Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door taigitu » 21 apr 2013, 17:38

Numerologie: wat betekent mijn naam?

Numerologie is de leer der getallen. Volgens de numerologie kunnen we "iets" of "iemand" echt leren kennen als we het getal weten dat bij dat "iets" of bij die "iemand" hoort bestuderen. Als we onszelf willen leren kennen, dan moeten we ons eigen persoonlijke getal te weten zien te komen. Het berekenen van ons persoonlijke getal gebeurt door de afzonderlijke letters van onze naam om te zetten in een cijfer en dan al die cijfers bij elkaar op te tellen en via een speciale methode te bewerken totdat we een cijfer tussen nul en tien krijgen. Die berekening is nu wel heel eenvoudig geworden, omdat we hier op Spiritplaza een numerologie calculator hebben ontwikkeld, die dit werk nauwkeurig voor ons doet. Als je naam invult dan krijg je meteen je persoonlijke getal met de betekenis. Ons advies is om je roepnaam in combinatie met je achternaam te gebruiken, omdat dat de naam is waarmee je in de wereld staat.

Je naam veranderen?
Soms willen mensen hun voornaam veranderen. Ed wil misschien op een gegeven ogenblik in zijn leven "Eduard" genoemd worden. Of Margaretha wil voortaan "Marga" heten. En als je trouwt kun je ervoor kiezen om voortaan de achternaam van je partner te gebruiken. Hoe werkt een naamsverandering numerologisch uit? Ook dat kun je te weten komen met onze Numerologie Calculator. Bereken dan eerst je huidige naam en kijk dan eens wat er gebeurt als je je voornaam of je achternaam zou veranderen. Misschien past je nieuwe naam beter bij hoe je zou willen zijn? De keuze is uiteraard aan jou, maar numerologisch weet je dan in ieder geval wat het verschil is....

Wat betekent mijn naam.
Ontdek de verborgen spirituele betekenis van je naam:
- Welke geheime boodschap hebben je ouders je met jouw naam meegegeven?
- Wat voor boodschap wil jij je kindje meegeven?
- Wat voor onbewuste invloed heeft je naam op je?
Dat zijn allemaal vragen die heel belangrijk kunnen zijn.

Toelichting
Vul op de link-site in het lichtgroene vakje je naam in. Het maakt niet uit of je hoofdletters of kleine letters gebruikt. De bedoeling is dat je je voornaam + achternaam invult, en dan op 'bereken' klikt. Ons advies is om voor je voornaam je roepnaam te gebruiken, omdat dat de naam is waarmee je in de wereld staat. Maar het kan leuk zijn om deze uitkomst eens te vergelijken met de resultaten als je je voornaam (of voornamen) invult zoals ze bij de burgerlijke stand geregistreerd staan. (Want dat was wat je ouders hoopten of verwachtten...)
Wil je je naam veranderen? Bereken dan eerst je huidige naam en kijk dan eens wat er gebeurt als je voornaam of je achternaam zou veranderen. Past je nieuwe naam beter bij hoe je zou willen zijn of misschien juist niet?


http://www.spiritplaza.org/numerologie/ ... ulator.php
Wil je een uitgebreide (Engelse) berekening van o.a. meerdere aspecten van uw persoonlijkheid, klik op deze link:
http://numerology.findyourfate.com/numerology.htm
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

aquarius

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door aquarius » 21 apr 2013, 19:03

Susan en ik hadden het er vanmorgen nog over :grin:
Ben met numerologie op de hoogte ,en gebruik het in de praktijk voor mensen die ik voor de eerste keer ontmoet en die een rol gaan spelen in mijn leven.
Dit kan je baas of chef zijn,maar ook je geliefde of partner.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door taigitu » 21 apr 2013, 19:25

aquarius schreef:Susan en ik hadden het er vanmorgen nog over :grin:
Ben met numerologie op de hoogte ,en gebruik het in de praktijk voor mensen die ik voor de eerste keer ontmoet en die een rol gaan spelen in mijn leven.
Dit kan je baas of chef zijn,maar ook je geliefde of partner.
Ja, ik vind een ook een mooi systeem om te gebruiken.
Het kan duidelijkheid zowel over jezelf als de ander verschaffen, en zelfs confronterend.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Osiris » 21 apr 2013, 19:54

Heb zelf het boek 'De Goddelijke Driehoek' van F. Javane en D.Bunker ( what's in a name :-P ),waar ook combiaties gemaakt worden met astrologie en tarot.
Zelf gebruik ik meestal ook wel de westerse/chines astrologie combi.

Bij numerologie zoals beschreven in bovenstaand boek kun je zowat alles ( voorspellend ) berekenen.
En dat gaat me dan net te ver,wil ook nog wel eens verrast kunnen worden :mrgreen: .

Maar heel veel wat ik voor anderen uitgezocht heb,komt overeen.
Denk wel dat er altijd een percentage niet klopt,welke manieren je ook gebruikt; het stukje vrije keus in ieders leven.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gast1

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Gast1 » 21 apr 2013, 20:23

2013 is het jaar voor Gast1 van de testen en labeltjes.
Ik onderga het helemaal en de uitkomst in dit geval is (heb ook de achternaam ingevuld) ...

De numerologische waarde van deze naam is: 1

De betekenis van het getal Een

Mensen met een 1 als persoonlijk getal zijn pioniers en vernieuwers. Hun vasthoudendheid stelt hen in staat om gezag en respect te verwerven. Enen zijn bereid om hard te werken en ze zijn ook in staat om de dingen voor elkaar te krijgen. Ze zijn geboren leiders en gaan recht op hun doel af. Een echte Een zoekt zelden hulp bij anderen want ze lossen hun problemen liever zelf op. Als ze eenmaal een bepaalde koers gekozen hebben, wijken ze er niet snel meer van af. Enen zijn trouw, oprecht en hartelijk.

Het klinkergetal van je naam

In het Hebreeuws komen geen geschreven klinkers voor.
Daarom staan de a, e, i o en u voor het 'verborgen ik' of de 'ziel'.
Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 6

De betekenis van het Klinkergetal 6

Mensen met zes als klinkergetal hebben de opdracht om de inzichten die zij in vorige levens vergaard hebben door te geven door hun sympathie, affectie en loyaliteit. Je bent sterk betrokken bij het geluk en het welzijn van je naaste familie. Sleutelwoorden van mensen met zes als klikergetal zijn: schoonhied, harmonie en vooral vrede.

Het medeklinkergetal van je naam
Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 4

De betekenis van het Medeklinkergetal 4

Mensen met het medeklinkergetal 4 zijn in wezen natuurliefhebbers die het buitenleven verkiezen. Ze zijn eerlijk en nuchter en ze zullen niet snel de regels overtreden.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Susan » 21 apr 2013, 20:56

Osiris schreef:Heb zelf het boek 'De Goddelijke Driehoek' van F. Javane en D.Bunker ( what's in a name :-P ),waar ook combiaties gemaakt worden met astrologie en tarot.
Dit was in de jaren 90 mijn eerste boek over nummerologie, prachtig nu nog steeds! ;P!
Naast inmiddels ook andere boeken daar over te hebben :grin:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

aquarius

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door aquarius » 21 apr 2013, 20:59

Gast1 ,je vergat je doopnamen die tellen ook mee hoor :chicken:

Gast1

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Gast1 » 21 apr 2013, 21:03

aquarius schreef:Gast1 ,je vergat je doopnamen die tellen ook mee hoor :chicken:
Daar trapt broeder Gast1 niet in broeder Aquarius:
De bedoeling is dat je je voornaam + achternaam invult, en dan op 'bereken' klikt.
*1*
Ons advies is om voor je voornaam je roepnaam te gebruiken, omdat dat de naam is waarmee je in de wereld staat.
Maar omdat jij het bent:
De numerologische waarde van deze naam is: 8

De betekenis van het getal Acht

Mensen met acht als persoonlijk getal zijn fel van aard en ze houden de grote lijnen in het oog. Die eigenschappen verschaffen hun de ambitie en de stimulans om successen na te streven. En vaak zullen ze daar goed in slagen. Maar acht is ook het getal van strijd. Een Acht kan dan ook vaak in zijn leven te maken met strijd. Zijn mislukkingen zullen dan even spectaculair zijn als successen. Als hun grote individualiteit en hun diepgravende intense karakter gepaard gaan met de wil om hard te werken, kunnen ze een belangrijke positie met veel macht en aanzien verwerven. In hun persoonlijke leven kan een Acht nogal jaloers zijn. Het zijn wel trouwe en toegewijde partners hoewel ze vaak moeite hebben om hun affectie te tonen.

Het klinkergetal van je naam

In het Hebreeuws komen geen geschreven klinkers voor.
Daarom staan de a, e, i o en u voor het 'verborgen ik' of de 'ziel'.
Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 3

De betekenis van het Klinkergetal 3

Vanuit vorige levens heb je een sterk plichtgevoel meegekregen. Je bent je ervan bewust dat je door anderen te helpen, ook jezelf helpt. Om je taak in het leven te kunnen vervullen moet je bereid zijn veel van je tijd te investeren om anderen gelukkig te maken. Je inventiviteit komt het beste tot zijn recht in dienst van anderen.

Het medeklinkergetal van je naam

Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 5

De betekenis van het Medeklinkergetal 5

Mensen met het medeklinkergetal 5 zijn sprankelend en geestig. Het zijn geboren 'verkopers'. Ze weten precies hoe ze producten maar ook ideeën aan anderen kunnen verkopen. Ze houden van afwisseling en vrijheid.
Zou deze of het eerste kloppen? Kleine hint: volgens het assessment ben ik dus geen geboren verkoper, dus ik geloof dat die jongens toch gelijk gaan krijgen, nee sterker: ze hebben zelfs gelijk ... Ik zal het nooit volgens het boekje doen.

:rolfl:

aquarius

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door aquarius » 21 apr 2013, 21:39

835 (de oude Pierre) misschien? :wink:

Gast1

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Gast1 » 22 apr 2013, 04:39

Heu ... ik geloof het van Well ... Behalve jaloezie, dat heb ik écht nooit gehad en geen moeite hebben met affectie ... sterker nog, door mijn affectie heb ik een aantal mensen in de problemen gebracht waarvan er één ikzelf ben. Maar ik heb ook een aantal mensen dingen laten meemaken, die voor hun ongekend waren, waarvan ik wist dat het bestond en zo heb ik dat ook in de praktijk gebracht. Dat klinkt heel kil maar ik liet me daarbij vooral varen op mijn gevoelens en heb nooit iets volgens het boekje gedaan. Het waren tijden zoals je het in films ziet en in boekjes leest, hoewel het eigenlijk onbeschrijflijk was voor de ander maar ook voor mij.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Susan » 22 apr 2013, 06:46

Gast1 schreef: Ons advies is om voor je voornaam je roepnaam te gebruiken, omdat dat de naam is waarmee je in de wereld staat.
En wát nu als je met meerdere roepnamen in de wereld staat...? [think]
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door taigitu » 22 apr 2013, 09:40

Susan schreef:
Gast1 schreef: Ons advies is om voor je voornaam je roepnaam te gebruiken, omdat dat de naam is waarmee je in de wereld staat.
En wát nu als je met meerdere roepnamen in de wereld staat...? [think]
Dan raak je in de war?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Tardis » 22 apr 2013, 11:57

Betekenis van de getallen volgens die Engelse site:
1. Initiating action, pioneering, leading, independent, attaining, individual.

2. Cooperation, adaptability, consideration of others, partnering, mediating.

3. Expression, verbalization, socialization, the arts, the joy of living.

4. A foundation, order, service, struggle against limits, steady growth.

5. Expansiveness, visionary, adventure, the constructive use of freedom.

6. Responsibility, protection, nurturing, community, balance, sympathy.

7. Analysis, understanding, knowledge, awareness, studious, meditating.

8. Practical endeavors, status oriented, power-seeking, high-material goals.

9. Humanitarian, giving nature, selflessness, obligations, creative expression.
Alle genoemde omschrijvingen zijn in meer of mindere mate voor mij herkenbaar. 8 is het minst herkenbaar, behalve in mijn wilde dromen, daar kan ik door de oprichting van een nieuw soort zakenbank beschikken over 800 miljard Euro, maak ik een eind aan de meest schrijnende armoede, vlieg ik deze planeet over met een privé vliegtuig en heb de vliegbasis Soesterberg weer in gebruik gesteld om dicht bij huis te kunnen landen, woon ik in een vijf sterren hotel waar ik eigenaar van ben, laat ik naar eigen ontwerp een dozijn Rolls Royces voor eigen gebruik bouwen en ben eigenaar van een filmproductiemaatschappij die de concurrentie met Hollywood aankan, en nog een paar andere multinationals waarmee ik miljoenen mensen aan het werk help zonder ze te exploiteren als werkslaaf omdat ze fatsoenlijk betaald worden en in de gemaakte winst deelnemen. Logischerwijs worden overal ter wereld standbeelden voor me opgericht.

8 is zoals geschreven de minst toepasselijke omdat ik in de praktijk in geen enkel opzicht aan bovenstaande fantasie voldoe. :wink:

Maar 3 zou mijn nummer moeten zijn en dan hebben we nog een klinkergetal 1 en een medeklinkergetal 2
De betekenis van je naam
De naam die je hebt ingevuld is: -- mijn voornaam + achternaam --
De numerologische waarde van deze naam is: 3

De betekenis van het getal Drie
Mensen met drie als persoonlijk getal zijn ambitieus en houden er niet van om in een ondergeschikte positie te verkeren. Ze zorgen ervoor dat ze anderen altijd een stap voor zijn. Ze zijn slim en inventief en ze zijn bereid om hard te werken om vooruit te komen in de wereld. Orders opvolgen wil een Drie eigenlijk alleen maar als het niet anders kan. Ze hebben over het algemeen veel geluk en zelfs als het even tegenzit blijkt achteraf nog heel vaak dat de uitkomst precies de juiste is. Ze zijn veelzijdig, intelligent en ironisch en ze kunnen mensen die minder snel denken gemakkelijk te slim af zijn.

Het klinkergetal van je naam
In het Hebreeuws komen geen geschreven klinkers voor.
Daarom staan de a, e, i o en u voor het 'verborgen ik' of de 'ziel'.
Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 1

De betekenis van het Klinkergetal 1
Je hebt in vorige levens waarschijnlijk veel strijd moeten leveren om macht over anderen te krijgen. Deze sterke karaktertrek heb je in dit leven niet meer voor dit doel meegenomen, maar om te streven naar een hoger bewustzijn.
Mensen met dit klinkergetal houden niet van een ondergeschikte positie, maar zij hebben liever zelf de leiding.


Het medeklinkergetal van je naam
Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 2

De betekenis van het Medeklinkergetal 2
Mensen met het medeklinkergetal 2 blijven meestal liever een beetje op de achtergrond. Ze maken een rustige en vriendelijke indruk en ze kunnen vaak heel goed luisteren.
Best vlijend als dit allemaal op jou van toepassing zou moeten zijn. En inderdaad, zo'n supermens ben ik in werkelijkheid natuurlijk ook *kuch- kuch*. Allemaal leuk en aardig als tijdverdrijf voor als je een keertje niets te doen hebt, maar deze 'numerologie' betekent natuurlijk niets, de mensheid laat zich niet in 11 soorten mensen indelen. Als men mensen al kan categoriseren zijn het duizenden verschillende types en ik zou de numerologen willen uitdagen om rapporten te noemen waarin onomstotelijk wordt aangetoond dat er een relatie is tussen de naam van iemand en haar/zijn persoonlijkheid.

Pierre, kom er maar in: ben je je naam?
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Gast1 » 22 apr 2013, 13:10

Daar 'ben' ik dan :chicken:

Nee hoor, ik ben niet mijn naam en zelfs niet mijn eerste doopnamen: Petrus Christoffel.
Ik zie wel veel overeenkomsten met 1.6.4. maar ik ben evenveel mijn naam als dat ik dat ben wat ik aan kleding draag, eet of doe ... Hoewel dat laatste steeds meer twijfelachtig wordt. Ik doe steeds meer zoals ik ben... :wink:

Enne ... nu ben ik weer weg, het traject in ...

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Susan » 22 apr 2013, 13:19

taigitu schreef:
Susan schreef:
Gast1 schreef: Ons advies is om voor je voornaam je roepnaam te gebruiken, omdat dat de naam is waarmee je in de wereld staat.
En wát nu als je met meerdere roepnamen in de wereld staat...? [think]
Dan raak je in de war?
Nee zeker niet want ik weet wat, wie en hoe ik ben, vroeg het me alleen even af,
niet als probleemvraag, en raak wat dit betreft van niets meer in de war.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door univers » 22 apr 2013, 14:41

De betekenis van je naam
De naam die je hebt ingevuld is: Pietje Bel :mrgreen:

De numerologische waarde van deze naam is: 5

De betekenis van het getal Vijf
Mensen die de vijf als persoonlijk getal hebben zijn avonturiers die graag nieuwe spannende dingen ontdekken. Ze hebben vele talenten en ze zijn origineel, creatief en intelligent. Hoewel ze in hun hart vaak bang zijn om te falen zullen ze dat niet snel aan anderen laten blijken. Een Vijf is zowel geestelijk als lichamelijk erg actief. Ze kunnen soms nogal kritisch lijken, maar dat komt voornamelijk voort uit hun eigen drang om alles perfect te doen. Een Vijf heeft een groot incasseringsvermogen en zal nooit lang in de put zitten.

Het klinkergetal van je naam
In het Hebreeuws komen geen geschreven klinkers voor.
Daarom staan de a, e, i o en u voor het 'verborgen ik' of de 'ziel'.
Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 8

De betekenis van het Klinkergetal 8
Vanuit vorige levens heb je vermoedelijk een groot uithoudingsvermogen en een behoorlijke ambitie. Dat is maar goed ook, want dit leven stelt hoge eisen aan je. Je zult vermoedelijk grote problemen moeten oplossen en misschien zelfs grote evenementen moeten organiseren. Maar er is ggen enkele reden waarom je daarin niet zou slagen. De opgave in dit leven is wel dat je zult moeten leren de gevoelens en de behoeften van anderen te begrijpen. Als je dit lukt, dan zul je niet alleen 'de top' bereiken, maar daar ook nog kunnen blijven.

Het medeklinkergetal van je naam
Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 6

De betekenis van het Medeklinkergetal 6
Mensen met het medeklinkergetal 6 stralen verantwoordelijkheid uit. Anderen komen graag naar hen toe voor raad, hulp en bescherming. Ze zijn huiselijk, maar hebben een artistieke inslag die vooral in het gebruik van kleuren goed tot zijn recht komt.

Zo ziet de univers er dus uit. :aliensmile:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

aquarius

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door aquarius » 22 apr 2013, 16:46

Vreemd dat sommige mensen zichzelf niet in hun spiegelbeeld kunnen herkennen......

Gast1

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Gast1 » 22 apr 2013, 18:54

Dat kan kloppen Aqua ... je ziet het spiegelbeeld van jouw wezen en niet zoals een ander jou ziet. Wanneer je twee spiegels pakt kan het wel. Spiegelbeeld in spiegelbeeld laat zien zoals je door het leven loopt. Een spiegelbeeld ziet er dus altijd anders uit dan dat je denkt omdat je bijna nooit symmetrisch bent. :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Tammy » 23 apr 2013, 04:22

De betekenis van het getal Negen.

Mensen met een negen als persoonlijk getal zijn moedig en onzelfzuchtig en ze hebben een oprechte eerbied voor andere mensen. Negens zijn bevlogen en inspirerend voor anderen, maar ze kunnen tamelijk impulsief zijn. Ze zijn ondernemend en hebben veel fantasie. Sommige negens zijn artistiek begaafd, maar ze kunnen op vele andere terreinen ook uitblinken. Ze hebben er een hekel aan als anderen (familie, vrienden en kennissen) zich met hun zaken bemoeien. Ze zijn echter goed van vertrouwen en erg loyaal en doen erg hun best om zich aan te passen aan de wensen van hun partner. Negens zijn echte voorvechters voor de goede zaak en ze zijn niet bang om, als het nodig is, daarbij anderen tegen zich in het harnas te jagen.


Het klinkergetal van je naam is.

In het Hebreeuws komen geen geschreven klinkers voor.
Daarom staan de a, e, i o en u voor het 'verborgen ik' of de 'ziel'.
Het klinkergetal van je naam vertegenwoordigt je innerlijk, het deel van je persoonlijkheid dat meestal voor anderen verborgen blijft.
Tevens geeft het karakter en de wijsheid aan die je in vorige levens hebt ontwikkeld.
Het klinkergetal van deze naam is: 5


De betekenis van het Klinkergetal 5.

Vanuit vorige levens heb je een enorme drang naar vrijheid meegekregen. Je houdt veel van reizen en van het onderzoeken van nieuwe ideeën. Als je niet voortdurend geestelijke prikkels kunt krijgen, kun je je vreselijk ongelukkig gaan voelen. Mensen met bekrompen ideeën kun je slecht verdragen.


Het medeklinkergetal van je naam.

Medeklinkers laten zien hoe we ons aan de buitenwereld tonen. Dat is het beeld dat anderen van ons krijgen,wat niet overeen hoeft te komen met ons werkelijke karakter.
Het medeklinkergetal van deze naam is: 4


De betekenis van het Medeklinkergetal 4.

Mensen met het medeklinkergetal 4 zijn in wezen natuurliefhebbers die het buitenleven verkiezen. Ze zijn eerlijk en nuchter en ze zullen niet snel de regels overtreden.

Het klopt behoorlijk goed alleen het nuchter zijn niet. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Numerologie: Wat betekent mijn naam?

Bericht door Tammy » 23 apr 2013, 04:34

Kent iemand hier trouwens de serie Touch ?

Zou het echt zo kunnen zijn dat deze mensen bestaan ?
Die alles berekenen via nummers ?



Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie