Paranormaal ontleed.

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Starlight

Re: Paranormaal ontleed.

Bericht door Starlight » 16 nov 2012, 16:12

shaffy, ik denk ook dat het daar mee te maken had, dat ik op dat moment half uit m'n lichaam was. Ik was ook inderdaad verlamd ik kon geen kant op. Helemaal beangstigend is het dan als je ook amper adem kan halen. Ik had volgens mij geen gezoem in m'n oren, maar daar was ik op dat moment ook helemaal niet mee bezig, haha. Ik was met al me kracht aan het vechten tegen het ''iets''!
Proberen ze dan je lichaam over te nemen of hoe moet ik dat opvatten?
Zijn ze jaloers?
Heb jij dat nog steeds vaak shaffy, en vind je dat dan eng?

Haha, best apart als je hond opeens kwispelend omhoog kijkt. Dan zit je toch wel een beetje raar te kijken naar boven. xD
shaffy schreef:Starlight, het is je sterretje wat in het donker schijnt. Je doet je pseudo naam eer aan.
...:mrgreen:

Gebruikersavatar
shaffy
Onderzoeker
Berichten: 457
Lid geworden op: 24 sep 2012, 22:48

Re: Paranormaal ontleed.

Bericht door shaffy » 16 nov 2012, 16:36

Het gezoem is meer in het hoofd zoals ik het dan ervaar maar wees blij dat je dat niet meemaakt want prettig vind ik dat zeker niet.
Ik ga het eerst afkloppen haha gelukkig al jaren geen last meer gehad van deze lastpakken..
De strijd lijkt inderdaad op dat zij proberen overname te doen. Ik zeg lijk erop. In principe zal dat nooit gebeuren. Op zo een moment komt dat eng over omdat je niet bij machte bent je lichaam te gebruiken om af te weren.
Ik zal binnenkort een topic openen dat over ervaring met uittreden gaat.
Voorspelling van Nostradamus, ik zou opgraven 123.584 romeinse munten en 680.00 goudstaven.
Mijn vondsten tot op heden zijn; 307.900 blik-clipjes en 6000 roestige spijkers

vlinder

Re: Paranormaal ontleed.

Bericht door vlinder » 16 nov 2012, 18:31

Voor zover dat ik weet kunnen geen 2 verschillende zielen in een lichaam leven, wel kan er eentje buitenuit de macht over de andere hebben (door beinvloeding).
Overname gebeurt veelal bij mensen die medicatie nemen of onder één of andere drug leven. Hoef niet zo zijn gewoon zwak van geest zijn en overname (beinvloeding is zo gebeurt).

Grtjs Vlinder

petra8

Re: Paranormaal uit de kast

Bericht door petra8 » 21 feb 2013, 12:12

hallo allemaal.
Even dit topic doorgelezen en dan merk ik hoeveel mensen ervaringen hebben met iets onverklaarbaars.
ik denk dat iedereen in hart en nieren paranormaal geboren wordt maar door negatieve invloeden kan dat wegvagen, bij anderen blijft het, of ze het nu begrijpen of niet.

ik was als klein meisje al paranormaal.
ik snapte er alleen niet veel van en als ik eens iemand zei, dit heb ik gedroomd, dan werd ik zo uitgelachen. zodoende werd dit mijn geheim.
ik ontmoette entiteiten, maar was daar alleen maar bang voor.
later, met 14 kreeg ik een prachtige reincarnatiedroom als Middeleeuws bedelmeisje, stierf aan vreselijke koorts en ging het licht in.
vanaf dat moment was ik niet meer bang.
werd helderziend, helderhorend en heldervoelend.
in de loop der jaren heb ik veel meegemaakt.
het mooiste is, ik ben niet meer bang voor entiteiten.
ik heb gemerkt dat de meeste je helemaal geen kwaad willen doen, maar zich aan je laten zien of aanvoelen omdat ze je hulp willen.
misschien zijn ze wel vermoord en willen de dader aanwijzen.
of het zijn gestorven familieleden die je graag even gedag willen zeggen.

als je iets aanvoelt, iemand die er wel is, maar die je niet kan zien.
vergeet alle enge griezelfilms en blijf kalm.
Vraag het gewoon, bent u hier om mij kwaad te doen, of wilt u mij iets belangrijks vertellen.
het flikkeren van lampen, vallen van dingen is de manier waarop ze willen laten merken dat ze er zijn.
niet om je daarmee de stuipen op het lijf te jagen.

het is net zo als met Aliens films.
je hebt de knuffelige ET's, of de griezelige vernielers.
maar als je alleen nog maar het ruimteschip ziet, ga je niet meteen moord en brand roepen, Toch?

houd een open mind, beste vrienden.
2013 is het jaar dat er veel kan gebeuren op paranormaal gebied.

:hands: :knots: [*]

aquarius

Re: Paranormaal ontleed.

Bericht door aquarius » 21 feb 2013, 19:06

Entiteiten zijn niet allemaal even lief,ik kan er over mee praten.
Jaren geleden zat er een op de bovenste trap ,je kon hem niet zien ,maar zijn aanwezigheid was overduidelijk voelbaar.
Nachts als ik naar de wc moest zat hij daar te wachten leek het wel en een benauwd angstig gevoel bekroop mij dan .
Kreeg gewoon een hekel als ik nachts weer uit mijn bed moest voor de wc.
Mijn vrouw en zoon hadden ook die ervaring en waren ook doodsbang er voor.
Ik werd het zat en heb hem gezegd op te donderen van jij hoort hier niet!,ja tot driemaal toe .
Ook mijn vrouw en zoon vertelde ik dat ,en zij deden het ook en.............. weg was hij ,ook het beklemmende angstgevoel was weg .
Een paar dagen later ,ik was naar mijn werk hadden mijn vrouw en zoon een vreemde ervaring.
Ze zaten in de huiskamer en zagen de kruk van de deur naar de keuken naar beneden gaan en rustig werd de openstaande deur gesloten,zonder dat er iemand was te zien.
Vanaf die tijd is het vredig nachts als we naar de wc moeten ,nooit geen last er meer van gehad.

Plaats reactie