Vulkaan staat op uitbarsten ...

De plek voor nieuws en feiten over de Natuur en het Milieu op aarde.
Ook topics over de prachtige Dierenwereld op onze planeet kunnen hier worden geplaatst.
Gast1

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Gast1 » 28 jun 2016, 08:51

Osiris schreef:Judgement Day toch niet zo far away ?? :wink:
Ik voel dat ook vaker zo.
Ik weet dat er ook iets gaat gebeuren, maar hoelang schrijft de mensheid er al over?
Qua echte Natuurrampen hebben wij van deze generatie nog niets meegemaakt alhier zo, maar ik voel dat dat toch nog gaat gebeuren in mijn leven.

Gast1

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Gast1 » 28 jun 2016, 08:56

Osiris schreef:
Vitharr schreef:Gaia die zich wat rekt en strekt
Misschien heb je gelijk en is het allemaal wel 'normaal' :wink: :mrgreen:

Hier even de maand mei in 22 minuten 'rekken en strekken van Gaia'.

https://www.youtube.com/watch?v=n5jNj8eBI-c
Dat is zeker indrukwekkend Osiris, maar vergeet niet dat we nu met onze communicatiemiddelen de gehele wereld in de gaten houden.
Stel je eens voor als je dat 500, 1000 en 2500 jaar geleden ook al had en je zou dan op dezelfde wijze de rusteloze Aarde in kaart brengen?
Zou er een verschil zijn?

Gast1

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Gast1 » 28 jun 2016, 09:09

Vitharr schreef:En in dat kader wat de vulkaan betreft; ik snap dat je als vader zo denkt, als zoon kan ik je verzekeren dat het anders gezien wordt. :wink:
Zeker weten, daar heb je gelijk in en ik kan het weten. Ook ik was ooit op 29 jarige leeftijd een zoon van mijn bezorgde Vader en Moeder.
Mijn zoon heeft al op mijn mailtje gereageerd en de inhoud bewaar ik heel even voor mezelf.
Het zijn waarschijnlijk de liefste geschreven woorden die een Vader zich zou kunnen wensen en vanmorgen heb ik dan ook een paar traantjes weg gepinkt.
Eerder heb ik in mijn reacties Osiris en jou een complimentje gegeven voor jullie wijze uitspraken, die geheel terugkwamen in de reactie van mijn zoon.
Hij gaat wandelen 'hoe dan ook' en heeft mij gezegd dat de wandelroute van 8 dagen lengte op 40 km. afstand ligt van de vulkaan.
Hij stuurde me in zijn mail ook deze zin:
Ik heb namelijk ook even het internet afgezocht naar de Hekla, maar de waarschuwingen komen uiteindelijk maar van één man die een tijdje geleden wat opmerkingen maakte over Hekla.
Zoals vaker werd dat nogal opgeblazen in de media.
Zijn opmerkingen zijn verder nog niet compleet onderbouwd; andere wetenschappers hebben het nog niet bevestigd. http://www.wired.com/2016/06/icelands-h ... ally-blow/
Het is soms niet altijd even gemakkelijk om je kinderen los te laten, maar dit is toch wat ik zal doen voor zover mij dat lukt.
Ze wilden al jaren naar IJsland en verheugen zich er heel erg op, dus ik laat ze gaan.
Mijn vrouw denkt er ook zo over.
Vitharr schreef:Weet je wat ironisch is aan zaken als vulkaanuitbarstingen en aardbevingen?
Het zijn gebeurtenissen die het meest gevreesd worden door de mens wanneer ze net plaats hebben gevonden, waarna de angst wegzakt tot de volgende optreed.
Dieren hebben daar geen last van.
Maar hetzelfde oscillerende proces zie je dus terug in het gedragspatroon van de mens, met dezelfde frequentie, maar helaas verschoven.

We maken ons zorgen over rampen en vanaf het moment dat we daar mee beginnen zwakt iedere verstreken minuut de zorg af.
Praktisch bekeken brengt iedere verstreken minuut je echter dichter bij het onfortuinlijke moment.

Waar schuilt dan eigenlijk het grootste gevaar in? In de oscillatie van de planeet? Of in de oscillatie van het menselijk gedrag? :wink:
:post: ... waarbij het antwoord voor de hand ligt. :wink:

Gast1

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Gast1 » 28 jun 2016, 09:31

Osiris schreef:Hai Vitharr nice :wink:

De reden dat ik soms 'discussies uit de weg ga' is simpelweg dat het me teveel energie kost om intuïtieve gevoelens/ingevingen juist onder woorden te kunnen brengen.
Ik ken dat en ik voel geheel met je mee.
Ook ik heb vaak moeite om het met de juiste woorden te omschrijven, om het begrijpelijk te maken wat ik bedoel te zeggen.
Objectiviteit ende realisme dienen we daarvoor niet uit de weg te gaan.
De meest kritische mensen zijn juist de mensen die mijn 'helpers' zijn.
Tardis is er daar een van en Vitharr is daar een andere van, die zijn reacties altijd heel smakelijk ende kostelijk aankleedt.
Maar feitelijk is iedereen mijn 'helper' én niet te vergeten; een 'boodschapper'.
Het zijn juist de woorden en omschrijvingen, waarna ik zoek en die zij me aanleveren.
Anderen, wiens naam ik niet meer mag noemen van Tammy, omdat ze hier met redenen geband zijn, hebben mij nóg grotere bijdragen geleverd.
Waarbij anderen 'vulkanen' werden die 'op uitbarsten stonden' door de reacties van die gebande leden, drukten ze bij mij precies de juiste knoppen in om mezelf nóg beter te leren kennen.
Ik veroordeel daar niet het bannen an sich mee, want deze ex-forumleden zorgden ook voor een negatieve sfeer.
Precies op het juiste moment werden ze geband en daarvoor verdienen de moderatoren van dit forum een zoveelste compliment.

Het zijn leermomenten waarbij je jezelf als vulkaan kunt gaan bekijken, barst je of niet, buig je of niet.
Het is buigen of basten verteld het gezegde ons ... Het moet geschieden, hoe dan ook ... :wink:

Gast1

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Gast1 » 28 jun 2016, 09:34

Tammy schreef:Met alle respect Gast1 voor de jongelui..................wegwezen daar.
En Tammy ... die krijgt van mij een heel grote ...

Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door univers » 28 jun 2016, 10:45

Qua echte Natuurrampen hebben wij van deze generatie nog niets meegemaak
1953 ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Gast1 » 28 jun 2016, 10:56

Toen zat ik nog in het ei Uni, ik ben van het scheppingsjaar 1957 ...

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80649
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Tammy » 28 jun 2016, 11:51

Dank je Osiris voor je begrip over wat ik schreef.
Vind toch dat ik wat fel reageerde, en toch schrijf je liefdevol naar mij verder.
Ik vind dat heel lief. :knuffie:

Ik ben gewoon bezorgd om Gast1 zijn zoon en diens vriendin.
Ik geloof in leven na de dood trouwens Osiris, maar god is daar niet in the picture zoals ik het zie.
Want die bestaat niet voor mij.
Moeilijk uit te leggen, en daar is deze topic ook niet voor.

Krijg ik ook nog een grote kus van Gast1 zie ik en Paulus en ik nemen je compliment over de verbannen leden in ontvangst, thanks. :grin:
Het niet noemen van die namen is omdat ze zichzelf niet meer kunnen verdedigen op uitspraken over ze.
Vind ik niet netjes naar ze toe ook al waren ze de boel aan het verzieken hier.

Ik hoop dat als de vulkaan uitbarst alle mensen en dieren ver uit de buurt zijn.
Dat is alles wat ik wens.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Susan » 28 jun 2016, 13:16

Gast1 schreef:Vanmorgen schreef ik hem een mailtje:
Dag Zoon,

Het was weer genieten met jou verleden weekend.
Bij het verlaten alhier voelde de 'hoije-omhelzing' voor mij als heel intens.
Je kent me wel hè? :wink:

Maar zoals ik dat dan doe en zoals je mij kent, geloof ik nooit in het toeval.
Toen we bij jullie twee weken geleden op bezoek waren hebben we de kaart bekeken waar jullie gaan wandelen in IJsland en het interesseerde mij wat die bepaalde plekken waren rondom de 'Hekla-berg'.
Ook jullie was het nog niet opgevallen en jullie wisten niet wat dat betekende en zo ontdekte ik later dat het (oude) uitbarstingen waren.
De berg bleek een vulkaan te zijn, wat jullie wel een beetje 'spannend' vonden.

Verleden weekend heb je het nog benoemd dat hij op uitbarsten staat.
Ik heb dat wel begrepen en er ook (ook nog tijdens het fietsen) vragen over gesteld.

Vanmorgen heb ik het even opgezocht: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Jullie gaan daar over anderhalve week vlakbij wandelen en 40 km. afstand of minder is ... geen afstand.
Ik zal jou en jullie nooit tegenhouden, maar jeetje ... ik vind het toch wel een beetje akelig.

We spreken en mailen elkaar nog en ik ben nog steeds onder de indruk van jouw vriendin's klimpartijen.
Ik weet dat het niet nodig is om te zeggen of te schrijven dat het belangrijk is om goed op te passen.
Maar dit wilde ik graag even kwijt.

Ouders ... je kent ze wel.
:shock: Goeiedag zeg!
Poeh, ben echt niet gauw ongerust, maar dit voelt spannend Gast1,
kan me indenken dat je je daar toch ietwat onrustig bij kan voelen al maken onze volwassen
kinderen nu eenmaal heel terecht hun eigen keuzes.
Laatst gewijzigd door Susan op 28 jun 2016, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Susan » 28 jun 2016, 13:25

Osiris schreef:Snap ik Tammy :wink:

Ik zeg ook zeker niet dat ze maar moeten gaan als er waarschuwingen zijn.
Geef zelf vaak genoeg waarschuwingen voor wat er ( mogelijk ) komen gaat.

Maar geloof dat elke ziel afzonderlijk een eigen pad gaat,met daarin de keuzevrijheid,hoewel niet volledig, hoe dat pad te volgen.

Waarin toch veel daarvan 'vaststaat' op basis van de persoonlijke 'tools' ( capaciteiten ) meegekregen, die voorafgaand aan de reincarnatie zelf bepaald zijn,zoals door astrologie en numerologie, door gekozen tijdstip van geboorte.

De fysieke dood zien we beiden anders.
Voor mij geen einde,maar een tussenstation,waarna een nieuw begin start.
Net zo lang tot de lessen geleerd zijn,de ervaringen meegemaakt zijn en het bewustzijnslevel dan reincarnatie hier op deze planeet, overstijgt.

Sommige astrologieteken combinaties,waarin ik niet alleen naar de westerse kijk, grenzen aan zgn borderline.
Waar de extreemste kanten van het leven opgezocht worden als extreemste 'ervaringen/uitdagingen'.

Niemand zal dus hetzelfde handelen,ondanks afgegeven waarschuwingen.
En dat kan bepalen of een leven kort of langer duurt, de lessen,nodig uit die ervaringen sneller of langzamer geleerd worden.

En zeker lastig en pijnlijk voor nabestaanden als het 'fout gaat ' in hun ogen en die keuzes ,die dan zeer egoistisch lijken, niet begrepen zullen worden.
Echter dienen die gevolgen ook weer een doel.

Maar snap zeker dat ik in die persoonlijke 'gedachtenwereld' niet begrepen word.
En neem je dat zeker niet kwalijk Tammy,er zijn nu eenmaal vele verschillende percepties van situaties .
En de mijne is er ook maar één van :wink:
Exact zo zie en voel ik het ook Osiris wat je hier schrijft, het blijft voor velen ook moeilijk te volgen/begrijpen.
(en stilletjes hoop ik dat die jongelui hier niet heen gaan...40 km is immers 'niks' indien
er grote natuurkrachten 'aan het werk zijn'....) [think]
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Gast1 » 28 jun 2016, 16:24

Geloof het of niet ... ik kan dit loslaten op dit moment.
De momenten dat ze daar zullen zijn ken ik niet, maar het zal me benieuwen of ik die los kan laten.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Osiris » 28 jun 2016, 18:54

Tammy schreef:Dank je Osiris voor je begrip over wat ik schreef.
Vind toch dat ik wat fel reageerde, en toch schrijf je liefdevol naar mij verder.
Ik vind dat heel lief. :knuffie:

Ik ben gewoon bezorgd om Gast1 zijn zoon en diens vriendin.
Weet ik.
In meerdere topics en reacties zie ik die zorgzame kant,stukje altruisme en het opnemen voor de zwakkeren etc.
Wat een mooie krachtige eigenschap is.
Mijn opmerking was ook zeker niet laconiek en gevoelloos bedoeld.
Maar meer hoe het voor mij een overtuiging is,waar ik dan even de eigen emotie buiten beschouwing houd om het een neutraal iets te laten zijn.

Ik geloof ook dat alles wat wij als 'kwaad' zien in de wereld als een spiegel werkt,ons de confrontaties geeft om juist het tegenovergestelde te leren.
Des te meer van dit soort confrontaties, des te meer kans om te groeien in bewustzijn,tenzij je natuurlijk vuur met vuur bestrijdt en je jezelf tot dat zelfde niveau verlaagt.

Het kwade/duister is er simpelweg als referentiekader van het licht.
En dus ook noodzakelijk,hoe vreemd dat ook moge klinken.

Soms kan het als roekeloos en rucksichtloss naar anderen toe, gezien worden om dingen te ondernemen,zoals de kids van Gast1.
Maar het kan zeker ook een onbewuste aantrekkingskracht zijn, juist van die ervaring te leren,alszijnde een soort van confrontatie met het e.v.t. natuurgeweld/kracht van Hekla.
Wat anderen weer als een beangstigend 'kwaad' zien.

Maar nogmaals begrijp je reactie vanuit die eerder benoemde kracht.

:knuffie:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gast1

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Gast1 » 28 jun 2016, 19:02

Osiris, sta mij dan ook even toe jou een digitale knuffel te geven: :knuffie:
En dat meen ik oprecht.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Osiris » 28 jun 2016, 19:03

Gast1 schreef:
Osiris schreef:
Vitharr schreef:Gaia die zich wat rekt en strekt
Misschien heb je gelijk en is het allemaal wel 'normaal' :wink: :mrgreen:

Hier even de maand mei in 22 minuten 'rekken en strekken van Gaia'.

https://www.youtube.com/watch?v=n5jNj8eBI-c
Dat is zeker indrukwekkend Osiris, maar vergeet niet dat we nu met onze communicatiemiddelen de gehele wereld in de gaten houden.
Stel je eens voor als je dat 500, 1000 en 2500 jaar geleden ook al had en je zou dan op dezelfde wijze de rusteloze Aarde in kaart brengen?
Zou er een verschil zijn?
Niet geheel mee oneens :wink:
Maar wat ik zelf de afgelopen 10 jaar ( of al wat langer ) in de gaten houd,kan me er niet van weerhouden te stellen dat er laatste jaren een aanzienlijke stijging te signaleren is van deze wereldwijde gebeurtenissen.

Maar goed, dat is mijn impressie....
En wat dat betreft delen we hetzelfde 'gevoel' wat je eerder noemt en velen met mij in mijn directe spirituele omgeving.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Osiris » 28 jun 2016, 19:04

Gast1 schreef:Osiris, sta mij dan ook even toe jou een digitale knuffel te geven: :knuffie:
En dat meen ik oprecht.
Krijg het er warm van :grin:

Back at ya !!
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80649
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Tammy » 29 jun 2016, 05:36

En Osiris krijgt ook van mij een knuffeltje. :mrgreen:
Nogmaals dank je voor je begrip, ik begrijp jou nu ook beter . :knuffie:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Gast1 » 29 jun 2016, 09:08

Osiris schreef:
Gast1 schreef:Dat is zeker indrukwekkend Osiris, maar vergeet niet dat we nu met onze communicatiemiddelen de gehele wereld in de gaten houden.
Stel je eens voor als je dat 500, 1000 en 2500 jaar geleden ook al had en je zou dan op dezelfde wijze de rusteloze Aarde in kaart brengen?
Zou er een verschil zijn?
Niet geheel mee oneens :wink:
Maar wat ik zelf de afgelopen 10 jaar ( of al wat langer ) in de gaten houd,kan me er niet van weerhouden te stellen dat er laatste jaren een aanzienlijke stijging te signaleren is van deze wereldwijde gebeurtenissen.

Maar goed, dat is mijn impressie....
En wat dat betreft delen we hetzelfde 'gevoel' wat je eerder noemt en velen met mij in mijn directe spirituele omgeving.
:wink:

Ik twijfel er geen seconde aan dat de laatste 10 jaren een aanzienlijke stijging te signaleren is van deze wereldwijde gebeurtenissen.
Sterker nog: niet alleen de laatste 10 jaren 'voel' ook ik een stijging van die gebeurtenissen, maar ook van allerlei andere factoren sinds ik zelf vertoef op deze (nog) schitterende planeet.
De (letterlijk en figuurlijk) 'spanningen' op elk gebied zijn gestegen.
Wereldwijde vervuiling op Aarde, in de atmosfeer en in de wereldwateren.
Wereldwijde opwarming van de Aardatmosfeer.
Wereldwijde bomenkap en verwoestijning.
Wereldwijde groei van het genus 'de mens' (bewust ende beslist niet met een hoofdletter geschreven).
Wereldwijde groei van afname van biodiversiteit en dus ook van planten- en diersoorten.
'Onze' dierbare planeet heeft kanker en die wordt vooral veroorzaakt door gods belangrijkste schepping, zijn evenbeeld en evenknie.
Per slot van rekening zette ook deze Demiurg de planeet een keer volledig onder water en verzoop op een handjevol mensen na, iedereen.
Hij 'bombardeerde' Sodom en Gomorra en inderdaad, wij zijn niet veel anders.
De Bijbelse god met een kleine 'g' kan trots zijn op wat hij geschapen heeft.
De planeet echter, lijkt in opstand te komen tegen het antropoceen ... én terecht.
Ik geloof niet in een persoonlijke god, ik geloof echter wel in de materie, in de Aarde waaruit wij voortgekomen zijn.
De Aarde als kosmisch sterrengoedje wat zich geklonterd en gevormd heeft.
Daar ben ik en alles en iedereen een schepping van.
Een schepping van chemie en van een Goddelijke onpersoonlijke kracht, genaamd liefde.

Ik gebruikte wellicht een vreemd woordje voor menig lezer, hetwelk ik blauw gekleurd heb.
Ik kende het woordje, maar Wikipedia bracht daar nog wat meer info over:
Jaldabaoth is in sommige stromingen van de gnostiek de archigenètor gelijk aan de Bijbelse Jehova.
In het platonisme wordt hij ook wel Demiurg genoemd.
Jaldabaoth betekent 'kind, kom!' in een bepaalde Semitische taal.
Jaldabaoth is het androgyne kind van de vrouw Sofia. Omdat hij denkt dat hij alleen is roept zij Jaldabaoth, waarmee ze hem die naam geeft.
Als Jaldabaoth dan niet antwoordt, noemt zij hem 'Samaël', wat in het jodendom de Engel des Doods is, in het christendom Satan zelf en betekent 'blinde god'.
Wellicht dat 'onze dierbare planeet', ons zeer gewaardeerd "Aards paradijs' wat we zo goed verzorgen (ja, ik ben lekker cynisch) eindelijk in opstand komt.
Maar zoals een Vader zich dat nooit wensen zal, is dat zijn kinderen daarbij om gaan komen.
En er zijn nogal wat Vaders (én Moeders natuurlijk).
Wellicht dat Jaldabaoth onze Aarde zelf is, het androgyne kind van de kosmos zelf, wat roept: 'kind, kom!'
Wij zijn immers allemaal kinderen.
Kinderen van de schepping en kinderen van de Aarde ...

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Osiris » 29 jun 2016, 18:43

Kan je daarin aardig volgen Gast1.
Echter beperk je je tot de aardse veranderingen en wijt je dat geheel of grotendeels aan de mensheid.

Echter zie ik die veranderingen eveneens in een groter spectrum,n.m.l. ons gehele zonnestelsel, inclusief de zon.

Ik geloof absoluut dat een collectief 'negatief' bewustzijnslevel op aarde een contra kracht triggert of forceert om alles weer in balans te trekken.
Noem dat maar de kosmische natuur.

Alleen verklaart dat niet dat grotere spectrum van veranderingen.
Of je moet geloven dat de resonantie zover rijkt dat het ook onze andere planeten en onze zon uit balans brengt ( sluit die mogelijkheid niet perse uit ).

Heb daar toch mijn twijfels over.
Persoonlijk geloof ik dat onze aardse uitbalancering eerder een gevolg is van een nog veel grotere kracht of energie, die ons van buiten ons zonnestelsel beinvloedt.

En niet gelijk roeptoeteren Niburu :wink:
Heb daar zelf mijn twijfels over in huidige situatie.
Geloof eerder in een, voor huidige astronomie wetenschap onbekend,energetisch sterk gebied waar ons zonnestelsel door heen kruist.
En daarmee ons hele zonnestelsel beinvloedt en misschien in een heel ver verleden al eerder gedaan heeft.

Sterrenstelsels met hun spiraalarmen ( wij zitten met ons zonnestelsel in één van die armen ) draaien m.i. ook rond een centrale zon of zwart gat ??

Misschien dat cyclische bewegingen ons van tijd tot tijd ( duizenden,tienduizenden of nog meer jaren ) weer op zelfde plekken brengt.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door univers » 29 jun 2016, 20:43

De veranderingen zijn toch duidelijk merkbaar.
Kijk maar nu in de zomer, het duurt veel langer totdat het nacht invalt, rond 23 uur is het nog licht, waar een jaartje of twee geleden het totaal donker was.
Afgelopen winter duurden de nachten veel langer, en de dagen korter.
Nederland is ten opzichte van de zon naar het noord-westen verschoven.
Vandaar dat ook het weer aan het veranderen is, wij komen op een andere breedte en lengte graad te zitten.
Wat doet de golfstroom ?
De uitbarsting heb ik in de winter stand van de aarde gezien, maar heb geen rekening gehouden met de poolverschuiving.
Mijn gevoel zegt dat het steeds dichterbij komt.
Zat altijd in de winter te wachten op de grote knal, nu met al de veranderingen. is het maar afwachten.

Laat je zoon lekker zijn wandeling maken Gast1.
Als je in een bus of vliegtuig stapt, gebeuren er veel meer ongelukken.
Laat hem lekker genieten van de natuur daar, en maak je eigen geen kopzorgen.
Ik begrijp het wel, ik heb de zelfde gezinssamenstelling als jij.
Als ik me eigen druk ga maken, wat die gasten allemaal doen, dan wordt je knettergek, (en dat is niet de bedoeling)
Als er iets gebeurd, kan je het toch niet voorkomen. (je weet ik spreek uit ervaring).

En als het gebeurd, wordt hij van tevoren wel gewaarschuwd, de aarde spreekt, enkel wij begrijpen het niet, wij mensen zijn niet zo slim als dieren. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vulkaan staat op uitbarsten ...

Bericht door Fenna » 29 jun 2016, 20:59

Is mij ook opgevallen Uni dat zo veel langer licht is.
Er zijn grote verandering aan de gang zoals de voorspelling aan geeft.
Ik maak mij er niet meer druk om, je kan er niets aan doen en als het je moet treffen, treft het je, ongeacht waar bent of wat je doet.
Mijn motto; zie mijn onderschrift.
Zou iedereen moeten doen.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie