Oprah's lifeclass - video's met AHA-momenten

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Oprah's lifeclass - video's met AHA-momenten

Bericht door taigitu » 31 jan 2013, 16:37

Oprah's lifeclass - video's met AHA-momenten

In de onderstaande video legt Oprah uit hoe het leven ons dingen in het oor fluistert om je te laten weten dat iets je aandacht vraagt. Wanneer fluisteren niet werkt worden de signalen van het leven steeds heftiger.

Ik maakte hier een keer een mooi voorbeeld van mee. Ik werkte mee aan een paranormale beurs en kreeg een mevrouw aan de tafel aan wie ik doorgaf dat ze een emotionele gebeurtenis uit haar leven niet helemaal had verwerkt en dat ze de rust moest nemen om hier aan te werken. Het werd heftig ontkend door uitgebreid te vertellen hoe en wat ze had gedaan en dat ze het werkelijk verwerkt had. Toen het consult was afgelopen stond ze op om haar jas aan te doen om weg te gaan. Op het moment dat ze opstond en een stap naar achter deed haakte ze met haar voet in de riem van haar tas die ze op de grond had gezet. Daardoor viel ze er ongelukkig en kon niet meer op haar ene been staan. Ze is per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd omdat de ambulancebroeder het idee had dat haar enkel misschien gebroken was. Achteraf bleek haar enkel zwaar gekneusd. Weken later kwam ik haar tegen en ze vertelde dat ze nog vaak aan mijn woorden had gedacht. Er had inderdaad een verwerkingsproces plaatsgevonden tijdens de weken dat ze niet mobiel was, ze was nu door de emoties gegaan die ze eerder had weggedrukt.
Zo werkt het soms als we niet luisteren, dan wordt je gedwongen ...........
Zodoende plaats ik hier korte video's van Oprah in gesprek met mensen die aha-momenten beleven en die liefdevolle wijsheid doorgeven.



Ik heb verschillende boeken gelezen van Maya Angelo met veel plezier.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Oprah's lifeclass - video's met AHA-momenten

Bericht door taigitu » 31 jan 2013, 17:03

Zo waren er ook programma's...........


.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie