, ik wil, ik ben of ik zou graag enz...', te horen: het gaat niet om jou,niet om wat jij zou willen of wat jij denkt, jij bent niet belangrijk....
Dit met de beste bedoelingen overigens, dat we leerden ons bescheiden op te stellen, ons zelf niet op de voorgrond te plaatsen of tevaak onze mening kenbaar maakten hetzij in gesprek of geschreven berichten. Ze dachten op deze manier te voorkomen dat we ego-trippers werden... [think]
Maar ook in deze tijd hoor ik anderen toch ook regelmatig zeggen dat we het woordje ik zoveel mogelijk dienen te vermijden. Dat vind ik heel vreemd hoor, want kleine kinderenvan...2/3 jaar doen dit ook, praten ook in de derde persoon als ze het over zichzelf hebben. Als ik zou zeggen: susan gaat nu even koffie inschenken, of susan heeft het vandaag druk,groetjes van susan...lijkt het er op of er nóg iemand hier aanwezig is buiten mij dus...
Dan zeg ik toch liever groetjes van mij, ik heb het druk enz enz :mrgreen:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Gast1 » 20 mar 2013, 07:30

:grin: Gast1 zal even proberen de tekst van Susan te analyseren. In eerste oogopslag lees ik (met kleine lettertjes, dus de geconditioneerde ik) het als een geconditioneerde tekst. Kijk maar, alles wat ik gekleurd heb gemaakt is een stukje conditionering:
Ik bergrijp heel goed wat jullie bedoelen met dat IK of ik.... maar blijf het een beetje vreemd vinden klinken van volwassenen om hun naam daar voor in de plaat te zetten... :grin:

Ook struikelen sommige mensen over IK in kleine letters geschreven én als men in gesprekken
het woordje ik gebruikt.
Heel vroeger kreeg ik regelmatig tehoren op mijn uitlating
'ik vind dit of dat, ik wil, ik ben of ik zou graag enz...', te horen: het gaat niet om jou,niet om wat jij zou willen of wat jij denkt, jij bent niet belangrijk....
Dit met de beste bedoelingen overigens, dat we leerden ons bescheiden op te stellen, ons zelf niet op de voorgrond te plaatsen of tevaak onze mening kenbaar maakten hetzij in gesprek of geschreven berichten. Ze dachten op deze manier te voorkomen dat we ego-trippers werden... [think]
Maar ook in deze tijd hoor ik anderen toch ook regelmatig zeggen dat we het woordje ik zoveel mogelijk dienen te vermijden. Dat vind ik heel vreemd hoor, want kleine kinderen van...2/3 jaar doen dit ook, praten ook in de derde persoon als ze het over zichzelf hebben. Als ik zou zeggen: susan gaat nu even koffie inschenken, of susan heeft het vandaag druk,groetjes van susan...lijkt het er op of er nóg iemand hier aanwezig is buiten mij dus...
Dan zeg ik toch liever groetjes van mij, ik heb het druk enz enz :mrgreen:
De vet gearceerde zin is interessant. Er bevindt zich niemand buiten je, maar IN je. Het is ook geen iemand maar een 'iets' en dat iets is samen met jou, Susan. IK en ik = Susan. Susan is (als voorbeeld) meestal geconditioneerd en schrijft in dat geval haar 'ik' terecht met kleine lettertjes. Susan is tevens ook IK waarbij het 'iets' prevaleert. De ziel ...

De geconditioneerde mens beperkt zich ongelooflijk veel en is een gevangene van zichzelf. Hij denkt vrij te zijn maar is het niet. Dat we zo zijn zoals we zijn is logisch. Wie zich niet aan de regels houdt zal of gaat het vanzelf voelen, hoe dan ook. We worden monetair beboet en/of verbaal beboet we worden fysiek en psychisch beboet en heel vaak worden we onterecht beboet. Dat gebeurt allemaal door de geconditioneerde mens en die hebben we zelf geschapen, we noemen het 'onze maatschappij' en we hebben zelfs de arrogantie om het 'onze planeet' te noemen. We worden beoordeeld en veroordeeld en dus gelabeld. Dat gebeurde MIJN hele leven al en momenteel gebeurd dat heel sterk. Het maakt MIJ echter niets minder, het maakt MIJ juist sterker en de lijdensweg van JEZUS wordt mij steeds duidelijker. Wij worden beoordeeld zoals wij het ook bij anderen doen. Wat wij geven ontvangen wij ... Wat we de Aarde geven zullen wij dadelijk terug ontvangen ...

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Susan » 20 mar 2013, 12:44

Gast1 schreef::grin: Gast1 zal even proberen de tekst van Susan te analyseren. In eerste oogopslag lees ik (met kleine lettertjes, dus de geconditioneerde ik) het als een geconditioneerde tekst.

De vet gearceerde zin is interessant. Er bevindt zich niemand buiten je, maar IN je. Het is ook geen iemand maar een 'iets' en dat iets is samen met jou, Susan. IK en ik = Susan. Susan is (als voorbeeld) meestal geconditioneerd en schrijft in dat geval haar 'ik' terecht met kleine lettertjes. Susan is tevens ook IK waarbij het 'iets' prevaleert. De ziel ...

De geconditioneerde mens beperkt zich ongelooflijk veel en is een gevangene van zichzelf. Hij denkt vrij te zijn maar is het niet. Dat we zo zijn zoals we zijn is logisch. Wie zich niet aan de regels houdt zal of gaat het vanzelf voelen, hoe dan ook. We worden monetair beboet en/of verbaal beboet we worden fysiek en psychisch beboet en heel vaak worden we onterecht beboet. Dat gebeurt allemaal door de geconditioneerde mens en die hebben we zelf geschapen, we noemen het 'onze maatschappij' en we hebben zelfs de arrogantie om het 'onze planeet' te noemen. We worden beoordeeld en veroordeeld en dus gelabeld. Dat gebeurde MIJN hele leven al en momenteel gebeurd dat heel sterk. Het maakt MIJ echter niets minder, het maakt MIJ juist sterker en de lijdensweg van JEZUS wordt mij steeds duidelijker. Wij worden beoordeeld zoals wij het ook bij anderen doen. Wat wij geven ontvangen wij ... Wat we de Aarde geven zullen wij dadelijk terug ontvangen ...
Is waar Gast1 wat je hier zegt,een stukje conditionering in de tekst daar heb je gelijk in.
Ook met wat in het laatste gedeelte staat van jou,"er bevindt zich niemand buiten je, maar IN je" enz.
Dat klopt hoor zo zie ik het ook wel, daarom zei ik er ook bij dat ik jullie begrepen had. ;P!
En het allerlaatste stuk van jouw schrijven, ben ik het helemaal mee eens vanzelfsprekend, maar dat wist je inmiddels wel.

Even los hier van, vanwege kleine ik en grote IK,
mijn namen schrijf ik altijd al met kleine letters,
omdat ik gewoon niet van hoofdletters houd...al gebruik ik ze soms ook wel. Heeft niets van doen met mezelf als minder of klein te zien. Wordt er nml wel eens van gemaakt door sommigen, die het meteen op 'onbewuste onverwerkte'...huppelepup gooien. :roll:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Genzeloos inzicht

Bericht door Gast1 » 20 mar 2013, 16:49

Even los hier van, vanwege kleine ik en grote IK, mijn namen schrijf ik altijd al met kleine letters, omdat ik gewoon niet van hoofdletters houd...al gebruik ik ze soms ook wel. Heeft niets van doen met mezelf als minder of klein te zien. Wordt er nml wel eens van gemaakt door sommigen, die het meteen op 'onbewuste onverwerkte'...huppelepup gooien. :roll:
Inderdaad lieverd, het heeft niets te maken met jezelf minder of klein óf meer te zijn/voelen. Maar dit tekstje zegt alles over jouw conditionering. :wink:

Plaats reactie