Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
aquarius

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door aquarius » 23 mei 2012, 23:23

Nee Gast1 ! Ik laat mij niet manipuleren door een energie vampier .
Zolang je met haar om lult is er niks aan de hand maar o wee als je haar voor de voeten loopt ....
( Ooit wel eens gedacht van waarom reageert mijn familie zo op Hyves.....)

Gast1

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Gast1 » 23 mei 2012, 23:45

Aquarius, kijk eens wat je hier doet en denk er eens over na. Denk eens aan het moment dat je over een bepaald vogeljong schreef.
Wees wijs, dit wat je nu hierboven schrijft kun je beter weg halen, het zal tot totaal niets leiden en dat schrijf ik tot jou met de allerbeste bedoelingen.

Gebruikersavatar
Paulus
Technische Admin
Berichten: 1658
Lid geworden op: 21 feb 2009, 19:07

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Paulus » 24 mei 2012, 02:25

aquarius schreef:Het was nooit mijn bedoeling geweest om dit onderwerp als discussie punt hier in deze topic te plaatsen ,en daarom hield ik mij ook op de achtergrond en las de reacties .
Het onderwerp over zelf genezing las ik eerder in dit topic.
Wil je ons nu echt doen geloven dat dit niet bedoeld was om een discussie aan te wakkeren?
Zeker als je in aanmerking neemt dat het eerder in dit topic, waar jij trouwens naar verwijst (ziekte bestaat niet!) ook al een discussie op riep, welke bovendien door jou werd opgestart!

Dit en je reacties van vandaag rieken sterk naar manipulatief gedrag en dan ook nog op een hele minne wijze.

En, refererend aan je onderschrift (Respect moet men zaaien om het te kunnen oogsten), zou ik maar niet rekenen op een rijke oogst!

Wat ik je verder over vandaag te melden heb, heb je al in mijn PM kunnen lezen.
Eventuele consequenties kan je o.a. in de forumregels terug vinden!
Onderzoek alles, maar behoud het goede

Agaat

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Agaat » 24 mei 2012, 05:21

aquarius schreef:Nee Gast1 ! Ik laat mij niet manipuleren door een energie vampier .
Zolang je met haar om lult is er niks aan de hand maar o wee als je haar voor de voeten loopt ....
( Ooit wel eens gedacht van waarom reageert mijn familie zo op Hyves.....)

Permissie om hierop ( laatste maal) nog eventjes in te gaan? Hierna zal ik geen reacties aangaande Aqaurius hierin meer plaatsen, ik betreur ten zeerste, en biedt mij excuses aan de overige forummers aan, dat dit hier voorvalt. Maar ik word niet graag online voor iets uitgemaakt. Dank voor jullie begrip hierin, geldt dus voor iedereen!

Aqaurius:

Zoals ik al aanhaalde, in mijn laatste bericht naar jou toe: On topic maar weer, zonder onze geschiedenis, denk je dat je dat aankunt? Dan prima, zo niet..Zoek een hobby!.. Die van verbandmeester, lijkt me een erg geschikte, want je trekt graag dingen uit zijn verband blijkt...

zoek een hobby ---> Was overigens echt grappig en luchtig bedoeld.. zeker omdat jezelf een smiley erbij plaatste, had ik nog een beetje de hoop..


Maar.....Helaas! blijkbaar is een discussie met jou, op dit gebied verder niet mogelijk. Je doet je uiterste best, mij weg te zetten en uit te maken voor van alles, waarmee je enorm jou best doet mij als schuldige aan te wijzen voor kennelijk de acties van een ander, en die van jezelf.

Ik vind dat je de privacy van Gast1 zijn Familie en die van mij schendt. Waarom haal je aan dat wij elkaar kennen van Hyves? via een ander Forum? daar hebben andere mensen toch niets mee van doen? ook ik stelde eerder, dat wij een geschiedenis hebben, maar ben dan wel zo voorzichtig en netjes geen pseudo's te noemen of anderzijds inside informatie te geven.. zoiets heet je privacy beschermen, maar daar heb jij kennelijk geen bericht aan.

Wederom refereer je hiermee aan negatieve aspecten die voorgevallen zijn, en waar ik totaal geen schuld aan heb, noch aanneem. Het stukje geschiedenis hierin, familie van.. deel ik met Gast1 en dat is jou zaak verder ook niet, ik begrijp niet waarom je dit alhier dient te melden? wat is je intentie hiermee? wat wil je hiermee bereiken? dat ik boos of wel kwaad ga schelden? dat je Gast1 en mij tegen elkaar uit wenst te spelen? omdat Gast1 zowel met jou als met mij op goede voet staat en dus leeft? Ik begrijp met mijn beste wil niet, wat je hiermee denkt te bereiken?

Je noemt mij een energie vampier, hier kan ik ook vrij weinig mee.. je scheld, dus trolt eigenlijk en poogt op jou manier alsnog je gram te halen, vanwege het feit je het maar niet kunt plaatsen waarom mensen juist op jou reacties reageren, je draait het dus heel slim even om: Zolang mensen jou meningen zijn aangedaan ( of om met jou woorden te spreken, met je omlult is er niets aan de hand..maar o wee als je ze voor de voeten loopt... Dit is een stukje negatieve energie die jij over jezelf afroept! Niet over mij...

Het is dan erg makkelijk ( en dat begrijp ik dan ergens wel weer) dit bij een ander neer te leggen. Dus bij mij.

Echter kan ik hier vrij weinig mee. Daarom nogmaals on topic, wat mij betreft! wanneer je volwassenen kunt redeneren, en jou stukje kwaadheid hierin een plek kunt geven, zonder vervelende en kwetsende opmerkingen te typen.. dus objectief kunt denken en reageren dan helemaal prima, zo niet, en ga je fijn door met trollen..

Dan wens ik je hierin veel wijsheid toe, maar laat dit verder aan het beheer over van het Forum.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door MetalPig » 24 mei 2012, 16:56

Wat krijgen we nou? Een forumrelletje zonder mij???

:rolfl:

Gebruikersavatar
Paulus
Technische Admin
Berichten: 1658
Lid geworden op: 21 feb 2009, 19:07

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Paulus » 24 mei 2012, 17:04

Tja, moet kunnen toch :rolfl:
Onderzoek alles, maar behoud het goede

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Tardis » 24 mei 2012, 18:18

Een door MetalPig opgestarte discussie over healen, dat MOET vroeg of laat wel tot een relletje leiden, of 'ie er nou zelf bij is of niet. :rolfl:
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Gast1 » 25 mei 2012, 06:31

Ik :rolfl: even niet mee. Het blijft jammer, hoe dan ook. we zijn allemaal maar gewoon 'mensen' en hoeven dus geen vriend of vijand te zijn. Er zijn mensen die dicht bij je staan en veraf. Er zijn mensen die je heel sterk binden. Soulmates ... Iedereen heeft gelijk op zijn of haar manier. Niemand staat boven of onder jou.

Agaat

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Agaat » 25 mei 2012, 14:03

Pierre,

Ik ben geen Vriend, geen vijand.. maar dat neemt niet weg, dat ik het overal zomaar mee eens hoef te zijn. Bovendien een forum daar vinden nu eenmaal (Soms felle) discussies plaats. Ik ben de laatste die beweerd, dat ik een makkelijke tante ben, maar wel rechtvaardig. Wanneer men daar niet tegen kan, dan denk ik dat men zich zelf vooral niet moet mengen in een discussie, of überhaupt al een bewering of opmerking moet plaatsen, wanneer je dit achteraf niet kunt rijmen met elkander...

Dus in een discussie, mag men flink onderbouwd rekening houden, dat men vragen gaat stellen.

Dus mensen mogen van mij alles schrijven wat ze willen, maar dat hierop wel terug koppelingen volgen, lijkt mij niet meer dan normaal.

vanwege het feit dat mijnheer Aqaurius uit een zwaktebod maar geprobeerd te schelden, en manipuleren omdat hij zijn gram niet kan halen..

Bovendien, haalt hij jou en jou familie er ook nog eens bij..dat deed mijn Dochter toen ze 7 was, en haar zin niet kreeg ook..

Gast1

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Gast1 » 25 mei 2012, 16:28

Lief pittig tantetje, natuurlijk hoef je het ook niet overal mee eens te zijn. Volgens mij heb ik dat ook nergens beweert, toch? "nee
Bij mij is het een soort automatisme geworden, om al het verbale heel simpeltjes geschreven, te accepteren. Het is volgens mij onmogelijk geworden dat mij irritatie gewekt wordt, laat staan dat ik boos ga worden. Soms doen mensen van die zaken die ze achteraf zelf bekeken, misschien beter niet hadden kunnen doen, maar het is en blijft een momentopname. Ik neem het Aquarius totaal niet kwalijk dat hij dat deed, maar voor de discussie was het irrelevant. Toch was het zijn keuze om dat op dat moment te doen. Ik heb hem geadviseerd om het weg te halen. Meer doe ik niet. Over mij mogen ze schrijven wat ze willen. Ik denk echter wel over teksten na. Vaak zetten ze me ook aan tot denken en dragen er toe bij om mij een beeld van bepaalde zaken te krijgen, of om een groter inzicht te krijgen. Vanmorgen had ik weer een aha-erlebnis, naar aanleiding van wat iemand schreef en waarbij ik een nog beter beeld ben gaan krijgen ...
Je komt het vanzelf tegen :wink:

Agaat

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Agaat » 25 mei 2012, 17:23

Oompje Gast1.... de goedheid zelve...

Heb je niet geschreven, maar feit dat je meldt: Ik vind het jammer, en neem hem niets kwalijk.. zegt wel meer dan duizend woorden.

Ten eerst, wie zegt jou of beveelt jou hem wel wat kwalijk te nemen dan? ik geloof niemand..dat mag iedereen voor zich weten.


Wat je ook zegt, is dat je boven verbaal geweld staat( uhm come to think of it, was jij niet diegene die schreef..Niemand staat boven of onder iemand?)Nou Gast1 heel erg knap van je! Moet deels prettig en deels erg vervelend zijn?

Persoonlijk ( nogmaals) ik accepteer niet zomaar een belediging.. ik ben te trots en te rechtvaardig om daar boven of onder te gaan staan.. ik kom voor mezelf op. Aard van het beestje.. yep that;s me! kom maar op.. beweer en onderbouw, maar ga niet zomaar wat (mee) roepen... wat hij wel deed..

Hij wenst respect dan moet hij die verdienen.
jij bent wel diegene die er verder op inging... en dat valt dan weer op, en had ik niet van jou verwacht.. je doet dus wel degelijk meer dan alleen melden: Dat hij het beter weg kan halen.. of dat ik beter moet weten..etc,etc


:aliensmile:

Gast1

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Gast1 » 25 mei 2012, 18:18

Eens even kijken hoor ... Van boven naar beneden ...
Ik vind het inderdaad jammer ja en dat van dat kwalijk nemen ...
Ik neem nooit iemand iets kwalijk en omdat ik nooit iemand iets kwalijk neem, kan ik dus in dat opzicht ook nooit iemand 'niets' kwalijk nemen.
'Kwalijk nemen' komt als zodanig niet voor in mijn woordenboekje en ziehier, het is weer eens de spreektaal die mij 'nekt' :wink:
Ik schreef er al over. Scherp opgemerkt.
Volgens mij heb ik nooit geschreven dat ik boven iets sta hoor, ik zou mezelf meteen oorvijgen [jaja]
Knap van mij ..? Ach ... Ik zie dat zelf niet zo en zou ook niet weten wat er vervelend aan zou zijn? Serieus.
Persoonlijk ( nogmaals) ik accepteer niet zomaar een belediging.. ik ben te trots en te rechtvaardig om daar boven of onder te gaan staan.. ik kom voor mezelf op. Aard van het beestje.. yep that;s me! kom maar op.. beweer en onderbouw, maar ga niet zomaar wat (mee) roepen... wat hij wel deed.. Hij wenst respect dan moet hij die verdienen. jij bent wel diegene die er verder op inging... en dat valt dan weer op, en had ik niet van jou verwacht.. je doet dus wel degelijk meer dan alleen melden: Dat hij het beter weg kan halen.. of dat ik beter moet weten..etc,etc
Ahum, ahum ... Het zijn jouw geschreven woorden Agaat. Belediging, trots, 'kom maar op' ... Ik heb er niets mee en een ander kan er veel mee hebben, het zijn allemaal keuzes. Dat van 'kom maar op' kan iets bij een ander oproepen. Er zijn altijd van die mensen die zich zelf gaan meten met jou en ze kunnen het als uitdaging beschouwen. Ook al zo'n raar woord, 'uitdaging'. Opgepast als je zo iets schrijft, ik kan het je niet aanbevelen (spreektaal en heel goed bedoeld). Dat ik er op inging zegt zéker iets van mij, ik wilde hem een goed (bedoeld) advies geven Agaat, zoals ik dat nu ook bij jou doe. Ik vertrouw er op dat ik het goed onderbouwd heb :wink:

Agaat

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Agaat » 25 mei 2012, 22:07

Ik vertrouw er op dat ik het goed onderbouwd heb :wink:
Nou eigenlijk....
Niemand staat boven of onder jou.
:lekkapuh: :cheers:

Nee even serieus, ik weet dat je het goed bedoeld Gast1..neem ik van jou aan, en wil er ook niet meer van maken dan het is...

Ik laat me het kaas niet van de brood afvreten..die vind ik zelf namelijk te lekker

:aliensmile:


Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door MetalPig » 26 mei 2012, 10:12

Tardis schreef:Een door MetalPig opgestarte discussie over healen, dat MOET vroeg of laat wel tot een relletje leiden,
Na 6 jaar :shock:

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Tardis » 26 mei 2012, 11:45

Ja, dat viel mij ook al op :-P
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Agaat

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Agaat » 27 mei 2012, 15:39

Agaatje hier, zou erg graag zien.. dat men weer Ontopic zou gaan?

Klinkt een beetje alsof ik een beheerder ben, maar zo bedoel ik het niet. Bedoel het goed, want laten we er niet meer van maken, dan het is..

Nogmaals, ieder die zich zelf hiermee helpt om een weg te vinden, met diens ziekte is alleen maar prachtig.. maar men moet wel reëel blijven, dat lang niet alles op de pysghe te gooien.

Luister lieve mensen, ik heb alles afgelopen..en duizenden Euro's besteed aan Healers, Handopleggingen, Natuurartsen, Chiropractors..en geen enkel iets wat is bewezen, nee vrije krachten...ik geloof in de natuur zeker..maar het geloven en werkelijk genezen zit gewoon een wezenlijk verschil.

Nogmaals uit eigen ervaring, een angststoornis kun je zelf heel veel aan doen, maar ook niet alles.. je kunt je zelf in balans brengen, door anders tegen zaken dus ziektes aan te kijken, en hier ligt de kern in opgeborgen.

Daar is waar hier de nuancering in mist.

Maar, men mag zeer zeker van mening ventileren, laten we elkaar in de waarde laten.

Laat een verleden, een verleden een begeef je in het heden.

http://player.omroep.nl/?aflID=10542822
Laatst gewijzigd door Agaat op 27 mei 2012, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.


petra8

TSALKI! ! Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc

Bericht door petra8 » 24 feb 2013, 17:43

Hoi allemaal,
Ik denk niet echt zelf helende handen te hebben, maar heb laatst wel mijn moeder mogen gemalen met de hulp van mijn Engelen.

omdat ik graag meet daar mee wou, heb ik me laten leiden en zo de Tsalki ontdekt.

dat zijn Tibetaanse lapjes die ze gebruiken voor genezen en beschermen.
mijn gids heeft me gezegd dat een Tsalki ook beschermt tegen negatieve Aardstralen.
ik heb er nu 6 gemaakt, vooir mezelf en familie.
als test om te kijken of er beterschap optreed bij hun kwalen.
bij sommige wel, bij anderen nog niet.

heb jij ook last van negatieve Aardstralen?
maak ook een Tsalki.
als je niet weet hoe, wil ik je daar best bij helpen. (Gratis!)

:hands: :loveU: [*]

Gast1

Re: Healen, magnetiseren, reiki, handoplegging etc.

Bericht door Gast1 » 24 feb 2013, 18:07

Tsalki
[think] Google kent dat woord niet Petra. Tibetaanse lapjes?
Vertel er eens over? Hoe zien ze er uit en ze beschermen en genezen blijkbaar. Ik zou er wel meer van willen weten ...

Plaats reactie