Aliën Maanbasis

That's one small step for a man, a giant leap for mankind, dat waren de woorden van Neill Armstrong toen hij zijn eerste stap op de maan zette. De ruimte en het universum interesseren ons allemaal, vind hier alles terug over ons zonnestelstel, de NASA, geplande ruimte missies en andere gebeurtenissen die ons allemaal aangaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80368
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Aliën Maanbasis

Bericht door Tammy » 28 jun 2008, 11:07

Afbeelding
Is er een "Alien Basis" op de Maan. Meer en meer mensen komen met verhalen dat er een "Alien aanwezigheid" is op de maan. Geruchten gaan dat hun "Maanbasis" aan de andere kant van de Maan is, dit is de kant die we vanaf de Aarde nooit zien. Heeft u zich ooit afgevraagd waarom de Maanmissie's gestopt zijn, en waarom hebben wij nooit geprobeerd om een Maanbasis te bouwen. Het lijkt een beter en eenvoudiger idee dan een zwevend ruimte station? Volgens Neil Armstrong hebben de Aliens een basis op de Maan, zij willen dat we daar niet komen en moeten weg blijven.Milton Cooper een woordvoerder van het leger, verteld dat men deze Aliénbasis "Luna" noemt.

LUNA: De Alien Maanbasis op de andere zijde van de Maan. Het is gezien en gefilmd door de Apollo-astronauten. Een basis, een mijnbouw operatie met zeer grote machines, en zeer grote ruimteschepen, die werden omschreven als moederschepen,in de rapporten van Milton Cooper.

Heeft Apollo 11 ontmoetingen gehad met UFO's op de maan?
Uit het boek 'Boven Topgeheimen' door Timothy Good.

Volgens onbevestigde rapporten zagen, zowel Neil Armstrong en Edwin Aldrin UFO's, kort na de historische landing op de Maan van de Apollo 11 op 21 juli 1969. "Ik herinner me nog dat tijdens die televisie uitzending één van de astronauten wees op op een licht in of op de rand van een krater." Er werd om nog meer informatie hierover gevraagd door de missie begeleiding op Aarde, daarna hoorde je ineens niets meer. Volgens een voormalige NASA-medewerker Otto Binder, die een eigen VHF ontvangstradio had en Nasa's uitzending dus omzeilden, vond het volgende gesprek tussen Mission control en astronauten plaats:
Lees hier het volledige artikel

Bron: Wereldgeheimen.

*********************

Jullie zullen dit verhaal wel eens hebben gehoord.
Neil Armstrong en Edwin Aldrin die ruimteschepen aan de achterkant van de maan hebben gezien.
Zou het echt waar kunnen zijn?
Ik met mijn geloof zeg meteen ja, zeker omdat het astronauten betreft die er zijn geweest.
Waarom zouden ze liegen?
Wat zouden ze ermee willen bereiken?
Vragen waar ik graag een antwoord op zou willen hebben.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Krystallainen
Leraar
Berichten: 1687
Lid geworden op: 13 feb 2005, 00:24

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door Krystallainen » 28 jun 2008, 11:14

Tammy schreef:Afbeelding


Waarom zouden ze liegen?
Wat zouden ze ermee willen bereiken?
Om wat aandacht te krigen?
Plato roeleert

Gijs

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door Gijs » 28 jun 2008, 11:47

Hoe kan je weten dat het een mijnbouw operatie was, hebben ze het aan de aliens gevraagd? Als er een gat uit wordt gegraven door machines o.i.d. betekent dat dan meteen dat het een mijnbouw-operatie is? En ik zou wel willen weten wanneer Neil Armstrong gezegd heeft dat hij een basis zag. Is daar geen filmopname (met audio) van gemaakt? Want ik geloof niet meteen dat Neil dat gezegd heeft als dat hier in dit artikel staat.
Laatst gewijzigd door Gijs op 28 jun 2008, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door MetalPig » 28 jun 2008, 11:50

Gijs schreef:Want ik geloof niet meteen dat Neil dat gezegd heeft als dat hier in dit artikel staat.
En terecht. Er is ooit een transcript de wereld in geslingerd van een gesprek dat nooit plaatsgevonden heeft. De UFO-gelovi's geloven het natuurlijk, maar er is geen enkele aanwijzing dat er een alien-basis op de maan is.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80368
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door Tammy » 28 jun 2008, 21:15

MetalPig schreef:
Er is ooit een transcript de wereld in geslingerd van een gesprek dat nooit plaatsgevonden heeft
Hoe weet jij dat?
Amstrong heeft zelf gezegd dat hij ufo`s zag.
Dat heb ik jaren geleden op tv gezien, dus dat gesprek heeft wel degelijk plaats gevonden.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door MetalPig » 28 jun 2008, 21:59

Het verhaal dat ik bedoel is een gesprek dat astronauten gehad zouden hebben aan boord van de maanlander, en dat gehoord zou zijn door radioamateurs die het opgeschreven en gepubliceerd hebben.

Wat Armstrong gezegd heeft weet ik niet.

Howlin Mad Murdock

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door Howlin Mad Murdock » 30 jun 2008, 10:46

Waarom niet gewoon terug gaan ?
En hoe kunnen die aliens gezegd hebben niet terug komen.
Zeiden ze dat gewoon van: Don't come back !! ?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80368
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door Tammy » 30 jun 2008, 12:04

Ok MetalPig, ik snap het.
Maar Amstrong heeft het zelf toegeven, waarom zou ik aan zijn woorden twijfelen?
Het zijn evenwichtige mensen,( de meeste dan ) en hij was erbij, wij niet.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gijs

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door Gijs » 30 jun 2008, 19:07

Daarom vraag ik ook of daar een video opname van is. Ik heb het hem namelijk nooit horen zeggen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80368
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door Tammy » 01 jul 2008, 16:44

Ik zou het echt niet weten Gijs, het is jaren geleden dat ik dat zag.
Ik dacht op BBC, maar weet het niet zeker helaas.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door tofu_kronos » 01 jul 2008, 19:10

Ik heb het hem ook horen zeggen.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Re: Aliën Maanbasis

Bericht door FoX » 02 jul 2008, 00:05

Ik geloof er niet in. Aan de andere kant van de Maan is niets, donker en eenzaam.

Als het wel zo zou zijn had men het namelijk allang echt geweten en werd er vast verder onderzoek naar gepleegd.

Plaats reactie