Keisha beantwoord vragen - Ned. ondertiteld

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Keisha beantwoord vragen - Ned. ondertiteld

Bericht door taigitu » 04 nov 2012, 13:46

[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=ZxmcRY6f ... watch-vrec[/youtube-2]

De stem van Moeder Aarde

Kiesha Crowther - Little Grandmother

Kiesha staat bekend als Little Grandmother, een naam die haar gegeven werd toen zij op 30 jarige leeftijd door haar leermeesters werd ingewijd in de Indiaanse cultuur van de Sioux en Salish. Als kind ontving ze al bijzondere boodschappen en lessen van de voorouders. Het is haar opdracht de kennis die ze doorkrijgt van Moeder Aarde en de voorouders met de mensheid te delen.

Ze is een van de belangrijkste "Wisdom Keepers" van dit moment en oprichtster van de ‘Tribe of Many Colors’. Onze aarde staat voor grote uitdagingen. Little Grandmother laat ons weten dat het nog nooit eerder zo belangrijk is geweest dat wij nu vanuit ons hart leven! Hoe meer wij als mensheid in eenheid en in ons hart leven, hoe meer wij onszelf en Moeder Aarde kunnen helen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Keisha beantwoord vragen - Ned. ondertiteld

Bericht door Gast1 » 08 nov 2012, 19:54

Waarom ben ik niet verbaasd om in deze clip al meteen het getal 12 weer tegen te komen en waarom ben ik überhaupt niet verbaasd...?

Kiesha Crowther, bekend als ‘Little Grandmother’(jonge grootmoeder), was ingewijd als sjamaan op 30-jarige leeftijd, door de stam van haar moeder, Sioux/Salish.

Ze is erkend door de Continental Council of Indigious Elders (Continentale raad van inheemse Ouderlingen), als Kennisbewaarder vor Noord- Amerika, verantwoordelijk voor het leiden van De Stam van vele Kleuren. (Ik ben de blondste, blankste en jongste Kennisbewaarder van hele groep , aldus Kiesha)

Als dochter van een blanke vader en een Sioux/Salish moeder, groeide op in een kleine boerengemeenschap in Zuid Colorado.
Als kind was ze lange periodes alleen te vinden in de wildernis, waar ze samenleefde met en leerde van de vier-benige, één-benige, de vliegende en zwemmende dieren/vogels, maar ook met de sterremensen en steenvolk.

Ze was zich niet bewust van het feit dat ze herkend werd, op jonge leeftijd, door de ouderlingen van de stam, om later als sjamaan te gaan werken.
Haar jonge leven werd gekenmerkt door vele ongewoonlijke ervaringen en kwaliteiten die ze niet begreep.
Als kind werd ze onderwezen door de Voorouders, voorgegane Grootmoeders, Moeder Aarde.
Ze staat bekend door haar kwaliteit om met dieren te kunnen communiceren en het zien en werken met energie.

Sinds de inwijding, op haar pad als sjamaan en bewaarder van de eeuwenoude kennis, is ze begonnen om de voorspellingen en leringen te delen en om heilige ceremonies uit te voeren.
Ze heeft de volledige verantwoordelijkheid op zich genomen om de wijsheid van de aarde en eeuwenoude voorspellingen, die voor deze tijd gelden, te dragen.

Tot nu toe heeft ze video’s uitgebracht die via YouTube, Vimeo en hier op deze site, vrij te bekijken zijn.
Deze zijn al bekeken door honderd duizenden mensen over de gehele wereld.

Ook het planten van Heilige kristallen in de aard, op zeer specifieke locaties over de gehele wereld is onderdeel van haar werk als Kennisbewaarder. Dit is nodig om de kostbare krachtlijnen (ley lines) van Moeder Aarde te vernieuwen en te versterken.

Haar krachtige boodschappen benadrukken hoe wij, als individueel en op universeel bewustzijn, vanuit ons hart in goede relatie met Moeder Aarde moeten leven, en om te herinneren wie we werkelijk zijn: de Grote IK BEN. (God / Godin)


Taigitu, vertel ... Wat vind jij ......................

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Keisha beantwoord vragen - Ned. ondertiteld

Bericht door taigitu » 09 nov 2012, 14:55

@ Pierre
Vanuit de twaalf is het als een olievlek op het water….het doorgeven van informatie in liefde dat wij kinderen zijn van Moeder Aarde. Alles is één en dat geeft ons verantwoordelijkheid met alles zorgzaam om te gaan.
Buitenaards leven zie ik als mogelijk omdat wij ook een plaats hebben in het Universum en dus lijkt het me logisch dat er meer leven aanwezig is. Tegelijkertijd heb ik er geen binding of iets dergelijk mee. Het heeft voor mij iets als een legende.
Kristallen en ook de halfedelstenen dragen een energie in zich en kunnen ons healen. Leylijnen kunnen we voelen evenals de krachtplaatsen die er bij horen. En ook die beïnvloeden ons lichaam als we er op staan of zitten. Zo lijkt het mij dat de shift van de polen er energieën zijn die beïnvloed werden door andere planeten, zoals de maan duidelijk van invloed is op ons, er een andere trilling kan ontstaan en dat we dat misschien kunnen voelen.
Het is een zeer interessante tijd o.a. door dit fenomeen, ik ben benieuwd wat we gaan ervaren…….
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Keisha beantwoord vragen - Ned. ondertiteld

Bericht door Gast1 » 09 nov 2012, 18:26

Yes, indeed ... Ik ben ook benieuwd wat we gaan ervaren, maar zelf heb ik het gevoel dat ik het al een aantal jaren aan het ervaren ben. Helaas neemt 'het jachtige' van de dagelijkse waan energieën weg ...

Gebruikersavatar
shaffy
Onderzoeker
Berichten: 457
Lid geworden op: 24 sep 2012, 22:48

Re: Keisha beantwoord vragen - Ned. ondertiteld

Bericht door shaffy » 09 nov 2012, 22:15

China airport, New York airport gesloten omwille van vliegende schotels?? Ik heb gezocht maar kan daar niets over vinden. Jullie wel?

13 schedelkristallen komen van atlantis af en zijn verspreid over de wereld...
Kiesha zegt; Wij bezitten niet de technologie om deze te sculpturen zoals deze zijn gemaakt.
Ze hebben geen sculptuursporen ook niet van lazers.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallen_schedel
De kristallen schedels zijn uit kwarts of bergkristal geslepen kunstwerken in de vorm van menselijke schedels. Deze doken op in de tweede helft van de negentiende eeuw en werden oorspronkelijk toegewezen aan diverse precolumbiaanse beschavingen. Onderzoek in de jaren negentig van de twintigste eeuw, onder andere met behulp van een scanning tunneling microscoop toonde aan dat in elk geval een aantal van deze schedels vervalsingen zijn. Deze zijn met slijpinstrumenten gemaakt die pas in de tweede helft van de negentiende eeuw ontwikkeld werden.[1]
Er bestaat een sterk vermoeden dat een aantal van de kristallen schedels vervaardigd zijn in opdracht van de Franse handelaar Eugène Boban en door hem verkocht zijn

http://www.geubel.com/2011/11/er-zijn-g ... edels.html
Mitchell-Hedges beschrijft in zijn biografie dat Maya’s al generaties lang zand gebruikten om een kristallen blok te bewerken, dat resulteert in schedel. Dat klinkt romantisch, maar het is onmogelijk. De onderzoeker gebruikte elektronen microscopen en ontdekte details waaruit bleek dat de schedel werd bewerkt door corundrum of diamant op een draaiende schijf van een bepaald metaal, waarschijnlijk staal. Dat was een belangrijke ontdekking. Door de ontdekking over de gebruikte techniek, konden ze zeggen dat de schedel in de laatste 200 jaar is gemaakt.

En wat betekent dat?
Dat betekent dat - samen met ander bewijs - de schedels vervalsingen uit de 19e eeuw zijn. Sommige schedels zijn zelfs gedateerd op de jaren 1950 of later. Het is ook zeer waarschijnlijk dat ze afkomstig zijn uit Parijs of uit een klein stadje in Duitsland, Idar-Oberstein. In 1870 begon daar een klein bedrijfje met het bewerken van enorme hoeveelheden kwarts uit Brazilië. Het bedrijf bestaat nog steeds en bezit sjablonen om schedels te maken, identiek aan de Lubaantun schedel.

Buiten dat om hoor ik verder niks nieuws een beetje wat de meeste channelingen verkondigen; Atlantis, kristallen ...bladiebla bladiebla
Bidden tot de kristallen gaat me toch een beetje te ver. Ik ben allergisch voor dit soort boodschappen.
Wel heerlijk al die reisjes die ze had gemaakt. :grin:
Voorspelling van Nostradamus, ik zou opgraven 123.584 romeinse munten en 680.00 goudstaven.
Mijn vondsten tot op heden zijn; 307.900 blik-clipjes en 6000 roestige spijkers

Gast1

Re: Keisha beantwoord vragen - Ned. ondertiteld

Bericht door Gast1 » 11 nov 2012, 08:48

Het is waar, wat moeten en kunnen we nog geloven en wat is waar? Ik haal uit de teksten die ze uitspreekt zaken die ik heel sterk herken en laat me vooral leiden met een korte ei door mijn innerlijke stem. Bestond Jezus echt en wat zei hij allemaal en hoe bedoelde hij het? Bestond ende bestaat de persoonlijke God echt of is het allemaal 'bladiebla bladiebla' :grin: Als hij bestaat dan is hij er in geslaagd om de mens naar zijn evenknie te scheppen: arrogant, aanmatigend en machtzuchtig.

Dit filmpje vond ik van Kiesha Crowther ...


Plaats reactie