Ufo clips.

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ufo clips.

Bericht door Tammy » 24 jan 2009, 19:40

Dat filmpje waarin uitleg word gegeven vind ik wel indrukwekkend.
Het lijkt tenminste echt volgens mij.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Aenimaxequal

Battleship UFO

Bericht door Aenimaxequal » 05 feb 2009, 12:26


Aenimaxequal

Re: Ufo clips.

Bericht door Aenimaxequal » 05 feb 2009, 21:44


Ach, dit bedoelen ze dus... er was al een aantal keren tegen me verteld dat er zo`n beeldmateriaal was en dat je de aliens kon zien... nou ja... ik toch niet hoor.
Ik vertrouw heel de boel niet.

tofu_kronos

Re: Ufo clips.

Bericht door tofu_kronos » 05 feb 2009, 23:18

Nope, zie ook geen aliens.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ufo clips.

Bericht door Tammy » 06 apr 2009, 10:43


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Super_pato

Re: Ufo clips.

Bericht door Super_pato » 06 apr 2009, 10:56

Leek eerder op een vliegende drol ipv een ufo imo
Dus fake

tofu_kronos

Re: Ufo clips.

Bericht door tofu_kronos » 06 apr 2009, 11:45

Het gaat in een rechte lijn, houd dezelfde hoogte aan. En verandert niet van snelheid. Ik denk dat het een balloon is geweest.

Super_pato

Re: Ufo clips.

Bericht door Super_pato » 06 apr 2009, 12:00

Had ook die indruk maar voor een luchtballon ging hij wel iets te snel, tenzij er veel wind stond die dag :p

Rob

Re: Ufo clips.

Bericht door Rob » 04 mei 2009, 23:04

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... skou.dhtml


Je ziet een gebouw met een ufo erboven, er wordt in/uit-gezoomd en dan schiet het weg.

Onder het artikel staan nog enkele oudere artikels van ufo-spotting.

Edit:Blijkbaar in een apart topic gepost, maar via mijn link vind je ook nog andere links naar ufo-spotting.

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Ufo clips.

Bericht door TomTom74 » 07 aug 2009, 12:03

Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

tofu_kronos

Re: Ufo clips.

Bericht door tofu_kronos » 08 aug 2009, 09:43

Het is duidelijk een ufo, het is ongeindentificeert, het vliegt en het is een object.

Frerik

Re:

Bericht door Frerik » 20 okt 2009, 18:50

Danny schreef:Met bedreiging bedoel je neem ik aan "the men in black"?
Zou een schitterende mindfuck zijn, je stuurt wat mannen in zwarte pakken in gerestaureerde oldtimers langs lui die wat te hard schreeuwen en presto.........ze vertellen hun verhaal en wie gelooft ze daarna nog?
Dat verhaal kan toch niet waar zijn? Dubbele psychologie mensen..........
Bedreiging denk ik niet zo zeer want als ze er zijn en ons wouden vernietigen zou dat allang zijn gebeurt,
Volgens mij stopt de overheid alles in de doofpot omdat ze niet willen dat we dat te weten komen.

laatst is ook ondekt dat in je lichaam 12 dna strengen zijn maar 2 gebruik je maar als je de anderen 10 ook zou kunnen gebruiken wat zal er dan gebeuren, ik denk dat een deel wat nog niet werkt in je hersenen dan begint te werken.
dat je door dat deel de logica van de mysteries kan begrijpen wat nu nog niet zo is.
om alle strengen in werking te laten kunnen gaan is dat je open moet staan voor dingen die andere mensen abnormaal vinden.
je zou ook bepaalde dingen kunnen zien omdat je lichaam ook verandert.(vergelijk maar de evolutie van kruipen en rechtoplopen.

Maar mijn grootste vraag is wat wil de overheid verbergen?
en wat is het verband tussen de dna strengen, are 51, het oude egypte en het heelal


het zelfde

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ufo clips.

Bericht door Tammy » 02 mei 2010, 14:39



Een UFO die achternagezeten wordt door twee gevechtsvliegtuigen in het Verenigd Koninkrijk .

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ufo clips.

Bericht door Tammy » 02 mei 2010, 14:55



This music video is a short film about UFO's and how many types of ships that have been seen .

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Re: Ufo clips.

Bericht door Anet » 08 mei 2010, 19:47

Het tweede filmpje boven mij is nep en in het filmpje hier direct boven mij zitten een aantal neppers tussen!! [jaja]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ufo clips.

Bericht door Tammy » 03 jun 2010, 09:49

Deze opnames zijn gemaakt op 28 mei j.l. boven Californie. Een man filmt boven zijn huis eenj ufo, en ter vergelijking ook een satelliet en een verkeersvliegtuig. Bekijk het filmpje en bepaal zelf. Wat denk jij?

http://quasi-mundo.nl/blog/2010/06/03/v ... fo%c2%b4s/

Apart dit.
Ik denk niet dat het 5 verschillende ufo`s zijn in formatie , maar eentje.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ufo clips.

Bericht door Tammy » 18 nov 2010, 16:07

Video: Zeer duidelijke beelden van een UFO boven Turkije
Deze video komt uit Turkije en is gefilmd op 5 November jongstleden. Er is duidelijk een driekant of piramidevormig vliegend object waar te nemen. We zien lichten aan de boven en onderkant van het tuig en het lijkt op het eerste gezicht een behoorlijk groot object. Dat kunnen we min of meer vaststellen omdat de Maan als referentie in de video staat.

De filmer is zelf nogal opgewonden over wat hij ziet maar wij hebben helaas nog geen vertaling kunnen krijgen van hetgeen wordt gezegd. Wij nodigen dan ook mensen uit die wel de Turkse taal machtig zijn ons een vertaling te geven. Bekijk de video van de UFO hieronder.

Bron: Quasi Mundo
Bekijk HIER het filmpje.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ufo clips.

Bericht door Tammy » 18 nov 2010, 16:12

Video: Opmerkelijke beelden van 2 UFO´s boven Osgodby, Scarborough, Noord Engeland
Het Noorden van Engeland is gisteren omgedoopt tot actiefste UFO hotspot ter wereld. En wederom duikt de Engelse mainstream pers er boven op. Ditmaal The Sun.

De minutenlange opnamen zijn gemaakt door de schoonzoon van Paul Sinclair die daarover het volgende zegt:” Het lijkt echt op een vliegende schotel. Heel veel mensen zagen dit. Er is beslist iets aan de hand”.

Vorig jaar werd er een formatie van maar liefst 50 Ufo´s waargenomen boven Scarborough.

Bron: Quasi Mundo
Bekijk HIER het filmpje.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ufo clips.

Bericht door Tammy » 18 nov 2010, 16:17

Video: Ufo boven Brooklyn, New York op 28 Oktober 2010
En alweer is er een UFO gefilmd boven New York, ditmaal boven Brooklyn. Het aantal waarnemingen stijgt met de dag en het MUFON, het Mutual UFO Network heeft zelfs in bepaalde gebieden een soort van Defcon 1 afgeroepen, naar een voorbeeld van de Amerikaanse beveiligingsdiensten.

Ditmaal zien we zeer duidelijke beelden van een enorme UFO (Unidentified Flying Onject) die stationair schijnt te hangen. Na ruim anderhalve minuut krijgt deze gezelschap van een tweede, net zo een groot voorwerp. De filmer heeft ruim 15 minutenlang deze twee ongeidentificeerde voorwerpen gefilmd en een verkeersvliegtuig, of zelfs een helicopter, lijkt uitgesloten.

Bron: Quasi Mundo
Bekijk HIER het filmpje.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80574
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ufo clips.

Bericht door Tammy » 30 dec 2010, 00:40


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie